0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Κάνοντας ένα Caponord αξιόπιστο
« Απάντηση #15 - : Μάρτιος 17, 2015, 11:11:41 πμ »
Κ.Αντωνη εδω ειναι ενα θεμα για μηχανη οχι για δειγμα μηχανης..

Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk

Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Κάνοντας ένα Caponord αξιόπιστο
« Απάντηση #16 - : Μάρτιος 17, 2015, 11:13:15 πμ »
Να κρατήσουμε λίγο καθαρό το θέμα όμως ΝΑΙ???  :dry: :dry:
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Απ: Κάνοντας ένα Caponord αξιόπιστο
« Απάντηση #17 - : Μάρτιος 17, 2015, 01:11:00 μμ »
Αργύρη, νομίζω θα ήταν χρήσιμο να μπούν φωτογραφίες απο τις εργασίες στο θέμα ή άν υπάρχουν ήδη τα θέματα να μπούν σύνδεσμοι προς τα εκεί ώστε να είναι ένα ολοκληρωμένο τεχνικό how to για κάποιον που θα ήθελε να ασχοληθεί.
Ούτως ή άλλως ακόμη και άσχετα να γραφτούν θα ζητήσουμε απο τον admin να καθαρίσει το θέμα στο τέλος και να μείνουν μόνο τα χρήσιμα.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Απ: Κάνοντας ένα Caponord αξιόπιστο
« Απάντηση #18 - : Μάρτιος 17, 2015, 11:48:38 μμ »
Μιας που ψαχνόμουν πρόσφατα για διακόπτη στην εργοστασιακή θέση, διότι θα χρειαστω τον έξτρα διακόπτη που έχει μπεί στο τιμόνι για προβολάκια. Έπεσα πάνω στην εξής κινεζομηχανή που όμως απ'ότι φαίνεται θα μας λύσει το πρόβλημα μας χωρίς πολύ κόπο.










Αν δείτε τους διακόπτες στα σκρίπς είναι σχεδόν ίδιοι με τους δικούς μας της piaggio group για τα φώτα.
Στο car βρήκα τον παρακάτω στα €9. Ξεβιδώνεις το διακόπτη εσωτερικά βγάζεις μαζί και τα 2 καλώδια του απο την πλεξούδα και τα περνάς στην ήδη υπάρχουσα θέση του δεξιού σκριπ του capo παρμβέλοντας το διακόπτη στο κύκλωμα των φώτων







http://www.car.gr/parts/view/5269182/


Υ.Γ Με μια πιο προσεχτική ματιά ο διακόπτης μοιάζει on-off-on και όχι απλώς on-off άρα θα μπορούσε να βολέψει και για περισσότερες χρήσεις.


Ας το ψάξει κάποιος εκεί Αθήνα που είναι πολλά τα μοτομάγαζα και σίγουρα θα έχει πολλά και φτηνά τέτοια σκριπς.
Εδώ σε 3-4 μοτομάγαζα που εχουμε θα κοιτάξω να δώ αν έχουν και θα ενημερώσω.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 17, 2015, 11:52:21 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +64
Απ: Κάνοντας ένα Caponord αξιόπιστο
« Απάντηση #19 - : Μάρτιος 18, 2015, 01:15:50 πμ »
δεν εχω φωτο απ την εργασια αλλα εδώ και 6 χρονια δουλευει τελεια
http://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-650-cube-and-ie/ejypnh-lysh/msg309341/#msg309341
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Κάνοντας ένα Caponord αξιόπιστο
« Απάντηση #20 - : Μάρτιος 18, 2015, 08:50:14 πμ »
Λύσεις για τα φώτα υπάρχουν πολλές είτε με ρελέ που παρεμβάλετε στο κύκλωμα, είτε με εργοστασιακό διακόοπτη, είτε με απλό on-off διακόπτη κούνια.


Απλά για να μην ταλαιπωρούμαστε με κόψε ράψε οποιαδήποτε επέμβαση αρκεί να γίνει στο κίτρινο/μαυρο καλώδιο που θηλυκώνει στην φύσσα πίσω απο το μούτρο. Αυτό ειναι που δίνει τον παλμό για τα μπροστά φώτα.


H φύσσα ειναι αυτή που σημειώνεται με μπλε στην εικόνα !
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Κάνοντας ένα Caponord αξιόπιστο
« Απάντηση #21 - : Απρίλιος 30, 2015, 09:56:34 πμ »
Για να βάλουμε αλάρμ τι θα χρειαστούμε και απο που θα πρέπει να πάρουμε ρεύμα ξέρει κάποιος?
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Κάνοντας ένα Caponord αξιόπιστο
« Απάντηση #22 - : Απρίλιος 30, 2015, 10:38:18 πμ »
Για να βάλουμε αλάρμ τι θα χρειαστούμε και απο που θα πρέπει να πάρουμε ρεύμα ξέρει κάποιος?


Είναι μία εργασία που την έχω στην σειρά Θοδωρή
Οι λύσεις που έχεις είναι 2
1. Αγοράζεις ένα έτοιμο κιτ (που ειναι plug'n' play) σχετικά ακριβό
2. Φτιάχνεις μόνος σου την πλεξούδα


Αν ακολουθήσεις την πρώτη επιλογή τότε είτε ψάχνεις στον άγιο ebay για hazard lights kit είτε σε μοτομάγαζα. Π.χ. αυτό


Αν ακολουθήσεις την 2 επιλογή θα χρειαστείς τα εξής.



1 διακοπτη 6Α (ειτε απο αυτους που δενουν επανω στο τιμονι ειτε χωνευτους σε καποιο πλαστικο της μοτοσυκλετας)


2 διοδους 6Α


3 κλεφτες ρευματος


2 ακροδεκτες αν ο διακοπτης σου εχει επαφες και οχι καλωδια


1 φλασιέρα (3 θέσεων)


Λιγο θερμοσυστελλωμενο μακαρονακι


Λιγη μονωτικη ταινια


1-2 μετρα (ανάλογα που θα τοποθετήσεις τον διακόπτη) καλωδιο 1,5 διπολικό


και ακολουθείς την παρακάτω συνδεσμολογία





όπου connector είναι ουσιαστικά το παλιό ρελέ των φλας το οποίο θα αντικαθαστήσεις με την καινούργια φλασιερα
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 30, 2015, 10:43:00 πμ από Argyris »
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Κάνοντας ένα Caponord αξιόπιστο
« Απάντηση #23 - : Απρίλιος 30, 2015, 11:02:47 πμ »
Διακόπτη έχω ήδη εναν αν και ίσως πάρω διαφορετικό για αυτή την χρήση. Απλά δεν το έχω με το κολλητήρι και θα μου πάρει λίγο χρόνο αλλά θα τα καταφέρω(η απλά βάζω τον κολλητό μου που το έχει για παιχνιδάκι σαν ηλεκτρονικός χεχε). Λογικά πάνω απο 10€ δεν πρέπει να κοστίζουν τα υλικά. Αν το καταφέρω τέλος Μάη που έχω άδεια και δεν το έχεις κάνει θα βάλω καμμία φωτό.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Κάνοντας ένα Caponord αξιόπιστο
« Απάντηση #24 - : Απρίλιος 30, 2015, 11:34:30 πμ »
Διακόπτη έχω ήδη εναν αν και ίσως πάρω διαφορετικό για αυτή την χρήση. Απλά δεν το έχω με το κολλητήρι και θα μου πάρει λίγο χρόνο αλλά θα τα καταφέρω(η απλά βάζω τον κολλητό μου που το έχει για παιχνιδάκι σαν ηλεκτρονικός χεχε). Λογικά πάνω απο 10€ δεν πρέπει να κοστίζουν τα υλικά. Αν το καταφέρω τέλος Μάη που έχω άδεια και δεν το έχεις κάνει θα βάλω καμμία φωτό.


Η όλη πλεξούδα ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΜΜΙΑ κόλληση αν χρησιμοποιήσεις κλέφτες ρευματος.


Το μόνο που αυξάνει το κόστος ειναι η φλασιερα και ο διακόπτης.
Η φλασιέρα πρέπει να κάνει γύρω στα 6,5-7 € και ο διακοπτης ανάλογα
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1063
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +365
Απ: Κάνοντας ένα Caponord αξιόπιστο
« Απάντηση #25 - : Απρίλιος 30, 2015, 04:00:03 μμ »
ενα διακοπτη και ενα ρελε χρειαζεσαι. το φλασερ αφηνεις το ιδιο(θα αλλαξει λιγο ο χρονος αναβοσβησματος) η βαζεις ενα ηλεκτρονικο

*

Αποσυνδεδεμένος ksaplostra

  • *******
  • 1451
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Κάνοντας ένα Caponord αξιόπιστο
« Απάντηση #26 - : Οκτώβριος 19, 2016, 11:53:37 μμ »
Παράθεση
8. Ενίσχυση των καλωδίων των πηνίων προς την "καφε φυσσα", αναδρομολογηση και αντικατάσταση ή κατάργηση της φύσσας.
Η καφέ είναι αυτή;

Και την καταργω και ενωνω με ανορθωτη,ενώ παρεμβάλλω μια ασφάλεια στη μπαταρία;

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Κάνοντας ένα Caponord αξιόπιστο
« Απάντηση #27 - : Οκτώβριος 20, 2016, 08:42:55 πμ »
Βασικα δυο ειναι οι καφε φισες , μια αυτη που δειχνεις στον ανορθωτη και μια στο κεντρο της πλεξουδας κοντα στο μοτερ, αυτη ειναι

και η πιο επικινδυνη επειδη ειναι κοντα και κατω απο το ταχυσυνδεσμο της  βενζινης. 

Καλο ειναι να τις αλλαξεις και τις δυο  ;)




  οι πρωην μου :  :blus: :cry:



*

Αποσυνδεδεμένος ksaplostra

  • *******
  • 1451
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Κάνοντας ένα Caponord αξιόπιστο
« Απάντηση #28 - : Οκτώβριος 20, 2016, 02:24:37 μμ »
Ρε παιδιά δε βρίσκω καφέ φύσα κάτω απο ντεπόζιτο,μόνο αυτή

Στάλθηκε απο το Samsung galaxy s7 edge μου


*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Κάνοντας ένα Caponord αξιόπιστο
« Απάντηση #29 - : Οκτώβριος 20, 2016, 02:29:56 μμ »
Εαν δεν υπαρχει τοτε θα την εχει καταργησει ο προηγουμενος  ;)

για ψαξε καλυτερα τα κιτρινα χοντρα καλωδια της γεννητριας που καταληγουν ;;

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης