είχα ψάξει λίγο το θέμα με το αμορτισέρ
επειδή βρίσκεται εκεί που βρίσκεται,δε βολεύει καθόλου να τοποθετήσεις αμορτισέρ χωρίς εξωτερική ρύθμιση
εκεί είναι και το ζήτημα της τιμής.
με λίγα λόγια είναι πολύ δύσκολη η ρύθμιση της προφόρτισης του ελατηρίου με το γατζόκλειδο.
όλα τα απλά αμορτισέρ κάνουν απο 450 έως 650 ευρώ και δίνουν την εξωτερική υδραύλική προφόρτιση με επιπλέον χρέωση,πράγμα που σημαίνει ότι πρακτικά θα σου βγεί μία τιμή +200 ευρώ παραπάνω για να έχεις μία χρήσιμη λύση,ανάλογη της μαμίσιας.
το μαμίσιο ζακς πίσω δεν επισκευάζεται απ όσο έχω ρωτήσει,αλλά βελτιώνεται αρκετά με την προσθήκη χαιπερπρο ελατηρίου
δεν έχω οδηγήσει κάπο με φούλ σύστημα πίσω για να ξέρω τη διαφορά.
ξέρω όμως ότι πολλοί ,ακόμα και όταν χαλάσει το μαμίσιο,ξαναβάζουν το ίδιο με ελατήριο χαιπερπρό για λόγους κόστους.