Αρχικά να αναφέρω οτι ακολουθεί σεντόνι αλλά όποιος θέλει να διαβάσει την ουσία ας πάει στις τελευταίες παραγραφους χωρίς τις σάλτσες της αρχής...
Μιας και ενα μέλος το ζήτησε και μιας και έχω κάνει κάπου 1.000 χλμ με τις δισκοπλακες TsuBoss και τα τακάκια μόλις άρχισαν να πατάνε καλύτερα στις δισκόπλακες μιας και είχαν κάπου 2.000 χλμ με τις παλιές που είχαν δόντι και δεν πατούσαν καλά μέχρι τώρα ας πω την γνώμη μου για αυτές. Αρχικά να αναφέρω οτι είναι Ελληνικές και τις αγόρασα μετά απο προτροπή αρκετών(και του Bill) οτι είναι καλύτερες απο τις μαμά και σε συμφέρουσα τιμή(160€). Οι δισκόπλακες είναι αντιγραφή του σχεδίου της Braking και ο κατασκευαστής μπορεί να φτιάξει και την πίσω(πάλι αντιγραφή της Braking) με κόστος στα 40€. Αρα με 200€ έχεις μπρος πίσω δισκόπλακες ενώ μαμά εχουν 200€ μόνο οι μπροστά.
Οταν μίλησα με τον τύπο που τις φτιάχνει στο εργοστάσιο και τον ρώτησα για κράμα, ποιότητα κλπ μου είπε απο το τηλέφωνο οτι είναι ίδιες με τις Braking. Αφού αποφάσισα να τις πάρω και κατα την παραλαβή απο το εργοστάσιο στο Κορωπί(δική μου θέληση) έπιασα κουβέντα με τον τύπο εκεί και τον ρώτησα: Γιατί κάποιος να προτιμήσει το δικό μου προιόν και όχι της Braking εκτός του κόστους φυσικά(350€ έχουν με τακάκια-δώρο υποτίθεται- οι Braking). Απαντηση: Γιατί είναι οι ίδιες. Και όταν λέω οι ίδιες δεν εννοώ οτι τις κοπιάρω, είναι οι Braking. Κατασκευάζω χρόνια τώρα δισκόπλακες για την Braking που δεν είναι πια Ιταλική αλλά παίρνει απο παντού. Απλά οι Έλληνες έχουν κόλλημα με το όνομα και παίρνουν Braking ενώ αν πάρουν το δικό μου θα πάρουν το ίδιο προιόν με άλλη στάμπ
α.Όσοι είναι καλοπροέραιτοι λοιπόν τον πιστεύουν και όσοι το αντιθετο οχι. Ίσως λέει ψέματα, αλλά αν λέει αλήθεια????Δεν έχω γνώμη πάνω στο θέμα μιας και δεν έχω γνώσεις. Τον ρώτησα για τακάκια brembo για έναν φίλο με GS και μιας και έχουν ακουστεί πολλά για τη διάρκεια τους σε κάποια θέματα παλιά εδώ και μου είπε οτι κανένα πια τακάκι aftermarket brembo δεν είναι Brembo αλλά Breco και μάλιστα με προέτρεψε να μπω στο site της εταιρίας να το διαπιστώσω και μόνος. Πράγματι αν μπείς στο site της εταιρίας αναφέρει οτι η Breco φτιάχνει όλα τα aftermarket τακάκια της Brembo και η Brembo φτιάχνει μόνο τα OEM τακάκια. Αυτό πάλι για να δούμε τι πληρώνουμε και τι πέρνουμε. Ενδεικτικά να αναφέρω οτι μου είπε οτι κατασκευάζει οτι τακάκι θέλω με 10 και 12€ το ζευγάρι αναλόγως την πάστα οργανική ηε μεταλλική(δεν θυμάμαι πόσο κάνει πια). Άρα στο μέλλον θα πάρω και τακάκια απο εκεί να δω τι παίζει. Είχε εκεί καταλόγους απο όλους τους κατασκευαστές, του λές πιο τακάκι θές και στο φτάχνει.
Πάμε τώρα στην ποιότητα των δισκόπλακων. Oι προδιαγραφές είναι ίδιες με τις μαμά. 5mm πάχος με όριο αντικατάστασης τα 4,4 αν δεν κάνω λάθος. Αλλά μου είπε οτι το όριο επικινδυνότητας είναι στα 3.5mm(δεν ξέρω, δεν έχω γνώμη). Κράματα ίδια και σχέδιο μαργαρίτας το γνωστό της Braking.
Όσον αφορά τα δικά μου φρένα να πω οτι έχω κάνει αναβάθμιση σε δαγκάνες με αυτές που αναφέρονται στο παρόν θέμα αλλά εχω τις δαγκάνες με την γέφυρα τις ασημένιες τις τετρατάκακες με το μονό τακάκι και όχι το ενιαίο. Αρα ήδη έχω αναβαθμισμένο φρένο σε σχέση με το μαμά. Αλλά όταν έβαλα τις δαγκάνες πάνω διαπίστωσα οτι δεν είχα καλή αίσθηση και χρειαζόταν αρκετή πίεση για να έχω φρένα και πάλι όχι καλά όσο πίστευα οτι θα έχω. Βάζοντας τις δισκόπλακες πάλι ενώ είδα αισθητή βελτίωση πάλι είδα οτι δεν είχα το φρένο που ήθελα μιας και τελικά τα τακάκια μου που είχαν ήδη 2.000 χλμ πάνω όπως είπα(είχα δώσει 95€ για να τα βάλω δεν πρόκειται να τα άλλαζα με τίποτα!!)δεν πατούσαν σε όλη την δισκόπλακα. Μάλιστα στην μία το ένα τακάκι δεν πατούσε καθόλου και έπρεπε να πατήσω 2 φορές την μανέτα για να δώ αίσθηση στο φρένο ενώ με μεγάλη πίεση το μηχανάκι φρέναρε πάρα πολύ καλά.
Και ερχόμαστε στο σήμερα(η μάλλον στο πριν 5 ημέρες) που τα τακάκια πάτησαν καλά στις δισκόπλακες. Εντάξει.... φρένο όχι αστεία!! Με ενα πάτημα των 2 δακτύλων στην μανέτα το μηχανάκι φρενάρει πολύ καλά και με λίγο πάτημα παραπάνω γονατίζει και δεν σου δίνει την αίσθηση οτι θα μπλοκάρει. Μάλιστα προσπάθησα να το κάνω να μπλοκάρει και δεν τα κατάφερα προτού σταματήσει το μηχανάκι ενω με την πίσω το κάνει πολύ εύκολα. Η πληροφόρηση απο τις δαγκάνες ενώ έχω διαβάσει οτι δεν είναι η καλύτερη έχει βελτιωθεί πάρα πολύ και σου δείχνει πόσο πρέπει να πατήσεις την μανέτα για να σταματήσει το μηχανάκι.
Έκανα και δοκιμή με διάφορες ταχύτητες σε καλό οδόστρωμα για να δώ πόσο αποτελεσματικά είναι πια τα φρένα μου και τα αποτελέσματα ήταν πολύ καλύτερα απο όσο περίμενα. Πια καταλαβαίνεις οτι με αναβάθμιση σε δαγκάνες και δισκόπλακες ο αδύναμος κρίκος είναι πια η τρόμπα και ίσως κάποια στιγμή αλλαχτεί με κάτι καλύτερο.
Αρα απο εμένα και όσα λίγα ξέρω για φρένα αξίζει η αγορά αυτών των δισκόπλακων και φυσικά και των δαγκάνων αν ψάχνεις το φρένο των 2 δαχτύλων που δεν θα σε προδώσει όταν το χρειαστείς.
Πολλά είπα, λίγα ήταν τα χρήσιμα πάλι χεχε