0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

sailor

Γεια σας παιδια :bye:

Θα ηθελα και εγω την βοηθεια σας σχετικα με ενα προβλημα που μου εχει παρουσιαστει εδω και 2 μηνες και ακομα δεν εχω βγαλει ακρη!

Ας αρχισουμε με τα συμπτωματα (και τα συμπερασματα δικα σας):

- Οταν φτανει στις 4000 rpm αναβει σταθερα το λαμπακι του ABS. Ριχνοντας στροφες σβηνει παλι. Αν το μηχανακι ειναι κρυο αυτο ξεκιναει απο τις 3000rpm! Με αναμενο το λαμπακι και τσαρουχωμα των φρενων το ABS δειχνει να δουλευει κανονικα (το πισω τουλαχιστον - μην φαμε και τα μουτρα μας)

- Εχοντας παρουσιαστει το παραπανω ορισμενες φορες κλεινοντας το γκαζι οι στροφες παραμενουν περιπου στις 2500 ειτε με ταχυτητα μεσα ειτε πατωντας τον συμπλεκτη!

- Η ενταση των φωτων παιζει (αυξανεται και μειωνεται αποτομα χωρις να σβηνουν τελειως) εστω και με σταθερες στροφες κινητηρα!

- Πριν ρυθμισει ο bill το ρελαντι την προηγουμενη εβδομαδα, με το που παταγες συμπλεκτη, αρκετες φορες οι στροφες πεφτανε τοσο πολυ που τελικα εσβηνε. Τις υπολοιπες απλως επεφτε μεχρι 800rpm και ξαναπαιρνε τα πανω του μεχρι τις 1200 -1500 rpm! Τωρα αρχιζει να το εμφανιζει ξανα αυτο το συμπτωμα!

Ισως και ενα παραπλευρο συμπτωμα ειναι και η καταναλωση που δειχνει να τρωει ενα ντεποζιτο σε περιπου 200 χλμ (εκτος και αν τα επαιξε ο μετρητης σταθμης).


Οι ενεργειες που εχουν γινει μεχρι τωρα σχετικα ειναι:

- Η μηχανη εχει επισκεφτει τον bill 2 φορες οπου δεν μπορεσε να αναπαραγει το προβλημα αν και μετα και τις δυο η μηχανη δουλευε σωστα για 2 περιπου μερες μεχρι να κατρακυλησει ξανα στην ασωτη ζωη της! :(

- Μετα απο παροτρυνση του Bill βαλθηκαμε να εξετασουμε την παραγομενη ταση απο τον ανορθωτη καθως και να δουμε το καφε βισμα δεξια στους κυλινδρους. Μετα απο επιστρατευση του Νικου (powerphot) και τεχνικη βοηθεια του zeppelin (που ηταν στην περιοχη) ελεγξαμε το παραγομενο ρευμα που μετριεται στα 14,0 με 14,1 V στις 4000 rpm (με 13,6 V οταν η μηχανη ειναι στο ρελαντι). Συμφωνα με τον Bill η σωστη παραγομενη ταση πρεπει να ειναι απο 13,6 μεχρι 14,8V. Οποτε ειμαστε καλα (!???) :thnk:
Το παραπανω βυσμα ηταν αθικτο χωρις σημαδια βραχυκυκλωματος οπως και γενικα η καλωδιωση της μηχανης. Σημ: Η μπαταρια ειναι σχεδον 8 μηνων και χωρις να ειναι πεσμενη (που επισης φορτιστηκε και εξωτερικα).

- Το διαγνωστικο του bill εδειξε βλαβη "voltage below lower limit" και η οποια ηταν κρατημενη στην μνημη. Βεβαια αυτο μπορει να εγινε και στιγμιαια και δεν σημαινει οτι ειναι μονιμη η χαμηλη ταση. Επισης το διαγνωστικο διαβαζει παραγωγη ρευματος 13,7 V στις 4000 rpm που ναι μεν ειναι χαμηλα αλλα ακομα σε αποδεκτα ορια φορτισης απο τον ανορθωτη.

- Ελεγξα ολες τις ασφαλειες και δεν βρηκα καμια καμενη.

Αυτα για την ωρα αλλα ξεμειναμε απο ιδέες!! :thnk: :thnk:

Η οποια βοηθεια σας ευπροσδεκτη αλλα keep in mind οτι δεν υπαρχει γενικοτερα πολυς ελευθερος χρονος (πλεον) οποτε ολες οι αποψεις δεν θα ειναι ευκολο να ελεγχθουν.

Τελος και σε περιπτωση που τελικα δεν βγαλουμε ακρη μεταξυ μας αν υπαρχει καποια προταση συνεργειου με καλο και αξιοπιστο ηλεκτρολογο, θα ηταν πολυ χρησιμη.

Awaiting yours.......... :bye: :bye:



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 21, 2008, 10:03:35 μμ »
Bladimir ξέρεις τι δεν κάναμε? :thnk:
Έπρεπε να είχαμε μια μπαταρία.
Να την αλλάζαμε να δούμε αν θα εξακολουθήσει το πρόβλημα
και να αποκλείσουμε και το θέμα "μπαταρία".

ΥΓ Επίσης κάτι που ξέχασα να προτέινω.
Έχεις δοκιμάσει να απενεργοποιήσεις για κάποιο καιρό το ABS μπας και....
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 21, 2008, 10:06:14 μμ από powerphot »

*

sailor

Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 21, 2008, 10:25:43 μμ »
Μια αλλη μπαταρία θα πρέπει να αγοραστεί οπότε λίγο δύσκολο. Εκτός και αν κανονίσουμε πάλι "εγχείριση" και ανταλλαξουμε μπαταρίες!!!! :blus:

Για το ABS δεν το προσπάθησα / σκεφτηκα. Θα είναι το επόμενο που θα κάνω. Ευχαριστώ για την ιδέα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 22, 2008, 12:10:50 πμ »
Υπάρχει περίπτωση η μπαταρία να σου δειχνει ''φορτισμένη'' 100% αλλά να ειναι βραχυκυκλωμένη και να στέλνει διάφορες τάσεις ρεύμα.. ό,τι να` ναι.... (απλά μόλις πριν λίγο καιρό σούταρα μια γι` αυτό λεω μήπως...)...

τσεκαρε με μια καινούργια ή ενος άλλου τη μπαταρία.... αλλο μηχανακι.....λεω τωρα... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 22, 2008, 12:16:22 πμ »
Μια αλλη μπαταρία θα πρέπει να αγοραστεί οπότε λίγο δύσκολο. Εκτός και αν κανονίσουμε πάλι "εγχείριση" και ανταλλαξουμε μπαταρίες!!!! :blus:

Για το ABS δεν το προσπάθησα / σκεφτηκα. Θα είναι το επόμενο που θα κάνω. Ευχαριστώ για την ιδέα.
Οκ, δέχομαι την μεταμόσχευση μπαταρίας, κι εμένα "καλοκαιριάτικη" αγορά είναι.
Πάρε τηλ, αλλά αυτή την φορά θα έρθεις εσύ από 'δω. :bye:

Μόνο που...πρέπει να τα κάνεις ένα ένα κι όχι δυο μαζί γιατί δεν θα ξέρεις τι φταίει.
Ξεκίνα με το ABS κι αν δε γίνει κατι έλα για την μπαταρία.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 22, 2008, 12:18:44 πμ από powerphot »

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 22, 2008, 12:23:38 πμ »
Μήπως είναι ο ανορθωτής που δεν έχει διαλύσει τελείως αλλά τα παίζει κάπου-κάπου; Η σωστή τάση φόρτισης μια δεδομένη χρονική στιγμή δε δείχνει σωστό ανορθωτή με σιγουριά 100%. Έχει παρατηρηθεί ο ανορθωτής ν' αρχίζει τα τρελά του π.χ. όταν ζεσταθεί από ένα όριο και πάνω. Εγώ θα πρότεινα να ανταλλάζατε δοκιμαστικά ανορθωτές...
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 22, 2008, 12:37:55 πμ »
Μήπως είναι ο ανορθωτής που δεν έχει διαλύσει τελείως αλλά τα παίζει κάπου-κάπου; Η σωστή τάση φόρτισης μια δεδομένη χρονική στιγμή δε δείχνει σωστό ανορθωτή με σιγουριά 100%. Έχει παρατηρηθεί ο ανορθωτής ν' αρχίζει τα τρελά του π.χ. όταν ζεσταθεί από ένα όριο και πάνω. Εγώ θα πρότεινα να ανταλλάζατε δοκιμαστικά ανορθωτές...
Το κοιτάξαμε Χάρη.
Θές να σου πω πώς?
Εγώ κράταγα με το ένα χέρι τους πόλους, και με το άλλο το γκαζι στις 4000σαλ,
ο Βλαδίμηρος κράταγε με το ένα χέρι το πολύμετρο, και με το άλλο είχε ανοιχτή ακρόαση τον bill.

A, κι ο zepp έδινε συμβουλές κοιτώντας. :D
(Σ' έδωσα... :h22:)
Επίσης κάναμε και κάτι άλλο.
Βάλαμε επάνω κι έναν χαλασμένο ανορθωτή κι είδαμε τι ΔΕΝ κανει όταν είναι χαλασμένος. :ohyes:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 22, 2008, 12:39:53 πμ από powerphot »

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 22, 2008, 01:03:13 πμ »
Το κοιτάξαμε Χάρη.
Θές να σου πω πώς?
Εγώ κράταγα με το ένα χέρι τους πόλους, και με το άλλο το γκαζι στις 4000σαλ,
ο Βλαδίμηρος κράταγε με το ένα χέρι το πολύμετρο, και με το άλλο είχε ανοιχτή ακρόαση τον bill.
Επίσης κάναμε και κάτι άλλο.
Βάλαμε επάνω κι έναν χαλασμένο ανορθωτή κι είδαμε τι ΔΕΝ κανει όταν είναι χαλασμένος. :ohyes:

Ναι, ο ανορθωτής δούλευε σωστά τη στιγμή που τον τσεκάρατε. Μήπως όμως παθαίνει διαλείψεις και τότε παρουσιάζονται οι δυσλειτουργίες;
Επίσης, δε χαλάνε όλοι οι ανορθωτές με τα ίδια συμπτώματα. Άλλοι υποφορτίζουν, άλλοι δε φορτίζουν καθόλου, άλλοι υπερφορτίζουν. Κι άλλοι κάνουν κάτι από αυτά υπό συνθήκες (π.χ. χαμηλό φορτίο, υψηλή θερμοκρασία κ.λπ.) κι όχι συνεχώς.
Γι' αυτό το είπα...
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 22, 2008, 01:20:38 πμ »
A, κι ο zepp έδινε συμβουλές κοιτώντας. :D
(Σ' έδωσα... :h22:)
Επίσης κάναμε και κάτι άλλο.

Εγώ ήμουν ο επιβλέπων μηχανικός  :P :P :P


Ο χαρλεκ δεν έχει άδικο, Βλαδίμηρε μήπως έχεις δει να σχετίζονται κάπως τα φαινόμενα που αναφέρεις με την θερμοκρασία ή τι  ώρες που είναι αναμμένη η μηχανή?.

Μάλλον πρέπει να τα αλλάξεις (ενα -ενα) μπαταρία, ανορθωτή, και να κλείσεις το ΑΒΣ.

*

stako

Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 22, 2008, 10:39:30 πμ »
Μια αλλη μπαταρία θα πρέπει να αγοραστεί οπότε λίγο δύσκολο. Εκτός και αν κανονίσουμε πάλι "εγχείριση" και ανταλλαξουμε μπαταρίες!!!! :blus:

Για το ABS δεν το προσπάθησα / σκεφτηκα. Θα είναι το επόμενο που θα κάνω. Ευχαριστώ για την ιδέα.

Γείτονα μπορώ να βοηθήσω κι εγώ...;)

Ήθελα να βγάλω την μπαταρία έτσι κι αλλιώς για να καθαρίσω πόλους κτλ.

Δεν ξέρω πόσο παλιά είναι όμως... Αλλά από ηλεκτρικά προβλήματα ( :pray: ) δεν έχω τίποτα.

*

Cris

Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 22, 2008, 11:10:54 πμ »
μια ιδεα που δεν την ειπε κανεις και παντα βρισκεις πολλα ειναι :
Οταν θα βγαλεις την μπαταρια με ενα πολυμετρο θα μετρησεις τα καλωδια του θετικου (+)
και του αρνητικου (-) και θα δεις τον λογο αντιστασης που σε βγαζει!!!!
θα μετρησεις και ενα αλλο ιδιο μοντελο και θα δεις τις διαφορες!!!!
η διαφορα πρεπει να ειναι +-5%
αν κανει εκινον τον χαρακτηριστικο ηχο (μπιπ) εχεις αλλου το προβλημα και απλα δεν το βλεπει ο εγκαιφαλος!!(πολυ χλωμο για να κανει μπιπ)
μια ιδεα ηταν

*

tserts

Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #11 - : Νοέμβριος 22, 2008, 12:06:17 μμ »
Τα 200 χλμ στο γέμισμα μέσα στην πόλη, αν κάνεις και λίγο τον γληγόρη στα φανάρια, το κάνεις άνετα, αν σου καίει τόσα και στο ταξίδι έχεις ψηλή κατανάλωση.

Ο ανορθωτής είναι από τα πιο δύσκολα να διαγνώσεις όταν πάθει κάτι γιατί ΔΕΝ έχει σταθερή συμπεριφορά, συμφωνώ με τον Harlek. Θυμάμαι στην ΤΑ το μέτραγα 3 φορές την ημέρα και έδινε καλές μετρήσεις και τελικά τον "τσάκωσα" μετά από μια βδομάδα να δίνει ότι νούμερα του κατέβαινε...

Επίσης πες μας αν έχεις (ή ο προηγούμενος) βάλει κανένα αξεσουάρ περίεργο και έχει γίνει σκατά η καλωδίωση; Το φωτάκι του ABS μπορεί και να μην έχει σχέση...

Όταν μένει το στροφόμετρο στις 2500 το ρελαντί είναι και αυτό ψηλά; Μου έχει τύχει (2 φορές) να δείχνει το στροφόμετρο περίπου 1500 στροφές πιο πάνω και έφτιαξε μόνο του αφού έμεινε λίγο σβηστή.

Δυστυχώς τα ηλεκτρικά μας είναι η Αχίλλειος φτέρνα του μοντέλου μας... :dry:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #12 - : Νοέμβριος 22, 2008, 12:36:49 μμ »
Το φωτάκι του ABS μπορεί και να μην έχει σχέση...

Το λαμπάκι του ABS είναι πολύ πιθανό να ανάβει ως ένδειξη του εγκεφάλου του ABS ότι η τάση τροφοδοσίας του είναι εκτός ορίων. Δεν είναι άσχετο, αλλά δεν δείχνει κατ' ανάγκη βλάβη του ίδιου του ABS.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #13 - : Νοέμβριος 22, 2008, 01:24:14 μμ »
Επίσης πες μας αν έχεις (ή ο προηγούμενος) βάλει κανένα αξεσουάρ περίεργο και έχει γίνει σκατά η καλωδίωση;
Δεν υπάρχει προηγούμενος. :D

*

sailor

Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #14 - : Νοέμβριος 22, 2008, 09:01:45 μμ »
Εχουμε και λεμε μετα απο την τελευταία βόλτα:

- Η απενεργοποίηση του ABS δεν απεδωσε κάτι καθώς η ένταση των φώτων συνεχισε να τρεμοπαίζει.

- Η ιδέα με την "περίεργη" λειτουργία του ανορθωτη έχει αρκετή βάση καθώς τα φαινομενα είναι πιο έντονα και εμφανίζονται πιο εύκολα ότν η μηχανή είναι ζεστη. Συνεπώς μάλλον θα πάω για ένα καινούριο ανορθωτη και το πολύ πολύ να μου μείνει (έχω την εντύπωση πως δεν θα παει χαμένος και θα τον χρειαστώ κάποτε  :blus: :psdof:).

Υπάρχει η περίπτωση αυτή η πτώση τάσεως να επηρεάζει την βαλβίδα που ορίζει το ρελαντί? Ας πέσουν ιδέες/γνώσεις γιατί είναι περίεργο (για να μην πω επικίνδυνο) το να κλείνεις το γκαζι και αυτό να μένει στις 3000 στρ!

Φίλε tserts οι καλωδιώσεις δεν έχουν αλλάξει πέραν του ότι έχει μπεί ο μεγαλύτερος ανορθωτής που προτείνει και ο βασίλης, και καινούριο (μεγαλύτερο) ρελέ μίζας. Στην "εγχείριση" του προηγούμενου ΣΚ το μόνο που κάναμε ήταν να βάλουμε πορσελάνινες κλέμες στην καλωδίωση του ανορθωτή.
Σχετικά με το ρελαντί ναι και αυτό παραμένει ψηλά. Πχ. αν κολλήσουν οι στροφές στις 3000 και πατήσω συμπλέκτη τότε παραμένει στις 3000 στρ. Μετά από περίπου μισό λεπτό πέφτει γύρω στις 2000.

Φιλε cris αυτό με την μπαταρία δεν το εχω δοκιμάσει αλλα αν έχουν καεί στοιχεία μπαταρίας και βραχυκυκλώνει εσωτερικά τότε δεν θα έπρεπε να μετράω 13,4V στους πόλους της. Η κάνω λάθος?

Φίλε stako ευχαριστώ για την προσφορά σου. Στείλε ένα πμ για να δούμε πότε βολεύει να το κανονίσουμε ή να συναντηθούμε και με τον νίκο για brainstorming!! :kalo: :thnk: :thnk: ;)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης