0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ps. Κατι εχει στην δαγκανα, σαν εισαγωγη αερα
Να πω κ εγω λοιπον αποψη μου. Πιστευω πως στο χωμα ενα μηχανακι εαν εχει βαρος τοτε η χρηση του γενικος για χωμα ειναι καπως περιορισμενη κ γενικος πρεπει να εχεις χερια για να το πας. Οσο για τοτε στα Αγραφα πιστευω το dorso λογο βαρους ηταν καλυτερο απο τα caponord κ τιποτα περισσοτερο, κ υποψην δεν ειχα ξαναπατησει χωμα ποτε μου για να μπορω να το κουμανταρω οποτε το χαροπαλευα που λες Γιωργο εν μερη ειναι σωστο. Τωρα ομως που εχω πατησει αρκετες φορες χωμα με το wr250 θα πηγαινα σιγουρα αρκετα καλυτερα. Το αλλο που θηξατε για το wr που ακολουθουσα επαξια τα caponord μην ξεχναμε οτι ημασταν σε σφιχτο επαρχιακο δικτυο κ παλι το μειωμ2νο βαρος της μηχανης μου επετρεπε να κινουμε ποιο ανετα. Γενικος πιστευω οτι το βαρος της μηχανης παιζει σημαντικο ρολο για το που μπορεις να την πας. Εχω παει με τον Κοσμα σε χωμα εγω με το wr κ αυτος κ με το sxv κ με το caponord. Παρολου που ειναι πολυ καλυτερος οδηγος απο εμενα κ ποιο εμπειρος οταν ειχε το caponord τον ακολουθουσα παρα μα παρα πολυ ανετα γιατι ειχα ποιο ιδανικο μηχανακι για την περισταση. Οταν ομως εχει το sxv κ με streetαδικα λαστιχα κιολας το να τον ακολουθω ειναι αθλος για εμενα παρολου που εγω εχω χωματινα επανω. Κ αυτο πιστευω γιατι το βαρος του sxv ειναι ιδιο σχεδον με το wr και το κανει ποιο μανιτζεβελο απο το caponord.Τελος να κανω μια συνοψη κ να πω εν κατακλειδι την δικη μου αποψη ειναι οτι δεν μπορεις να εχεις απαιτηση απο το οποιδηποτε μηχανακι που μπορει να σε γυριζει με ανεση ανα τον κοσμο δικαβαλο κ με ολες τις ανεσεις να το βαζεις στο χωμα κ να κανεις παπαδες. Αλλο να πατησεις σε χαλικοδρομο κ αλλο να χαραζεις διαδρομη να κανεις downhill η γενικος σκληρο enduro. Για αυτο κιολας η καθε μηχανη ειναι αποκλειστικα για την δικη της χρηση. Αλλιως αν υπηρχε μηχανη που εκανε τα παντα ολοι αυτη θα περναμε κ θα ειχαμε το κεφαλι μας ησυχο......
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι