APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Drakos στις Νοέμβριος 18, 2008, 09:11:20 μμ
-
Το τρέχον τεύχος του Moto έχει ένα τεστ του Ντουρουντούρου.
Μου λείπει η τελευταία σελίδα με τους πίνακες,θα την ανεβάσω αύριο γιατί δεν πρόκαμα να την σαρώσω σήμερα.
Οι φωτογραφίες αποθηκεύονται με μεγαλύτερη ανάλυση εάν τις σώσετε στον υπολογιστή σας.
(http://i34.tinypic.com/6h58bq.jpg)
(http://i37.tinypic.com/65tk00.jpg)
(http://i37.tinypic.com/a12uzp.jpg)
(http://i34.tinypic.com/2rmoyt0.jpg)
-
Μολις τωρα συνηδειτοποίησα το ποσο βαρυ ειναι!Ειλικρινα το θεωρουσα πιο ελαφρυ,214 κιλα σαν πολλα να ειναι! Ζυγιζει 9 κιλα λιγοτερα απο ενα tdm. Στο ματι παντως φαινεται πολυ ελαφρυτερο.
Μονο αυτοι οι ντουκατακιδες τελικα καταφερνουν να κρατανε το βαρος χαμηλα,βλεπε 696 160 Κιλα!!!
Drakos :kalo:
-
Μολις τωρα συνηδειτοποίησα το ποσο βαρυ ειναι!Ειλικρινα το θεωρουσα πιο ελαφρυ,214 κιλα σαν πολλα να ειναι! Ζυγιζει 9 κιλα λιγοτερα απο ενα tdm. Στο ματι παντως φαινεται πολυ ελαφρυτερο.
Μονο αυτοι οι ντουκατακιδες τελικα καταφερνουν να κρατανε το βαρος χαμηλα,βλεπε 696 160 Κιλα!!!
Drakos :kalo:
λογικά θα εννοεί γεμάτο.....186 ειναι αν δεν κάνω λάθος άδειο.... ;)
-
ετσι ακριβως ειναι
-
Ναί αλλά δεν έχει καμία σχέση όμως το Duruduru με το Monster...
Άλλη κατηγορία.
Αν θες σύγκριση,το Hypermotard 1100 ζυγίζει :
Weight* 179 kg / 395 lbs
*= The weight excludes battery, lubricants and, where applicable, cooling liquid.
*Fuel tank capacity : 12,4 L
:bye:
-
Να όμως και τα 160 κιλά του 696.... :thnk:
Weight * : 161Kg / 355lbs
* = The weight excludes battery, lubricants and, where applicable, cooling liquid.
Fuel tank capacity : 15 L (of which 3,5 L reserve)
-
Ναί αλλά δεν έχει καμία σχέση όμως το Duruduru με το Monster...
Άλλη κατηγορία.
Αν θες σύγκριση,το Hypermotard 1100 ζυγίζει :
Weight* 179 kg / 395 lbs
*= The weight excludes battery, lubricants and, where applicable, cooling liquid.
*Fuel tank capacity : 12,4 L
:bye:
Ακομα και ετσι ,δλδ στεγνο το ντουρουντουρου ειναι Dry weight: 186 kg χωρίς να δηλώνει τι ειναι dry!Δηλαδη 7 κιλα απο ενα μηχανακι που ειναι και 350cc παραπανω!
Η λυση της μη χρησης ψυγειου εχει οπως φαινεται πολυ μεγαλο advantage στο θεμα του βαρους τουλαχιστον.
Αρα ου ντουκατακιδες οσο και αν το θελουμε ή οχι ειναι μανουλες σε αυτον το τομεα! :bye:
-
Eαν αφαιρέσεις το καζανι που λεγεται εξατμιση εχεις ελαφρυνει αμέσως περιπου 10 κιλά + Carbon παντού. Τοτε είσαι καλά, κάτι δηλαδή όπως έχω κάνει εγώ ΜΟΥΥΑΑΑΑΑΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑ :kalo:
-
Η τελευταία σελίδα. :bye:
-
Eαν αφαιρέσεις το καζανι που λεγεται εξατμιση εχεις ελαφρυνει αμέσως περιπου 10 κιλά + Carbon παντού.
Γιώργο έχεις ζυγίσει την μαμά εξάτμιση;
-
Αν εχει τους καταλυτες μεσα στην εξατμιση θα γλυτωσεις αρκετο βαρος και επισης ο συνεπιβατης δεν θα ειναι τοσο "θερμόκωλος" :P :tez:
-
Αν εχει τους καταλυτες μεσα στην εξατμιση θα γλυτωσεις αρκετο βαρος και επισης ο συνεπιβατης δεν θα ειναι τοσο "θερμόκωλος" :P :tez:
Aν είναι όπως του shiver (πιθανότατα) ο καταλύτης είναι στο Υ.
-
(http://i35.tinypic.com/2094ql2.jpg)
Νομίζω ότι ο καταλύτης είναι στο (1)
Γενικά το τεστ καλό είναι.... Το μηχανάκι σίγουρα κόβει ανάσες με την εμφάνιση του και σίγουρα επίσης δεν είναι και καθαρό super moto. Παρόλα αυτά η οδήγηση του είναι απόλαυση οι τρείς χαρτογραφήσεις του είναι πολύ χρήσιμες (αλλάζω συνέχεια ανάμεσα σε S και Τ) και όντως αν μπορούσα να διορθώσω κάτι επάνω του θα ήταν τα κιλά του.
Το μόνο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πώς ο τύπος έβγαλε 130Κμ μέχρι την ρεζέρβα.
Δεν έχω βγάλει ποτέ πάνω από 105Κμ και με οδήγηση υπερήλικα ταρίφα με LADA :psdof:
Φυσιολογικά στα 85Κμ ανάβει λαμπάκι. :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
-
νομίζω ότι τι θάψανε :psdof:τι παπαρούνες είναι αφtes :psdof:δεν είναι motard έμενα δεν μου φαίνεται για κάτι άλλο και όσο άφορα της επίδοσις πρέπει να είναι πιο γρήγορο απο hyper :thnk: :bigun: :kol: :kol: :kol: :kol: :kol: :kol:
-
(http://i35.tinypic.com/2094ql2.jpg)
Νομίζω ότι ο καταλύτης είναι στο (1)
Γενικά το τεστ καλό είναι.... Το μηχανάκι σίγουρα κόβει ανάσες με την εμφάνιση του και σίγουρα επίσης δεν είναι και καθαρό super moto. Παρόλα αυτά η οδήγηση του είναι απόλαυση οι τρείς χαρτογραφήσεις του είναι πολύ χρήσιμες (αλλάζω συνέχεια ανάμεσα σε S και Τ) και όντως αν μπορούσα να διορθώσω κάτι επάνω του θα ήταν τα κιλά του.
Το μόνο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πώς ο τύπος έβγαλε 130Κμ μέχρι την ρεζέρβα.
Δεν έχω βγάλει ποτέ πάνω από 105Κμ και με οδήγηση υπερήλικα ταρίφα με LADA :psdof:
Φυσιολογικά στα 85Κμ ανάβει λαμπάκι. :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
συμφωνω μαζι σου
να πω επισης οτι με γεματο ντεποζιτο εχω βγαλει 147 χιλιομετρα και μετα εμεινα - ευτυχως ηταν ακτιβως απεναντι ( μεσογειων ) βενζιναδικο - το dorso καιει πιο λιγο στο sport παρα στο touring μη σας μπερδευει το προγραμμα - καντε και δοκιμη μονοι σας με την στιγμιαια και μεση καταναλωση και θα το εξακριβωσετε :D
το βαρος διορθωνεται αλλαζοντας το θεοβαρο ανοξειδωτο ταψι που εχει για εξατμηση - συν της αλλης κερδιζεις και απαγωγη θερμοτητας και δεν θα σου κανει παραπονα η γυναικα γιατι τσουρουφλαει ο πισινος της :P - αλλαζοντας ζαντες μιας και η συγκριση που εγινε με ΚΤΜ δεν ειναι δικαιη γιατι τα περισσοτερα ΚΤΜ φορανε marchesini - απο την αλλη θα μου πεις μα καλα περνω καινουργια μηχανη θα κατσω να αλλαζω ζαντες εξατμησεις και αλλα ; οχι αλλα αν θες να μιλας για κιλα το κανεις - ολα διορθωνονται
αν προλαβω σημερα θα μετρησω ακριβως το βαρος της εξατμησης μιας και υπαρχει ηδη βγαλμενη μια και θα ποσταρω ακριβως τα κιλα για τους ενδιαφερομενους
αυτα...
-
νομίζω ότι τι θάψανε :psdof:τι παπαρούνες είναι αφtes :psdof:δεν είναι motard έμενα δεν μου φαίνεται για κάτι άλλο και όσο άφορα της επίδοσις πρέπει να είναι πιο γρήγορο απο hyper :thnk: :bigun: :kol: :kol: :kol: :kol: :kol: :kol:
Συμφωνω μαζι σου και εγώ. Απλα δεν μπορουν να δεχτουν οτι το μηχανακι με τα μισα λεφτα που παίρνεις απο τις άλλες πα....ες κάνει τα ίδια. Μαλιστα αμα δειτε πως στριβει τα λόγια είναι φτώχεια.
-
Eαν αφαιρέσεις το καζανι που λεγεται εξατμιση εχεις ελαφρυνει αμέσως περιπου 10 κιλά + Carbon παντού.
Γιώργο έχεις ζυγίσει την μαμά εξάτμιση;
Η εξατμιση είναι περιπου 11 περιπου κιλα μαζι με ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ. Οι καταλύτες είναι και στον σωληνα κατω αλλά και στο καζάνι.
-
Το shiver και το dorso ειναι entry level bikes ενω το hyper ειναι για πιο "εμπειρα χερια"
Το shiver και το dorso ειναι user friendly ενω το hyper δεν ειναι
Οσο το ΚΤΜ φοραει Marchesini,αλλο τοσο το shiver και το dorso φοραει ΟΖ(ολα αυτα φορανε χυτες ζαντες στο σχεδιο των ακριβοτερων σφυριλατων)-μη γραφεται μαλακιες εαν δεν ξερεται τη διαφορα τους
Παιδες οσοι αγορασατε dorso για ριχνετε σε hyper-σας ενημερωνω οτι 8α εχετε κλαματα,πουληστε τα και παρτε κανα Κ9
Οσοι παλι αγορασατε dorso για ριχνετε σε οτι "κινειται σε 2 ροδες" προτεινω να συνεχισεται την "φαρμακευτικη αγωγη" που κοψατε
:bye:
-
Το shiver και το dorso ειναι entry level bikes ενω το hyper ειναι για πιο "εμπειρα χερια"
Το shiver και το dorso ειναι user friendly ενω το hyper δεν ειναι
Οσο το ΚΤΜ φοραει Marchesini,αλλο τοσο το shiver και το dorso φοραει ΟΖ(ολα αυτα φορανε χυτες ζαντες στο σχεδιο των ακριβοτερων σφυριλατων)-μη γραφεται μαλακιες εαν δεν ξερεται τη διαφορα τους
Παιδες οσοι αγορασατε dorso για ριχνετε σε hyper-σας ενημερωνω οτι 8α εχετε κλαματα,πουληστε τα και παρτε κανα Κ9
Οσοι παλι αγορασατε dorso για ριχνετε σε οτι "κινειται σε 2 ροδες" προτεινω να συνεχισεται την "φαρμακευτικη αγωγη" που κοψατε
:bye:
αν και σε χάνω στη σύνταξη με το νόημα συμφωνω!!!!!!! :kalo: :kalo:
-
OOOOOOOOO Θα πρεπει να πω τωρα οτι ανατριχιάσαμε. Εμείς δεν ειπαμε ότι το ΚΤΜ ή το DUCATI είναι χειρότερα αλλά ότι το DD μπορεί να μπει ανετα στην κατηγορία των Hyper λόγω υποδύναμης και στησιματος. Οι μ@λ@κιες όπως τις ανάφερες καλά θα είναι μην τις αναφερουμε ειδικά από ανθρωπους που δεν το ξερουν καλά το συγκεκριμένο μηχανακι. Μαλιστα εάν το δεις πραγματικά πως στρίβει μπορεί να πηδηξει αρκετούς. Αρκετοί από εδω μέσα έχουν δει πως παει και πως στριβει. Το στήσιμο της συγκεκριμένης μηχανής είναι αρκετά καλό και μάλιστα πολύ σταθερό σε στροφές. Η υποδύναμη του δεν είναι τόσο μεγαλη διαφορά με τους άλλους αλλα στην ροπή τα πράγματα είναι λίγο σκούρα. Αυτό βέβαια έχει να κάνει με τα κυβικά. Όσο για το εαν το ένα φοραει ζαντες από το διαστημα ενω το δικό μας διαθέτει ζαντες από τον παλιατζη για μένα είναι ένα και το αυτό, το αποτέλεσμα μετράει. :ohyes:
-
Το shiver και το dorso ειναι entry level bikes ενω το hyper ειναι για πιο "εμπειρα χερια"
Το shiver και το dorso ειναι user friendly ενω το hyper δεν ειναι
Οσο το ΚΤΜ φοραει Marchesini,αλλο τοσο το shiver και το dorso φοραει ΟΖ(ολα αυτα φορανε χυτες ζαντες στο σχεδιο των ακριβοτερων σφυριλατων)-μη γραφεται μαλακιες εαν δεν ξερεται τη διαφορα τους
Παιδες οσοι αγορασατε dorso για ριχνετε σε hyper-σας ενημερωνω οτι 8α εχετε κλαματα,πουληστε τα και παρτε κανα Κ9
Οσοι παλι αγορασατε dorso για ριχνετε σε οτι "κινειται σε 2 ροδες" προτεινω να συνεχισεται την "φαρμακευτικη αγωγη" που κοψατε
:bye:
Κατσε ρε Κωστη.................................Μη τους τα λες αποτομα.........:)
-
OOOOOOOOO Θα πρεπει να πω τωρα οτι ανατριχιάσαμε. Εμείς δεν ειπαμε ότι το ΚΤΜ ή το DUCATI είναι χειρότερα αλλά ότι το DD μπορεί να μπει ανετα στην κατηγορία των Hyper λόγω υποδύναμης και στησιματος. Οι μ@λ@κιες όπως τις ανάφερες καλά θα είναι μην τις αναφερουμε ειδικά από ανθρωπους που δεν το ξερουν καλά το συγκεκριμένο μηχανακι. Μαλιστα εάν το δεις πραγματικά πως στρίβει μπορεί να πηδηξει αρκετούς. Αρκετοί από εδω μέσα έχουν δει πως παει και πως στριβει. Το στήσιμο της συγκεκριμένης μηχανής είναι αρκετά καλό και μάλιστα πολύ σταθερό σε στροφές. Η υποδύναμη του δεν είναι τόσο μεγαλη διαφορά με τους άλλους αλλα στην ροπή τα πράγματα είναι λίγο σκούρα. Αυτό βέβαια έχει να κάνει με τα κυβικά. Όσο για το εαν το ένα φοραει ζαντες από το διαστημα ενω το δικό μας διαθέτει ζαντες από τον παλιατζη για μένα είναι ένα και το αυτό, το αποτέλεσμα μετράει. :ohyes:
φιλαράκο συγνώμη αλλά δεν μου αρέσει ο τρόπος που μιλάς!!!!!!!!!
δε σε θίξαμε και δε σε προσβάλαμε για να σου δώσουμε το δικαίωμα να μιλάς έτσι ..
και όσον αφορά στο dorso μην είσαι τόσο σίγουρος πως δεν το έχω οδηγήσει!!! έχω εκτιμήσει το ότι με πολύ λιγότερα χρήματα μπορείς να αγοράσεις κάτι που είναι κοντά στον ανταγωνισμό των hypermotard!!!! και η λέξη κλειδί εδώ είναι το "κοντά".....
-
Φιλε σορρυ αλλα εχεις χασει το νοημα-και δε στο λεω για να σε θιξω-ειναι γεγονος
Το ποσο καλα μπορει να στριβει ενα μηχανακι εχει να κανει περισσοτερο με τον οδηγο και τα χερια του παρα με το μηχανακι αυτο-κα8εαυτο
Ποσο καλυτερα φανταζεσαι οτι μπορει να στριβει σε ορεινο στροφιλικι ενα μηχανακι 220 κιλων και 80 ιππων( DORSODURO) απο ενα αρκετα δυνατο μονοκυλινδρο π.χ. ΚΤΜ 690 SMC ?
Μαθε λοιπον οτι το μηχανακι σου δεν ειναι αντι-hyper και δεν ειναι ουτε καν στην ιδια κατηγορια
Αυτα τα ολιγα εντελως φιλικα και ενημερωτικα απο μενα...τα υπολοιπα για να μην χαλαμε τις καρδιες μας και το νοημα του ποστ,τα λεμε απο κοντα σε καποια μαζωξη
τροποποιηση μετα την απαντηση του george_grat
Δεν ειναι υποχρεωτικο να συμφωνουμε ολοι σε ολα...εαν στο εν'τω μεταξυ σου δωθει η ευκαιρια,κανε μια βολτα μ'ενα hyper
-
OOOOOOOOO Θα πρεπει να πω τωρα οτι ανατριχιάσαμε. Εμείς δεν ειπαμε ότι το ΚΤΜ ή το DUCATI είναι χειρότερα αλλά ότι το DD μπορεί να μπει ανετα στην κατηγορία των Hyper λόγω υποδύναμης και στησιματος. Οι μ@λ@κιες όπως τις ανάφερες καλά θα είναι μην τις αναφερουμε ειδικά από ανθρωπους που δεν το ξερουν καλά το συγκεκριμένο μηχανακι. Μαλιστα εάν το δεις πραγματικά πως στρίβει μπορεί να πηδηξει αρκετούς. Αρκετοί από εδω μέσα έχουν δει πως παει και πως στριβει. Το στήσιμο της συγκεκριμένης μηχανής είναι αρκετά καλό και μάλιστα πολύ σταθερό σε στροφές. Η υποδύναμη του δεν είναι τόσο μεγαλη διαφορά με τους άλλους αλλα στην ροπή τα πράγματα είναι λίγο σκούρα. Αυτό βέβαια έχει να κάνει με τα κυβικά. Όσο για το εαν το ένα φοραει ζαντες από το διαστημα ενω το δικό μας διαθέτει ζαντες από τον παλιατζη για μένα είναι ένα και το αυτό, το αποτέλεσμα μετράει. :ohyes:
φιλαράκο συγνώμη αλλά δεν μου αρέσει ο τρόπος που μιλάς!!!!!!!!!
δε σε θίξαμε και δε σε προσβάλαμε για να σου δώσουμε το δικαίωμα να μιλάς έτσι ..
και όσον αφορά στο dorso μην είσαι τόσο σίγουρος πως δεν το έχω οδηγήσει!!! έχω εκτιμήσει το ότι με πολύ λιγότερα χρήματα μπορείς να αγοράσεις κάτι που είναι κοντά στον ανταγωνισμό των hypermotard!!!! και η λέξη κλειδί εδώ είναι το "κοντά".....
Για το εάν δεν σου αρέσει ο τροπος που μιλάω αύτο έχει να κάνει με τις λαλακιες που αναφέρονται από πριν.
-
Αυτα τα ολιγα εντελως φιλικα και ενημερωτικα απο μενα...τα υπολοιπα για να μην χαλαμε τις καρδιες μας και το νοημα του ποστ,τα λεμε απο κοντα σε καποια μαζωξη
NO PROBLEMO για την συζήτηση από κοντά αλλά εγω δεν συμφωνω. Εντελώς φιλικά ΤΟ SMC είναι για μένα λειαν κατωτερο. ;) ΑΑΑΑ και το DD δεν είναι 80ΗP αλλα΄92HP.
-
Όλα είναι θέμα οδηγού guys...
Και πραγματικά μόνο όταν δείτε πως το πάει ο George στην Επίδαυρο,
θα το καταλάβετε πως το duruduru έχει τρελές δυνατότητες...
Άσχετα που δεν τον βγάζει η μπετζίνα να γυρίσει μέχρι τα Λουτρά για ανεφοδιασμό.... :tez:
Το μηχανάκι για τα λεφτά του είναι σούπερ και
δεν υπάρχει κάτι άλλο μέχρι στιγμής να το χτυπήσει σε αναλογία σχέσης τιμής/δυνατοτήτων*...
*to 690 smc είναι ακόμα πιο δράμα απο το Duruduru σε ότι έχει να κάνει απο άποψη άνεσης
-
Kαι είναι και ποιο ακριβό. Μοοοοοοοοοααααχαχαχαχαχαχαααααααααααααα
-
OOOOOOOOO Θα πρεπει να πω τωρα οτι ανατριχιάσαμε. Εμείς δεν ειπαμε ότι το ΚΤΜ ή το DUCATI είναι χειρότερα αλλά ότι το DD μπορεί να μπει ανετα στην κατηγορία των Hyper λόγω υποδύναμης και στησιματος. Οι μ@λ@κιες όπως τις ανάφερες καλά θα είναι μην τις αναφερουμε ειδικά από ανθρωπους που δεν το ξερουν καλά το συγκεκριμένο μηχανακι. Μαλιστα εάν το δεις πραγματικά πως στρίβει μπορεί να πηδηξει αρκετούς. Αρκετοί από εδω μέσα έχουν δει πως παει και πως στριβει. Το στήσιμο της συγκεκριμένης μηχανής είναι αρκετά καλό και μάλιστα πολύ σταθερό σε στροφές. Η υποδύναμη του δεν είναι τόσο μεγαλη διαφορά με τους άλλους αλλα στην ροπή τα πράγματα είναι λίγο σκούρα. Αυτό βέβαια έχει να κάνει με τα κυβικά. Όσο για το εαν το ένα φοραει ζαντες από το διαστημα ενω το δικό μας διαθέτει ζαντες από τον παλιατζη για μένα είναι ένα και το αυτό, το αποτέλεσμα μετράει. :ohyes:
φιλαράκο συγνώμη αλλά δεν μου αρέσει ο τρόπος που μιλάς!!!!!!!!!
δε σε θίξαμε και δε σε προσβάλαμε για να σου δώσουμε το δικαίωμα να μιλάς έτσι ..
και όσον αφορά στο dorso μην είσαι τόσο σίγουρος πως δεν το έχω οδηγήσει!!! έχω εκτιμήσει το ότι με πολύ λιγότερα χρήματα μπορείς να αγοράσεις κάτι που είναι κοντά στον ανταγωνισμό των hypermotard!!!! και η λέξη κλειδί εδώ είναι το "κοντά".....
Ενταξη ρε παιδια.....δεν ειπε και τιποτα κακο ο ανθρωπος!!
Εξαλου αν δεν παινεψεις το σπιτι σου.......
Και οπως ειπαν και αλλοι......ο οδηγος πολλες φορες κανει την διαφορα.
Οποτε ο συνδιασμος DD+george μπορει να ειναι φωτια!! ;)
Πιστευω οτι πολυ ευκολα αναβουν τα αιματα..... :P :P
Αντε να φτιαξει ο καιρος να βγουμε καμια βολτα.
Φιλικα....V997
:bye: :bye:
-
οοοο μέσα αγαπητέ V997
-
Και με virago να ερθω, σας εχω κουλαδια... :tez: :tez: :tez:
-
MOYYYYAAAAAAAXAXXAXAAAAAAAAA
Mόνον στον κρεμό θα μας έχεις με το σούργελο.
-
ρε αλεξη τι πεταγεσαι εσυ??? :P :P :P
-
Παντος παιδια αν ολα αυτα που εχετε αναφερει,ειναι επιρεασμενα απο το αρθρο του ΜΟΤΟ,να ξερετε,οτι τα στοιχεια που αναφερει το εν λογο περιοδικο,δεν ειναι απολυτος σωστα,σε πολλες περιπτωσεις,και οχι μονο στο συγκεκριμενο αρθρο... :ohyes:
-
OOOOOOOOO Θα πρεπει να πω τωρα οτι ανατριχιάσαμε. Εμείς δεν ειπαμε ότι το ΚΤΜ ή το DUCATI είναι χειρότερα αλλά ότι το DD μπορεί να μπει ανετα στην κατηγορία των Hyper λόγω υποδύναμης και στησιματος. Οι μ@λ@κιες όπως τις ανάφερες καλά θα είναι μην τις αναφερουμε ειδικά από ανθρωπους που δεν το ξερουν καλά το συγκεκριμένο μηχανακι. Μαλιστα εάν το δεις πραγματικά πως στρίβει μπορεί να πηδηξει αρκετούς. Αρκετοί από εδω μέσα έχουν δει πως παει και πως στριβει. Το στήσιμο της συγκεκριμένης μηχανής είναι αρκετά καλό και μάλιστα πολύ σταθερό σε στροφές. Η υποδύναμη του δεν είναι τόσο μεγαλη διαφορά με τους άλλους αλλα στην ροπή τα πράγματα είναι λίγο σκούρα. Αυτό βέβαια έχει να κάνει με τα κυβικά. Όσο για το εαν το ένα φοραει ζαντες από το διαστημα ενω το δικό μας διαθέτει ζαντες από τον παλιατζη για μένα είναι ένα και το αυτό, το αποτέλεσμα μετράει. :ohyes:
φιλαράκο συγνώμη αλλά δεν μου αρέσει ο τρόπος που μιλάς!!!!!!!!!
δε σε θίξαμε και δε σε προσβάλαμε για να σου δώσουμε το δικαίωμα να μιλάς έτσι ..
και όσον αφορά στο dorso μην είσαι τόσο σίγουρος πως δεν το έχω οδηγήσει!!! έχω εκτιμήσει το ότι με πολύ λιγότερα χρήματα μπορείς να αγοράσεις κάτι που είναι κοντά στον ανταγωνισμό των hypermotard!!!! και η λέξη κλειδί εδώ είναι το "κοντά".....
Ενταξη ρε παιδια.....δεν ειπε και τιποτα κακο ο ανθρωπος!!
Εξαλου αν δεν παινεψεις το σπιτι σου.......
Και οπως ειπαν και αλλοι......ο οδηγος πολλες φορες κανει την διαφορα.
Οποτε ο συνδιασμος DD+george μπορει να ειναι φωτια!! ;)
Πιστευω οτι πολυ ευκολα αναβουν τα αιματα..... :P :P
Αντε να φτιαξει ο καιρος να βγουμε καμια βολτα.
Φιλικα....V997
:bye: :bye:
mesa man na patisoyme kai kana dd. :hammer :hammer :hammer
-
Πλεον με τα συγχρονα μηχανακια που κυκοφορουν τα χερια εχουν τον πρωτο λογο μιας και ολα ειναι "καλα" μηχανακια!
Οσο για τα αλογα μαλλον στα 80 πρεπει να ειναι μιας και αυτα που βγαινουν στην σφαλτο παιζουν ρολο και οχι στο στροφαλο. Με αυτη τη λογικη ελεγα και εγω οτι μολις θα εβγαινε το 696 θα εραβε κοσμο με τα 80 αλογα και τα 161 κιλα του αλλα στο δρομο δεν ηταν ουτε καν κοντα,και το δυναμομετρο ηρθε να επιβεβαιωσει την "κακη" του επιδοση με μολις 60 κατι αλογα ροδα!
Το μονο που δεν μου αρεσει οχι στο dorso αλλα στην aprilia ειναι οτι εβγαλε εναν σκελετο pass partout :thnk: και οκ να δεχθω να τον εχεις σε ενα naked και ενα fairingατο μηχανακι τον ιδιο σκελετο αλλα σε δυο διαφορετικα ειδη...... ;)???
-
πωπω καουρα που σας εχει πιασει με το dorso - τοσο πολυ το μισειτε και μιλατε ολο γιαυτο ;
να και 'γω
●█〓██▄▄▄▄▄▄ ●●●●>>>>QQ QQ QQ QQ QQ QQ QQ QQ QQ
▄▅██████▅▄▃
████████████
◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙
ρε παρτε dorso λεμεεε
ειναι φθηνο - ειναι καλο - στριβει πολυ καλα - και κανει μερικους να αναρωτιουνται τι ηταν αυτο ;;;;;
-
πωπω καουρα που σας εχει πιασει με το dorso - τοσο πολυ το μισειτε και μιλατε ολο γιαυτο ;
να και 'γω
●█〓██▄▄▄▄▄▄ ●●●●>>>>QQ QQ QQ QQ QQ QQ QQ QQ QQ
▄▅██████▅▄▃
████████████
◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙
:zl% :zl% :zl%
-
Τασο τι επαθες ρε συ - σου ηρθε το βλημα ;
-
μάγκες χαλαρώστε επιδη το οδήγησα το hyper μετα την 3η είναι κόφα φυσικά τα φρένα του με εντυπωσίασαν και το στήσιμο του άλλα είναι πολλά τα 12500-14700 για το s για να πάρεις ενα μηχανάκι το οποίο είναι αερόψυκτο :pray: :pray:κια τετραβαλβιδο και με μοτέρ 10 ετιας τα δε όργανα του για να τα διάβασης χρειαζεσε φακό το βράδυ, πιστεύω ότι είναι μια κόφα σε ωραίο περιτύλιγμα άσε που τα 1100 κυβικά του δεν δικαιολογούν την ιποδυναμη του :tez: :tez:
-
και κάτι ακόμα αν το dd βγει σε 1000+ κυβικά θα κλάψουν μανούλες :oo! :oo! :oo! :oo! :oo!
-
καλημερα
Σπυρο φοραω μια μαυρη μπλουζα η οποια με μεγαλα γραμματα μπροστα γραφει " NO STRESS "
σε μια εξοδο που ειχαμε κανει με το φιλο Κωστα οταν περναγαμε απο Γλυφαδα με κατευθυνση προς Βαρκιζα στα φαναρια της Γλυφαδας περιμενε ενα hyper μαυρο και το ειχε ενα τυπακι με πολυ χαρακτηριστικη φατσα την οποια αποστηθησα
προχθες λοιπον που βγηκα με τη γυναικα μου Γλυφαδα πεφτω πανω στον ιδιο ακριβως στα ιδια φαναρια
δικαβαλος και αυτος - κανω νοημα στην δικια μου να κρατηθει - αναβει πρασινο και φευγουμε και οι δυο κομματια με τις μπροστινες ροδες και οι δυο στον αερα
η διαφορα μας ηταν στο ενα μηχανακι μπροστα το hyper απο εκκινηση και φοβηθηκα με το ξεσπασμα που εκανε μην ερθει πανω μου - σιγαααα σιγααααα η διαφορα γινοταν πιο μεγαλη αλλα οχι με γρηγορους ρυθμους
το dorso μου εχει 3200χλμ και οσο περναει ο καιρος το βλεπω και ανοιγει ολο και πιο καλα χωρις βεβαια να το λυσαω - απλα ετυχε - αλλωστε για τις στροφες το πηρα στην ευθεια εχω αλλο εργαλειο το οποια εχει τα 300
φιλε Σπυρο και ολοι οι υπολοιποι που εχετε dorso ---> NO STRESS ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ
-
NO PROBLEMO για την συζήτηση από κοντά αλλά εγω δεν συμφωνω. Εντελώς φιλικά ΤΟ SMC είναι για μένα λειαν κατωτερο. ;) ΑΑΑΑ και το DD δεν είναι 80ΗP αλλα΄92HP.
george μπορεί για σενα ή για μένα ή για τη θεία μου τη μαρίκα να είναι λίαν κατώτερο, έχε το νου σου όμως μη σε πετύχει κανένα τέτοιο παρτάλι σε καμμιά βουνοκορφή και ψάχνεις να βρείς που έχει το DD τις αποσβέσεις.
Για τα 10 κιλά που είπες ότι ελάφρυνε το DD απ΄τις εξατμίσεις, στο είπα και στο moto.gr στο λέω και εδώ ότι αμφιβάλλω πάρα πολύ ιδίως αν οι μαμά εξατμίσεις είναι 11. Το DD είναι βαρύ και δεν νομίζω ότι χρειάζεται να το συζητήσουμε διεξοδικά. Ενδεικτικά σου λέω ότι γεμάτο είναι 5 kg βαρύτερο απ΄το Tuono που έχει και 6lt μεγαλύτερο ρεζερβουάρ.
-
Ρε αφηστε τους τσακωμους και αναψτε κανα κερακι που εδωσαν επιτελους εστω και αργα μηχανακι για τεστ. :pray:
Ικανους τους εχω να το ξεχνουσαν :psdof:
-
:zl%
επειδή εγώ μπερδεύτηκα....πάλι το χονδα βγήκε πρώτο?
:fask: :fask: :fask:
-
Το συμπέρασμα μου είναι πως παρότι το θάβει το μηχανάκι λέει και κάποιες (αρκετές) αλήθειες..
Το ΔΔ είναι κορυφαίο γιατί δεν έχει αντίπαλο στην ίδια κατηγορία/τιμή
Τώρα να λέμε ότι είναι γαμάτο επειδή το έχουμε αγοράσει δεν έχει νόημα.. :) :) :bye: :bye: :bye:
-
για μενα το dd ειναι κορυφη αν εξαιρεσεις την αξιοπιστια
του george ειναι τουμπανο (και ελπιζω να συνεχισει να ειναι) αλλα εχουν ακουστει πολλα
οπως επισης η τιμη του ειναι χαμηλη για να ειναι ανταγωνισιμο
αν η καθε aprilia ειχε σε υποληψη (και εννοω την αξιοπιστια) μια τετοια μοτοσυκλετα σιγουρα δεν θα την πουλαγε αυτη την τιμη
sorry για τους κατοχους αλλα εγω οταν το οδηγησα καθε αλλο παρα οδηγηση μοταρ μου θυμισε
μαλλον στην κατηγορια των mega motard ανοικει
-
Απολάυστε τα, οτι μάρκα και να ναι!! :ohyes: :ohyes:
Όπως γουστάρει ο καθένας και όπως του την "καρφώσει" ;)
Τα υπόλοιπα περιτεύουν...
Φιλικά,
Dorso lady :P :P :P
-
Πάντως πρέπει να πει κάποιος στο δοκιμαστή ή να ψηλώσει ή να δοκιμάζει TW. Anyway μια και ανέφερε για ευελιξία ,οτιδήποτε πιο βαρύ από παπί μέσα στη πόλη είναι ζόρι. Ας πάρει ένα Honda 1000άρι.Προσωπικά με βολεύει πιο καλά από τον Πήγασο και ο Πήγασος κι αν είναι βολικός,ΟΚ?? Και τελειώνοντας μια ερώτηση : τι εννοεί ο ποιητής, σχετικά με την αστάθεια του τιμονιού μετά τα 150χλμ?? Μήπως διάβασε τα αρχικά μας ποστ για να το γράψει??? Πάντως εμάς εδώ πάνω ,μέχρι 210-215 ΔΕ μας κουνάει (καλά εγώ έχω πάρει και κιλά τελευταία ) :bye: :bye: :bye:
Θυμήθηκα σχόλιο συμφορουμίτη σε άλλο ποστ : πατσαβούρα η γυναίκα σου αλλά αφού σου αρέσει ,ΟΚ :tez:
-
για μενα το dd ειναι κορυφη αν εξαιρεσεις την αξιοπιστια
sorry για τους κατοχους αλλα εγω οταν το οδηγησα καθε αλλο παρα οδηγηση μοταρ μου θυμισε
μαλλον στην κατηγορια των mega motard ανοικει
Πες τα βρε Dreamwolker.
-
NO PROBLEMO για την συζήτηση από κοντά αλλά εγω δεν συμφωνω. Εντελώς φιλικά ΤΟ SMC είναι για μένα λειαν κατωτερο. ;) ΑΑΑΑ και το DD δεν είναι 80ΗP αλλα΄92HP.
george μπορεί για σενα ή για μένα ή για τη θεία μου τη μαρίκα να είναι λίαν κατώτερο, έχε το νου σου όμως μη σε πετύχει κανένα τέτοιο παρτάλι σε καμμιά βουνοκορφή και ψάχνεις να βρείς που έχει το DD τις αποσβέσεις.
Για τα 10 κιλά που είπες ότι ελάφρυνε το DD απ΄τις εξατμίσεις, στο είπα και στο moto.gr στο λέω και εδώ ότι αμφιβάλλω πάρα πολύ ιδίως αν οι μαμά εξατμίσεις είναι 11. Το DD είναι βαρύ και δεν νομίζω ότι χρειάζεται να το συζητήσουμε διεξοδικά. Ενδεικτικά σου λέω ότι γεμάτο είναι 5 kg βαρύτερο απ΄το Tuono που έχει και 6lt μεγαλύτερο ρεζερβουάρ.
Byron,
ειλικρινα την έχω στην αποθηκη μου, ελα να την ζυγίσουμε μαζι και να δεις τι εννοώ και φυσικά εναν coffe ξηγημένο. Το βαρος που αναφερω δεν ειναι τυχαίο. :ohyes:
-
ρε το θάψανε το dd τι θέλει να πει ο ποιητής στο περιοδικό :thnk:ότι είναι μόνο για βόλτα στα mainstream στέκια της αθηνας η ότι με 8760 αγοράζεις 214kg από σήμερα δεν ξανά περνώ moto :psdof: :psdof: :psdof:καθώς γράφουνε οτι γουστάρουν :kol: :kol: :kol: :kol: :kol: :kol:
-
το μοτο εβαλε μαλλον τον πιο ασχετο και εγραψε ενα καρο βλακειες γιατι πρωτο δεν ειναι sm ουτε xt ουτε vstrom.Το ντορσο για τα χρηματα που κοστιζει ειναι εκτος συναγονισμου και το μπροστινο του ειναι αψογο.Μαλλον θα τον περασε καποιος με ντορσο με το ιδιωτικο του μηχανακι και βγαζει τα απωθημενα του.ANYWAY....Ασε που η φωτο μου θυμιζουν εξετασεις για διπλωμα οδηγησης. :tez:
-
το μοτο εβαλε μαλλον τον πιο ασχετο και εγραψε ενα καρο βλακειες γιατι πρωτο δεν ειναι sm ουτε xt ουτε vstrom.Το ντορσο για τα χρηματα που κοστιζει ειναι εκτος συναγονισμου και το μπροστινο του ειναι αψογο.Μαλλον θα τον περασε καποιος με ντορσο με το ιδιωτικο του μηχανακι και βγαζει τα απωθημενα του.ANYWAY....Ασε που η φωτο μου θυμιζουν εξετασεις για διπλωμα οδηγησης. :tez:
:prm :prm :prm :prm :prm :prm
-
Δεν νομιζω οτι κραζει το μηχανακι,ισα ισα λεει οτι δεν υπαρχει αλλο αντιστοιχο και οτι ειναι πολυ καλο για στροφες κλπ,δεν νομιζω να περιμενει κανεις να παρει τετοιο μηχανακι για να γυρισει την ευρωπη ακολουθωντας ενα caponord ξεκουραστα :tez:
Λεει οτι απλα εχουν πει ολοι, οτι κουναει στα πολλα και μου φαινεται πολυ φυσικο μιας και ο αερας που κοπαναει τα χερια σου σε κανουν να ταρακουνας το τιμονι και σου δινει την εντυπωση οτι κουναει το μηχανακι.
Νομιζω οτι αν ηθελε να κραξει το μηχανακι θα εβρισκε τον τροπο πετώντας ενα υπονοουμενο για θεματα αξιοπιστις τα οποια δεν ειναι κρυφο μυστικο.
-
δηλ τι εχει παρουσιασει? ενημερωτικα
-
Ψαξε λίγο καλυτερα στο φορουμ, δεν ειναι σωστο να ανακυκλωνουμε ενα θεμα και να το διογκωνουμε :bye:
-
Οτι το βαρος του φαινεται στις στροφες και οτι εντος και εκτος πολης που λεει οτι ειναι μαρτυριο ειναι κολακευτικα...........τεσπα δεν θα ασχοληθω με αυτον τον ασχετο δοκιμαστη του μοτο.Το μηχανακι το οδηγας σου αρεσει το αγοραζεις δεν σου αρεσει μην το παρεις.Και μην ξεχνας οτι ολα τα απριλια τρωνε κραξιμο για την αξιοπιστια.Εμενα μου κανει,και μην το συγκρινουμε σαν την τσουτσου μας με το μετρημα. :D :D :D :D :D
-
spam: :blus:
dorsocrazy ειχες κατεβει πανελληνιο ταχυτητα περσυ?
spam off:
-
.Εμενα μου κανει,και μην το συγκρινουμε σαν την τσουτσου μας με το μετρημα. :D :D :D :D :D
:hysterl :hysterl :h22: :h22: :lol% :lol% :pp% :pp%
Kαι η φωτο στο AVATAR πολυ πρωτη.......δικια σου??
:kalo: :kalo:
:bye: :bye:
-
Και μην ξεχνας οτι ολα τα απριλια τρωνε κραξιμο για την αξιοπιστιαΔηστυχώς οχι παντα αδικα. Αλλα καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα.. :ohyes:
-
sorry που διακόπτω το"μέτρημα" σας παίδες απλά να πω οτι αυτό που με πείραξε περισσσότερο ήταν ο διαχωρισμός που κάνει την τελευταία παράγραφο μεταξύ ειδικού και μη κοινού!
ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΣ?????
και ποιος είσαι εσύ ρε "φανταστικέ δοκιμαστή μηχανών και αρθογράφε των 15 ηπείρων και 27 θαλασσών" που θα μας κρίνεις και κατηγοριοποιήσεις??
Σαν να λεέι οτι ο κάθε άσχετος θα παει να πάρει dd γιατί απλά του γυάλισε με την εντυπωσιακή εμφάνιση!ΕΕΕ γούστο του και καπέλο του ρεεεεεεεεε!!!
Και ναι ρε θέλω να δοκιμάσω όλα τα είδη μηχανών που υπάρχουν και street και naked και touring και διαστημόπλοιο....μήπως να σε ρωτήσω πρώτα???
αι στο καλό τα πήρα....
sorry αλλά μου την έσπασε! :dry:
-
Μην το μεγαλοποιούμε το θέμα. Ο δοκιμαστής δεν έκανε και την καλύτερη δουλειά -είναι κοντός και δεν έφτανε, γράφει ανακρίβειες (πχ δεν πρέπει να αλλάζεις χαρτογράφηση με τον κινητήρα ζωντανό κλπ κλπ), - και προφανώς αυτό που ενοχλεί είναι η γενικότερη ατμόσφαιρα που βγάζει το test.
-Ναι το μηχανάκι δεν είναι σκληροπυρηνικό (αν ήθελα κάτι τέτοιο θα έπαιρνα SXV και θα πάταγα ότι έχει 2 τροχούς :P)
- Ναι θα το ήθελα ελαφρύτερο (έχω συνηθίσει και σε ελαφρύτερο) αλλά παρόλο που σχεδόν όλα του τα ΚΜ τα έχω κάνει μέσα στην κίνηση ποτέ δεν με προβλημάτισε.
- ΔΕΝ κουνάει στα πολλά εκτός αν ο tester... είχε πιάσει κεφαλοκλείδωμα το τιμόνι :ohyes:
- Μοτοσακό καλύτερα σίγουρα υπάρχουν (το καλύτερο είναι και υποκειμενικό). Στα λεφτά αυτά πάντως (και αρκετά παραπάνω) εγώ προσωπικά δεν βρήκα κάτι που να συγκρίνετε.
Και στην τελική
Dorso:8750 ευρώ
Βενζίνη για 100 Κμ : 9 ευρώ
Να μην μπορείς να σβήσεις το χαμόγελο από τη μάπα σου : Ανεκτίμητο.
-
μεσα απο το στομα μου τα πηρες :kalo:
+100000000000000
-
Ναι και ετοιμαζομαι για του χρονου η φωτο ειναι δικια μου.Σορρυ για την καθυστερηση
-
bre dorsocarzy Γαμ...ει το avatar.Κριμα που δεν έχω ακομα εγώ μια τέτοια επαγγελματικη photo. :srry:
-
Βενζίνη για 100 Κμ...
ειπες μια μεγαλη αληθεια..., αυτο ειναι το πραγματικο προβλημα του dd... :)
-
Εγω μαγκες το Dorsoduro δεν το οδηγησα, αλλα απο το αρθρο του Μοτο μου φανηκε οτι ο δοκιμαστης ηταν προκατελειμενος απο την αρχη.Λες και το αρθρο το εγραψε αντιπροσωπος αλλης μαρκας μοτοσυκλετας..... :(
-
Μην το μεγαλοποιούμε το θέμα. Ο δοκιμαστής δεν έκανε και την καλύτερη δουλειά -είναι κοντός και δεν έφτανε, γράφει ανακρίβειες (πχ δεν πρέπει να αλλάζεις χαρτογράφηση με τον κινητήρα ζωντανό κλπ κλπ), - και προφανώς αυτό που ενοχλεί είναι η γενικότερη ατμόσφαιρα που βγάζει το test.
-Ναι το μηχανάκι δεν είναι σκληροπυρηνικό (αν ήθελα κάτι τέτοιο θα έπαιρνα SXV και θα πάταγα ότι έχει 2 τροχούς :P)
- Ναι θα το ήθελα ελαφρύτερο (έχω συνηθίσει και σε ελαφρύτερο) αλλά παρόλο που σχεδόν όλα του τα ΚΜ τα έχω κάνει μέσα στην κίνηση ποτέ δεν με προβλημάτισε.
- ΔΕΝ κουνάει στα πολλά εκτός αν ο tester... είχε πιάσει κεφαλοκλείδωμα το τιμόνι :ohyes:
- Μοτοσακό καλύτερα σίγουρα υπάρχουν (το καλύτερο είναι και υποκειμενικό). Στα λεφτά αυτά πάντως (και αρκετά παραπάνω) εγώ προσωπικά δεν βρήκα κάτι που να συγκρίνετε.
Και στην τελική
Dorso:8750 ευρώ
Βενζίνη για 100 Κμ : 9 ευρώ
Να μην μπορείς να σβήσεις το χαμόγελο από τη μάπα σου : Ανεκτίμητο.
Ακριβως ;)
Είναι απλό, δε μπα να λενε οτι θελουνε ;)
-
Μην το μεγαλοποιούμε το θέμα. Ο δοκιμαστής δεν έκανε και την καλύτερη δουλειά -είναι κοντός και δεν έφτανε, γράφει ανακρίβειες (πχ δεν πρέπει να αλλάζεις χαρτογράφηση με τον κινητήρα ζωντανό κλπ κλπ), - και προφανώς αυτό που ενοχλεί είναι η γενικότερη ατμόσφαιρα που βγάζει το test.
-Ναι το μηχανάκι δεν είναι σκληροπυρηνικό (αν ήθελα κάτι τέτοιο θα έπαιρνα SXV και θα πάταγα ότι έχει 2 τροχούς :P)
- Ναι θα το ήθελα ελαφρύτερο (έχω συνηθίσει και σε ελαφρύτερο) αλλά παρόλο που σχεδόν όλα του τα ΚΜ τα έχω κάνει μέσα στην κίνηση ποτέ δεν με προβλημάτισε.
- ΔΕΝ κουνάει στα πολλά εκτός αν ο tester... είχε πιάσει κεφαλοκλείδωμα το τιμόνι :ohyes:
- Μοτοσακό καλύτερα σίγουρα υπάρχουν (το καλύτερο είναι και υποκειμενικό). Στα λεφτά αυτά πάντως (και αρκετά παραπάνω) εγώ προσωπικά δεν βρήκα κάτι που να συγκρίνετε.
Και στην τελική
Dorso:8750 ευρώ
Βενζίνη για 100 Κμ : 9 ευρώ
Να μην μπορείς να σβήσεις το χαμόγελο από τη μάπα σου : Ανεκτίμητο.
Ακριβως ;)
Είναι απλό, δε μπα να λενε οτι θελουνε ;)
+10000
αλλά εγώ το βρήκα και προσβλητικό εκτός απο όλα τα άλλα όπως προείπα!
Απίστευτος ο τύπος :psdof: