0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

astrahan

Απ: Ρυθμιση αναρτησεων
« Απάντηση #15 - : Ιούνιος 30, 2010, 06:17:19 μμ »
στα emc συμπίεση και επαναφορά ρυθμίζονται ταυτόχρονα με την ίδια βίδα

A single adjuster controls both compression and rebound at the same time, maintaining an ideal balance between the two. This makes the shock easy to adjust and ensures that the compression damping is always correct, in contrast to most single damping adjusters which control only rebound damping.


*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Ρυθμιση αναρτησεων
« Απάντηση #16 - : Ιούνιος 30, 2010, 06:32:53 μμ »
στα emc συμπίεση και επαναφορά ρυθμίζονται ταυτόχρονα με την ίδια βίδα

A single adjuster controls both compression and rebound at the same time, maintaining an ideal balance between the two. This makes the shock easy to adjust and ensures that the compression damping is always correct, in contrast to most single damping adjusters which control only rebound damping.



Σε ολα τα αμορτισερ ετσι ειναι, ακομα και στα απλα  :D (και αντιστροφα αρκετες φορες) αλλα ουσιαστικα παιζουν με τις εννοιες........... Η ρυθμιση επαναφορας ειναι προδιαγεγραμενη και οχι ανεξαρτητη.

Αρα στην ουσια δεν εχουν ρυθμιση :D
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

teneres

Απ: Ρυθμιση αναρτησεων
« Απάντηση #17 - : Ιούνιος 30, 2010, 06:36:01 μμ »
Λοιπόν αν κατάλαβα καλά ,

 η μεγάλη αφορά μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης που επιτυγχάνονται από μεγάλα εμπόδια όπως σαμαράκια, πεζοδρόμια κτλ,

και η μικρή είναι για τις μικρές ανωμαλίες του οδοστρώματος ,

άρα εγώ που θέλω ένα capo που να περνάει άνετα τα μεγάλα σαμαράκια αλλά επίσης να είναι στιβαρό κατά τη διάρκεια της στροφής επιλέγω

μία μικρή ρύθμιση για τη μεγάλη ( έχει 32 κλικ) ας πούμε 10,
και μία μεγάλη για τη μικρή , ας πούμε 22

καλά τα λέω ή έχω ανοίξει το κουτάκι??

βασικά φαντάζομαι πως το καλύτερο είναι να το βλέπω στο δρόμο και να το πειράζω επί τόπου μέχρι το επιθυμητο αποτέλεσμα αλλά με τις εξατμίσεις καφτές που να μπει χέρι εκεί μέσα... :tez:

*

astrahan

Απ: Ρυθμιση αναρτησεων
« Απάντηση #18 - : Ιούνιος 30, 2010, 06:39:25 μμ »
στα emc συμπίεση και επαναφορά ρυθμίζονται ταυτόχρονα με την ίδια βίδα

A single adjuster controls both compression and rebound at the same time, maintaining an ideal balance between the two. This makes the shock easy to adjust and ensures that the compression damping is always correct, in contrast to most single damping adjusters which control only rebound damping.



Σε ολα τα αμορτισερ ετσι ειναι, ακομα και στα απλα  :D (και αντιστροφα αρκετες φορες) αλλα ουσιαστικα παιζουν με τις εννοιες........... Η ρυθμιση επαναφορας ειναι προδιαγεγραμενη και οχι ανεξαρτητη.

Αρα στην ουσια δεν εχουν ρυθμιση :D

υπάρχουν αμορτισέρ που η συμπίεση και η επαναφορά ρυθμίζονται ανεξάρτητα πχ WP 4014 Fusion...

*

astrahan

Απ: Ρυθμιση αναρτησεων
« Απάντηση #19 - : Ιούνιος 30, 2010, 06:43:36 μμ »
Λοιπόν αν κατάλαβα καλά ,

 η μεγάλη αφορά μεγάλες γρήγορες διαδρομές της ανάρτησης που επιτυγχάνονται από μεγάλα μικρά εμπόδια όπως σαμαράκια, πεζοδρόμια κτλ,

και η μικρή είναι για τις μικρές μεγάλες ανωμαλίες του οδοστρώματος ,

άρα εγώ που θέλω ένα capo που να περνάει άνετα τα μεγάλα σαμαράκια αλλά επίσης να είναι στιβαρό κατά τη διάρκεια της στροφής επιλέγω

μία μικρή ρύθμιση για τη μεγάλη ( έχει 32 κλικ) ας πούμε 10,
και μία μεγάλη για τη μικρή , ας πούμε 22

καλά τα λέω ή έχω ανοίξει το κουτάκι??

