0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
άρα ο κύριος Μπιλ που είναι λάρισσα και μας έχει συνδέσει με κάιρο αυτές τις μέρες θα έχει δουλειά όταν γυρίσει
Δεν θέλω να το παίξω έξυπνος αλλά η μαμά Απρίλια δε το ξέρει αυτό; Γιατί δε το αλλάζει; ή να βελτιώσει το υπάρχον πρόγραμμα;Το ντεπόζιτο σε ταξίδι με ψιλό νορμάλ οδήγηση τελειώνει περίπου στα 220 – 230 χιλ.Ένα χρόνο τώρα που οδηγώ το capo και με συγκρίσει με το vstrom 650cc που είχα, η σχέση μου με τα βενζινάδικα είναι πιο συχνή. Δεν το τελικιάζω και ουσιαστικά πάνω από 200 δεν το πάω. Με ενδιαφέρει μια λύση για λιγότερη κατανάλωση αλλά να μην «ψοφήσει» η μηχανή.
Παράθεση από: COSTANTIN στις Οκτώβριος 11, 2008, 09:42:57 μμΔεν θέλω να το παίξω έξυπνος αλλά η μαμά Απρίλια δε το ξέρει αυτό; Γιατί δε το αλλάζει; ή να βελτιώσει το υπάρχον πρόγραμμα;Το ντεπόζιτο σε ταξίδι με ψιλό νορμάλ οδήγηση τελειώνει περίπου στα 220 – 230 χιλ.Ένα χρόνο τώρα που οδηγώ το capo και με συγκρίσει με το vstrom 650cc που είχα, η σχέση μου με τα βενζινάδικα είναι πιο συχνή. Δεν το τελικιάζω και ουσιαστικά πάνω από 200 δεν το πάω. Με ενδιαφέρει μια λύση για λιγότερη κατανάλωση αλλά να μην «ψοφήσει» η μηχανή. Τα 230 είναι πολύ λίγα με νορμάλ οδήγηση, εμένα βγάζει περίπου 300.....
Τα 230 είναι πολύ λίγα με νορμάλ οδήγηση, εμένα βγάζει περίπου 300.....
συγγνώμη το λαμπάκι με πορεία 140-160 σε ευθεία στα πόσα κλμ σας ανάβει..???Υ.Γ.δεν αναφέρω πόσα βγάζετε με τη ρεζερβα... ευχαριστώ...
εντάξει αμιγκο... το ίδιο λέμε... η ρεζερβα λεει στο μανιουαλ 4+/1 ΑΛΛΑ εμένα μου αφήνει μέσα 7-8 λιτρα περίπου..μέχρι να ανάψει... που σημαίνει με ''κοτα'' οδήγηση αλλη μια 100αρα κλμ...ΠΡΟΣΟΧΗ θέλει όμως στο αν δουλευει σωστά το φλοτέρ της βενζίνας του καθενός... ειναι ενα θεμα στα capo... οπότε θέλει προσωπική ''επιτήρηση''...thanks stako...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι