Γεια σας παιδια
Θα ηθελα και εγω την βοηθεια σας σχετικα με ενα προβλημα που μου εχει παρουσιαστει εδω και 2 μηνες και ακομα δεν εχω βγαλει ακρη!
Ας αρχισουμε με τα συμπτωματα (και τα συμπερασματα δικα σας):
- Οταν φτανει στις 4000 rpm αναβει σταθερα το λαμπακι του ABS. Ριχνοντας στροφες σβηνει παλι. Αν το μηχανακι ειναι κρυο αυτο ξεκιναει απο τις 3000rpm! Με αναμενο το λαμπακι και τσαρουχωμα των φρενων το ABS δειχνει να δουλευει κανονικα (το πισω τουλαχιστον - μην φαμε και τα μουτρα μας)
- Εχοντας παρουσιαστει το παραπανω ορισμενες φορες κλεινοντας το γκαζι οι στροφες παραμενουν περιπου στις 2500 ειτε με ταχυτητα μεσα ειτε πατωντας τον συμπλεκτη!
- Η ενταση των φωτων παιζει (αυξανεται και μειωνεται αποτομα χωρις να σβηνουν τελειως) εστω και με σταθερες στροφες κινητηρα!
- Πριν ρυθμισει ο bill το ρελαντι την προηγουμενη εβδομαδα, με το που παταγες συμπλεκτη, αρκετες φορες οι στροφες πεφτανε τοσο πολυ που τελικα εσβηνε. Τις υπολοιπες απλως επεφτε μεχρι 800rpm και ξαναπαιρνε τα πανω του μεχρι τις 1200 -1500 rpm! Τωρα αρχιζει να το εμφανιζει ξανα αυτο το συμπτωμα!
Ισως και ενα παραπλευρο συμπτωμα ειναι και η καταναλωση που δειχνει να τρωει ενα ντεποζιτο σε περιπου 200 χλμ (εκτος και αν τα επαιξε ο μετρητης σταθμης).
Οι ενεργειες που εχουν γινει μεχρι τωρα σχετικα ειναι:
- Η μηχανη εχει επισκεφτει τον bill 2 φορες οπου δεν μπορεσε να αναπαραγει το προβλημα αν και μετα και τις δυο η μηχανη δουλευε σωστα για 2 περιπου μερες μεχρι να κατρακυλησει ξανα στην ασωτη ζωη της!
- Μετα απο παροτρυνση του Bill βαλθηκαμε να εξετασουμε την παραγομενη ταση απο τον ανορθωτη καθως και να δουμε το καφε βισμα δεξια στους κυλινδρους. Μετα απο επιστρατευση του Νικου (powerphot) και τεχνικη βοηθεια του zeppelin (που ηταν στην περιοχη) ελεγξαμε το παραγομενο ρευμα που μετριεται στα 14,0 με 14,1 V στις 4000 rpm (με 13,6 V οταν η μηχανη ειναι στο ρελαντι). Συμφωνα με τον Bill η σωστη παραγομενη ταση πρεπει να ειναι απο 13,6 μεχρι 14,8V. Οποτε ειμαστε καλα (!???)
Το παραπανω βυσμα ηταν αθικτο χωρις σημαδια βραχυκυκλωματος οπως και γενικα η καλωδιωση της μηχανης. Σημ: Η μπαταρια ειναι σχεδον 8 μηνων και χωρις να ειναι πεσμενη (που επισης φορτιστηκε και εξωτερικα).
- Το διαγνωστικο του bill εδειξε βλαβη "voltage below lower limit" και η οποια ηταν κρατημενη στην μνημη. Βεβαια αυτο μπορει να εγινε και στιγμιαια και δεν σημαινει οτι ειναι μονιμη η χαμηλη ταση. Επισης το διαγνωστικο διαβαζει παραγωγη ρευματος 13,7 V στις 4000 rpm που ναι μεν ειναι χαμηλα αλλα ακομα σε αποδεκτα ορια φορτισης απο τον ανορθωτη.
- Ελεγξα ολες τις ασφαλειες και δεν βρηκα καμια καμενη.
Αυτα για την ωρα αλλα ξεμειναμε απο ιδέες!!
Η οποια βοηθεια σας ευπροσδεκτη αλλα keep in mind οτι δεν υπαρχει γενικοτερα πολυς ελευθερος χρονος (πλεον) οποτε ολες οι αποψεις δεν θα ειναι ευκολο να ελεγχθουν.
Τελος και σε περιπτωση που τελικα δεν βγαλουμε ακρη μεταξυ μας αν υπαρχει καποια προταση συνεργειου με καλο και αξιοπιστο ηλεκτρολογο, θα ηταν πολυ χρησιμη.
Awaiting yours..........