βασικά φαντάζομαι πως το καλύτερο είναι να το βλέπω στο δρόμο και να το πειράζω επί τόπου μέχρι το επιθυμητο αποτέλεσμα αλλά με τις εξατμίσεις καφτές που να μπει χέρι εκεί μέσα... :tez:

σε γενικές γραμμές καλά το κατάλαβες (όχι το κουτάκι είναι κλειστό...  :D )

ξεκίνα έτσι και μετά παίξε να δεις τι γίνεται... (good luck)  :kalo:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2010, 06:45:26 μμ από astrahan »

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Ρυθμιση αναρτησεων
« Απάντηση #20 - : Ιούνιος 30, 2010, 06:52:16 μμ »
υπάρχουν αμορτισέρ που η συμπίεση και η επαναφορά ρυθμίζονται ανεξάρτητα πχ WP 4014 Fusion...


Aυτο ειπα...........Σε αυτα επιλεγεις εσυ την επαναφορα και δεν ειναι προδιαγεγραμενη............Δεν καταλαβαινω τι θες να πεις :thnk:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

astrahan

Απ: Ρυθμιση αναρτησεων
« Απάντηση #21 - : Ιούνιος 30, 2010, 06:55:46 μμ »
υπάρχουν αμορτισέρ που η συμπίεση και η επαναφορά ρυθμίζονται ανεξάρτητα πχ WP 4014 Fusion...


Aυτο ειπα...........Σε αυτα επιλεγεις εσυ την επαναφορα και δεν ειναι προδιαγεγραμενη............Δεν καταλαβαινω τι θες να πεις :thnk:

ok συμφωνούμε, μπορεί να μην κατάλαβα εγώ...  :chrs:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Ρυθμιση αναρτησεων
« Απάντηση #22 - : Ιούνιος 30, 2010, 06:58:03 μμ »
Ναι οκ..........εννοουσα σε ολα τα αμορτισερ παρομοιου τυπου (απαντουσα σε σενα που μου ελεγες για τα emc) :tez: :tez:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ρυθμιση αναρτησεων
« Απάντηση #23 - : Ιούνιος 30, 2010, 07:20:59 μμ »
Λοιπόν αν κατάλαβα καλά ,

 η μεγάλη αφορά μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης που επιτυγχάνονται από μεγάλα εμπόδια όπως σαμαράκια, πεζοδρόμια κτλ,

και η μικρή είναι για τις μικρές ανωμαλίες του οδοστρώματος ,

άρα εγώ που θέλω ένα capo που να περνάει άνετα τα μεγάλα σαμαράκια αλλά επίσης να είναι στιβαρό κατά τη διάρκεια της στροφής επιλέγω

μία μικρή ρύθμιση για τη μεγάλη ( έχει 32 κλικ) ας πούμε 10,
και μία μεγάλη για τη μικρή , ας πούμε 22

καλά τα λέω ή έχω ανοίξει το κουτάκι??

βασικά φαντάζομαι πως το καλύτερο είναι να το βλέπω στο δρόμο και να το πειράζω επί τόπου μέχρι το επιθυμητο αποτέλεσμα αλλά με τις εξατμίσεις καφτές που να μπει χέρι εκεί μέσα... :tez:

Μόλις τα μαζέψεις πες μας και τις εντυπώσεις σου από το EMC. Περίεργος είμαι. Προς το παρόν έχω εμπειρία από μαμά αναρτήσεις σε capo, μαμά αμορτισέρ capo με ελατήρια Hyperpro, sachs rally raid μαμα και WP 4014 αμορτισέρ. Καλό είναι να ξέρουμε πως δουλεύει και το EMC. :)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2010, 07:24:38 μμ από AGENT »
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης