0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος kourkou

  • ***
  • 139
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
« Απάντηση #30 - : Ιούλιος 26, 2017, 05:21:37 μμ »
Τι εννοεις με το "ΧΡΟΝΟΣ" bros400pgm?
Αν εννοείς στροφάρισμα, εγω έχω ήδη αναφέρει πως νιώθω οτι αρπάζει πιο γρήγορα, αλλά ψηλά αδειάζει απο δύναμη.

Σίγουρα δεν είμαι και το πλέον καταρτισμένο άτομο για τέτοια θέματα αλλά η λογική μου, μου λέει πως αν πειράξεις φίλτρο αέρα ή εξάτμιση σε μηχανή με καρμπυρατερ, πρέπει να του δώσεις και περισσότερο καύσιμο για να έχεις καλή αναλογία... σωστά?
Με την ίδια ακριβώς λογική, και αν κάνεις κάτι παρόμοιο σε μηχανή με injection ο εγκέφαλος καλείται να αυξομειώσει ανάλογα το μίγμα... σωστά?
Στην περίπτωση του dorsoduro, έχουμε ήδη εγκεφαλικά καθυστερημένη αναλογία στο closed loop, πράγμα που είναι πολύ εμφανές στον τρόπο λειτουργίας του, οπότε καλούμαστε μετά να απαντήσουμε στο "τι γίνεται πέρα απο τις στροφες του closed loop?". Με περισσότερο αέρα ΚΑΙ περισσότερο καύσιμο, δεν κερδίζεις απόδοση? (με δεδομένο πάντα οτι το μοτερ δεν έχει φτάσει στο ταβάνι του).
Αν οπότε η ECU προσαρμόζει την αναλογία εκεί που θα έπρεπε, δεν θα έπρεπε να κερδίζεις σε επίδοση με το να βάλεις πιο ανοιχτά τελικά?

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
« Απάντηση #31 - : Ιούλιος 26, 2017, 06:05:05 μμ »
Πρόσεξε καλύτερα τι γράφω.
Το τί πρέπει να γίνει, έχει αναλυθεί και συμφωνούμε όλοι: βάζοντας εξάτμιση θες και αλλαγή στην χαρτογράφηση. Βέβαια αλλαγή στον χάρτη μπορείς να θες και όπως είναι μαμά
Επίσης δεν έβαλα στην εξίσωση το φίλτρο για να μην μπλέξουμε.

Αυτό που λέω για τις ψηλές στροφές, είναι ότι το δυναμομετρο μπορεί να μην σου δείχνει κέρδος σε άλογα αλλά αυτό που δεν σου λέει είναι ο χρόνος.
Εάν λοιπόν ρολαριστος με 1η και με το μοτέρ στην αρχή των υψηλών στροφών, θες 10sec να πιάσεις τα 200 με μαμά εξατμίσεις, ενώ με τις akra θες 9sec, θεωρείς ότι δεν έχεις κέρδος;
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
« Απάντηση #32 - : Ιούλιος 26, 2017, 06:21:46 μμ »
Αυτο ακριβώς συμβαίνει Κοσμά. Στροφαρει πιο ευκολα και γρήγορα, οπως η διαφορα στους δυο χαρτες T kai s. Δεν υπάρχει ουσιαστική δθαφορα στην ιπποδύναμη αλλα στον τροπο που αποδίδει την καμπύλη. Για αυτό λεω οτι με ελευθετα τελικα ειναι σα να εχεις ενα ακομα χάρτη. R Τ S συν ενας ακομα απο τις ελεύθερες.


Δεν ξερω εαν εγινα κατανοητός γιατι εχω πιει και κατι ούζα
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος kourkou

  • ***
  • 139
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
« Απάντηση #33 - : Ιούλιος 26, 2017, 09:24:46 μμ »
Οκ, αυτο που γράφεις με βρίσκει απολύτως σύμφωνο.
(bros400pgm, δεν είναι καθόλου αστείο το οτι το dorso χρειάζεται άλλο χάρτη και μαμά ^^... μην το γελάς οπότε καθόλου γιατί πληγώνομαι :'( )

Συμφωνούμε λοιπόν πως (όπως ανέφερα και στο πρώτο μου post) αρπάζει πιο γρήγορα, παρόλαυτα για τα δικά μου δεδομένα, δεν δουλεύει "σωστά". Δεν αποδίδει αυτό που θα έπρεπε γιατί η χαρτογράφηση δεν του το επιτρέπει και προσωπικά θεωρώ πως με τα μαμά τελικά δουλεύει πιο σωστά. Η ρύθμιση που κάνει η ECU για το μιγμα του, είναι πιο σωστή με κλειστά τελικά παρά με ανοιχτά.

Να φέρω ένα ισως λίγο ακραίο παράδειγμα. Έστω πως μια μηχανή δουλεύει με πολύ φτωχό μίγμα σε ψηλές στροφές. Την δουλεύεις μέσα στην πόλη... παρατηρείς κάτι κακό? Θεωρώ πως όχι και θα έλεγες οτι "δουλεύει μια χαρα".
Την βγάζεις έπειτα στην εθνική, και την δουλεύεις για ώρες σε ψηλές στροφές με πολύ φτωχό μίγμα. Παρατηρείς κάτι κακό? Θεωρώ πως όχι και άρα θα έλεγε πως "δουλεύει μια χαρά".
Τι θα πάθαινε όμως μακροπρόθεσμα αυτό το όχημα με τέτοια χρήση? :P και τι θα λέγαμε μετά? πως δούλευε σωστά?

Γιαυτό λέω πως το "δουλεύει σωστά" χωράει συζήτηση.
Ναι, ίσως το παράδειγμα αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση μας γιατί δεν θεωρώ πως είναι τόσο ακραία φτωχό το μιγμα, αλλά γιαυτό είπα και εγω πως δεν θα βαφτίσω το δικό μου χέρι και μυαλό, δυναμόμετρο ή καυσαναλυτή και σίγουρα ούτε κάποιου άλλο το χέρι και μυαλό, αλλά επειδή έχω μια υποψία πως δεν δουλεύει "σωστα" χρειάζομαι τεχνικές απαντήσεις πριν δεχτώ κάτι.

Με τις 4κ μηχανές που έχουν περάσει απο τα χέρια μου, όταν άλλαζα τελικό θεωρώ πως η ecu έκανε ΜΑΚΡΑΝ καλύτερες διορθώσεις (δεν έβαζα παράλληλο εγκέφαλο) και δεν είχα την παραμικρή υπόνοια πως η μηχανή δεν δούλευε σωστά. Και αν έβαζα παράλληλο εγκέφαλο θα δούλευε ακόμα καλύτερα.
Στην περίπτωση του dorsoduro, δεν νιώθω πως είναι έτσι (και γιαυτό τα λέω όλα αυτά.. αν μιλούσαμε για μια άλλη μηχανή θα έλεγα και εγω "βάλε τελικά και θα δουλεύει ρολόι").
Νιώθω πως η μηχανή αρπάζει πιο γρήγορα ΑΛΛΑ ψηλά χρειάζεται περισσότερο καυσιμο και δεν υπάρχει τρόπος να το πάρει.

ΥΓ: all that aside, έβαλα πριν λίγες μέρες το slave cylinder της oberon και το βρίσκω χρησιμη προσθήκη για όποιον δεν είναι πρωταθλητής του μπρατ ντε φερ
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 26, 2017, 09:32:58 μμ από kourkou »

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4093
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
« Απάντηση #34 - : Νοέμβριος 18, 2020, 08:11:04 μμ »
κατατοπιστικο θεμα..
τεινω στο συμπερασμα,εξατμισεις αφτερ με ταπα και ειμαστε κομπλε
μαμα φιλτρο...
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
« Απάντηση #35 - : Νοέμβριος 22, 2020, 08:38:19 πμ »
Ο marreli κάνει 1% ρύθμιση με φίλτρο και εξάτμιση.... Είναι ο ποιο κλειδωμένος που υπάρχει... Τα dd είναι πολύ πλούσια από μαμά στις ψηλές και πολύ φτωχά στις χαμηλές... Για να περνάνε προδιαγραφές.. Τουλάχιστον στα 10αδες που έχω ρυθμίσει πάνω από 13 μείγμα μετά τις 6000 δεν έχω δει σε κανένα μαμά και μέχρι τις 3000 δουλευουν 14.... Μην περιμένεις από τον magneti marreli να κάνει διόρθωση.... Ένα dd σωστά ρυθμισμένο με 13.5 μείγμα δουλεύει από το ρελαντί μέχρι τον κοφτη σαν ηλεκτροκινητηρας.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης