0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
στα emc συμπίεση και επαναφορά ρυθμίζονται ταυτόχρονα με την ίδια βίδαA single adjuster controls both compression and rebound at the same time, maintaining an ideal balance between the two. This makes the shock easy to adjust and ensures that the compression damping is always correct, in contrast to most single damping adjusters which control only rebound damping.
Παράθεση από: astrahan στις Ιούνιος 30, 2010, 06:17:19 μμστα emc συμπίεση και επαναφορά ρυθμίζονται ταυτόχρονα με την ίδια βίδαA single adjuster controls both compression and rebound at the same time, maintaining an ideal balance between the two. This makes the shock easy to adjust and ensures that the compression damping is always correct, in contrast to most single damping adjusters which control only rebound damping.Σε ολα τα αμορτισερ ετσι ειναι, ακομα και στα απλα (και αντιστροφα αρκετες φορες) αλλα ουσιαστικα παιζουν με τις εννοιες........... Η ρυθμιση επαναφορας ειναι προδιαγεγραμενη και οχι ανεξαρτητη.Αρα στην ουσια δεν εχουν ρυθμιση
Λοιπόν αν κατάλαβα καλά , η μεγάλη αφορά μεγάλες γρήγορες διαδρομές της ανάρτησης που επιτυγχάνονται από μεγάλα μικρά εμπόδια όπως σαμαράκια, πεζοδρόμια κτλ,και η μικρή είναι για τις μικρές μεγάλες ανωμαλίες του οδοστρώματος ,άρα εγώ που θέλω ένα capo που να περνάει άνετα τα μεγάλα σαμαράκια αλλά επίσης να είναι στιβαρό κατά τη διάρκεια της στροφής επιλέγω μία μικρή ρύθμιση για τη μεγάλη ( έχει 32 κλικ) ας πούμε 10,και μία μεγάλη για τη μικρή , ας πούμε 22καλά τα λέω ή έχω ανοίξει το κουτάκι??βασικά φαντάζομαι πως το καλύτερο είναι να το βλέπω στο δρόμο και να το πειράζω επί τόπου μέχρι το επιθυμητο αποτέλεσμα αλλά με τις εξατμίσεις καφτές που να μπει χέρι εκεί μέσα...
υπάρχουν αμορτισέρ που η συμπίεση και η επαναφορά ρυθμίζονται ανεξάρτητα πχ WP 4014 Fusion...
Παράθεση από: astrahan στις Ιούνιος 30, 2010, 06:39:25 μμυπάρχουν αμορτισέρ που η συμπίεση και η επαναφορά ρυθμίζονται ανεξάρτητα πχ WP 4014 Fusion...Aυτο ειπα...........Σε αυτα επιλεγεις εσυ την επαναφορα και δεν ειναι προδιαγεγραμενη............Δεν καταλαβαινω τι θες να πεις
Λοιπόν αν κατάλαβα καλά , η μεγάλη αφορά μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης που επιτυγχάνονται από μεγάλα εμπόδια όπως σαμαράκια, πεζοδρόμια κτλ,και η μικρή είναι για τις μικρές ανωμαλίες του οδοστρώματος ,άρα εγώ που θέλω ένα capo που να περνάει άνετα τα μεγάλα σαμαράκια αλλά επίσης να είναι στιβαρό κατά τη διάρκεια της στροφής επιλέγω μία μικρή ρύθμιση για τη μεγάλη ( έχει 32 κλικ) ας πούμε 10,και μία μεγάλη για τη μικρή , ας πούμε 22καλά τα λέω ή έχω ανοίξει το κουτάκι??βασικά φαντάζομαι πως το καλύτερο είναι να το βλέπω στο δρόμο και να το πειράζω επί τόπου μέχρι το επιθυμητο αποτέλεσμα αλλά με τις εξατμίσεις καφτές που να μπει χέρι εκεί μέσα...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι