Φίλε dorsocrazy θα συμφωνήσω και πάλι ''εν μέρη'' μάζι σου. Θεωρητικά είναι ετσι όπως τα λες.
Τό οτι το μεγαλυτερο γρανάζι κοβει την φόρα στην είσοδο των στροφών ειναι σώστό. Με το μεγαλυτερο όμως ο κινητήρας παραμένει
ζώντανος μιας και οι στροφες ειναι πιο ψιλά και αυτο στην πράξη πάντα κατα την δική μου αποψη ειναι πλεονεκτημα μιας και σου δίνει την δυνατότητα να μπεις πιο αργα στα φρένα. Βέβαια εδώ ξεφευγουμε απο την μεση χρήση και μιλαμε για καθαρα αγωνιστική.
Δηλαδη το "θεωρητικο" μειονέκτημα μπορεις να το διαχειριστεις με κάποιους τρόπους προς ώφελος σου μιας και υπάρχει τρόπος
Το ζητούμενο παντα κατα την ταπεινή μου γνώμη ειναι να υπάρχει γκαζι κατα την έξοδο των στροφων.
P.S. Φίλε Dorsocrazy μα χαροποιει ιδιαιτερα που έχουμε τις ίδιες ανησυχίες....... .
ελπίζω να τα πούμε και απο κοντά