0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος John Pit

  • *
  • 12
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +20
Πληροφορίες για Caponord.
« - : Σεπτέμβριος 17, 2024, 05:26:20 μμ »
Καλησπέρα στην παρέα. Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός caponord. Αυτό που μου γυάλισε είναι στην αγγελία που παραθέτω. Λόγω απόστασης (Λάρισα - Χανιά) δεν υπαρχει δυνατότητα ελέγχου. Θα ήμουν λοιπόν υποχρεωμένος εάν κάποιος έχει πληροφορίες για το συγκεκριμένο μηχανάκι και επίσης εάν γνωρίζετε κάποιο καλό συνεργείο στα Χανιά να μπορέσει να το ελέγξει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/41447835-aprilia-etv-1000-caponord



*

Αποσυνδεδεμένος L0UKAS

  • *****
  • 239
  • Φύλο: Άντρας
  • Motoholic Eponymous
    • website
  • Μοντέλο μηχανής: Tuareg
  • Αντιδράσεις: +672
Απ: Πληροφορίες για Caponord.
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 17, 2024, 07:04:12 μμ »
Μίλα με τον Κεχαγιά στα Χανιά που είναι ο αντιπρόσωπος για τον έλεγχο
#motoholicseverywhere

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: Πληροφορίες για Caponord.
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 17, 2024, 07:40:34 μμ »
Φαίνεται καλή περίπτωση. Αν και ο έλεγχος το επιβεβαιώσει βουρ! :bye:
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος dimitris xania

  • ***
  • 98
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000
  • Αντιδράσεις: +84
Απ: Πληροφορίες για Caponord.
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 18, 2024, 09:43:09 μμ »
Χανιά είναι το μηχανάκι ;;;

*

Αποσυνδεδεμένος John Pit

  • *
  • 12
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +20
Απ: Πληροφορίες για Caponord.
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 18, 2024, 09:45:35 μμ »
Όταν με το καλό το πάρεις πας στου Αντώνη (Καζούλης) στη γογωνη για ότι θες...δίπλα ο Μπίλης ο λαστιχας είχε το ίδιο και ξέρει πάρα πολλά...άντε με το καλο να έρθει ακόμη ένα Χανιά 😉😉
Καλησπέρα Δημήτρη! Θα φύγει ένα από Χανιά! Το μηχανάκι είναι εκεί, εγώ είμαι Λάρισα. 😉

*

Αποσυνδεδεμένος dimitris xania

  • ***
  • 98
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000
  • Αντιδράσεις: +84
Απ: Πληροφορίες για Caponord.
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 18, 2024, 09:46:58 μμ »
Τώρα το είδα...συγνώμη...6945648541 πάρε και τωρα

*

Αποσυνδεδεμένος John Pit

  • *
  • 12
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +20
Απ: Πληροφορίες για Caponord.
« Απάντηση #6 - : Οκτώβριος 04, 2024, 08:30:59 μμ »
Καλησπέρα σε όλους! Φτωχότερος κατά 3.000€ αλλά με ένα συναίσθημα που μου είχε λείψει μιας και τα τελευταία 5 χρόνια καβαλουσα μπανιέρα, εννοείται aprilia αλλά μπανιέρα, περιμένω να μου έρθει η νέα μου γριά! Ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες! Τώρα ψάχνω κάποιον στην Θεσσαλία που να περνάει τον γνωστό χάρτη ώστε να μην γίνω κολλητός με τον βενζίνα!

*

Αποσυνδεδεμένος dionisis astakos

  • *****
  • 963
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: picasos 2000 enb capo1000
  • Αντιδράσεις: +634
Απ: Πληροφορίες για Caponord.
« Απάντηση #7 - : Οκτώβριος 04, 2024, 08:36:48 μμ »
Κούκλα καλόταξιδο και ασφαλή χιλιόμετρα  :kalo: :kalo: :kalo:
Ποτε δεν ξερεις ποσο δυνατος εισαι,μεχρι τη στιγμη που το ποσο δυνατος είσαι είναι και η μονη σου επιλογή.

*

Αποσυνδεδεμένος dimitris xania

  • ***
  • 98
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000
  • Αντιδράσεις: +84
Απ: Πληροφορίες για Caponord.
« Απάντηση #8 - : Οκτώβριος 04, 2024, 08:42:47 μμ »
Καλοταξιδη και πάντα όρθιος...

*

Αποσυνδεδεμένος Juve750

  • *****
  • 847
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: CapoNord 2006 Black Abs
  • Αντιδράσεις: +324
Απ: Πληροφορίες για Caponord.
« Απάντηση #9 - : Οκτώβριος 05, 2024, 06:47:45 μμ »
Καλησπέρα σε όλους! Φτωχότερος κατά 3.000€ αλλά με ένα συναίσθημα που μου είχε λείψει μιας και τα τελευταία 5 χρόνια καβαλουσα μπανιέρα, εννοείται aprilia αλλά μπανιέρα, περιμένω να μου έρθει η νέα μου γριά! Ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες! Τώρα ψάχνω κάποιον στην Θεσσαλία που να περνάει τον γνωστό χάρτη ώστε να μην γίνω κολλητός με τον βενζίνα!
Μη στο χαλάσω οποίο χάρτη κι αν περάσεις ο τόρνος πίνει τον αμπακο.
Πάντα όρθιος .
Όλα είναι δρόμος....

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: Πληροφορίες για Caponord.
« Απάντηση #10 - : Οκτώβριος 05, 2024, 07:59:38 μμ »
Με το καλό να παραλάβεις και να το ευχαριστηθείς. Καλοτάξιδο να είναι και πάντα όρθιος!


Για Θεσσαλονίκη μίλα με Ιάκωβο Φαντίδη που έχει ήδη caponord και ξέρει λίγο καλύτερα τα της περιοχής.




Μη στο χαλάσω οποίο χάρτη κι αν περάσεις ο τόρνος πίνει τον αμπακο.
Πάντα όρθιος .


Ρε σεις σε ταξίδι ενα normal capo καίει γύρω στα 6-6.5 λίτρα κάποιοι ελαφροχέρηδες καίνε και κατω από 6. Στην πόλη ρουφάει, δε είναι σκούτερ. Αλλά μιλάμε για μηχανάκι 1000 κυβικά με κινητήρα κτλ σχεδίασης 25 ετών! Πόσο οικονομία στο καύσιμο πιστεύετε θα κάνει?



Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος jojo72

  • *****
  • 435
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord ETV1000
  • Αντιδράσεις: +320
Απ: Πληροφορίες για Caponord.
« Απάντηση #11 - : Οκτώβριος 05, 2024, 08:26:57 μμ »
Όπως τα λέει ο Ζήσης. Ταξίδι 3000χλμ, δικάβαλος, με αποσκευές (υφασμάτινες βαλίτσες) και είχα καταναλώσεις από 5.8 - 7.1 lit,  ανάλογα τη διαδρομή (στροφιλίκι, ανάβαση με 2α-3η καίει παραπάνω).
Δεν έχω βγάλει μέσο όρο ακόμα αλλά πρέπει να είναι γύρω στο 6.7.
(περισσότερα όταν βρω χρόνο να γράψω το ταξιδιωτικό)

*

Αποσυνδεδεμένος jojo72

  • *****
  • 435
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord ETV1000
  • Αντιδράσεις: +320
Απ: Πληροφορίες για Caponord.
« Απάντηση #12 - : Οκτώβριος 06, 2024, 03:26:19 μμ »
Για να επανέλθω στη χθεσινή μου ανάρτηση, καταθέτω τις καταναλώσεις ανά διαδρομή. Όλες οι διαδρομές, πλην όσων αναφέρεται διαφορετικά, έγιναν από επαρχιακό δίκτυο και αποφυγή αυτοκινητοδρόμων κατά το δυνατό και με ανώτερη ωριαία ταχύτητα τα 110 - 120km/hr (γιατί η ουσία του ταξιδιού είναι το ταξίδι καθεαυτό και όχι ο προορισμός).
Επαναλαμβάνω πως το φορτίο της μηχανής ήταν δύο άτομα (~150kg με τον εξοπλισμό τους) και τριβάλιτσο υφασμάτινο (~ 20kg) συν ο φωτογραφικός εξοπλισμός στο tank bag και τρίποδο (~8kg). Συνολικά περίπου 180kg επιπλέον βάρος.

Τρίπολη - Αντίριο (από Ε.Ο.) 212.1km / 7.21 lit (με πολύ κόντρα άνεμο)
Αντίριο - Ιωάννινα - Πάπιγκο - Οβίρες Ρογκοβού - πηγές Βοϊδομάτη - Ιωάννινα - Σκάλα Βραδέτου - Κήποι (στάσεις στα γεφύρια) 224.4km / 8.16 lit
Ιωάννινα - Μέτσοβο - Γρεβενά (μέσω Ε.Ο.) - Κοζάνη 233.7km / 7.89 lit
Κοζάνη - Κρόκος - Έδεσσα 314.1km / 6.25 lit
Έδεσσα - Θεσσαλονίκη - λίμνη Κερκίνη - οχυρά Ρούπελ - Σέρρες  283.4km / 7.22 lit
Σέρρες - Δράμα - Σταυρούπολη - Ξάνθη 242.2km / 7.63 lit
Ξάνθη - Κομοτηνή - Πομακοχώρια - Ορεστιάδα - Καστανιές - Ορμένιο - Διδυμότειχο - Σουφλί 304km / 5.88 lit
Σουφλί - Αλεξανδρούπολη - Καβάλα 296.7km / 6.11 lit
Καβάλα - Αμφίπολη - Ασπροβάλτα - λίμνη Βόλβη - Βεργίνα  270.7km / 6.16 lit
Βεργίνα - Κατερίνη - Καρδίτσα - Λαμία 305.3km / 6.15 lit
Λαμία - Θερμοπύλες - Χαιρώνεια - Θήβα - Μάνδρα - Ισθμός Κορίνθου (από Ε.Ο.) (επίσης με εξαιρετικά δυνατό πλάγιο άνεμο σε σημείο που ένοιωθα...Κακλαμανάκης!!!) 252.3km / 5.88 lit

Όσοι ξέρουν τις διαδρομές γνωρίζουν (αλλά και οι υπόλοιποι που ενδεχομένως δεν έχετε ταξιδέψει εκεί μάθετε) πως αρκετές από αυτές αφορούν κακό επαρχιακό δίκτυο, με πολλές ανηφορικές ή τυφλές στροφές, διέλευση μέσα από χωριά αλλά και συναντήσεις με διάφορα είδη της ... εγχώριας πανίδας (από "δίποδα" με τρακτέρ έως καλπάζοντα τετράποδα :-) )
Το συμπέρασμά μου, μετά από όσα χρόνια έχω τη μηχανή, είναι ότι ναι μεν είναι πιο ενεργοβόρα σε σύγκριση με τους νεότερους κινητήρες (πράγμα φυσικό και επακόλουθο) αλλά εάν δεν "χουφτώνεις" το γκάζι μια χαρά κατανάλωση μπορείς να πετύχεις ακόμα και φορτωμένος.
Δεν ξέρω αν έχει κάποιο νόημα αλλά στη δική μου περίπτωση τουλάχιστον (και εφόσον όλα δουλεύουν κανονικά) έχω παρατηρήσει τα εξής:
με 6η ταχύτητα και με 3800 στροφές έχω 100km/hr
με 6η ταχύτητα και με 4000 στροφές έχω 110km/hr
με 6η ταχύτητα και με 4300 στροφές έχω 120km/hr
με 6η ταχύτητα και με 4500 στροφές έχω 130km/hr

*

Αποσυνδεδεμένος John Pit

  • *
  • 12
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +20
Απ: Πληροφορίες για Caponord.
« Απάντηση #13 - : Οκτώβριος 06, 2024, 05:10:23 μμ »
Καταρχάς ευχαριστώ όλους για τις ευχές! Το γνωρίζω το μηχανάκι καθώς το ξαναειχα. Όπως γνωρίζω και την κατανάλωση. Ο κυριότερος λόγος δεν είναι να πέσει η κατανάλωση αλλά να δουλεύει πιο στρωτά. Η διαφορά που είχα δει μεταξύ του παλιού μας capo που δεν είχε φτιαγμενο χάρτη, με άλλο που φορούσε τον κατφις ήταν μεγάλη στο δούλεμα τους. Ήταν πιο smooth ρε παιδί μου. Ενδεχομένως να έχετε όλοι δίκιο και να είναι απλά η δική μου 100ron βενζίνη, ένα placebo δλδ. Όπως και να έχει είναι κάτι που θέλω να το κάνω.
Jojo απόλυτο respect για την λεπτομερεστατη καταγραφή!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2024, 05:53:53 μμ από John Pit »

*

Αποσυνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 634
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1345
Απ: Πληροφορίες για Caponord.
« Απάντηση #14 - : Οκτώβριος 06, 2024, 07:07:50 μμ »
Για να επανέλθω στη χθεσινή μου ανάρτηση, καταθέτω τις καταναλώσεις ανά διαδρομή. Όλες οι διαδρομές, πλην όσων αναφέρεται διαφορετικά, έγιναν από επαρχιακό δίκτυο και αποφυγή αυτοκινητοδρόμων κατά το δυνατό και με ανώτερη ωριαία ταχύτητα τα 110 - 120km/hr (γιατί η ουσία του ταξιδιού είναι το ταξίδι καθεαυτό και όχι ο προορισμός).
Επαναλαμβάνω πως το φορτίο της μηχανής ήταν δύο άτομα (~150kg με τον εξοπλισμό τους) και τριβάλιτσο υφασμάτινο (~ 20kg) συν ο φωτογραφικός εξοπλισμός στο tank bag και τρίποδο (~8kg). Συνολικά περίπου 180kg επιπλέον βάρος.

Τρίπολη - Αντίριο (από Ε.Ο.) 212.1km / 7.21 lit (με πολύ κόντρα άνεμο)
Αντίριο - Ιωάννινα - Πάπιγκο - Οβίρες Ρογκοβού - πηγές Βοϊδομάτη - Ιωάννινα - Σκάλα Βραδέτου - Κήποι (στάσεις στα γεφύρια) 224.4km / 8.16 lit
Ιωάννινα - Μέτσοβο - Γρεβενά (μέσω Ε.Ο.) - Κοζάνη 233.7km / 7.89 lit
Κοζάνη - Κρόκος - Έδεσσα 314.1km / 6.25 lit
Έδεσσα - Θεσσαλονίκη - λίμνη Κερκίνη - οχυρά Ρούπελ - Σέρρες  283.4km / 7.22 lit
Σέρρες - Δράμα - Σταυρούπολη - Ξάνθη 242.2km / 7.63 lit
Ξάνθη - Κομοτηνή - Πομακοχώρια - Ορεστιάδα - Καστανιές - Ορμένιο - Διδυμότειχο - Σουφλί 304km / 5.88 lit
Σουφλί - Αλεξανδρούπολη - Καβάλα 296.7km / 6.11 lit
Καβάλα - Αμφίπολη - Ασπροβάλτα - λίμνη Βόλβη - Βεργίνα  270.7km / 6.16 lit
Βεργίνα - Κατερίνη - Καρδίτσα - Λαμία 305.3km / 6.15 lit
Λαμία - Θερμοπύλες - Χαιρώνεια - Θήβα - Μάνδρα - Ισθμός Κορίνθου (από Ε.Ο.) (επίσης με εξαιρετικά δυνατό πλάγιο άνεμο σε σημείο που ένοιωθα...Κακλαμανάκης!!!) 252.3km / 5.88 lit

Όσοι ξέρουν τις διαδρομές γνωρίζουν (αλλά και οι υπόλοιποι που ενδεχομένως δεν έχετε ταξιδέψει εκεί μάθετε) πως αρκετές από αυτές αφορούν κακό επαρχιακό δίκτυο, με πολλές ανηφορικές ή τυφλές στροφές, διέλευση μέσα από χωριά αλλά και συναντήσεις με διάφορα είδη της ... εγχώριας πανίδας (από "δίποδα" με τρακτέρ έως καλπάζοντα τετράποδα :-) )
Το συμπέρασμά μου, μετά από όσα χρόνια έχω τη μηχανή, είναι ότι ναι μεν είναι πιο ενεργοβόρα σε σύγκριση με τους νεότερους κινητήρες (πράγμα φυσικό και επακόλουθο) αλλά εάν δεν "χουφτώνεις" το γκάζι μια χαρά κατανάλωση μπορείς να πετύχεις ακόμα και φορτωμένος.
Δεν ξέρω αν έχει κάποιο νόημα αλλά στη δική μου περίπτωση τουλάχιστον (και εφόσον όλα δουλεύουν κανονικά) έχω παρατηρήσει τα εξής:
με 6η ταχύτητα και με 3800 στροφές έχω 100km/hr
με 6η ταχύτητα και με 4000 στροφές έχω 110km/hr
με 6η ταχύτητα και με 4300 στροφές έχω 120km/hr
με 6η ταχύτητα και με 4500 στροφές έχω 130km/hr
Για να επανέλθω στη χθεσινή μου ανάρτηση, καταθέτω τις καταναλώσεις ανά διαδρομή. Όλες οι διαδρομές, πλην όσων αναφέρεται διαφορετικά, έγιναν από επαρχιακό δίκτυο και αποφυγή αυτοκινητοδρόμων κατά το δυνατό και με ανώτερη ωριαία ταχύτητα τα 110 - 120km/hr (γιατί η ουσία του ταξιδιού είναι το ταξίδι καθεαυτό και όχι ο προορισμός).
Επαναλαμβάνω πως το φορτίο της μηχανής ήταν δύο άτομα (~150kg με τον εξοπλισμό τους) και τριβάλιτσο υφασμάτινο (~ 20kg) συν ο φωτογραφικός εξοπλισμός στο tank bag και τρίποδο (~8kg). Συνολικά περίπου 180kg επιπλέον βάρος.

Τρίπολη - Αντίριο (από Ε.Ο.) 212.1km / 7.21 lit (με πολύ κόντρα άνεμο)
Αντίριο - Ιωάννινα - Πάπιγκο - Οβίρες Ρογκοβού - πηγές Βοϊδομάτη - Ιωάννινα - Σκάλα Βραδέτου - Κήποι (στάσεις στα γεφύρια) 224.4km / 8.16 lit
Ιωάννινα - Μέτσοβο - Γρεβενά (μέσω Ε.Ο.) - Κοζάνη 233.7km / 7.89 lit
Κοζάνη - Κρόκος - Έδεσσα 314.1km / 6.25 lit
Έδεσσα - Θεσσαλονίκη - λίμνη Κερκίνη - οχυρά Ρούπελ - Σέρρες  283.4km / 7.22 lit
Σέρρες - Δράμα - Σταυρούπολη - Ξάνθη 242.2km / 7.63 lit
Ξάνθη - Κομοτηνή - Πομακοχώρια - Ορεστιάδα - Καστανιές - Ορμένιο - Διδυμότειχο - Σουφλί 304km / 5.88 lit
Σουφλί - Αλεξανδρούπολη - Καβάλα 296.7km / 6.11 lit
Καβάλα - Αμφίπολη - Ασπροβάλτα - λίμνη Βόλβη - Βεργίνα  270.7km / 6.16 lit
Βεργίνα - Κατερίνη - Καρδίτσα - Λαμία 305.3km / 6.15 lit
Λαμία - Θερμοπύλες - Χαιρώνεια - Θήβα - Μάνδρα - Ισθμός Κορίνθου (από Ε.Ο.) (επίσης με εξαιρετικά δυνατό πλάγιο άνεμο σε σημείο που ένοιωθα...Κακλαμανάκης!!!) 252.3km / 5.88 lit

Όσοι ξέρουν τις διαδρομές γνωρίζουν (αλλά και οι υπόλοιποι που ενδεχομένως δεν έχετε ταξιδέψει εκεί μάθετε) πως αρκετές από αυτές αφορούν κακό επαρχιακό δίκτυο, με πολλές ανηφορικές ή τυφλές στροφές, διέλευση μέσα από χωριά αλλά και συναντήσεις με διάφορα είδη της ... εγχώριας πανίδας (από "δίποδα" με τρακτέρ έως καλπάζοντα τετράποδα :-) )
Το συμπέρασμά μου, μετά από όσα χρόνια έχω τη μηχανή, είναι ότι ναι μεν είναι πιο ενεργοβόρα σε σύγκριση με τους νεότερους κινητήρες (πράγμα φυσικό και επακόλουθο) αλλά εάν δεν "χουφτώνεις" το γκάζι μια χαρά κατανάλωση μπορείς να πετύχεις ακόμα και φορτωμένος.
Δεν ξέρω αν έχει κάποιο νόημα αλλά στη δική μου περίπτωση τουλάχιστον (και εφόσον όλα δουλεύουν κανονικά) έχω παρατηρήσει τα εξής:
με 6η ταχύτητα και με 3800 στροφές έχω 100km/hr
με 6η ταχύτητα και με 4000 στροφές έχω 110km/hr
με 6η ταχύτητα και με 4300 στροφές έχω 120km/hr
με 6η ταχύτητα και με 4500 στροφές έχω 130km/hr
Δηλαδή βλέπεις μέσο όρο 3-3.5 λίτρα στα 100 χλμ?
Μήπως είναι πολύ λίγα?
Είσαι σίγουρος?

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης