τι καθεσαι κ ψαχνεις βρε κοσμα!
δεν εχουν καμια σχεση! δεν γινεται να τα κανεις να δουλεψουν οσο κ να προσπαθεις! δεν ειναι μονο η διαχειρηση του ρευματος απο την ecu που διαφερει αλλα κ ο χρονος αντιδρασης του καθε πολλαπλασιαστη!
ακομα κ να χρειαζοντε την ιδια διεγερση, δεν κανουν ηλεκτρικη εκκενωση στον ιδιο χρονο!
οπως πολυ σωστα ειπες το ενα καλωδιο κ απο τους 4 πολλαπλασιαστες του capo ειναι κοινο κ δεν ειναι γειωση!
ειναι μονιμα με ρευμα απο την στιγμη που ανοιγεις διακοπτη!
το αλλο καλωδιο ειναι η αρνητικη διεγερση απο την ecu, αλλα λειτουργει κ σαν αισθητηρας μιας κ η καταναλωση του ρευματος που θα ''τραβηξει'' θα ειναι κ το check του διαγνωστικου για τυχον καμμενο πηνιο πολλαπλασιαστη.
ο λογος που δεν αναβει efi σε καποιες περιπτωσεις καμμενου πολλαπλασιαστη ειναι γιατι το πρωτευον πηνιο ειναι οκ στην αντισταση του κ σαφως στην καταναλωση του, αλλα το ρευμα που πολλαπλασιαζεται στον πυρηνα η διαφευγει απο λαθος σημειο του πολλαπλασιαστη η το δευτερευον πηνιο εχει καει!
οι πολλαπλασιαστες του tuonο δουλευουν με αποφορτιση πυκνωτη που την διαχειριζεται ενα τρανζιστορ ενω του capo διεγειροντε απ ευθειας απο το τρανζιστορ.
οι πρωτοι χρειαζοντε αρκετα αμπερ για να λειτουργησουν ενω του capo χρειαζομαστε μονο mA.
γι αυτο κ ενα παλιο tuono με χαμηλη ταση μπαταριας δεν παιρνει μπροστα κ ας φαινεται οτι μιζαρει καλα. μολις του δωσεις ρευμα απο εξωτερικη πηγη παιρνει με μιση μιζια!
το capo ακομα κ να γουργουριζει η μιζα, το ρευμα ειναι ακεραιο στα μπουζι.
οσο για τα βολαν που ειπες παιζει μεγαλο ρολο!
η διαχειρηση του καπο ειναι πολυ πιο πολυπλοκη απο του tuono κ ειναι επαναπρογραματιζομενη σε ολες τις παραμετρους ενω του tuono μπορεις να αλλαξεις μονο eproom με τα δεδομενα αβανς κ μιγματος
το tuono χρησιμοποιει και αισθητηρα θεσης εκκεντροφορου εισαγωγης του εμπρος κυλινδρου για να προσδιωρησει την θεση του στροφαλου ενω το capo το πετυχαινει μονο με αισθητηρα στροφαλου! (pick up sensor)
αυτο εχει σαν αποτελεσμα το capo να χρειαζεται 5 περιστροφες του στροφαλου για να ξεκινησει κ το tuono μονο 2!
αυτο το καναν κι ολας λογο διαφορετικης συμπιεσης των 2 κινητηρων απο διαφορετικα πιστονια, για να παιρνει πιο γρηγορα μπροστα κ να μην κουραζεται η μιζα κ το κομπλερ ''σπαζοντας'' την συμπιεση πανω απο 2 φορες