0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Φιλε cris αυτό με την μπαταρία δεν το εχω δοκιμάσει αλλα αν έχουν καεί στοιχεία μπαταρίας και βραχυκυκλώνει εσωτερικά τότε δεν θα έπρεπε να μετράω 13,4V στους πόλους της. Η κάνω λάθος?
Εχουμε και λεμε μετα απο την τελευταία βόλτα:- Η απενεργοποίηση του ABS δεν απεδωσε κάτι καθώς η ένταση των φώτων συνεχισε να τρεμοπαίζει.
- Η ιδέα με την "περίεργη" λειτουργία του ανορθωτη έχει αρκετή βάση καθώς τα φαινομενα είναι πιο έντονα και εμφανίζονται πιο εύκολα ότν η μηχανή είναι ζεστη. Συνεπώς μάλλον θα πάω για ένα καινούριο ανορθωτη και το πολύ πολύ να μου μείνει (έχω την εντύπωση πως δεν θα παει χαμένος και θα τον χρειαστώ κάποτε ).
Υπάρχει η περίπτωση αυτή η πτώση τάσεως να επηρεάζει την βαλβίδα που ορίζει το ρελαντί? Ας πέσουν ιδέες/γνώσεις γιατί είναι περίεργο (για να μην πω επικίνδυνο) το να κλείνεις το γκαζι και αυτό να μένει στις 3000 στρ!
Φίλε tserts οι καλωδιώσεις δεν έχουν αλλάξει πέραν του ότι έχει μπεί ο μεγαλύτερος ανορθωτής που προτείνει και ο βασίλης, και καινούριο (μεγαλύτερο) ρελέ μίζας. Στην "εγχείριση" του προηγούμενου ΣΚ το μόνο που κάναμε ήταν να βάλουμε πορσελάνινες κλέμες στην καλωδίωση του ανορθωτή.Σχετικά με το ρελαντί ναι και αυτό παραμένει ψηλά. Πχ. αν κολλήσουν οι στροφές στις 3000 και πατήσω συμπλέκτη τότε παραμένει στις 3000 στρ. Μετά από περίπου μισό λεπτό πέφτει γύρω στις 2000.
- Οταν φτανει στις 4000 rpm αναβει σταθερα το λαμπακι του ABS. Ριχνοντας στροφες σβηνει παλι. Αν το μηχανακι ειναι κρυο αυτο ξεκιναει απο τις 3000rpm! Με αναμενο το λαμπακι και τσαρουχωμα των φρενων το ABS δειχνει να δουλευει κανονικα (το πισω τουλαχιστον - μην φαμε και τα μουτρα μας)
Όσον αφορα την ενταση των φώτων αυτή αυξάνεται με την αυξηση του γκαζιού (εκτός και αν φωτίζει ο τοίχος μόνος του ).
Παράθεση από: sailor στις Νοέμβριος 24, 2008, 01:49:30 πμ Όσον αφορα την ενταση των φώτων αυτή αυξάνεται με την αυξηση του γκαζιού (εκτός και αν φωτίζει ο τοίχος μόνος του ). Ανορθωτης
Χωρίς να είμαι μηχανικός αλλά είμαι παθών πιστεύω ότι είναι ο ανορθωτής.Εμένα μου ξεκίνησε με κάποιες διακοπές, έμεινα τελείως στον δρόμο, το πήγα στο συνεργείο αλλά δεν έδειχνε για ανορθωτής. Κάναμε ένα γεφύρωμα του ανορθωτή κατευθείαν στην μπαταρία και δούλεψε.Έτσι κράτησε για 2 μήνες περίπου,μετά έκανε υπερτροφοδότηση και μου έψηνε την 25 άρα ασφάλεια που του είχα βάλει εξτρά. Καταργήσαμε το γεφύρωμα, όπου δούλεψε κανονικά για ένα μήνα περίπου, όπου ένα βράδυ που επέστρεφα από ταξίδι περίπου στο 150 χ.λ.μ. προς Αθήνα ,μου άναψε το λαμπάκι του abs, έσβησε άναψε ξανά ώσπου σταμάτησα χωρίς άλλο πρόβλημα στο 110 χ.λ.μ. Ήπιαμε για αρχή τους καφέδες μας όλη η παρέα και όταν πήγα να την βάλω μπροστά με κέρασε και εκείνη ένα πικρό καφέ. Δεν πήρε μπροστά παρ όλες τις φιλότιμες προσπάθειες που κάναμε. Το αποτέλεσμα ρυμούλκα 1 η ώρα ξημερώματα από ένα SUPER TENERE. Έξι μηχανές γύρω και εγώ στην μέση. Και για να μη το τραβάω άλλο απλά λέω ότι όλους τους μήνες ταλαιπωρίας τους έφαγα από τον ανορθωτή που δεν έλεγε να καεί μια και έξω.
Συμπληρωση στο προηγούμενοΜήπως ξερετε κάποιο συνεργειο με καλο ηλεκτρολογο για να μην τρεχω αδικα και την πατησω ξανα?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι