0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
3) Αν ανοιξεις το γκαζι πανω απο 6000 στρ μετά αρχιζει η μηχανη και μπερδευει-σβηνει αν το κλεισεις. Μέχρι εκεινο το σημειο ολα ομως κανονικά Για να επανελθει ανοιγοκλείνω το kill switch και ολα επανερχονται κανονικα!!!!
Πήγα την μηχανή στον κατασκευαστη του ανορθωτη και ο οποίος τον μετρησε πάνω στην μηχανή και δεν φόρτιζε καλά. Οφείλω να ομολογήσω ότι οι συνδεσεις έγιναν προχειρα με μονωτική και οχι καλαι όπου μπορεί να είναι και ο λόγος.
...οπου ο ιδιος μου τον μετρησε και εκανε και τις συνδεσεις και ειπε : ολα ΟΚ!!!!
Η αλλη λυση ειναι να αλλαξω και την μπαταρια μηπως και εχει παραδωσει και παροτι την μετραμε αν φορτιζει αυτη δεν μπορει να κρατησει το ρευμα της και μετα απο καποιο διαστημα χρησης η αποδοση της κατρακυλα παλι και φτου και από την αρχη.
Παράθεση από: sailor στις Δεκέμβριος 30, 2008, 07:26:21 μμΗ αλλη λυση ειναι να αλλαξω και την μπαταρια μηπως και εχει παραδωσει και παροτι την μετραμε αν φορτιζει αυτη δεν μπορει να κρατησει το ρευμα της και μετα απο καποιο διαστημα χρησης η αποδοση της κατρακυλα παλι και φτου και από την αρχη.Αν έφταιγε η μπαταρία λογικά δεν θα είχες πρόβλημα σε όλο το φάσμα των στροφών και κυρίως στην εκκίνηση (μίζα)?
λαθος...μπορει να συμβαινει αυτο....η μπαταρια εκτος απο το διαθεσιμο ρευμα για μιζαρισμα,πρεπει να ''προβαλει'' κ την αναλογη αντισταση κατα την φορτιση του ανορθωτη αλλιως εχουμε εικονικο ρευμα...αυτο συμβαινει συνηθως οταν στην μπαταρια εχει μειωθει η χωρητικοτητα της
Με λίγα λόγια θες να πεις ότι η μπαταρία μπορεί να παθαίνει "εμφράγματα" κατα την ώρα της λειτουργίας της?
Update (αν και μετα από πολύ καιρο):Τελικά όλα τα προβλήματα που εμφανιζονταν στο Capo εξαφανιστηκαν δια "μαγείας" με το που άλλαξε ο χρόνος!!!!!!!Έκτοτε το μηχανάκι παει άψογα χωρίς κανένα σύμπτωμα ή πρόβλημα.Όλα αυτά μέχρι προχτές που ξαναρχίσαμε τα ίδια!!! (μου φαίνεται πως το επηρεάζουν οι γιορτές Χριστούγεννα - Πασχα )Από όλα τα αρχικά συμπτώματα επανήλθαν (μέχρι τώρα) τα εξής:Αν ανεβάσει πάνω από 5500 για λίγη ώρα (πχ. οταν είμαι στην Εθνική) ή και παραπάνω (αν με πιάσουν τα διαόλια μου) έχουμε τα κατωθι:- Συμπλεκτάρω και σβήνει ο κινητήρας- Κλείνω το γκάζι και φρεναρει πολύ (λογικό αφού δεν του δίνει να κρατήσει ρελαντί τουλάχιστον)- Στο κλείσιμο του γκαζιού σκάει πολύ από τις εξατμίσεις (είτε στέλνει άκαυστη είτε δεν στέλνει και κάνει υποπίεση στην εξάτμιση)- Ανοιγοκλείνωντας το Kill switch ολα επανερχονται στα φυσιολογικα τους με λίγο πιο ψηλό ρελαντι όμως.Προς ενημέρωση σας έχουν αλλαχτεί μπαταρία και ρελέ μιζας με καινούρια μετα από κολλημα του δεύτερου.Άφού έχω πλησιάσει τα 42000 χλμ και είμαι έτοιμος για service, θα ήθελα να πάω σε ένα συνεργείο που δεν θα μου λύσει την μηχανή και δεν θα μου πιάσει το κ***ο ψαχνωντας και αλλάζοντας ανταλλακτικα (χρεωνοντας με αναλογα). Για αυτόν τον λόγο και θα ήθελα μέσα από την συζήτηση μας να πάω λίγο πιο κατασταλαγμένος καθώς και κάποια πράγματα που μπορώ να τα κανω και μόνος μου να τα έχω κοιτάξει πριν την παραδώσω.Όποτε fire up!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι