0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

tserts

Απ: Πρόβλημα στους προβολείς ξένου - Caponord
« Απάντηση #30 - : Ιανουάριος 21, 2010, 01:59:47 μμ »
Ακριβώς, έχει μια λάμπα αλογόνου και μια λάμπα ξένου, η λάμπα αλογόνου βρίσκεται λίγο πιο πίσω (είναι πιο κοντή) και είναι άλλος ένας λόγος που θεωρώ ότι αυτή είναι για την μεγάλη σκάλα.

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Πρόβλημα στους προβολείς ξένου - Caponord
« Απάντηση #31 - : Ιανουάριος 21, 2010, 02:11:41 μμ »
μια λαμπα εχεις σε καθε καθρεφτη,απλα η λαμπα σου ειναι δυο θαλαμων?
Πρωτη φορα βλεπω xenon και αλογονου θαλαμους σε μια λαμπα.εχεις καμμια  φωτο ή απο που τα πηρες?
Δηλαδη εσυ τοσο καιρο που νομιζες οτι ειχεις xenon στην μεσαια σκαλα ειχες αλογονου και στην μεγαλη μονο ειχεις xenon? :thnk:

*

tserts

Απ: Πρόβλημα στους προβολείς ξένου - Caponord
« Απάντηση #32 - : Ιανουάριος 21, 2010, 02:17:28 μμ »
Δοκίμασε να διαβάσεις μια το νήμα γιατί μάλλον το πήρες στα γρήγορα.

Το κιτ είναι το 2ο κιτ ξένου μιας και το παλιό είχε προβλήματα.

Το έχω περάσει ούτε βδομάδα και στην ουσία δεν το έχω δει βράδυ.

Η κάθε Η4 λάμπα έχει δυο θόλους, έναν ξένου και έναν αλογόνου.

Η αρχική σύνδεση είχε τα ξένου στην μεγάλη σκάλα και το άλλαξα ώστε να έχει την ξένου στην μεσαία.

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Πρόβλημα στους προβολείς ξένου - Caponord
« Απάντηση #33 - : Ιανουάριος 21, 2010, 02:34:56 μμ »
Ειχα χασει το κομματι που ελεγες οτι εχεις αλογονου στην μεσαια.δεν ειναι τιποτα ομως ,μπορεις με την πολικοτητα να παιξεις και να το φτιαξεις ,οπως φανταζομαι εκανες.
ποιος ο λογος να μην παρεις bixenon?
Αν δεν απατωμαι τα xenon τραβανε μια φορα ρευμα αποτομα μολις αναβουν και μετα γενικα εχουν ικροτερη καταναλωση απο τις κοινες λαμπες.
Οποτε για οσους οταν βαζουν μπροστα ειναι αναμενα τα φωτα καλο θα ειναι  να βαλουν ενα ρελεδακι.
κατι αλλο,τα μπαλαστ ειναι πλαστικα? :hm$

*

tserts

Απ: Πρόβλημα στους προβολείς ξένου - Caponord
« Απάντηση #34 - : Ιανουάριος 21, 2010, 02:43:37 μμ »
Ειχα χασει το κομματι που ελεγες οτι εχεις αλογονου στην μεσαια.δεν ειναι τιποτα ομως ,μπορεις με την πολικοτητα να παιξεις και να το φτιαξεις ,οπως φανταζομαι εκανες.

Σωστό.

Παράθεση
ποιος ο λογος να μην παρεις bixenon?

Είτε δεν μιλάω και τόσο καλά Γερμανικά είτε ο πωλητής στο ebay δεν το ανέφερε.  :P

Παράθεση
Αν δεν απατωμαι τα xenon τραβανε μια φορα ρευμα αποτομα μολις αναβουν και μετα γενικα εχουν ικροτερη καταναλωση απο τις κοινες λαμπες.

Επειδή έχω μόλις βάλει μετρητή στάθμης, μπορώ να σου πω ότι με ανορθωτή SX δεν προλαβαίνει να αλλάξει καν η στάθμη στο  πάνελ, θα το δεις όταν ανεβάσω βίντεο.

Παράθεση
Οποτε για οσους οταν βαζουν μπροστα ειναι αναμενα τα φωτα καλο θα ειναι  να βαλουν ενα ρελεδακι.

Εχω κανονικό διακόπτη για τα φώτα, όταν δίνω μίζα τα έχω όλα κλειστά (ακόμα και το καντράν)

Παράθεση
κατι αλλο,τα μπαλαστ ειναι πλαστικα? :hm$

Μεταλλικά και λεπτά (slim).  :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πρόβλημα στους προβολείς ξένου - Caponord
« Απάντηση #35 - : Ιανουάριος 21, 2010, 02:52:39 μμ »
Oι λάμπες Xenon Η4 ....ειναι οι ακόλουθες :

1) H4-1(double bulbs in one base, one pc xenon bulb for low beam, one pc halagon bulb for high beam )
2) H4-2(double xenon bulbs in one base, one for low beam, other one for high beam, configure 4 pcs ballast)
3) H4-3 (single xenon bulb for low beam, configure other bulb for high beam )
4) H4-4(single xenon bulb with electromagnet, focus adjusted by electromagnet to switch low and high beam )

Οταν ανάβουν τραβάνε ακαριαία αρκετό ρεύμα ....ικανό να σου τινάξει και τον SX στον αέρα (γιαυτό και ο διακόπτης που έχουμε όλοι μας  ;) και πιθανόν και ρελεδάκι που έχουμε καποιοι !!

μολις ανάψουν εχουν μικρότερη κατανάλωση απο τα κανονικά αλογόνου ...και κρατούν περισσότερο σε διάρκεια χρόνου απο τις κανονικές !

 :bye:






*

tserts

Απ: Πρόβλημα στους προβολείς ξένου - Caponord
« Απάντηση #36 - : Ιανουάριος 21, 2010, 03:05:22 μμ »
Oι λάμπες Xenon Η4 ....ειναι οι ακόλουθες :

1) H4-1(double bulbs in one base, one pc xenon bulb for low beam, one pc halagon bulb for high beam )
2) H4-2(double xenon bulbs in one base, one for low beam, other one for high beam, configure 4 pcs ballast)
3) H4-3 (single xenon bulb for low beam, configure other bulb for high beam )
4) H4-4(single xenon bulb with electromagnet, focus adjusted by electromagnet to switch low and high beam )


Αυτό έψαχνα! Μπράβο!

Λοιπόν το προηγούμενο κιτ ήταν το (4) και το νέο κιτ είναι το (1) επομένως σωστά άλλαξα τα φις, μεσαία ξένου, μεγάλη αλογόνου και όχι όπως ήρθανε από τη Γερμανία...

Ευχαριστω. :kalo:

*

tserts

Απ: Πρόβλημα στους προβολείς ξένου - Caponord
« Απάντηση #37 - : Μάρτιος 03, 2010, 10:37:18 μμ »
Μετά από αρκετό πειραματισμό για το ύψος των προβολέων, νομίζω έφτασα στο επιθυμητό..

Τώρα θέλω να κάνω μια τελευταία επέμβαση:

Στα αυτοκίνητα, όταν μπει η μεγάλη σκάλα, δεν σβήνει η μεσαία οπότε συμπληρώνονται τα ξένου με τα αλογόνου. Στο κάπο η εναλλαγή από ξένου 6000κ σε απλή αλογόνου όταν ανάβω τα μεγάλα είναι πολύ έντονη.

Αντίθετα, όταν ανάβω και τα 2 μαζί, όπως ακριβώς κάνει το σινιάλο, τότε έχω άψογη κάλυψη και κοντά και μακριά και δεν αλλάζει τελείως η φωτεινότητα, κάτι που γίνεται ενοχλητικό.

Η λύση που σκέφτηκα είναι να συνδέσω τον διακόπτη της μεγάλης σκάλας στις συνδέσεις του σινιάλου:





Που λέτε θα είναι πιο εύκολη και αναστρέψιμη η επέμβαση, στον διακόπτη ή στον κονέκτορα στο ταμπλώ;

Σας προλαβαίνω, είδα τις καταναλώσεις και ο ανορθωτής κρατά στα 14.50 το βολτάζ με αναμμένα και τις 2 σκάλες, τα αλάρμ, τα θερμαινόμενα και παροχή στο gps.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης