0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #45 - : Απρίλιος 30, 2009, 02:34:00 μμ »
Update (αν και μετα από πολύ καιρο):

Τελικά όλα τα προβλήματα που εμφανιζονταν στο Capo εξαφανιστηκαν δια "μαγείας"  :ohmy: :pray: :pray: με το που άλλαξε ο χρόνος!!!!!!!
Έκτοτε το μηχανάκι παει άψογα χωρίς κανένα σύμπτωμα ή πρόβλημα.

Όλα αυτά μέχρι προχτές που ξαναρχίσαμε τα ίδια!!! (μου φαίνεται πως το επηρεάζουν οι γιορτές Χριστούγεννα - Πασχα :P :D)

Από όλα τα αρχικά συμπτώματα επανήλθαν (μέχρι τώρα) τα εξής:
Αν ανεβάσει πάνω από 5500 για λίγη ώρα (πχ. οταν είμαι στην Εθνική) ή και παραπάνω (αν με πιάσουν τα διαόλια μου) έχουμε τα κατωθι
:
- Συμπλεκτάρω και σβήνει ο κινητήρας
- Κλείνω το γκάζι και φρεναρει πολύ (λογικό αφού δεν του δίνει να κρατήσει ρελαντί τουλάχιστον)
- Στο κλείσιμο του γκαζιού σκάει πολύ από τις εξατμίσεις (είτε στέλνει άκαυστη είτε δεν στέλνει και κάνει υποπίεση στην εξάτμιση)
- Ανοιγοκλείνωντας το Kill switch ολα επανερχονται στα φυσιολογικα τους με λίγο πιο ψηλό ρελαντι όμως.

Προς ενημέρωση σας έχουν αλλαχτεί μπαταρία και ρελέ μιζας με καινούρια μετα από κολλημα του δεύτερου.

Άφού έχω πλησιάσει τα 42000 χλμ και είμαι έτοιμος για service,  θα ήθελα να πάω σε ένα συνεργείο που δεν θα μου λύσει την μηχανή και δεν θα μου πιάσει το κ***ο ψαχνωντας και αλλάζοντας ανταλλακτικα (χρεωνοντας με αναλογα). Για αυτόν τον λόγο και θα ήθελα μέσα από την συζήτηση μας να πάω λίγο πιο κατασταλαγμένος καθώς και κάποια πράγματα που μπορώ να τα κανω και μόνος μου να τα έχω κοιτάξει πριν την παραδώσω.

Όποτε fire up!! :D

Βλαδίμηρε, από  αυτά που λες και χωρίς να είμαι γνώστης το μυαλό μου πάει στην τροφοδοσία καυσίμου... (τρόμπα, μπεκ, ψεκασμός, TPS κτλ)


Επίσης μια και το ανέφερες πάντα είχα μια απορία:
Γιατί είναι συχνό φαινόμενο να σβήνει ή να ρίχνει στροφές ο κινητήρας όταν πατάμε συμπλέκτη με  ??
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 30, 2009, 03:28:37 μμ από Zeppelin »

*

sailor

Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #46 - : Απρίλιος 30, 2009, 03:25:15 μμ »


Βλαδίμηρε, από  αυτά που λες και χωρίς να είμαι γνώστης το μυαλό μου πάει στην τροφοδοσία καυσίμου... (τρόμπα, μπεκ, ψεκασμός, TPS κτλ)


Επίσης μια και το ανέφερες πάντα είχα μια απορία:
Γιατί είναι συχνό φαινόμενο να σβήνει ή να ρίχνει στροφές ο κινητήρας όταν πατάμε συμπλέκτη με (στην νεκρά εννοείτε) ??
[/quote]

Αντρέα και εμένα το μυαλό μου εκεί πάει αλλά γιατί δεν το κάνει σε όλες τις στροφές και γιατί το κάνει μόνο αφού ανεβάσω στροφές. Μέχρι εκείνο το όριο ολα καλά. Το μόνο που έχει μείνει είναι η τρόμπα αλλά και πάλι πως το ελέγχεις? Μου φαίνεται κάτι είχε κάνει ο powerphot (νικο τα φωτα σου).
Επίσης ο κινητήρας σβήνει με ταχύτητα μεσα απλώς με πατημένο συμπλέκτη.

Τώρα για το οτι καμια φορα ο κινητήρας μειώνει στροφές όταν πατάς συμπλέκτη με νεκρά μαλλον πάει προς κακορυθμισμένο συμπλέκτη όπου με την κίνηση του ακουμπάει πάνω στον δίσκο και φρενάρει τον κινητήρα. Αλλα μπορεί και να κάνω λαθος (στα παπορια δεν εχει συμπλέκτη!!!!! :D)


*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #47 - : Απρίλιος 30, 2009, 04:47:55 μμ »
Βλαδίμηρε κάτω από την σέλα έχει αυτά: (φωτό)

Βγάλε τα βύσματα και ξαναβάλτα "καλά", γιατί με το πολύ
άνοιξε κλείσε και το "πασπατεμα" καμιά φορά φεύγουν από
την θέση τους και ενα από αυτά (οταν αποσυνδεθεί) διακόπτει
το ρεύμα από την τρόμπα βενζίνης.
Επίσης τα άλλα είναι, το ένα το ρελέ διαχείρισης διόδων (γκρι) και το
άλλο είναι το ρελε της εκκίνησης (οχι της μίζας).
Κανε μια "τακτοποίηση" και τσέκαρε αν τελικά ήταν αυτό.
Υπάρχει και μια πολύ μικρή πιθανότητα να έχει πρόβλημα
το ρελε της διαχείρισης διόδων(είναι το ένα από τα δυο μαύρα, ίδια είναι).
κανε μια αντικατάσταση να δεις αν κάτι δεν θα δουλεύει. :bye:

*

nikitas

Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #48 - : Απρίλιος 30, 2009, 11:05:50 μμ »
διαβαζοντας το θεμα απο την αρχη και βλεποντας ολα τα συμπτωματα και τις πιθανες λυσεις που
δοκιμαστηκαν κρινω με την ταπεινη μου γνωση πως εχεις προβλημα στην ηλεκτρονικη σου αλλα
θα ηθελα προιστορια της μηχανης σου εχεις πεσει ποτε απο αριστερα η εστω εχει χτυπησει το καπακι σου?
το εχεις ανοιξει ποτε και για ποιο λογο ?
ειχες ποτε αλλοτε προβληματα με την πλεξουδα σου και ποιος βαζει χερι για να τον ρωτησεις?
οι ενεργειες με την μπαταρια επρεπε να γινουν αμεσα σε τυονο 1000 δεν επερνε με τιποτα μπροστα απο βραχυκυκλωμενη μπαταρια αν και το βολτομετρο εδειχνε 12.2 μια χαρα και μπαταρια ποθ ο φιλος ειχε βαλει πριν 2 μηνες τεσπα
οι ανορθωτεσ στα καινουρια μηχανακια (βλεπε 2000 και μετα) η παιζουν ι δεν παιζουν οποτε αν δεν επαιζε δεν θα ειχες ρευμα κακως ασχοληθηκες τοσο βεβαια το θεμα δεν ειναι τοσο απλο κατι παρομοιο εκανε ενα yzf r1 και ειχε προβλημα στο βολαν
εγω με οσα βλεπω βλεπω ηλεκτρονικη (σε συνδυασμο δηλαδη με κιλλ σουιτσ κλτ)
το θεμα ειναι οτι πρεπει να το πας σε ενα εξουσιοδοτημενο συνεργειο να του πεις ολεσ τισ λεπτομερειεσ και να εισαι απο πανο για να δεισ τι κανει ο μαστορασ και μην νομιζεισ δεν ειναι και αυτοι θεοι αλλα ισωσ τουσ εχει ξανατυχει

καλη τυχη και αν θεσ βοιθεια μεσα στο ΣΚ ειμαι φρεε να του ριξουμε μια ματια

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης