Για να επανέλθω στη χθεσινή μου ανάρτηση, καταθέτω τις καταναλώσεις ανά διαδρομή. Όλες οι διαδρομές, πλην όσων αναφέρεται διαφορετικά, έγιναν από επαρχιακό δίκτυο και αποφυγή αυτοκινητοδρόμων κατά το δυνατό και με ανώτερη ωριαία ταχύτητα τα 110 - 120km/hr (γιατί η ουσία του ταξιδιού είναι το ταξίδι καθεαυτό και όχι ο προορισμός).
Επαναλαμβάνω πως το φορτίο της μηχανής ήταν δύο άτομα (~150kg με τον εξοπλισμό τους) και τριβάλιτσο υφασμάτινο (~ 20kg) συν ο φωτογραφικός εξοπλισμός στο tank bag και τρίποδο (~8kg). Συνολικά περίπου 180kg επιπλέον βάρος.
Τρίπολη - Αντίριο (από Ε.Ο.) 212.1km / 7.21 lit (με πολύ κόντρα άνεμο)
Αντίριο - Ιωάννινα - Πάπιγκο - Οβίρες Ρογκοβού - πηγές Βοϊδομάτη - Ιωάννινα - Σκάλα Βραδέτου - Κήποι (στάσεις στα γεφύρια) 224.4km / 8.16 lit
Ιωάννινα - Μέτσοβο - Γρεβενά (μέσω Ε.Ο.) - Κοζάνη 233.7km / 7.89 lit
Κοζάνη - Κρόκος - Έδεσσα 314.1km / 6.25 lit
Έδεσσα - Θεσσαλονίκη - λίμνη Κερκίνη - οχυρά Ρούπελ - Σέρρες 283.4km / 7.22 lit
Σέρρες - Δράμα - Σταυρούπολη - Ξάνθη 242.2km / 7.63 lit
Ξάνθη - Κομοτηνή - Πομακοχώρια - Ορεστιάδα - Καστανιές - Ορμένιο - Διδυμότειχο - Σουφλί 304km / 5.88 lit
Σουφλί - Αλεξανδρούπολη - Καβάλα 296.7km / 6.11 lit
Καβάλα - Αμφίπολη - Ασπροβάλτα - λίμνη Βόλβη - Βεργίνα 270.7km / 6.16 lit
Βεργίνα - Κατερίνη - Καρδίτσα - Λαμία 305.3km / 6.15 lit
Λαμία - Θερμοπύλες - Χαιρώνεια - Θήβα - Μάνδρα - Ισθμός Κορίνθου (από Ε.Ο.) (επίσης με εξαιρετικά δυνατό πλάγιο άνεμο σε σημείο που ένοιωθα...Κακλαμανάκης!!!) 252.3km / 5.88 lit
Όσοι ξέρουν τις διαδρομές γνωρίζουν (αλλά και οι υπόλοιποι που ενδεχομένως δεν έχετε ταξιδέψει εκεί μάθετε) πως αρκετές από αυτές αφορούν κακό επαρχιακό δίκτυο, με πολλές ανηφορικές ή τυφλές στροφές, διέλευση μέσα από χωριά αλλά και συναντήσεις με διάφορα είδη της ... εγχώριας πανίδας (από "δίποδα" με τρακτέρ έως καλπάζοντα τετράποδα
)
Το συμπέρασμά μου, μετά από όσα χρόνια έχω τη μηχανή, είναι ότι ναι μεν είναι πιο ενεργοβόρα σε σύγκριση με τους νεότερους κινητήρες (πράγμα φυσικό και επακόλουθο) αλλά εάν δεν "χουφτώνεις" το γκάζι μια χαρά κατανάλωση μπορείς να πετύχεις ακόμα και φορτωμένος.
Δεν ξέρω αν έχει κάποιο νόημα αλλά στη δική μου περίπτωση τουλάχιστον (και εφόσον όλα δουλεύουν κανονικά) έχω παρατηρήσει τα εξής:
με 6η ταχύτητα και με 3800 στροφές έχω 100km/hr
με 6η ταχύτητα και με 4000 στροφές έχω 110km/hr
με 6η ταχύτητα και με 4300 στροφές έχω 120km/hr
με 6η ταχύτητα και με 4500 στροφές έχω 130km/hr