0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος zannisvel

  • *****
  • 258
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Honda NC750X
  • Αντιδράσεις: +190
SHOEI GT-Air II
« - : Μάιος 27, 2021, 04:53:57 μμ »
Έχοντας το SHOEI NXR κοντά στα 5 χρόνια και πολύ ευχαριστημένος πλησίαζε ο καιρός που έπρεπε να κάνω την αλλαγή.
Στη λίστα μου είχα το HJC RPHA 11, Scorpion EXO R1, AGV K6 και κανα δυο ακόμα που δεν θυμάμαι.
Σήμερα ενώ ήμουν και τα δοκίμαζα, το HJC ήταν πάρα πολύ σφιχτό, το Scorpion δεν με έπεισε από κοντά, και το Κ6 πάρα πολύ χαλαρό αν και έπεσα στο μέγεθος.
Τελικά έκανα την κίνηση για ένα SHOEI GT-Air 2 λευκό που μου καθόταν τέλεια.

Ελπίζω να μου βγει όσο καλό ήταν και το NXR και να βολέψει τόσο με το Tuono όσο και με τη Vespa.

Σε καμιά 15αρια μέρες περιμένω και την ενδοεπικοινωνία της Sena για το συγκεκριμένο κράνος.

Όταν θα έχω κάνει κάποια χιλιόμετρα θα γράψω και μερικά σχόλια.
Το βάρος του πάντως δε φαίνεται καθόλου.




*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: SHOEI GT-Air II
« Απάντηση #1 - : Μάιος 27, 2021, 05:13:41 μμ »
Καλοφορετο και αχρειαστο.

Τα hjc ειναι οντως σφιχτα στην αρχη.
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2729
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1908
Απ: SHOEI GT-Air II
« Απάντηση #2 - : Μάιος 27, 2021, 05:21:04 μμ »
Καλοφόρερο Ζαννή!
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: SHOEI GT-Air II
« Απάντηση #3 - : Μάιος 27, 2021, 06:54:48 μμ »
Καλοφόρετο Ζαννή και όπως είπαν και τα παιδιά, να μη χρειαστεί ποτέ να αποδείξει τί αξίζει! ;)
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος yiannischris

  • *****
  • 293
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Etv 1000 Caponord
  • Αντιδράσεις: +154
Απ: SHOEI GT-Air II
« Απάντηση #4 - : Μάιος 27, 2021, 09:02:51 μμ »
Μεγειά, καλοφόρετο καί αχρείαστο νά είναι .  :kalo:
Γιάννης

*

Αποσυνδεδεμένος YoTsi

  • *****
  • 304
  • Φύλο: Άντρας
  • YoTsi Youtube
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Shiver 900
  • Αντιδράσεις: +43
Απ: SHOEI GT-Air II
« Απάντηση #5 - : Μάιος 27, 2021, 11:21:07 μμ »
Το έχω αρκετό καιρό , απίστευτο κράνος θα το χαρείς πραγματικά !!!
Αχρείαστο να είναι όμως  :bye:
You only live once ,
don’t leave it in the garage!!

*

Αποσυνδεδεμένος zannisvel

  • *****
  • 258
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Honda NC750X
  • Αντιδράσεις: +190
Απ: SHOEI GT-Air II
« Απάντηση #6 - : Μάιος 28, 2021, 10:49:22 πμ »
Σας ευχαριστώ πολύ!!

Η αλήθεια είναι πως για το Tuono ήθελα ένα πιο racing κράνος αλλά μου καθόταν τόσο καλά το συγκεκριμένο σε L που δε θα μπορούσα να πάω σε κάτι άλλο εκτός αν έπαιρνα πάλι το NXR αλλά ήθελα και την αλλαγή.
Τα Arai δε μου κάθονται τόσο καλά αν και πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω.

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: SHOEI GT-Air II
« Απάντηση #7 - : Μάιος 28, 2021, 11:02:38 πμ »
ειναι αληθεια οτι μερικα κρανη καθονται γαντι και μερικα δεν καθονται με τπτ
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος zannisvel

  • *****
  • 258
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Honda NC750X
  • Αντιδράσεις: +190
Απ: SHOEI GT-Air II
« Απάντηση #8 - : Μάιος 28, 2021, 11:29:50 πμ »
Έτσι ακριβώς και επειδή στο παρελθόν έχω κάνει το λάθος να μην προσέξω τόσο πολύ πόσο μου ταιριάζει ένα κράνος και το μετάνιωνα καθημερνά, πρώτα κοιτάω πως μου κάθεται, μετά τη τιμή και μετά όλα τα άλλα.

*

Αποσυνδεδεμένος zannisvel

  • *****
  • 258
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Honda NC750X
  • Αντιδράσεις: +190
Απ: SHOEI GT-Air II
« Απάντηση #9 - : Μάιος 31, 2021, 11:29:29 μμ »
Κάνοντας μερικά χιλιόμετρα με το κράνος για να αποφασίσω αν θα το βάλω τη Κυριακή, έχω μια πρώτη άποψη.

Πρώτα να ξεκινήσω ότι είναι αναβάθμιση από το NXR.
'Οπως είχα γράψει και νωρίτερα, το βάρος του δεν το νιώθεις καθόλου, όταν το ζυγίσεις και βρεις τη σωστή κλίση είναι τέλειο.
Λόγω του visor είναι λίγο πιο στενό από το L του NXR οπότε μου κάθεται ένα τσακ ακόμα πιο στενά και καλά.
Ο εξαερισμός του είναι αρκετά καλός αλλά ξανά λόγω του visor τον νιώθεις από το πάνω μέρος το κεφαλιού και πίσω. Η ποσότητα του αέρα που έρχεται μέσα στο κράνος είναι πολύ περισσότερη από το NXR και τώρα το καλοκαίρι με τη ζέστη το νιώθεις πολύ ωραία.
Πολύ πιο σταθερό σε όρθια θέση και με το Tuono ακόμα και στα 160 για αρκετά χιλιόμετρα είναι ξεκούραστο και κάθεται σταθερά, αρκει να μην κοιτάξεις πίσω εκεί ο αέρας νιώθεις να σε στέλνει πίσω.
Σε γενικές γραμμές ο αυχένας μου είναι πολύ πιο ευχαριστημένος σε σχέση με το NXR, που και αυτό βέβαιθ ήταν πολύ καλό κράνος.
Με τους αεραγωγούς κλειστούς είναι ήσυχο, όσο μπορεί δηλαδή σε ένα γυμνό μηχανάκι. Για ταξίδι οι ωτοασπίδες απαραίτητες ειδικά αν έχεις και τους αεραγωγούς ανοιχτούς.
Δε μου έρχεται κάτι άλλο τώρα.
Θέλω να πιστεύω ότι και η ενδοεπικοινωνία SRL2 της Sena που έρχεται από Motocard να αξίζει τα λεφτά της, γιατί είχα υποσχεθεί ότι θα είμαι Fun boy της Cardo μετά την εμπειρία που είχα από όλες τις μάρκες που έχουν περάσει από τα χέρια μου, αλλά εδώ ήταν μονόδρομος.

Να σημειώσω ότι το πακέτο είναι κοντά στα 750€, για αυτό θα είμαι σχετικά αυστηρός με το όλο σετ.

*

Αποσυνδεδεμένος Agisilaos

  • *******
  • 1813
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsodouro 750 Abs 11 / Triumph Tiger 1050 09 Yamaha fazer 600 s2 10
  • Αντιδράσεις: +995
Απ: SHOEI GT-Air II
« Απάντηση #10 - : Ιούνιος 01, 2021, 12:45:04 πμ »


Να σημειώσω ότι το πακέτο είναι κοντά στα 750€, για αυτό θα είμαι σχετικά αυστηρός με το όλο σετ.
Φυσικά και πρέπει, αν σκεφτείς ότι εγώ βγάζω 730 τον μήνα  :cry:
Train like a beast... Eat like a king... Sleep like a baby

*

Αποσυνδεδεμένος zannisvel

  • *****
  • 258
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Honda NC750X
  • Αντιδράσεις: +190
Απ: SHOEI GT-Air II
« Απάντηση #11 - : Ιούνιος 01, 2021, 09:38:01 πμ »
Είναι όντως ένα μεγάλο ποσό που θέλει προγραμματισμό για να το διαθέσεις, μπορεί 6 και 7 μηνών.
Αν π.χ. όμως συγκρίνω το NXR με άλλα κράνη πιο οικονομικά που είχα στο παρελθόν, κανένα δεν έβγαλε 5 χρόνια καθημερινής χρήσης και όσα έφτασαν κοντά δεν ήταν στην  κατάσταση που είναι ακόμα το NXR. Αυτός είναι ο λόγος που διέθεσα αυτά τα χρήματα, γιατί πιστεύω ότι στο long run θα είναι πιο οικονομικά.

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: SHOEI GT-Air II
« Απάντηση #12 - : Ιούνιος 01, 2021, 12:44:28 μμ »
Είναι όντως ένα μεγάλο ποσό που θέλει προγραμματισμό για να το διαθέσεις, μπορεί 6 και 7 μηνών.
Αν π.χ. όμως συγκρίνω το NXR με άλλα κράνη πιο οικονομικά που είχα στο παρελθόν, κανένα δεν έβγαλε 5 χρόνια καθημερινής χρήσης και όσα έφτασαν κοντά δεν ήταν στην  κατάσταση που είναι ακόμα το NXR. Αυτός είναι ο λόγος που διέθεσα αυτά τα χρήματα, γιατί πιστεύω ότι στο long run θα είναι πιο οικονομικά.
σωστη αντιληψη,ποσο μαλλον για ενα καθημερινο κρανος :kalo:
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος Juve750

  • *****
  • 847
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: CapoNord 2006 Black Abs
  • Αντιδράσεις: +324
Απ: SHOEI GT-Air II
« Απάντηση #13 - : Ιούνιος 02, 2021, 12:42:55 μμ »
Αν μπορείς να διαθέσεις τα χρήματα πραγματικά τα Ιαπωνικά κράνη είναι μονόδρομος!

Τα Arai αν καταφέρεις να διαχειριστείς το ''βάρος'' τους δεν θα τα αλλάξεις ποτέ!
Όλα είναι δρόμος....

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2729
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1908
Απ: SHOEI GT-Air II
« Απάντηση #14 - : Δεκέμβριος 05, 2022, 08:05:09 πμ »
Ας γράψω κι εγώ μερικά πράγματα για το GT-Air 2 που έχω εδώ και κάμποσο καιρό.

Καταρχήν να πω ότι είχα πριν (Για λίγο) το GT-Air και ήταν μια πολύ καλή αναβάθμιση σε σχέση με τα προηγούμενά κράνη μου (arai rx-7, hjc rpha 11) που ήταν πιο sport/racing. Αναβάθμιση κυριως όσον αφορά τον θόρυβο και την χρηστικότητα (ένεκα εσωτερικού sunvisor). Εκεί που έπασχε ήταν στον αερισμό, πιστεύω ότι λόγω της εσωτερικής ζελατίνας λείπουν οι αεραγωγοί στο μέτωπο που έχουν τα σπορτ κράνη και αυτό έχει επίπτωση στον αέρα που μπορεί να κυκλοφορήσει μέσα στο κράνος. Στον γυρισμό από την εκδρομή στην Ναύπακτο πέρσι, η ζέστη ήταν αρκετή και σε συνδιασμό με την ψηλή ζελατίνα της μοτοσυκλέτας μου (S1000XR τότε αλλά νομίζω πως θα ίσχυε με οποιοδήποτε "παμπριζάτο") μου δημιούργησε μέχρι σχεδόν δυσφορία και αναγκαζόμουν να ανοίγω λίγο την ζελατίνα. Επίσης, πιο μικρά θέματα είχα με την ζελατίνα ή με τον μηχανισμό της καθώς το πρώτο σκαλοπάτι ανοίγματος της (που χρησιμοποιούμε οι περισσοτεροι για να μπαίνει λίγος αέρας μέσα στο κράνος, πχ σε περιπτώσεις χαμηλής θερμοκρασίας και θολώματος) ήταν αρκετά μεγάλο με αποτέλεσμα να πουντιάζεις αλλά και με το εσωτερικό sunvisor που μου φαινόταν οριακό στο να καλύπτει την όραση μου.

Διαβάζοντας κριτικές λοιπόν για το GT Air 2 και την βελτίωση των παραπάνω θεμάτων, προχώρησα στην αγορά του. Όντως ο αερισμός φαίνεται καλύτερος (δεν έχω οδηγήσει σε πολλές ζέστες βέβαια), η εσωτερική ζελατίνα είναι χορταστικά μεγαλύτερη (τόσο που σε συνδιασμό με το επιρρύνιο καλύπτει σχεδόν πλήρως το πρόσωπο μου και επιτρέποντας μου να μπορώ να οδηγήσω και με την εξωτερική ζελατίνα ανοικτή σε κάποιες περιπτώσεις - έχω όμως "παμπριζάτο" μηχανάκι), ο μηχανισμός ανοίγει την ζελατίνα σε μικρότερα σκαλοπάτια.
Το κράνος είναι ελαφρύ (και το 1 ήταν πανάλαφρο - και τα δυο πιο ελαφριά από το Arai) και το νοιώθεις επίσης ελαφρύ στο κεφάλι, δεν σε κουράζει. Η εφαρμογή είναι πολύ καλή, μπαίνει άνετα, έχει χώρο στα αυτιά, ίσως το XL να μου είναι ένα κλικ πιο άνετο (μάλλον θα πειραματιστώ με μια εσωτερική επένδυση L στο πάνω μέρος μιας και νομίζω ότι αρχίζει να μου κάθεται λίγο χαμηλά), θέλει δηλαδή δοκιμή αν κάποιος είναι μεταξύ μεγεθών. Νομίζω (δεν είμαι σίγουρος μιας και το GT air το κράτησα λίγο) ότι έχουν ελαφρώς διαφορετική εφαρμογή με το 2 να είναι ίσως λίγο πιο άνετο. Συνεχίζει να είναι χαμηλά επίπεδα θορύβου και να είναι σταθερό. Πολύ καλή επιλογή.

Ένα μεγάλο συν του κράνους που με έψησε ήταν η δυνατότητα να δεχθεί ενδοεπικοινωνία της Sena που έχει αναπτυχθει για αυτό και μπαίνει χωρίς να εξέχει τπτ. Δεν έχω προηγούμενη εμπειρία από ενδοεπικοινωνία οπότε και η γνώμη μου μπορεί να μην είναι πολύ σωστή. Αυτά που ήθελα να κάνει πάντως, τα κάνει και δεν εξέχει τπτ, κάτι πολύ σημαντικό για έμενα. Με ακούν πεντακάθαρα, ακούω από ΟΚ έως μια χαρά, ο ήχος είναι μια χαρά αν και κάποιες φορές θα ήθελα να ήταν πιο δυνατός (έχω διαπιστώσει ότι όταν ακούω μουσική από music player του κινητού πρέπει να το βάζω στο τέρμα ενώ στις κλήσεις δεν έχεις θέμα ακόμα και στο 50%, νομίζω και στο spotify δεν έχεις θέμα, άρα ίσως φταίει ο συγκεκριμένος player που έχω βάλει). Δεν έχω  δοκιμάσει ακόμα την σύνδεση και ομιλία με άλλον αναβάτη και δεν έχω γνώμη ακόμα για αυτονομία μιας και συνήθως φορτίζω κάθε μια-δυο βόλτες των 200-300χλμ και δεν έχω καταλάβει πόση διάρκεια έχει αν την αφήσω.

Γενικά, ένα πολύ καλό κράνος που για μένα ο συνδιασμός του με την "κρυφή" ενδοεπικοινωνία αλλά και τις βελτιώσεις που έχει σε σχέση με το κράνος που ήδη είχα (και άρα ήξερα) με έψησαν και δεν το έχω μετανοιώσει. Δεν είναι φθηνό σίγουρα αλλά με ψάξιμο και επιμονή, το βρήκα 400Ε καινούργιο σε μαγαζί στην Αυστρία (μονόχρωμο μπλε ματ-ένα θέμα καθώς έχει ήδη 1-2 σημαδάκια από πετραδάκια) και την ενδοεπικοινωνία 200Ε από Αγγλία.
 :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 05, 2022, 08:08:48 πμ από lospsi »
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης