0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: saddle69 στις Σεπτέμβριος 22, 2009, 12:21:58 μμΤο C2 για παράδειγμα που φοράω το έχει με 4 αστέρια ( ειναι ανοιγόμενο ) ενώ το τοπ της εταιρίας S1Pro με 2 Απο πότε ενα ανοιγόμενο κράνος οσο και καλό να είναι συγκρίνεται με ενα κλειστό ????Αλέξη, πραγματικά πιστεύεις ότι αυτό που φέρνεις ως παράδειγμα μπορεί να αμφισβητήσει την εγκυρότητα του SHARP? Μπορεί το C2 να είναι όντως πιο ασφαλές από το S1Pro. Γιατί όχι? Να μου έλεγες ότι είναι πιο βαρύ, με χειρότερη αεροδυναμική, πιο θορυβώδες, να το καταλάβαινα.
Το C2 για παράδειγμα που φοράω το έχει με 4 αστέρια ( ειναι ανοιγόμενο ) ενώ το τοπ της εταιρίας S1Pro με 2 Απο πότε ενα ανοιγόμενο κράνος οσο και καλό να είναι συγκρίνεται με ενα κλειστό ????
Παράθεση από: davide στις Σεπτέμβριος 22, 2009, 01:43:17 μμΜε αυτά καταλήγω στο εξής. ο δρ. Mills αμφισβητεί την εγκυρότητα του SHARP για τους παραπάνω λόγους. Κατά τον δρ. αυτό δεν είναι έγκυρος ούτε ο ECE22-05 ο οποίος δεν προβλέπει τίποτα παραπάνω από το SHARP (προβλέπει λιγότερα). Άρα μέχρι να βγει κάποιος καλύτερος θεσμός στο θέμα αυτό, να μην κατακρίνουμε τα πάντα. Ας δουλέψει σκληρά ο δρ. Mills με την παρέα του, να μας πείσει ότι μπορεί επιστημονικά να φτιάξει μια σωστότερη νομοθεσία και να την κάνει. Υπέρ μας είναι!Ο ECE22-05 χρησιμοποιεί όσο μπορεί ρεαλιστικές παραμέτρους, όπως το να ελέγχει το μπροστινό μέρος του κράνους που είναι και αυτό που στατιστικά χτυπάει πρώτα κάτω. Υπάρχει και η Snell που είναι πιο αυστηρή, ενώ υπάρχουν και οι προδιαγραφές της Arai που είναι ακόμα πιο αυστηρές απ΄την Snell. Κάποιες κακές γλώσσες πάντως λένε, ότι η ECE22-05 φτιάχτηκε επίτηδες πιο ελαστική και να επιβιώσουν οι μικροί Ευρωπαίοι κατασκευαστές....
Με αυτά καταλήγω στο εξής. ο δρ. Mills αμφισβητεί την εγκυρότητα του SHARP για τους παραπάνω λόγους. Κατά τον δρ. αυτό δεν είναι έγκυρος ούτε ο ECE22-05 ο οποίος δεν προβλέπει τίποτα παραπάνω από το SHARP (προβλέπει λιγότερα). Άρα μέχρι να βγει κάποιος καλύτερος θεσμός στο θέμα αυτό, να μην κατακρίνουμε τα πάντα. Ας δουλέψει σκληρά ο δρ. Mills με την παρέα του, να μας πείσει ότι μπορεί επιστημονικά να φτιάξει μια σωστότερη νομοθεσία και να την κάνει. Υπέρ μας είναι!
Αλέξη, πραγματικά πιστεύεις ότι αυτό που φέρνεις ως παράδειγμα μπορεί να αμφισβητήσει την εγκυρότητα του SHARP? Μπορεί το C2 να είναι όντως πιο ασφαλές από το S1Pro. Γιατί όχι? Να μου έλεγες ότι είναι πιο βαρύ, με χειρότερη αεροδυναμική, πιο θορυβώδες, να το καταλάβαινα.
Παράθεση από: davide στις Σεπτέμβριος 22, 2009, 01:52:04 μμΠαράθεση από: saddle69 στις Σεπτέμβριος 22, 2009, 12:21:58 μμΤο C2 για παράδειγμα που φοράω το έχει με 4 αστέρια ( ειναι ανοιγόμενο ) ενώ το τοπ της εταιρίας S1Pro με 2 Απο πότε ενα ανοιγόμενο κράνος οσο και καλό να είναι συγκρίνεται με ενα κλειστό ????Αλέξη, πραγματικά πιστεύεις ότι αυτό που φέρνεις ως παράδειγμα μπορεί να αμφισβητήσει την εγκυρότητα του SHARP? Μπορεί το C2 να είναι όντως πιο ασφαλές από το S1Pro. Γιατί όχι? Να μου έλεγες ότι είναι πιο βαρύ, με χειρότερη αεροδυναμική, πιο θορυβώδες, να το καταλάβαινα. Φιλε ...κοινή παραδοχή είναι πως τα Flip-up κράνη ...δεν παίζει να εχουν την ιδια ασφάλεια με τα full face ..... απο κατασκευή ....προσωπική ..μου γνώμη ( δεν ειμαι ειδικός) ειναι πως μεταξύ ..ενος Flip-up κράνους ...και ενός full face της ίδιας ...ποιότητας... το full face υπερτερεί !!!! Φορ'αω Flip-up γιατι με βολευει και μόνον γιαυτό!
Η διαφορά με την SHARP και όλες τις άλλες είναι μία. Δεν περιορίζεται στο να μου πει αν τηρεί την υπάρχουσα νομοθεσία ένα κράνος της. Μου λέει και τι βαθμό παίρνει. Όπως και στα αυτοκίνητα υπάρχει το Euro NCAP.
Παράθεση από: davide στις Σεπτέμβριος 22, 2009, 01:52:04 μμΑλέξη, πραγματικά πιστεύεις ότι αυτό που φέρνεις ως παράδειγμα μπορεί να αμφισβητήσει την εγκυρότητα του SHARP? Μπορεί το C2 να είναι όντως πιο ασφαλές από το S1Pro. Γιατί όχι? Να μου έλεγες ότι είναι πιο βαρύ, με χειρότερη αεροδυναμική, πιο θορυβώδες, να το καταλάβαινα. Αυτό που καμμία μέτρηση και φυσικά ούτε και η sharp δεν μπορεί να δείξει, είναι η γενικότερη μελέτη και ποιότητα του κράνους. Προσωπικά πιστεύω ότι η ECE22-05 με καλύπτει εαν έχω ένα ατύχημα που να μπορεί να επιβιώσει άνθρωπος. Τι να το κάνω, όταν το κρανάκι που πλήρωσα 100-200€ φθηνότερα απ΄τα καλά κράνη..1) Σε 6μήνες-1 χρόνο έχουν γίνει τα μαξιλάρια του σώβρακο και κολυμπάει στο κεφάλι.2) Ξεκολάνε και φεύγουν κομμάτια του μηχανισμού και αεραγωγοί ακόμα και εν κινήση.3) Η ζελατίνα είναι ΓΤΠΚ.4) Η αεροδυναμική του θυμίζει τούβλο, κολλώντας στη μούρη μου μετά τα 150χλμκλπ κλπ κλπ.....Εκτός και αν όλα τα παραπάνω δεν παίζουν ρόλο στην ασφάλεια του αναβάτη.
H κοινή γνώμη (ούτε εγώ είμαι ειδικός) υποψιάζομαι ότι βασίζεται στην φαντασία της. Δεν νομίζω ούτε να ψάχνεται όσο εμείς, ούτε να κάνει τεστ, ούτε να ξέρει από ιδία εμπειρία!...στην θέση πάντως, αντί για το S1Pro θα έμενα με το C2!!!
Παράθεση από: davide στις Σεπτέμβριος 22, 2009, 02:12:02 μμH κοινή γνώμη (ούτε εγώ είμαι ειδικός) υποψιάζομαι ότι βασίζεται στην φαντασία της. Δεν νομίζω ούτε να ψάχνεται όσο εμείς, ούτε να κάνει τεστ, ούτε να ξέρει από ιδία εμπειρία!...στην θέση πάντως, αντί για το S1Pro θα έμενα με το C2!!! Ρε συ αντικειμενικα να το δουμε ....Μπορεί ενα κράνος με μηχανισμό ( οσο και κορυφαίος να είναι ) να ειναι ασφαλέστερο απο ενα κράνος που ειναι συμπαγές ???Και το λεω πως απο το C2 ειμαι απολυτα ευχαριστημένος !!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι