0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κάτοχος multi και ως μη αντικειμενικος θέλοντας και μη, δε μπορω να σκεφτω που υπερτερεί το capo!
Παράθεση από: spy89 στις Φεβρουάριος 09, 2016, 10:53:37 μμΚάτοχος multi και ως μη αντικειμενικος θέλοντας και μη, δε μπορω να σκεφτω που υπερτερεί το capo! Στο υγρό ψύξης.
Την νοοτροπία "αγοράζω ενα μηχανάκι με σκοπό να πιάσει καλή τιμή όταν το πουλήσω" δεν την κατάλαβα ποτέ. Gι'αυτό ίσως αγόρασα και αντιεμπορικά μηχανάκια και δη το Caponord μιας και όλοι μου έλεγαν να πάρω BMW 1150 GS γιατί θα πιάσει καλή τιμή όταν την δώσω. Σκοπός είναι να κατεβαίνεις να την βλέπεις και να λες "Τι καύλα μηχανάκι έχω"!!!
Αντικειμενικά το multistrada είναι ανώτερη μηχανή, λόγω γκαζιού και ηλεκτρονικών. Το capo έχει καλές ηλεκτρονικές αναρτήσεις, αλλά κατά τα άλλα είναι ένα dorso 1200 ντυμένο, ενώ θα μπορούσε να είναι κάτι πολύ περισσότερο.
Ενα test drive και στα 2 αλλά σε συνδυασμό με τα "θέλω" σου θα σε βγάλουν απο το δίλλημα θαρρώ. Δες και ένα ακόμα πολύ σημαντικό για μένα πια θέμα : "Κόστος συντήρησης". Ρώτα τον αντιπρόσωπο πόσο κάνει ένα service, κάθε πότε θέλει και σκέψου και μερικά ανταλλακτικά που θα θέλουν πιο συχνά αλλαγή και μάθε τις τιμές τους.
εγω σαν ιδιοκτητης του ενος απο τα δυο θα σ ελεγα να παρεις αυτο που σε φτιαχνει περισσοτερο ισως λιγο προς ducati πλευρα αν εισαι πιο sport τυπος αλλα θα συμφωνησω και με την ιδεα s1000xr αν και μεταχειρισμενο δυσκολα θα βρεις ακομα.Ασε που εκει απεναντι γινατε πολλα τα mts 1200
Από λεφτά το παίζει? Γιατί υπάρχει και το s1000xr που είναι πυροβόλο
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι