0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο θόρυβος κάθε κράνους εξαρτάται από την αεροδυναμική της καθε μοτοσυκλέτας και το ύψος του αναβάτη. Εγώ αρχικά είχα ένα άθλιο ανοιγόμενο των 90 ευρώ, το οποίο είχε όλα τα κακά, και δύο καλά: με βόλευε στο κεφάλι και δεν έκανε θόρυβο.Πριν από κάνα χρόνο πήρα ένα (παλι ανοιγομενο) της Caberg, το οποίο είχα διαβάσει ότι είναι αρκετά αθόρυβο. Προκειται νομίζω για ενα από τα "καλά" κράνη μιας μέτριας μάρκας. Τέλος πάντων, το βάζω και ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ στο θόρυβο, ειδικά από τα 70χλμ και μετά.Πρόσφατα όμως διαπίστωσα το εξής: Αν ενώ οδηγώ (π.χ.με 80χλμ) σηκωθώ όρθιος και εκτεθώ κανονικά στον αέρα, ο θόρυβος μειώνεται δραματικά, κάτω από το μισό! Το κράνος απλά δεν θέλει να είναι στη συγκεκριμένη θέση, όπου μάλλον κάνει τρελλούς στροβιλισμούς η (στάνταρ) ζελατίνα του πήγασου. Είναι τραγικό, αλλά αν είχα ένα γυμνό μοτοσακό θα υπέφερα πολύ λιγότερο!Τώρα σκέφτομαι να βάλω την πιο ψηλή ζελατίνα, αν και δεν ξέρω αν θα μου λύσει το πρόβλημα και φοβάμαι μην την πληρώσω τζάμπα, γιατί δε μ' αρέσει κιόλας εμφανισιακά.
εχω να πω πως το Caberg Justisimo σε ανοιγομενο ειναι μια καλη επιλογη
Κρανοι τα οποια θεωρουντε αθορυβα υπαρχουν πολλα.Αυτα τα οποια πραγματικα ειναι αθορυβα ειναι πολυ λιγοτερα. Επειδη τα τελευταια 5 περιπου χρονια ο θορυβος ηταν βασικο κρητηριο για την επιλογη κρανους για εμενα, εχω να πω πως το Caberg Justisimo σε ανοιγομενο ειναι μια καλη επιλογη, μετα τα XLite 901&902 ειναι αριστες επιλογες για οσους μπορουνε να τα βρουνε (πολυ αθορυβα, ανετα και καλης ποιοτητας κρανοι) αλλα αυτην στιγμη αν ζηταμε το ποιο αθορυβο και κορυφαιας ποιοτητας κρανος τοτε μιλαμε μονο για Schuberth S1&R1 οπου S1 μιλαμε για τουριστικο κρανος απο κορυφαια υλικα με ενσωματωμενη εσωτερικη ανακληνωμενη αντηλιακη ζελατινα και πολυ χλιδατη εσωτερικη επενδυση, θορυβος ελαχιστος (λεγαμε ανεκδοτα με ενδοσυνενοηση με πανω απο 150km/h στο Tuono και πεθαιναμε στα γελια). Μοναδικο μειονεκτημα οτι ειναι πολυ ζεστο τους καλοκαιρινους μηνες οχι λογο κακου εξαερισμου αλλα λογο πολυ υψηλης ηχομονωσης της εσωτερικης επενδυσης. Για το R1 ισχυει οτι και στο S1 με την διαφορα οτι εδω εχουμε καλυτερο εξαερισμο και διαφορετικη εσωτερικη (coolmax) επενδυση που συνεισφερει στην καλυτερη ψυξη και κανει το κρανος οικονομικοτερο. Οσοι γνωριζουν τα Schuberth S1&R1 θα με επιβεβαιωσουν, και οσοι δεν τα γνωριζουν ας το ψαξουν.
Φίλε Μάκ, επειδή το είχα αυτό το κράνος, επίτρεψέ μου να πω ότι το θεωρώ πολύ θορυβώδες και κάπως βαρύ για μεγάλες αποστάσεις.
Παιδες οταν αναφερθηκα στο Caberg Justisimo μιλουσα για ανοιγομενο κρανος. Δεν ξερω ποσα αλλα ανοιγoμενα κρανοι εχετε δοκιμασει πιο αθορυβα απ'αυτο και προς θεου δεν γινεται συγκριση με τα full face.
Παράθεση από: mak74 στις Σεπτέμβριος 10, 2007, 09:52:42 μμΠαιδες οταν αναφερθηκα στο Caberg Justisimo μιλουσα για ανοιγομενο κρανος. Δεν ξερω ποσα αλλα ανοιγoμενα κρανοι εχετε δοκιμασει πιο αθορυβα απ'αυτο και προς θεου δεν γινεται συγκριση με τα full face. Στην περίπτωσή μου το Caberg αποδείχθηκε ΠΟΛΥ χειρότερο σε θόρυβο ακόμα κι από το πάμφθηνο ανοιγόμενο Nova (noname) που είχα κάποτε! Πολύ πιο θορυβώδες! Βέβαια κατά τα άλλα είναι μια χαρά το Justisimo, με βολεύει πολύ στην κεφάλα και δείχνει και αρκετά ποιοτικό σαν κατασκευή. Γι' αυτό και το κρατάω ακόμη...
Στο Caberg πιστευω οτι το πρόβλημα είναι τα προστατευτικά που έχει πάνω απο τις βίδες της ζελατίνας...Αυτα δημιουργούν ένα πολυ μεγάλο μέρος του θορύβου κατα την αποψή μου
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι