Λοιπόν.
Επειδή τους τα έχουμε ψάλλει (δικαίως) κατ'εξακολούθηση στο παρελθόν θα πρέπει να αναφέρονται και τα θετικά στοιχεία και τα βήματα προόδου από την στιγμή που αποφασίστηκε από την Aprilia (Piaggio) η ανάπτυξη σχέσης εμπιστοσύνης με το ελληνικό κοινό της μέσω της Aprilia Hellas.
Πριν μιάμιση εβδομάδα περίπου έστειλα ένα email στην Aprilia Hellas ρωτώντας σχετικά για την ενεργοποίηση των 2 πρόσθετων χρόνων και ότι δεν έλαβα ποτέ το έπίσημο γράμμα απο την Ιταλία με τον κωδικό ενεργοποίησης.
Την επόμενη μέρα χτύπησε το κινητό μου και ήταν μια γλυκήτατη κοπελιά από την Aprilia Hellas πληροφορώντας με ότι επικοινώνησε με Ιταλία για το θέμα μου και ο λόγος που δεν έλαβα την σχετική επιστολή ήταν η λάθος διευθυνση που είχε δωθεί απο τον εμπορο που αγόρασα την μηχανή με αποτέλεσμα η επιστολή να επιστραφεί στο εργοστάσιο.Μου το προώθησε και γραπτώς με email.
Επίσης με ενημέρωσε ότι η εγγύηση μου εχει ενεργοποιηθεί και ότι τα σωστά στοιχεία μου θα προωθηθούν στο εργοστάσιο για να μου σταλεί πάλι η επιστολή.
Προχθές έφτασε η επιστολή από το εργοστασια με όλα τα σχετικά και το βιβλιαράκι για τα 2 επιπλέον χρόνια εγγύησης.
Μπράβο λοιπόν στην ελληνική αντιπροσωπεία για την άμεση εξυπηρέτησή της.Είναι και αυτό μια ένδειξη για την γενικότερη βελτίωση του προιόνος Aprilia στην Ελλάδα.
Και εις ανώτερα....με κάποιο Hellas Aprila Weekend....εκεί κάπου στας Σέρρας. (λέω εγώ τώρα)