0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος totoulis

  • ***
  • 144
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πισω γραναζι
« Απάντηση #15 - : Απρίλιος 09, 2009, 05:35:17 μμ »
γεια σου ρε νικο καλα πρεπει να περνας εκει ε? δεν νομιζω να εχεις προβλημα και  μην ξεχνας οτι του παυλου δεν ειχε μειγμα...οποτε το δικο σου πιστευω οτι θα εχει διαφορα!!!περιμενω εντυπωσεις αυριο!πιο γραναζι θα βαλεις και ποσο???

*

Nikos D

Απ: Πισω γραναζι
« Απάντηση #16 - : Απρίλιος 10, 2009, 11:05:12 μμ »
Το λοιπόν :)

   Το γρανάζι έκανε σπουδαία δουλειά!!! Σε ταχύτητες μέχρι 130χλμ που το δοκίμασα μιας και έδώ που είμαι δεν υπάρχουν πολλά ανοιχτα κομμάτια, η δύναμη ερχεται απο χαμηλά σε ολη την περιοχη και στις μεσαιες χώρις το κομπιασμα που ειχε πριν μεταξυ χαμηλων μεσσαιων στροφών ειδικά στο sport πρόγραμμα . Επισης οι στροφες τώρα ανεβαίνουν παρα πολυ γρήγορα, και σε γρηγορα κλειστά κομμάτια εχεις την δύναμη στο γκάζι κατα στην εξοδο ανα
πάσα στιγμή χώρις να χρειάζεται να κατεβάσεις μία πράγμα που ηταν υποχρεωτικό πριν.
    Μενει τώρα να το δώ και σε ποιο ανοιχτα κομμάτια με ποιο μεγάλες ταχύτητες για να δώ ακριβώς και την λειτουργία του κινητήρα .ωστε να έχω πιο ολοκληρωμένη εικονα.

    Συνεχίζεται....... :bye:


P.S Το γρανάζι που έβαλα ειναι αυτο που δίνει η Aprilia με 48 δόντια και κάνει γύρο στα 80 euros.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 10, 2009, 11:20:56 μμ από Nikos D »

*

dorsocrazy

Απ: Πισω γραναζι
« Απάντηση #17 - : Απρίλιος 11, 2009, 12:31:47 πμ »
 γνωμη μου ειναι οτι το μεγαλυτερο γραναζι πισω σιγουρα εχει καλυτερο "μπαμ" "μπουμ" :tez: αλλα φρεναρει και περισσοτερο τη μηχανη κοβοντας φορα κατα την εισοδο της στροφης ετσι γινεται πιο αργο ?θα προτιμουσα με λιγα περισσορα χρηματα την αλλαγη σε afam 520 με αλουμινενιο πισω γραναζι εκει θα δειτα διαφορα και στα "μπαμ" και στην ευστροφια και δεν θα χρειαστει να το κοντυνεις γιατι προσωπικα μου φαινεται οκ σε κλιμακωση ειδη πολλες φορες ειμαι στον κοφτη χωρις να το παιρνω χαμπαρι  :)

*

Nikos D

Απ: Πισω γραναζι
« Απάντηση #18 - : Απρίλιος 11, 2009, 02:25:36 μμ »
Φίλε dorsocrazy θα συμφωνήσω και πάλι ''εν μέρη'' μάζι σου. Θεωρητικά είναι ετσι όπως τα λες.
    Τό οτι το μεγαλυτερο γρανάζι κοβει την φόρα στην είσοδο των στροφών ειναι σώστό. Με το μεγαλυτερο όμως ο κινητήρας παραμένει
ζώντανος  μιας και οι στροφες ειναι πιο ψιλά και αυτο στην πράξη πάντα κατα την δική μου αποψη ειναι πλεονεκτημα μιας και σου δίνει την δυνατότητα να μπεις πιο αργα στα φρένα. Βέβαια εδώ ξεφευγουμε απο την μεση χρήση και μιλαμε για καθαρα αγωνιστική.
     Δηλαδη το "θεωρητικο" μειονέκτημα μπορεις να το διαχειριστεις με κάποιους τρόπους προς ώφελος σου μιας και υπάρχει τρόπος
Το ζητούμενο παντα κατα την ταπεινή μου γνώμη ειναι να υπάρχει γκαζι κατα την έξοδο των στροφων.  :bye:
         

P.S. Φίλε Dorsocrazy μα χαροποιει ιδιαιτερα που έχουμε τις ίδιες ανησυχίες....... . :D
       ελπίζω να τα πούμε και απο κοντά
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 11, 2009, 05:27:20 μμ από Nikos D »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης