APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Drakos στις Οκτώβριος 16, 2008, 12:58:35 μμ
-
Οι φήμες σχετικά με το λανσάρισμα ενός νέου V2 κινητήρα 1200 κ.εκ. από την Arpilia, υπήρχαν εδώ και καιρό. Το μόνο που δεν γνωρίζαμε ήταν το πότε θα παρουσιαστεί και ποια θα είναι η απόδοση του, αλλά το Iσπανικό SoloΜoto, φαίνεται πως έδωσε απαντήσείς και στα δύο ερωτήματα!
Σύμφωνα με το περιοδικό, στην έκθεση του Μιλάνου αναμένεται να κάνει την εμφάνιση του ο 1200άρης κινητήρας, ο οποίος και θα αντικαταστήσει σταδιακά το V2 μοτέρ των 1000 κ.εκ., σε όλη την γκάμα των δικύλινδρων της Aprilia. Δεν αποκλείεται επίσης, το μοτέρ αυτό να αποτελέσει την βάση για την δημιουργία κάποιων νέων μοντέλων στις κατηγορίες sport touring και GT, όπου η Ιταλική εταιρεία δεν έχει αυτή την στιγμή εκπροσώπους.
Πώτη μοτοσικλέτα που θα εξοπλιστεί με το νέο κινητήρα θα είναι το Dorsoduro 1200, φωτογραφία του οποίου δημοσιεύθηκε στο Ισπανικό περιοδικό SoloMoto. Στην φωτογραφία εμφανίζεται μια μοτοσικλέτα που φέρει πανομοιότυπη κατασκευαστική δομή με το Dorsoduro 750 με διαφορετικό ψαλίδι και οι ζάντες, ωστόσο η συγκεκριμένη φωτογραφία αφορά σε μοντέλο προ-παραγωγής, όποτε με σιγουριά δεν μπορεί να ειπωθεί ακόμη τίποτα.
Οι Ισπανοί, κάνουν λόγο επίσης και για τιμές ισχύος και ροπής τις οποίες παραθέτουμε με κάθε επιφύλαξη. Σύμφωνα με το SoloMoto λοιπόν, ο νέος 1200άρης V2 της Aprilia αποδίδει 130 ίππους και 12,2 kgm ροπής στις 9.000 και 6.500 σ.α.λ. αντιστοίχως, ενώ είναι μόλις 5 κιλά βαρύτερος από τον κινητήρα των 750 κ.εκ. του «μικρού» Dorsoduro.
Ένα άλλο μοντέλο το οποίο πιθανότατα θα παρουσιαστεί επίσης στο Μιλάνο, είναι το Shiver 1200, ενώ αναμένετα σε σύντομο χρονικό διάστημα και τo ανανεωμένο Caponord με 1200 κ.εκ.
http://www.mototriti.gr
-
ωχ...να βγει και κανα capo 1200 με αυτά τα άλογα να μπαινουμε στην πρίζα πάλι.... :psdof: :psdof:
-
δωσε δωσε λεμεεεεεεεε...... :kalo: :kalo: :kalo:
-
Ρε παίδες, αυτή δεν είναι η φωτό που κυκλοφορεί εδώ και κανένα χρόνο; :thnk:
-
Mε το καλο....μπας και πεσει και η τιμη του "μικρου" που πηρε τα πανω της!! :ohyes:
-
ενώ είναι μόλις 5 κιλά βαρύτερος από τον κινητήρα των 750 κ.εκ. του «μικρού» Dorsoduro.
:ohmy:
-
αυτό που διακρίνω εγώ και χαίρομαι πολύ είναι το τεπόζιτο και το πλαίσιο......!!!!!!! syper...! το ψαλίδι όμως μας κάνει δύσκολη την ζωή...! πώπω θα γεμήσει ο κόσμος με δδ. αντε να τον αδειάσουμε μετά....!
-
Ρε παίδες, αυτή δεν είναι η φωτό που κυκλοφορεί εδώ και κανένα χρόνο; :thnk:
Οριμάζει!!! :D :D
-
Ρε παίδες, αυτή δεν είναι η φωτό που κυκλοφορεί εδώ και κανένα χρόνο; :thnk:
Οριμάζει!!! :D :D
:ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
καλο ειναι!!
-
Ε αν βγε και καπο 1200 τωρα συντομα παει τη μ@μησαμε . παμε βουρ για φυλακη!!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
αυτό που διακρίνω εγώ και χαίρομαι πολύ είναι το τεπόζιτο και το πλαίσιο......!!!!!!! syper...! το ψαλίδι όμως μας κάνει δύσκολη την ζωή...! πώπω θα γεμήσει ο κόσμος με δδ. αντε να τον αδειάσουμε μετά....!
Τι σ' αρέσει από το τεπόζιτο. Το 750 έχει αυτονομία 100Κμ το 1200 θα έχει τα μισά :tez:
-
testarossa λέμε το μωρό!!!!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
Αυτά τα μικρά τεπόζιτα για τις μηχανές δρόμου είναι μια πονεμένη ιστορία.... :(
-
Τι σ' αρέσει από το τεπόζιτο. Το 750 έχει αυτονομία 100Κμ το 1200 θα έχει τα μισά :tez:
δεν βλέπεις ότι είναι διαφορετικό απο το 750. λές να είναι τόοοοοοοσο μακάκες και να βγάλουνε μηχανάκι με 50 χλμ αυτονομία ?
-
Ναι το βλέπω διαφορετικό, φαίνεται μικρότερο :thnk: . Βέβαια είναι πιθανόν το συγκεκριμένο ρεζερβουάρ να μην είναι αυτό που θα βγεί στην παραγωγή τελικά.
-
κοίτα προσεκτικά το τεπόζιτο σου και μετά κοίτα αυτό. πρέπει να έχει 3l παραπάνω.....!
-
Τι να πω...
1ον Ελπίζω να έχεις δίκιο.
2ον Αν ισχύει το 1ο ελπίζω οι βάσεις του να είναι ίδιες με του 750.