APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: sailor στις Νοέμβριος 21, 2008, 02:51:34 μμ
-
Γεια σας παιδια :bye:
Θα ηθελα και εγω την βοηθεια σας σχετικα με ενα προβλημα που μου εχει παρουσιαστει εδω και 2 μηνες και ακομα δεν εχω βγαλει ακρη!
Ας αρχισουμε με τα συμπτωματα (και τα συμπερασματα δικα σας):
- Οταν φτανει στις 4000 rpm αναβει σταθερα το λαμπακι του ABS. Ριχνοντας στροφες σβηνει παλι. Αν το μηχανακι ειναι κρυο αυτο ξεκιναει απο τις 3000rpm! Με αναμενο το λαμπακι και τσαρουχωμα των φρενων το ABS δειχνει να δουλευει κανονικα (το πισω τουλαχιστον - μην φαμε και τα μουτρα μας)
- Εχοντας παρουσιαστει το παραπανω ορισμενες φορες κλεινοντας το γκαζι οι στροφες παραμενουν περιπου στις 2500 ειτε με ταχυτητα μεσα ειτε πατωντας τον συμπλεκτη!
- Η ενταση των φωτων παιζει (αυξανεται και μειωνεται αποτομα χωρις να σβηνουν τελειως) εστω και με σταθερες στροφες κινητηρα!
- Πριν ρυθμισει ο bill το ρελαντι την προηγουμενη εβδομαδα, με το που παταγες συμπλεκτη, αρκετες φορες οι στροφες πεφτανε τοσο πολυ που τελικα εσβηνε. Τις υπολοιπες απλως επεφτε μεχρι 800rpm και ξαναπαιρνε τα πανω του μεχρι τις 1200 -1500 rpm! Τωρα αρχιζει να το εμφανιζει ξανα αυτο το συμπτωμα!
Ισως και ενα παραπλευρο συμπτωμα ειναι και η καταναλωση που δειχνει να τρωει ενα ντεποζιτο σε περιπου 200 χλμ (εκτος και αν τα επαιξε ο μετρητης σταθμης).
Οι ενεργειες που εχουν γινει μεχρι τωρα σχετικα ειναι:
- Η μηχανη εχει επισκεφτει τον bill 2 φορες οπου δεν μπορεσε να αναπαραγει το προβλημα αν και μετα και τις δυο η μηχανη δουλευε σωστα για 2 περιπου μερες μεχρι να κατρακυλησει ξανα στην ασωτη ζωη της! :(
- Μετα απο παροτρυνση του Bill βαλθηκαμε να εξετασουμε την παραγομενη ταση απο τον ανορθωτη καθως και να δουμε το καφε βισμα δεξια στους κυλινδρους. Μετα απο επιστρατευση του Νικου (powerphot) και τεχνικη βοηθεια του zeppelin (που ηταν στην περιοχη) ελεγξαμε το παραγομενο ρευμα που μετριεται στα 14,0 με 14,1 V στις 4000 rpm (με 13,6 V οταν η μηχανη ειναι στο ρελαντι). Συμφωνα με τον Bill η σωστη παραγομενη ταση πρεπει να ειναι απο 13,6 μεχρι 14,8V. Οποτε ειμαστε καλα (!???) :thnk:
Το παραπανω βυσμα ηταν αθικτο χωρις σημαδια βραχυκυκλωματος οπως και γενικα η καλωδιωση της μηχανης. Σημ: Η μπαταρια ειναι σχεδον 8 μηνων και χωρις να ειναι πεσμενη (που επισης φορτιστηκε και εξωτερικα).
- Το διαγνωστικο του bill εδειξε βλαβη "voltage below lower limit" και η οποια ηταν κρατημενη στην μνημη. Βεβαια αυτο μπορει να εγινε και στιγμιαια και δεν σημαινει οτι ειναι μονιμη η χαμηλη ταση. Επισης το διαγνωστικο διαβαζει παραγωγη ρευματος 13,7 V στις 4000 rpm που ναι μεν ειναι χαμηλα αλλα ακομα σε αποδεκτα ορια φορτισης απο τον ανορθωτη.
- Ελεγξα ολες τις ασφαλειες και δεν βρηκα καμια καμενη.
Αυτα για την ωρα αλλα ξεμειναμε απο ιδέες!! :thnk: :thnk:
Η οποια βοηθεια σας ευπροσδεκτη αλλα keep in mind οτι δεν υπαρχει γενικοτερα πολυς ελευθερος χρονος (πλεον) οποτε ολες οι αποψεις δεν θα ειναι ευκολο να ελεγχθουν.
Τελος και σε περιπτωση που τελικα δεν βγαλουμε ακρη μεταξυ μας αν υπαρχει καποια προταση συνεργειου με καλο και αξιοπιστο ηλεκτρολογο, θα ηταν πολυ χρησιμη.
Awaiting yours.......... :bye: :bye:
-
Bladimir ξέρεις τι δεν κάναμε? :thnk:
Έπρεπε να είχαμε μια μπαταρία.
Να την αλλάζαμε να δούμε αν θα εξακολουθήσει το πρόβλημα
και να αποκλείσουμε και το θέμα "μπαταρία".
ΥΓ Επίσης κάτι που ξέχασα να προτέινω.
Έχεις δοκιμάσει να απενεργοποιήσεις για κάποιο καιρό το ABS μπας και....
-
Μια αλλη μπαταρία θα πρέπει να αγοραστεί οπότε λίγο δύσκολο. Εκτός και αν κανονίσουμε πάλι "εγχείριση" και ανταλλαξουμε μπαταρίες!!!! :blus:
Για το ABS δεν το προσπάθησα / σκεφτηκα. Θα είναι το επόμενο που θα κάνω. Ευχαριστώ για την ιδέα.
-
Υπάρχει περίπτωση η μπαταρία να σου δειχνει ''φορτισμένη'' 100% αλλά να ειναι βραχυκυκλωμένη και να στέλνει διάφορες τάσεις ρεύμα.. ό,τι να` ναι.... (απλά μόλις πριν λίγο καιρό σούταρα μια γι` αυτό λεω μήπως...)...
τσεκαρε με μια καινούργια ή ενος άλλου τη μπαταρία.... αλλο μηχανακι.....λεω τωρα... :bye:
-
Μια αλλη μπαταρία θα πρέπει να αγοραστεί οπότε λίγο δύσκολο. Εκτός και αν κανονίσουμε πάλι "εγχείριση" και ανταλλαξουμε μπαταρίες!!!! :blus:
Για το ABS δεν το προσπάθησα / σκεφτηκα. Θα είναι το επόμενο που θα κάνω. Ευχαριστώ για την ιδέα.
Οκ, δέχομαι την μεταμόσχευση μπαταρίας, κι εμένα "καλοκαιριάτικη" αγορά είναι.
Πάρε τηλ, αλλά αυτή την φορά θα έρθεις εσύ από 'δω. :bye:
Μόνο που...πρέπει να τα κάνεις ένα ένα κι όχι δυο μαζί γιατί δεν θα ξέρεις τι φταίει.
Ξεκίνα με το ABS κι αν δε γίνει κατι έλα για την μπαταρία.
-
Μήπως είναι ο ανορθωτής που δεν έχει διαλύσει τελείως αλλά τα παίζει κάπου-κάπου; Η σωστή τάση φόρτισης μια δεδομένη χρονική στιγμή δε δείχνει σωστό ανορθωτή με σιγουριά 100%. Έχει παρατηρηθεί ο ανορθωτής ν' αρχίζει τα τρελά του π.χ. όταν ζεσταθεί από ένα όριο και πάνω. Εγώ θα πρότεινα να ανταλλάζατε δοκιμαστικά ανορθωτές...
-
Μήπως είναι ο ανορθωτής που δεν έχει διαλύσει τελείως αλλά τα παίζει κάπου-κάπου; Η σωστή τάση φόρτισης μια δεδομένη χρονική στιγμή δε δείχνει σωστό ανορθωτή με σιγουριά 100%. Έχει παρατηρηθεί ο ανορθωτής ν' αρχίζει τα τρελά του π.χ. όταν ζεσταθεί από ένα όριο και πάνω. Εγώ θα πρότεινα να ανταλλάζατε δοκιμαστικά ανορθωτές...
Το κοιτάξαμε Χάρη.
Θές να σου πω πώς?
Εγώ κράταγα με το ένα χέρι τους πόλους, και με το άλλο το γκαζι στις 4000σαλ,
ο Βλαδίμηρος κράταγε με το ένα χέρι το πολύμετρο, και με το άλλο είχε ανοιχτή ακρόαση τον bill.
A, κι ο zepp έδινε συμβουλές κοιτώντας. :D
(Σ' έδωσα... :h22:)
Επίσης κάναμε και κάτι άλλο.
Βάλαμε επάνω κι έναν χαλασμένο ανορθωτή κι είδαμε τι ΔΕΝ κανει όταν είναι χαλασμένος. :ohyes:
-
Το κοιτάξαμε Χάρη.
Θές να σου πω πώς?
Εγώ κράταγα με το ένα χέρι τους πόλους, και με το άλλο το γκαζι στις 4000σαλ,
ο Βλαδίμηρος κράταγε με το ένα χέρι το πολύμετρο, και με το άλλο είχε ανοιχτή ακρόαση τον bill.
Επίσης κάναμε και κάτι άλλο.
Βάλαμε επάνω κι έναν χαλασμένο ανορθωτή κι είδαμε τι ΔΕΝ κανει όταν είναι χαλασμένος. :ohyes:
Ναι, ο ανορθωτής δούλευε σωστά τη στιγμή που τον τσεκάρατε. Μήπως όμως παθαίνει διαλείψεις και τότε παρουσιάζονται οι δυσλειτουργίες;
Επίσης, δε χαλάνε όλοι οι ανορθωτές με τα ίδια συμπτώματα. Άλλοι υποφορτίζουν, άλλοι δε φορτίζουν καθόλου, άλλοι υπερφορτίζουν. Κι άλλοι κάνουν κάτι από αυτά υπό συνθήκες (π.χ. χαμηλό φορτίο, υψηλή θερμοκρασία κ.λπ.) κι όχι συνεχώς.
Γι' αυτό το είπα...
-
A, κι ο zepp έδινε συμβουλές κοιτώντας. :D
(Σ' έδωσα... :h22:)
Επίσης κάναμε και κάτι άλλο.
Εγώ ήμουν ο επιβλέπων μηχανικός :P :P :P
Ο χαρλεκ δεν έχει άδικο, Βλαδίμηρε μήπως έχεις δει να σχετίζονται κάπως τα φαινόμενα που αναφέρεις με την θερμοκρασία ή τι ώρες που είναι αναμμένη η μηχανή?.
Μάλλον πρέπει να τα αλλάξεις (ενα -ενα) μπαταρία, ανορθωτή, και να κλείσεις το ΑΒΣ.
-
Μια αλλη μπαταρία θα πρέπει να αγοραστεί οπότε λίγο δύσκολο. Εκτός και αν κανονίσουμε πάλι "εγχείριση" και ανταλλαξουμε μπαταρίες!!!! :blus:
Για το ABS δεν το προσπάθησα / σκεφτηκα. Θα είναι το επόμενο που θα κάνω. Ευχαριστώ για την ιδέα.
Γείτονα μπορώ να βοηθήσω κι εγώ...;)
Ήθελα να βγάλω την μπαταρία έτσι κι αλλιώς για να καθαρίσω πόλους κτλ.
Δεν ξέρω πόσο παλιά είναι όμως... Αλλά από ηλεκτρικά προβλήματα ( :pray: ) δεν έχω τίποτα.
-
μια ιδεα που δεν την ειπε κανεις και παντα βρισκεις πολλα ειναι :
Οταν θα βγαλεις την μπαταρια με ενα πολυμετρο θα μετρησεις τα καλωδια του θετικου (+)
και του αρνητικου (-) και θα δεις τον λογο αντιστασης που σε βγαζει!!!!
θα μετρησεις και ενα αλλο ιδιο μοντελο και θα δεις τις διαφορες!!!!
η διαφορα πρεπει να ειναι +-5%
αν κανει εκινον τον χαρακτηριστικο ηχο (μπιπ) εχεις αλλου το προβλημα και απλα δεν το βλεπει ο εγκαιφαλος!!(πολυ χλωμο για να κανει μπιπ)
μια ιδεα ηταν
-
Τα 200 χλμ στο γέμισμα μέσα στην πόλη, αν κάνεις και λίγο τον γληγόρη στα φανάρια, το κάνεις άνετα, αν σου καίει τόσα και στο ταξίδι έχεις ψηλή κατανάλωση.
Ο ανορθωτής είναι από τα πιο δύσκολα να διαγνώσεις όταν πάθει κάτι γιατί ΔΕΝ έχει σταθερή συμπεριφορά, συμφωνώ με τον Harlek. Θυμάμαι στην ΤΑ το μέτραγα 3 φορές την ημέρα και έδινε καλές μετρήσεις και τελικά τον "τσάκωσα" μετά από μια βδομάδα να δίνει ότι νούμερα του κατέβαινε...
Επίσης πες μας αν έχεις (ή ο προηγούμενος) βάλει κανένα αξεσουάρ περίεργο και έχει γίνει σκατά η καλωδίωση; Το φωτάκι του ABS μπορεί και να μην έχει σχέση...
Όταν μένει το στροφόμετρο στις 2500 το ρελαντί είναι και αυτό ψηλά; Μου έχει τύχει (2 φορές) να δείχνει το στροφόμετρο περίπου 1500 στροφές πιο πάνω και έφτιαξε μόνο του αφού έμεινε λίγο σβηστή.
Δυστυχώς τα ηλεκτρικά μας είναι η Αχίλλειος φτέρνα του μοντέλου μας... :dry:
-
Το φωτάκι του ABS μπορεί και να μην έχει σχέση...
Το λαμπάκι του ABS είναι πολύ πιθανό να ανάβει ως ένδειξη του εγκεφάλου του ABS ότι η τάση τροφοδοσίας του είναι εκτός ορίων. Δεν είναι άσχετο, αλλά δεν δείχνει κατ' ανάγκη βλάβη του ίδιου του ABS.
-
Επίσης πες μας αν έχεις (ή ο προηγούμενος) βάλει κανένα αξεσουάρ περίεργο και έχει γίνει σκατά η καλωδίωση;
Δεν υπάρχει προηγούμενος. :D
-
Εχουμε και λεμε μετα απο την τελευταία βόλτα:
- Η απενεργοποίηση του ABS δεν απεδωσε κάτι καθώς η ένταση των φώτων συνεχισε να τρεμοπαίζει.
- Η ιδέα με την "περίεργη" λειτουργία του ανορθωτη έχει αρκετή βάση καθώς τα φαινομενα είναι πιο έντονα και εμφανίζονται πιο εύκολα ότν η μηχανή είναι ζεστη. Συνεπώς μάλλον θα πάω για ένα καινούριο ανορθωτη και το πολύ πολύ να μου μείνει (έχω την εντύπωση πως δεν θα παει χαμένος και θα τον χρειαστώ κάποτε :blus: :psdof:).
Υπάρχει η περίπτωση αυτή η πτώση τάσεως να επηρεάζει την βαλβίδα που ορίζει το ρελαντί? Ας πέσουν ιδέες/γνώσεις γιατί είναι περίεργο (για να μην πω επικίνδυνο) το να κλείνεις το γκαζι και αυτό να μένει στις 3000 στρ!
Φίλε tserts οι καλωδιώσεις δεν έχουν αλλάξει πέραν του ότι έχει μπεί ο μεγαλύτερος ανορθωτής που προτείνει και ο βασίλης, και καινούριο (μεγαλύτερο) ρελέ μίζας. Στην "εγχείριση" του προηγούμενου ΣΚ το μόνο που κάναμε ήταν να βάλουμε πορσελάνινες κλέμες στην καλωδίωση του ανορθωτή.
Σχετικά με το ρελαντί ναι και αυτό παραμένει ψηλά. Πχ. αν κολλήσουν οι στροφές στις 3000 και πατήσω συμπλέκτη τότε παραμένει στις 3000 στρ. Μετά από περίπου μισό λεπτό πέφτει γύρω στις 2000.
Φιλε cris αυτό με την μπαταρία δεν το εχω δοκιμάσει αλλα αν έχουν καεί στοιχεία μπαταρίας και βραχυκυκλώνει εσωτερικά τότε δεν θα έπρεπε να μετράω 13,4V στους πόλους της. Η κάνω λάθος?
Φίλε stako ευχαριστώ για την προσφορά σου. Στείλε ένα πμ για να δούμε πότε βολεύει να το κανονίσουμε ή να συναντηθούμε και με τον νίκο για brainstorming!! :kalo: :thnk: :thnk: ;)
-
Φιλε cris αυτό με την μπαταρία δεν το εχω δοκιμάσει αλλα αν έχουν καεί στοιχεία μπαταρίας και βραχυκυκλώνει εσωτερικά τότε δεν θα έπρεπε να μετράω 13,4V στους πόλους της. Η κάνω λάθος?
Νομίζω ότι ο Cris εννοούσε να μετρήσεις την αντίσταση μεταξύ των καλωδίων + και - της μηχανής (έχοντας αφαιρέσει τη μπαταρία), κι όχι μεταξύ των πόλων της μπαταρίας.
Το 13,4 το είδες με το μοτέρ αναμμένο, άρα έβλεπες την τάση φόρτισης. Την τάση της μπαταρίας θα τη μετρήσεις με το μοτέρ σβηστό, και μάλιστα αφού έχουν περάσει κάποιες ώρες. Αν έχει βραχυκυκλωμένο στοιχείο, θα δείχνει γύρω στα 10V.
Από τη στιγμή όμως που η μπαταρία σου μπορεί να βάλει μπρος τον κινητήρα, δε νομίζω ότι υφίσταται τέτοιο πρόβλημα, η μπαταρία σου πρέπει να ειναι οκ.
-
Εχουμε και λεμε μετα απο την τελευταία βόλτα:
- Η απενεργοποίηση του ABS δεν απεδωσε κάτι καθώς η ένταση των φώτων συνεχισε να τρεμοπαίζει.
Τρεμοπαιγμα μπορεις να εχεις και με χαλαρους πολους στη μπαταρια .Ακολουθα τα χοντρα καλωδια μπορει να ειναι και καποια ενωση με βιδα που να μην φαινεται.Συνηθως αυτη που παει στο ρελε.
- Η ιδέα με την "περίεργη" λειτουργία του ανορθωτη έχει αρκετή βάση καθώς τα φαινομενα είναι πιο έντονα και εμφανίζονται πιο εύκολα ότν η μηχανή είναι ζεστη. Συνεπώς μάλλον θα πάω για ένα καινούριο ανορθωτη και το πολύ πολύ να μου μείνει (έχω την εντύπωση πως δεν θα παει χαμένος και θα τον χρειαστώ κάποτε :blus: :psdof:).
Αν εχει πεσει και η ενταση των φωτων 100% Ανορθωτης.
Αλλαξε το το τιμημενο
....
Υπάρχει η περίπτωση αυτή η πτώση τάσεως να επηρεάζει την βαλβίδα που ορίζει το ρελαντί? Ας πέσουν ιδέες/γνώσεις γιατί είναι περίεργο (για να μην πω επικίνδυνο) το να κλείνεις το γκαζι και αυτό να μένει στις 3000 στρ!
Η βαλβιδα -αν ειναι σαν των RSVR- ελεγχεται απο σερβομηχανισμο.
Χαμηλη ταση και λιγη μπιχλα κανουν δουλεια,
Δεν ριχνεις και ενα καθαρισμα
Καλο κουραγιο
-
Φίλε tserts οι καλωδιώσεις δεν έχουν αλλάξει πέραν του ότι έχει μπεί ο μεγαλύτερος ανορθωτής που προτείνει και ο βασίλης, και καινούριο (μεγαλύτερο) ρελέ μίζας. Στην "εγχείριση" του προηγούμενου ΣΚ το μόνο που κάναμε ήταν να βάλουμε πορσελάνινες κλέμες στην καλωδίωση του ανορθωτή.
Σχετικά με το ρελαντί ναι και αυτό παραμένει ψηλά. Πχ. αν κολλήσουν οι στροφές στις 3000 και πατήσω συμπλέκτη τότε παραμένει στις 3000 στρ. Μετά από περίπου μισό λεπτό πέφτει γύρω στις 2000.
Πριν από αυτά στο έκανε; Έχεις εντοπίσει αν ξεκίνησε μετά από επέμβαση ή ξαφνικά χωρίς αιτία; Το θέμα του κολλημένου ρελαντί είναι άκρως επικίνδυνο και καλό είναι να μην πολυκυκλοφορείς μέχρι να το φτιάξεις. Μήπως το throttle position sensor επηρεάζεται και αυτό από τάσεις εκτός ορίων;
Έχεις δει από ποιά θερμοκρασία και πάνω γίνονται εντονότερα τα φαινόμενα; Και εμένα κοντά στους 100 βαθμούς αρχίζει κάτι τρελά (αστραπιαία, σχεδόν ανεπαίσθητα, σβήνουν και ανάβουν τα ξένα), μπορεί κάποια κυκλώματα να βρίσκονται σε σημείο που θερμαίνεται υπερβολικά και έστω και μικρή μετατόπιση να εντείνει αυτήν την κατασκευαστική αβλεψία..
Ξεκίνα με μπαταρία - ανορθωτή και κάνε το σταυρό σου να είναι ένα από τα 2... Αλλιώς πολύ σκούρα τα πράγματα.. :thnk:
-
- Οταν φτανει στις 4000 rpm αναβει σταθερα το λαμπακι του ABS. Ριχνοντας στροφες σβηνει παλι. Αν το μηχανακι ειναι κρυο αυτο ξεκιναει απο τις 3000rpm! Με αναμενο το λαμπακι και τσαρουχωμα των φρενων το ABS δειχνει να δουλευει κανονικα (το πισω τουλαχιστον - μην φαμε και τα μουτρα μας)
Βλαδιμηρε κοιταξες μηπως την ασφαλεια του ABS αν ειναι καμμενη ????
-
Capo 594: Οι ασφαλειες είναι όλες καλες. Αλλα αν είχα καμένη ασφάλεια πως και δουλεύει το ABS κανονικά?
Tserts: Μια διευκρίνηση σχετικά με το πριν από ποια!? Ο ανορθωτής αλλαχτηκε προληπτικά και χωρίς να έχει δείξει κατι ο μαμα. Σχετικά με τον σερβομηχανισμό που καθορίζει το ρελαντί υποθέτω πως αφού οι εντολές του είναι ηλεκτρικές, η τροφοδότηση του με χαμηλή τάση δεν θα του αρέσει και πολυ! Πολύ πιθανό αλλά και πάλι γιατί όταν ο βασίλης ρύθμισε λίγο το ρελαντί με το δικαγνωστικό, για καμιά εβδομάδα δεν είχα το σύμπτωμα αυτό και ξανα εμφανίστηκε τώρα? Αλλά μάλλον έχεις δίκιο. Σχετικά με την θερμοκρασία αρχίζει και κανει τα δικά του με το που πιάσει την κανονική του θερμοκρασία λειτουργίας (74οC). Επειδή οι διαδρομές μου είναι τα περισσότερα χιλιόμετρα εθνική δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί πολύ.
Backys: Τα καλώδια της μπαταρίας φαίνονται κανονικά καθώς και η σύνδεση με τον ρελέ της μίζας. Αλλα δεν βρήκα κάποια ενδιάμεση σύνδεση στην καλωδίωση. Όσον αφορα την ενταση των φώτων αυτή αυξάνεται με την αυξηση του γκαζιού (εκτός και αν φωτίζει ο τοίχος μόνος του :tez:). Αλλα και πάλι όχι πάντα.
Harlek: Τα 13,4 V είναι με την μηχανή στο ρελαντί. Με σβηστή την μηχανή δείχνει 12,5 και με την μπαταρία εκτός δείχνει 12,6. Υποθέτω πως είναι σωστά και η απόδοση της μπαταρίας δεν έχει πέσει πολύ. ¨οσο για τα καλώδια στην τελευταλια μας κοινή προσπάθεια ελέγξαμε τα καλώδια από τον ανορθωτή στην μπαταρία και δεν έδειξε το πολύμετρο κάποιο βραχυκυκλωμα. Θα κάνω όμως και αυτο που είπατε.
Πάντως ένα μεγαλο ευχαριστώ σε όλους όσους βοήθησαν. Να και η ομορφιά των ΑΒ τελικά ε?
Με βλέπω να πάιρνω έναν ανορθωτη και με την τοποθέτηση του να σας ενημερώνω σχετικά.
-
Βλαδιμηρε.. κοινότυπο μεν...αλλά (ευχομαι κιόλας για να ξεμπερδεύεις...) μου κάνει για ανορθωτή και τσάμπα χαλιέσαι.... :bye:
πες όμως τι εγινε τελικά, αν τον αλλάξεις εννοώ... :bye: :bye:
-
Όσον αφορα την ενταση των φώτων αυτή αυξάνεται με την αυξηση του γκαζιού (εκτός και αν φωτίζει ο τοίχος μόνος του :tez:).
Ανορθωτης :bye:
-
Όσον αφορα την ενταση των φώτων αυτή αυξάνεται με την αυξηση του γκαζιού (εκτός και αν φωτίζει ο τοίχος μόνος του :tez:).
Ανορθωτης :bye:
Συμφωνώ και γώ !!
-
Χωρίς να είμαι μηχανικός αλλά είμαι παθών πιστεύω ότι είναι ο ανορθωτής.Εμένα μου ξεκίνησε με κάποιες διακοπές, έμεινα τελείως στον δρόμο, το πήγα στο συνεργείο αλλά δεν έδειχνε για ανορθωτής. Κάναμε ένα γεφύρωμα του ανορθωτή κατευθείαν στην μπαταρία και δούλεψε.Έτσι κράτησε για 2 μήνες περίπου,μετά έκανε υπερτροφοδότηση και μου έψηνε την 25 άρα ασφάλεια που του είχα βάλει εξτρά. Καταργήσαμε το γεφύρωμα, όπου δούλεψε κανονικά για ένα μήνα περίπου, όπου ένα βράδυ που επέστρεφα από ταξίδι περίπου στο 150 χ.λ.μ. προς Αθήνα ,μου άναψε το λαμπάκι του abs, έσβησε άναψε ξανά ώσπου σταμάτησα χωρίς άλλο πρόβλημα στο 110 χ.λ.μ. Ήπιαμε για αρχή τους καφέδες μας όλη η παρέα και όταν πήγα να την βάλω μπροστά με κέρασε και εκείνη ένα πικρό καφέ. Δεν πήρε μπροστά παρ όλες τις φιλότιμες προσπάθειες που κάναμε. Το αποτέλεσμα ρυμούλκα 1 η ώρα ξημερώματα από ένα SUPER TENERE. Έξι μηχανές γύρω και εγώ στην μέση. Και για να μη το τραβάω άλλο απλά λέω ότι όλους τους μήνες ταλαιπωρίας τους έφαγα από τον ανορθωτή που δεν έλεγε να καεί μια και έξω.
-
Χωρίς να είμαι μηχανικός αλλά είμαι παθών πιστεύω ότι είναι ο ανορθωτής.Εμένα μου ξεκίνησε με κάποιες διακοπές, έμεινα τελείως στον δρόμο, το πήγα στο συνεργείο αλλά δεν έδειχνε για ανορθωτής. Κάναμε ένα γεφύρωμα του ανορθωτή κατευθείαν στην μπαταρία και δούλεψε.Έτσι κράτησε για 2 μήνες περίπου,μετά έκανε υπερτροφοδότηση και μου έψηνε την 25 άρα ασφάλεια που του είχα βάλει εξτρά. Καταργήσαμε το γεφύρωμα, όπου δούλεψε κανονικά για ένα μήνα περίπου, όπου ένα βράδυ που επέστρεφα από ταξίδι περίπου στο 150 χ.λ.μ. προς Αθήνα ,μου άναψε το λαμπάκι του abs, έσβησε άναψε ξανά ώσπου σταμάτησα χωρίς άλλο πρόβλημα στο 110 χ.λ.μ. Ήπιαμε για αρχή τους καφέδες μας όλη η παρέα και όταν πήγα να την βάλω μπροστά με κέρασε και εκείνη ένα πικρό καφέ. Δεν πήρε μπροστά παρ όλες τις φιλότιμες προσπάθειες που κάναμε. Το αποτέλεσμα ρυμούλκα 1 η ώρα ξημερώματα από ένα SUPER TENERE. Έξι μηχανές γύρω και εγώ στην μέση. Και για να μη το τραβάω άλλο απλά λέω ότι όλους τους μήνες ταλαιπωρίας τους έφαγα από τον ανορθωτή που δεν έλεγε να καεί μια και έξω.
πολύ σημαντικη η παρατηρησή σου ειδικά όσον αφορά τα ''συμπτώματα''... :( :ohyes: :ohyes: :bye: :bye:
-
Update!!
Ο ανορθωτής πηγε (μονος του) προς εξεταση στον κατασκευαστή ο οποίος τον μετρησε και ειπε πως δεν εχει απολύτως τιποτα και οτι φορτίζει κανονικά.
Συνεπώς ξαναμπήκε πάνω και μαζί εμφανίστηκαν και ολα τα προαναφερθέντα συμπτώματα (οσο δεν ειχε ανορθωτη δεν ειχε προβλημα σταματημένη στο γκαραζ :P :tez:).
Υπάρχει η ιδέα να προκαλείται βραχυκύκλωμα και απώλεια/πτωση τασης κάπου στο δίκτυο. Αλλά όπως θα έχετε ήδη διαπιστώσει η καλωδίωση του Capo είναι τουλάχιστον χαοτική και δεν μπορείς να αποφανθείς που τελικά καταλήγει το καλώδιο που ξεκινησες να ψαχνεις!!! ϊσως να υπάρχει αυτό στο καλώδιο που τροφοδοτεί την μπαταρία οπότε μια σκέψη είναι να ρίξω τον ανορθωτη κατευθείαν πάνω στην μπαταρια.
Ερώτηση: Αφού τα συμπτώματα εμφανίζονται στο λαμπάκι ABS, στροφες, ενταση φώτων κτλ που βρίσκονται μετά την μπαταρία (και τροφοδοτούνται από αυτήν) και αφού στις 4000στρ ο ανορθωτης (στους πολούς) παράγει 13,9V (εντός ορίων κατασκευαστή), γιατι το βραχυκύκλωμα να βρίσκεται μεταξυ ανορθωτη-μπαταρίας και οχι μετά την μπαταρία? Λες εγω τωρα :thnk: :thnk:
Συνεπώς το θεμα συνεχίζεται............ :pray:
-
Χωρίς να είμαι μηχανικός αλλά είμαι παθών πιστεύω ότι είναι ο ανορθωτής.Εμένα μου ξεκίνησε με κάποιες διακοπές, έμεινα τελείως στον δρόμο, το πήγα στο συνεργείο αλλά δεν έδειχνε για ανορθωτής. Κάναμε ένα γεφύρωμα του ανορθωτή κατευθείαν στην μπαταρία και δούλεψε.Έτσι κράτησε για 2 μήνες περίπου,μετά έκανε υπερτροφοδότηση και μου έψηνε την 25 άρα ασφάλεια που του είχα βάλει εξτρά. Καταργήσαμε το γεφύρωμα, όπου δούλεψε κανονικά για ένα μήνα περίπου, όπου ένα βράδυ που επέστρεφα από ταξίδι περίπου στο 150 χ.λ.μ. προς Αθήνα ,μου άναψε το λαμπάκι του abs, έσβησε άναψε ξανά ώσπου σταμάτησα χωρίς άλλο πρόβλημα στο 110 χ.λ.μ. Ήπιαμε για αρχή τους καφέδες μας όλη η παρέα και όταν πήγα να την βάλω μπροστά με κέρασε και εκείνη ένα πικρό καφέ. Δεν πήρε μπροστά παρ όλες τις φιλότιμες προσπάθειες που κάναμε. Το αποτέλεσμα ρυμούλκα 1 η ώρα ξημερώματα από ένα SUPER TENERE. Έξι μηχανές γύρω και εγώ στην μέση. Και για να μη το τραβάω άλλο απλά λέω ότι όλους τους μήνες ταλαιπωρίας τους έφαγα από τον ανορθωτή που δεν έλεγε να καεί μια και έξω.
Ο συγκεκριμένος ανορθωτής μετρήθηκε από τον κατασκευαστή κι είναι οκ. :bye:
-
Update: (καθως το προβλημα δεν εχει λυθει ακομα)!
Πήγα την μηχανή στον κατασκευαστη του ανορθωτη και ο οποίος τον μετρησε πάνω στην μηχανή και δεν φόρτιζε καλά. Οφείλω να ομολογήσω ότι οι συνδεσεις έγιναν προχειρα με μονωτική και οχι καλαι όπου μπορεί να είναι και ο λόγος.
Τελοσπάντων την αφησα την μηχανη μια μερα και το απογευμα που πήγα μου είπε ότι έκανε τις συνδεσεις κανονικά και πλέον η παραγωγή/φόρτιση του ανορθωτη είναι 14,1V που είναι κανονική. Αυτό στοίχισε 50ευρω! (τα συμπερασματα δικα σας)
Μετά την βόλτα παρατηρήθηκε ότι
1) Τα φώτα δεν αυξομειωνουν ενταση πλέον
2) Το λαμπακι του ABS αναβοσβήνει ακαθεκτο μετα τις 4000 στρ
3) Αν ανοιξεις το γκαζι πανω απο 6000 στρ μετά αρχιζει η μηχανη και μπερδευει-σβηνει αν το κλεισεις. Μέχρι εκεινο το σημειο ολα ομως κανονικά :thnk: Για να επανελθει ανοιγοκλείνω το kill switch και ολα επανερχονται κανονικα!!!!
4) Η πτώση τάσεως που παρατηρείται κατά την εκκινηση είναι αρκετα μεγαλύτερη αλλα υποθετω οτι αυτο οφειλεται στο οτι πλεον ο ανορθωτης συνδεθηκε κατευθειαν πανω στην μπαταρια.
Δεν εχω βγαλει ακομα ακρη οποτε η τελευταία μου λυση ειναι να παω σε ενα εξουσιοδοτημενο, να τα σκασω μπας και αποκτησω αξιόπιστη μηχανη!! (Καθως φαινεται ισως να αρχιζω να αγανακτω λίγο!!! :psdof: :psdof:)
Είδομεν!
-
Συμπληρωση στο προηγούμενο
Μήπως ξερετε κάποιο συνεργειο με καλο ηλεκτρολογο για να μην τρεχω αδικα και την πατησω ξανα?
-
Συμπληρωση στο προηγούμενο
Μήπως ξερετε κάποιο συνεργειο με καλο ηλεκτρολογο για να μην τρεχω αδικα και την πατησω ξανα?
Ρε συ Βλαδίμηρε μήπως τελικά φταίει το ABS και κολλάει όλο το ηλεκτρικό σύστημα?
-
3) Αν ανοιξεις το γκαζι πανω απο 6000 στρ μετά αρχιζει η μηχανη και μπερδευει-σβηνει αν το κλεισεις. Μέχρι εκεινο το σημειο ολα ομως κανονικά :thnk: Για να επανελθει ανοιγοκλείνω το kill switch και ολα επανερχονται κανονικα!!!!
Μέτρα την τάση στους πόλους της μπαταρίας με πολύμετρο τη στιγμή που δουλεύει πάνω από τις 6000 και μπερδεύει. Δες αν είναι μεταξύ 13,5 και 15V.
Κατά τη γνώμη μου τον παράγοντα ανορθωτή θα τον βγάλεις από την εξίσωση μόνο αν τοποθετήσεις στη θέση του άλλον και εξακολουθήσει να σου κάνει τα ίδια.
-
Νικο δεν ξερω και δεν μπορω να το βρω μονος μου αν ειναι το ABS. Γιαυτο και ζητησα συνεργειο με καλο ηλεκτρολογο αν γνωριζει κανεις.
Χαρλεκ θα συμφωνισω εν μερει μαζι σου οτι αλλαζεις ανορθωτη για να εισαι σιγουρος. Αλλα αν βαλω τον μαμα θα μου καει μετα απο λιγο οπως και ο αρχικος(?). Αν βαλω Aftermarket λογικα παω για αυτον που εβαζε και ο βασιλης (SX Electronics) οπου ο ιδιος μου τον μετρησε και εκανε και τις συνδεσεις και ειπε : ολα ΟΚ!!!! Οπότε τι κανουμε? ΟΟΟεεεεεΟΟΟ
Δεν ξερω τι γινεται και επισης σημερα το πρωι μετα απο 4 μερες ακινησιας ζοριστηκε αρκετα να παρει μπροστα (και φοβομουνα μην κολλησει και το ρελε της μιζας από το πολύ ρευμα).
Δεν ξερω..... :pray: :thnk:
-
Πήγα την μηχανή στον κατασκευαστη του ανορθωτη και ο οποίος τον μετρησε πάνω στην μηχανή και δεν φόρτιζε καλά. Οφείλω να ομολογήσω ότι οι συνδεσεις έγιναν προχειρα με μονωτική και οχι καλαι όπου μπορεί να είναι και ο λόγος.
Απλά μονωτική ταινία για τόσα αμπέρ; Ε μα και συ...!!
...οπου ο ιδιος μου τον μετρησε και εκανε και τις συνδεσεις και ειπε : ολα ΟΚ!!!!
ολα OK τη στιγμή που μέτρησε. Αλλά φαίνεται ότι όταν ζεσταθεί και ανεβάσεις και στροφές κάτι ό,τι θέλει. Το θέμα είναι να μετρήσεις την τάση στην μπαταρία με ένα πολύμετρο τη στιγμή ακριβώς που μπερδεύει ή έστω ανάβει το φωτάκι του ABS. Δεν είναι και τόσο δύσκολο, αφού λες ότι στο κάνει συχνά...Κι αν τη βρεις ΟΚ, τότε ησυχάζεις απ' τον ανορθωτή και ψάχνεις αλλού.
ΥΓ: ξαναδιάβασα τα ποστ και τελικά δεν κατάλαβα: Σου έκανε το πρόβλημα, μετά άλλαξες τον μαμά ανορθωτή με τον SX και το πρόβλημα συνεχίζει το ίδιο; Ή τα βάσανα άρχισαν ενώ είχες ήδη βάλει τον SX?
-
Τον μαμα ανορθωτη τον αλλαξα προληπτικα μαζι με το καμενο ρελε μιζας μετα από προτροπη του Βασιλη και αφου μου ειχε κολλησει το ρελε και μου εφαγε την μπαταρια (και εχοντας μεινει στην Εθνικη). Ο SX δουλευει πανω στην μηχανη περιπου 6 μηνες και ολα μια χαρα.
Το αλλο περιεργο ειναι οτι με την μηχανη σαματημένη και μεχρι τον κοφτη ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :psdof: . Το δοκιμασα προσπαθωντας να το αναπαραγω με βγαλμενη σελα αλλα τζιφος. Δεν μπορω να καταλαβω τι παιζει.
Μαλλον θα την παω σε ενα συνεργειο να την αφησω να το ψαξουν οσο χρειαζεται μπας και βγει ακρη. Αλλα φοβαμαι οτι θα γινει οπως τις αλλες φορες που το επαιρνα και απο τον βασιλη, δουλευε αψογα μια βδομαδα περιπου και μετα ξανα τα ιδια.
Η αλλη λυση ειναι να αλλαξω και την μπαταρια μηπως και εχει παραδωσει και παροτι την μετραμε αν φορτιζει αυτη δεν μπορει να κρατησει το ρευμα της και μετα απο καποιο διαστημα χρησης η αποδοση της κατρακυλα παλι και φτου και από την αρχη.
Ειδομεν..
-
Η αλλη λυση ειναι να αλλαξω και την μπαταρια μηπως και εχει παραδωσει και παροτι την μετραμε αν φορτιζει αυτη δεν μπορει να κρατησει το ρευμα της και μετα απο καποιο διαστημα χρησης η αποδοση της κατρακυλα παλι και φτου και από την αρχη.
Αν έφταιγε η μπαταρία λογικά δεν θα είχες πρόβλημα σε όλο το φάσμα των στροφών και κυρίως στην εκκίνηση (μίζα)?
-
Η αλλη λυση ειναι να αλλαξω και την μπαταρια μηπως και εχει παραδωσει και παροτι την μετραμε αν φορτιζει αυτη δεν μπορει να κρατησει το ρευμα της και μετα απο καποιο διαστημα χρησης η αποδοση της κατρακυλα παλι και φτου και από την αρχη.
Αν έφταιγε η μπαταρία λογικά δεν θα είχες πρόβλημα σε όλο το φάσμα των στροφών και κυρίως στην εκκίνηση (μίζα)?
Σωστος !!!
-
λαθος...μπορει να συμβαινει αυτο....
η μπαταρια εκτος απο το διαθεσιμο ρευμα για μιζαρισμα,πρεπει να ''προβαλει'' κ την αναλογη αντισταση κατα την φορτιση του ανορθωτη αλλιως εχουμε εικονικο ρευμα...αυτο συμβαινει συνηθως οταν στην μπαταρια εχει μειωθει η χωρητικοτητα της
-
λαθος...μπορει να συμβαινει αυτο....
η μπαταρια εκτος απο το διαθεσιμο ρευμα για μιζαρισμα,πρεπει να ''προβαλει'' κ την αναλογη αντισταση κατα την φορτιση του ανορθωτη αλλιως εχουμε εικονικο ρευμα...αυτο συμβαινει συνηθως οταν στην μπαταρια εχει μειωθει η χωρητικοτητα της
αυτο μετριέται όμως .....αν η μπαταρια ειναι τελειως ψοφια ....δεν θα επαιρνε καν μπροστα !!
σωστα ??
αυτο που εννοοώ ειναι πως η μπαταρία πρεπει να έχει ενα " κατω κατωφλι " που απο κει και πέρα ....δεν δίνει αυτα που πρέπει να δώσει στο ηλεκτρικό κύκλωμα . Αυτο μετριέται !!!
-
λαθος...μπορει να συμβαινει αυτο....
η μπαταρια εκτος απο το διαθεσιμο ρευμα για μιζαρισμα,πρεπει να ''προβαλει'' κ την αναλογη αντισταση κατα την φορτιση του ανορθωτη αλλιως εχουμε εικονικο ρευμα...αυτο συμβαινει συνηθως οταν στην μπαταρια εχει μειωθει η χωρητικοτητα της
Με λίγα λόγια θες να πεις ότι η μπαταρία μπορεί να παθαίνει "εμφράγματα" κατα την ώρα της λειτουργίας της? :thnk:
-
Με λίγα λόγια θες να πεις ότι η μπαταρία μπορεί να παθαίνει "εμφράγματα" κατα την ώρα της λειτουργίας της? :thnk:
Ρε Nick, "εμφράγματα", "εγκεφαλικά", μας έχεις ταράξει πλέον χρονιάρες μέρες!!! Μπα σε καλό σου (τοκ-τοκ-τοκ) :D :P
-
Απο οτι ξερω αυτο δεν μετριεται
Αν η μπαταρια εχει καποια στοιχεια της που υπολειτουργούν μπορει να δείχνει σωστή ταση (και ειδικα μετα από φόρτιση ειτε με φορτιστη είτε από τον ανορθωτη) αλλά όταν της ζητηθεί να δώσει το ρευμα της και "γονατισει" από τις προσπαθειες τοτε τα Ah της δεν επαρκούν να συνεχίσουν να δινουν ρευμα. Μπορεί να κανω και λαθος βεβαια (bill βοηθεια)!
Βασικα η μπαταρία μπορεί να παθαίνει "εμφραγματα" (όπως γραφικα το εθεσε ο νικος :P :D) κατα την λειτουργία της από διαφορους λόγους πχ χαλαρα ή διαβρωμενα στοιχεια, κακη επαφη μεταξυ τους κτλ.
Σχετικά τώρα με το kill switch που ανεφερα προηγούμενα θυμηθηκα οτι ο βασιλης μου ειχε πει οτι το μονο που κανει είναι να ενεργοποιεί την αντλία βενζίνης που δεν εχει και πολύ σχέση με τα συμπτώματα ετσι? Αλλά γιατί στρώνει τότε με το που ανοιγοκλείσει? :thnk: :thnk: :thnk:
-
για την μπαταρια ετσι ειναι βλαδιμηρε οπως τα λες!!
υπαρχουν μηχανηματα που την τσεκαρουν αλλα ειναι πανακριβα κ μονο επαγγελματικα .( βλεπε battery mate 150-9)
οσο για το kill switch διακοπτει το ρευμα απο τον εγκεφαλο κ καθε φορα που το ανοιγοκλεινεις μπορεις να πεις οτι κανεις reset
δοκιμασε να επαναχαρτογραφησεις τον εγκεφαλο (εαν εισαι αθηνα θα το κανουμε μαζι την κυριακη) κ εαν δεν στρωσει τοτε κατι παιζει με την eproom της ecu κ χανεις τις ρυθμισεις η δεν κανει σωστη διαχειρηση των αισθητηρων
μην αγχωνεσαι....εχω ecu κ ξερεις οτι δεν θα σε αφησω ετσι :bye: :bye:
-
Bill σε ευχαριστω πολύ για την προσφορα και θα ειμαι εδω την Κυριακή (καραβιων επιτρέποντως παντα :pray:)
Οπότε θα τα πούμε από κοντά. Ξέρω πως δεν μας αφηνεις ετσι και παντα θα υπάρχει η γνωση και η εμπειρία σου να μας βγάζει από τον λακκο :kalo: :bye:
Νασαι καλα και να περνας καλύτερα.
-
Update (αν και μετα από πολύ καιρο):
Τελικά όλα τα προβλήματα που εμφανιζονταν στο Capo εξαφανιστηκαν δια "μαγείας" :ohmy: :pray: :pray: με το που άλλαξε ο χρόνος!!!!!!!
Έκτοτε το μηχανάκι παει άψογα χωρίς κανένα σύμπτωμα ή πρόβλημα.
Όλα αυτά μέχρι προχτές που ξαναρχίσαμε τα ίδια!!! (μου φαίνεται πως το επηρεάζουν οι γιορτές Χριστούγεννα - Πασχα :P :D)
Από όλα τα αρχικά συμπτώματα επανήλθαν (μέχρι τώρα) τα εξής:
Αν ανεβάσει πάνω από 5500 για λίγη ώρα (πχ. οταν είμαι στην Εθνική) ή και παραπάνω (αν με πιάσουν τα διαόλια μου) έχουμε τα κατωθι
:
- Συμπλεκτάρω και σβήνει ο κινητήρας
- Κλείνω το γκάζι και φρεναρει πολύ (λογικό αφού δεν του δίνει να κρατήσει ρελαντί τουλάχιστον)
- Στο κλείσιμο του γκαζιού σκάει πολύ από τις εξατμίσεις (είτε στέλνει άκαυστη είτε δεν στέλνει και κάνει υποπίεση στην εξάτμιση)
- Ανοιγοκλείνωντας το Kill switch ολα επανερχονται στα φυσιολογικα τους με λίγο πιο ψηλό ρελαντι όμως.
Προς ενημέρωση σας έχουν αλλαχτεί μπαταρία και ρελέ μιζας με καινούρια μετα από κολλημα του δεύτερου.
Άφού έχω πλησιάσει τα 42000 χλμ και είμαι έτοιμος για service, θα ήθελα να πάω σε ένα συνεργείο που δεν θα μου λύσει την μηχανή και δεν θα μου πιάσει το κ***ο ψαχνωντας και αλλάζοντας ανταλλακτικα (χρεωνοντας με αναλογα). Για αυτόν τον λόγο και θα ήθελα μέσα από την συζήτηση μας να πάω λίγο πιο κατασταλαγμένος καθώς και κάποια πράγματα που μπορώ να τα κανω και μόνος μου να τα έχω κοιτάξει πριν την παραδώσω.
Όποτε fire up!! :D
-
Update (αν και μετα από πολύ καιρο):
Τελικά όλα τα προβλήματα που εμφανιζονταν στο Capo εξαφανιστηκαν δια "μαγείας" :ohmy: :pray: :pray: με το που άλλαξε ο χρόνος!!!!!!!
Έκτοτε το μηχανάκι παει άψογα χωρίς κανένα σύμπτωμα ή πρόβλημα.
Όλα αυτά μέχρι προχτές που ξαναρχίσαμε τα ίδια!!! (μου φαίνεται πως το επηρεάζουν οι γιορτές Χριστούγεννα - Πασχα :P :D)
Από όλα τα αρχικά συμπτώματα επανήλθαν (μέχρι τώρα) τα εξής:
Αν ανεβάσει πάνω από 5500 για λίγη ώρα (πχ. οταν είμαι στην Εθνική) ή και παραπάνω (αν με πιάσουν τα διαόλια μου) έχουμε τα κατωθι
:
- Συμπλεκτάρω και σβήνει ο κινητήρας
- Κλείνω το γκάζι και φρεναρει πολύ (λογικό αφού δεν του δίνει να κρατήσει ρελαντί τουλάχιστον)
- Στο κλείσιμο του γκαζιού σκάει πολύ από τις εξατμίσεις (είτε στέλνει άκαυστη είτε δεν στέλνει και κάνει υποπίεση στην εξάτμιση)
- Ανοιγοκλείνωντας το Kill switch ολα επανερχονται στα φυσιολογικα τους με λίγο πιο ψηλό ρελαντι όμως.
Προς ενημέρωση σας έχουν αλλαχτεί μπαταρία και ρελέ μιζας με καινούρια μετα από κολλημα του δεύτερου.
Άφού έχω πλησιάσει τα 42000 χλμ και είμαι έτοιμος για service, θα ήθελα να πάω σε ένα συνεργείο που δεν θα μου λύσει την μηχανή και δεν θα μου πιάσει το κ***ο ψαχνωντας και αλλάζοντας ανταλλακτικα (χρεωνοντας με αναλογα). Για αυτόν τον λόγο και θα ήθελα μέσα από την συζήτηση μας να πάω λίγο πιο κατασταλαγμένος καθώς και κάποια πράγματα που μπορώ να τα κανω και μόνος μου να τα έχω κοιτάξει πριν την παραδώσω.
Όποτε fire up!! :D
Μήπως να άλλαζες και βενζιναδικοοοοοοοο :bye:
-
Update (αν και μετα από πολύ καιρο):
Τελικά όλα τα προβλήματα που εμφανιζονταν στο Capo εξαφανιστηκαν δια "μαγείας" :ohmy: :pray: :pray: με το που άλλαξε ο χρόνος!!!!!!!
Έκτοτε το μηχανάκι παει άψογα χωρίς κανένα σύμπτωμα ή πρόβλημα.
Όλα αυτά μέχρι προχτές που ξαναρχίσαμε τα ίδια!!! (μου φαίνεται πως το επηρεάζουν οι γιορτές Χριστούγεννα - Πασχα :P :D)
Από όλα τα αρχικά συμπτώματα επανήλθαν (μέχρι τώρα) τα εξής:
Αν ανεβάσει πάνω από 5500 για λίγη ώρα (πχ. οταν είμαι στην Εθνική) ή και παραπάνω (αν με πιάσουν τα διαόλια μου) έχουμε τα κατωθι
:
- Συμπλεκτάρω και σβήνει ο κινητήρας
- Κλείνω το γκάζι και φρεναρει πολύ (λογικό αφού δεν του δίνει να κρατήσει ρελαντί τουλάχιστον)
- Στο κλείσιμο του γκαζιού σκάει πολύ από τις εξατμίσεις (είτε στέλνει άκαυστη είτε δεν στέλνει και κάνει υποπίεση στην εξάτμιση)
- Ανοιγοκλείνωντας το Kill switch ολα επανερχονται στα φυσιολογικα τους με λίγο πιο ψηλό ρελαντι όμως.
Προς ενημέρωση σας έχουν αλλαχτεί μπαταρία και ρελέ μιζας με καινούρια μετα από κολλημα του δεύτερου.
Άφού έχω πλησιάσει τα 42000 χλμ και είμαι έτοιμος για service, θα ήθελα να πάω σε ένα συνεργείο που δεν θα μου λύσει την μηχανή και δεν θα μου πιάσει το κ***ο ψαχνωντας και αλλάζοντας ανταλλακτικα (χρεωνοντας με αναλογα). Για αυτόν τον λόγο και θα ήθελα μέσα από την συζήτηση μας να πάω λίγο πιο κατασταλαγμένος καθώς και κάποια πράγματα που μπορώ να τα κανω και μόνος μου να τα έχω κοιτάξει πριν την παραδώσω.
Όποτε fire up!! :D
Βλαδίμηρε, από αυτά που λες και χωρίς να είμαι γνώστης το μυαλό μου πάει στην τροφοδοσία καυσίμου... (τρόμπα, μπεκ, ψεκασμός, TPS κτλ)
Επίσης μια και το ανέφερες πάντα είχα μια απορία:
Γιατί είναι συχνό φαινόμενο να σβήνει ή να ρίχνει στροφές ο κινητήρας όταν πατάμε συμπλέκτη με ??
-
Βλαδίμηρε, από αυτά που λες και χωρίς να είμαι γνώστης το μυαλό μου πάει στην τροφοδοσία καυσίμου... (τρόμπα, μπεκ, ψεκασμός, TPS κτλ)
Επίσης μια και το ανέφερες πάντα είχα μια απορία:
Γιατί είναι συχνό φαινόμενο να σβήνει ή να ρίχνει στροφές ο κινητήρας όταν πατάμε συμπλέκτη με (στην νεκρά εννοείτε) ??
[/quote]
Αντρέα και εμένα το μυαλό μου εκεί πάει αλλά γιατί δεν το κάνει σε όλες τις στροφές και γιατί το κάνει μόνο αφού ανεβάσω στροφές. Μέχρι εκείνο το όριο ολα καλά. Το μόνο που έχει μείνει είναι η τρόμπα αλλά και πάλι πως το ελέγχεις? Μου φαίνεται κάτι είχε κάνει ο powerphot (νικο τα φωτα σου).
Επίσης ο κινητήρας σβήνει με ταχύτητα μεσα απλώς με πατημένο συμπλέκτη.
Τώρα για το οτι καμια φορα ο κινητήρας μειώνει στροφές όταν πατάς συμπλέκτη με νεκρά μαλλον πάει προς κακορυθμισμένο συμπλέκτη όπου με την κίνηση του ακουμπάει πάνω στον δίσκο και φρενάρει τον κινητήρα. Αλλα μπορεί και να κάνω λαθος (στα παπορια δεν εχει συμπλέκτη!!!!! :D)
-
Βλαδίμηρε κάτω από την σέλα έχει αυτά: (φωτό)
Βγάλε τα βύσματα και ξαναβάλτα "καλά", γιατί με το πολύ
άνοιξε κλείσε και το "πασπατεμα" καμιά φορά φεύγουν από
την θέση τους και ενα από αυτά (οταν αποσυνδεθεί) διακόπτει
το ρεύμα από την τρόμπα βενζίνης.
Επίσης τα άλλα είναι, το ένα το ρελέ διαχείρισης διόδων (γκρι) και το
άλλο είναι το ρελε της εκκίνησης (οχι της μίζας).
Κανε μια "τακτοποίηση" και τσέκαρε αν τελικά ήταν αυτό.
Υπάρχει και μια πολύ μικρή πιθανότητα να έχει πρόβλημα
το ρελε της διαχείρισης διόδων(είναι το ένα από τα δυο μαύρα, ίδια είναι).
κανε μια αντικατάσταση να δεις αν κάτι δεν θα δουλεύει. :bye:
-
διαβαζοντας το θεμα απο την αρχη και βλεποντας ολα τα συμπτωματα και τις πιθανες λυσεις που
δοκιμαστηκαν κρινω με την ταπεινη μου γνωση πως εχεις προβλημα στην ηλεκτρονικη σου αλλα
θα ηθελα προιστορια της μηχανης σου εχεις πεσει ποτε απο αριστερα η εστω εχει χτυπησει το καπακι σου?
το εχεις ανοιξει ποτε και για ποιο λογο ?
ειχες ποτε αλλοτε προβληματα με την πλεξουδα σου και ποιος βαζει χερι για να τον ρωτησεις?
οι ενεργειες με την μπαταρια επρεπε να γινουν αμεσα σε τυονο 1000 δεν επερνε με τιποτα μπροστα απο βραχυκυκλωμενη μπαταρια αν και το βολτομετρο εδειχνε 12.2 μια χαρα και μπαταρια ποθ ο φιλος ειχε βαλει πριν 2 μηνες τεσπα
οι ανορθωτεσ στα καινουρια μηχανακια (βλεπε 2000 και μετα) η παιζουν ι δεν παιζουν οποτε αν δεν επαιζε δεν θα ειχες ρευμα κακως ασχοληθηκες τοσο βεβαια το θεμα δεν ειναι τοσο απλο κατι παρομοιο εκανε ενα yzf r1 και ειχε προβλημα στο βολαν
εγω με οσα βλεπω βλεπω ηλεκτρονικη (σε συνδυασμο δηλαδη με κιλλ σουιτσ κλτ)
το θεμα ειναι οτι πρεπει να το πας σε ενα εξουσιοδοτημενο συνεργειο να του πεις ολεσ τισ λεπτομερειεσ και να εισαι απο πανο για να δεισ τι κανει ο μαστορασ και μην νομιζεισ δεν ειναι και αυτοι θεοι αλλα ισωσ τουσ εχει ξανατυχει
καλη τυχη και αν θεσ βοιθεια μεσα στο ΣΚ ειμαι φρεε να του ριξουμε μια ματια