0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #30 - : Σεπτέμβριος 10, 2014, 11:32:48 πμ »
Οκ όταν πάω να βάλουμε τους δίσκους του συμπλέκτη θα ζητήσω ένα μάθημα να δω πως και τι στην πράξη.
Ευχαριστώ και τους 2 σας παίδες. :kalo:


αν το θες απλά για να βλέπεις πολ.στες ή κάποιο κωδ λάθους τότε μπορούμε να το δούμε μαζί.
Απο κει και πέρα το tuneecu δεν έχει κάποια χρησιμοτήτα πλυν τψν ρυθμίσεων του χάρτη.
Εκτός και αν μιλάμε για καινούργια χαρτογράφιση.
Γενικά εκτός μια που κατέληξα στις τελικές ρυθμίσεις και μια που το άφησα ώς έχει. Δεν ξανασυνδεσα πάνω το tuneecu
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #31 - : Σεπτέμβριος 10, 2014, 11:34:58 πμ »
Λες να το δούμε αύριο στον καφέ?Θα φερεις pc?
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1067
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +379
Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #32 - : Σεπτέμβριος 10, 2014, 11:36:15 πμ »
παιδια δεν ειναι ολα τα μηχανακια το ιδιο. αλλα δειχνουν να δουλευουν στο 4 αλλα στο 3.5 αλλα στο 3.1 lft. παιζει ρολο η κατασταση του κινητηρα, η κατασταση και η παροχη της τρομπας βενζινης οπως επισης και οι εγκεφαλοι διαφερουν. αν στο ιδιο μηχανακι αλλαξεις 2 εγκεφαλους με τις ιδιες ρυθμισεις σε ολες τις παραμετρους ,στον καυσαναλυτη θα δεις αλλα νουμερα οποτε το καθε ενα ειναι μοναδικο, σιγουρα υπαρχουν καποια νουμερα που παιζουν πιο συχνα αλλα δεν ειναι κανονας. το long fuel trim  μεταβαλει ολο τον χαρτη σε πλουσιο η φτωχο ενω το idle fuel trim   μονο στο ρελαντι.τα μπουζι ειναι μια εικονα αλλα δεν αποτελουν και το απολυτο κριτηριο μιας και αν εισαι φτωχος ψηλα, πρεπει να οδηγησεις σε γρηγορους ρυθμους για τουλαχιστον 5 λεπτα για να χρωματιστει το μπουζι και πρεπει να το σβησεις και να το ελεγξεις αμεσως, αν για καποιο λογο ομως εισαι πλουσιος στα χαμηλα οταν θα οδηγησεις νορμαλ για να γυρισεις σπιτι το μπουζι θα χρωματιστει με τις συνθηκες του πλουσιου. η καλυτερη εικονα ειναι wideband και βολτα στον δρομο η δυναμομετρο.


υγ. γιωργο far ο αγγελος μου ειχε ζητησει να μην καει το μηχανακι του, οπως μου το ζητανε πολλοι που δεν ξεπερναν τα 130km/h  ακομα και σε ταξιδι και ετσι το κανω πολυ φτωχο εις γνωση τους , βεβαια με αυτην την ρυθμιση η 5η και η 6η δεν γεμιζουν με τιποτα για τελικη ταχυτητα. ζημια δεν μπορει να βγαλει ο κινητηρας ευκολα απο φτωχο μιγμα γιατι εχει πολυ χαμηλη σχεση συμπιεσης, αν ηταν mille κινητηρας εκει θα ειχαμε θεμα
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2014, 11:39:05 πμ από bill »

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #33 - : Σεπτέμβριος 10, 2014, 11:44:02 πμ »
Το ξερω bill , μου το ελεγε ο Κοσμας . :D

Για μενα σιγουρα δεν κανει το 2,5 γιατι και τα 130 θα τα περασω αλλα και το δουλευω ψηλα το μηχανακι .
Ξεκιναω απο 4,2 και βλεπωντας και κανωντας  ;) :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #34 - : Σεπτέμβριος 10, 2014, 11:44:46 πμ »
παιδια δεν ειναι ολα τα μηχανακια το ιδιο. αλλα δειχνουν να δουλευουν στο 4 αλλα στο 3.5 αλλα στο 3.1 lft. παιζει ρολο η κατασταση του κινητηρα, η κατασταση και η παροχη της τρομπας βενζινης οπως επισης και οι εγκεφαλοι διαφερουν. αν στο ιδιο μηχανακι αλλαξεις 2 εγκεφαλους με τις ιδιες ρυθμισεις σε ολες τις παραμετρους στον καυσαναλυτη θα δεις αλλα νουμερα οποτε το καθε ενα ειναι μοναδικο, σιγουρα υπαρχουν καποια νουμερα που παιζουν πιο συχνα αλλα δεν ειναι κανονας. το long fuel trim  μεταβαλει ολο τον χαρτη σε πλουσιο η φτωχο ενω το idle fuel trim   μονο στο ρελαντι.τα μπουζι ειναι μια εικονα αλλα δεν αποτελουν και το απολυτο κριτηριο μιας και αν εισαι φτωχος ψηλα, πρεπει να οδηγησεις σε γρηγορους ρυθμους για τουλαχιστον 5 λεπτα για να χρωματιστει το μπουζι και πρεπει να το σβησεις και να το ελεγξεις αμεσως, αν για καποιο λογο ομως εισαι πλουσιος στα χαμηλα οταν θα οδηγησεις νορμαλ για να γυρισεις σπιτι το μπουζι θα χρωματιστει με τις συνθηκες του πλουσιου. η καλυτερη εικονα ειναι wideband και βολτα στον δρομο η δυναμομετρο.


υγ. γιωργο far ο αγγελος μου ειχε ζητησει να μην καει το μηχανακι του, οπως μου το ζητανε πολλοι που δεν ξεπερναν τα 130km/h  ακομα και σε ταξιδι και ετσι το κανω πολυ φτωχο εις γνωση τους , βεβαια με αυτην την ρυθμιση η 5η και η 6η δεν γεμιζουν με τιποτα για τελικη ταχυτητα. ζημια δεν μπορει να βγαλει ο κινητηρας ευκολα απο φτωχο μιγμα γιατι εχει πολυ χαμηλη σχεση συμπιεσης, αν ηταν mille κινητηρας εκει θα ειχαμε θεμα


Βασίλη στο κομμάτι του ελέγχου σίγουρα ενα wideband ειναι η ιδανική λύση. Όταν όμως δεν έχεις αυτή την δυνατότητα και όταν η καυσανάλυση το μόνο που προσδιορίζει ειναι το IFT το LTFT πλέον το σεττάρεις εμπειρικά.
Σίγουρα η εικόνα του μπουζί δεν ειναι ακριβής αλλά πιστεύεις ότι ειναι τελείως εσφαλμένη?
Θεωρώ ότι ένα μηχανάκι που ακούγεται να αναπνέει καλά και ανεβάζει γραμμικά μέχρι τα 190-200 χωρίς κομπιασματα δίνοντας μία μέση κατανάλωση απο 5,5-6,0 λίτρα είναι σετταρισμένο "σχετικα" σωστά ...
Ποια η γνώμη σου?
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #35 - : Σεπτέμβριος 10, 2014, 11:45:26 πμ »
Λες να το δούμε αύριο στον καφέ?Θα φερεις pc?


Άρη το δικό μου pc δεν έχει αυτονομία μιας που η μπαταρία αποδήμησε!  :( :(
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #36 - : Σεπτέμβριος 10, 2014, 11:52:39 πμ »
Λες να το δούμε αύριο στον καφέ?Θα φερεις pc?


Άρη το δικό μου pc δεν έχει αυτονομία μιας που η μπαταρία αποδήμησε!  :( :(
Και στο δικό μου το ίδιο πρόβλημα παίζει..έχει καεί η μπαταρία και το δουλεύω μόνο πρίζα.
Θα φέρω 5μετρη μπαλαντέζα να τραβήξουμε ρεύμα μέσα από το μαγαζί :P ..
Ντάξει γμ:#$@το..θα πάω για σεμινάρια κάποια στιγμή.
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1067
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +379
Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #37 - : Σεπτέμβριος 10, 2014, 12:07:19 μμ »
αργυρη η διαδικασια εχει ως εξης


αφου ρυθμισεις tps μετα χαμηλωνεις σταδιακα το ift μεχρι να αρχισεις να εχεις αρυθμιες στο ρελαντι,παντα με κινητηρα πανω απο τους 75 με 80οC, σε εκεινο το σημειο εχεις σε καποιον απο τους δυο κυλινδρους ( αν οχι και στους δυο που ειναι ιδανικο) μονοξειδιο κατω απο 1%. στην συνεχεια ανεβαζεις σταδιακα μεχρι η λειτουργεια του ρελαντι να ειναι ομαλη, δηλαδη το ρελαντι στρωνει μολις το μιγμα γινεται ιδανικο. ολα αυτα ειναι για ρυθμιση βαση ακουσματος και επειριας χωρις καυσαναλυτη, δεν κανεις την καλυτερη δυνατη δουλεια αλλα εισαι σε καλα επιπεδα.
τωρα οσον αφορα το ltft ο δρομος και η καταναλωση ειναι τα μονα που μπορεις να δεις και να συμβουλευτεις χωρις εργαλεια και πραττεις αναλογως.


δεν ειναι λιγα τα μηχανακια , ειδικα στις αρχες που περνουσαμε συνεχεια το catfish , που βαζαμε τον χαρτη με ρυθμισεις 4 το ltft και 20% το ift και απο 10 λιτρα τα 100 επεφτε στα 6,5 ενω καποια αλλα μηχανακια με τις ιδιες ρυθμισεις δεν βλεπαν κατω απο 8 με τιποτα εαν δεν εριχνα το ltft στο 3.2 η και 2.9 . οποτε το καλυτερο μετρο ειναι η καταναλωση.


βεβαια πρεπει να τονισω οτι το capo εχει την δυναμη να βγαλει την τελικη των 240 αλλα εκει εχει μικτης χρησης καταναλωση τα 9 και ταξιδιου με 140῏160km/h τα 7.5 με 8 λιτρα. οι περισοτεροι επιλεγουν οικονομια στα 6 λιτρα και ικανοποιητικο τραβηγμα μεχρι τα 200 . εδω που τα λεμε λογω δοκιμων τελικης στο δικο μου capo, εχω δοκιμασει να δω συμπεριφορες και ανω των 260. η μεγαλυτερη τελικη ηταν 269 με gps και πρεπει να πω οτι λογω μετωπικης επιφανειας και αεροδυναμικης δεν σου εμπνεει εμπιστοσυνη πανω απο τα 240km/h. νιωθεις να ελαφρενει ο μπροστινος τροχος και αρχιζει μια ασαφεια σε ολη την μοτοσυκλετα, οποτε ταχυτητες 200 και 230 ειναι υπεραρκετες για το πλαισιο και τα κιλα του


υγ. το μονοξειδιο που προτεινει ο κατασκευαστης ειναι 1 με 1,5% σε καθε κυλινδρο με maximum διαφορα μεταξυ των το 1%
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2014, 12:11:21 μμ από bill »

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #38 - : Σεπτέμβριος 10, 2014, 12:37:54 μμ »
αργυρη η διαδικασια εχει ως εξης


αφου ρυθμισεις tps μετα χαμηλωνεις σταδιακα το ift μεχρι να αρχισεις να εχεις αρυθμιες στο ρελαντι,παντα με κινητηρα πανω απο τους 75 με 80οC, σε εκεινο το σημειο εχεις σε καποιον απο τους δυο κυλινδρους ( αν οχι και στους δυο που ειναι ιδανικο) μονοξειδιο κατω απο 1%. στην συνεχεια ανεβαζεις σταδιακα μεχρι η λειτουργεια του ρελαντι να ειναι ομαλη, δηλαδη το ρελαντι στρωνει μολις το μιγμα γινεται ιδανικο. ολα αυτα ειναι για ρυθμιση βαση ακουσματος και επειριας χωρις καυσαναλυτη, δεν κανεις την καλυτερη δυνατη δουλεια αλλα εισαι σε καλα επιπεδα.
τωρα οσον αφορα το ltft ο δρομος και η καταναλωση ειναι τα μονα που μπορεις να δεις και να συμβουλευτεις χωρις εργαλεια και πραττεις αναλογως.


δεν ειναι λιγα τα μηχανακια , ειδικα στις αρχες που περνουσαμε συνεχεια το catfish , που βαζαμε τον χαρτη με ρυθμισεις 4 το ltft και 20% το ift και απο 10 λιτρα τα 100 επεφτε στα 6,5 ενω καποια αλλα μηχανακια με τις ιδιες ρυθμισεις δεν βλεπαν κατω απο 8 με τιποτα εαν δεν εριχνα το ltft στο 3.2 η και 2.9 . οποτε το καλυτερο μετρο ειναι η καταναλωση.


βεβαια πρεπει να τονισω οτι το capo εχει την δυναμη να βγαλει την τελικη των 240 αλλα εκει εχει μικτης χρησης καταναλωση τα 9 και ταξιδιου με 140῏160km/h τα 7.5 με 8 λιτρα. οι περισοτεροι επιλεγουν οικονομια στα 6 λιτρα και ικανοποιητικο τραβηγμα μεχρι τα 200 . εδω που τα λεμε λογω δοκιμων τελικης στο δικο μου capo, εχω δοκιμασει να δω συμπεριφορες και ανω των 260. η μεγαλυτερη τελικη ηταν 269 με gps και πρεπει να πω οτι λογω μετωπικης επιφανειας και αεροδυναμικης δεν σου εμπνεει εμπιστοσυνη πανω απο τα 240km/h. νιωθεις να ελαφρενει ο μπροστινος τροχος και αρχιζει μια ασαφεια σε ολη την μοτοσυκλετα, οποτε ταχυτητες 200 και 230 ειναι υπεραρκετες για το πλαισιο και τα κιλα του


υγ. το μονοξειδιο που προτεινει ο κατασκευαστης ειναι 1 με 1,5% σε καθε κυλινδρο με maximum διαφορα μεταξυ των το 1%


Άρα όντως εμπειρικά το μόνο που μπορούμε να έχουμε σαν μπουσουλα ειναι το πως "αναπνεει" ο κινητήρας στο ρελαντί και τι κατανάλωση μας δίνει στο δρόμο.


Με προυπόθεση βέβαια όπως επισημαίνεις ότι έχει γίνει σωστή ρύθμιση κυλινδρων και δεν δίνουν διαφορά μεγαλύτερη του 1%


Σημαντικό αυτό που τονίζεις για την θερμοκρασία μιας και επειδή το IFT το έχω οριακά χαμηλα με την καυσανάλυση να μου δίνει co 2% όταν το μηχανάκι ειναι κρύο έχω κάποιες πολυ μικρές αρυθμίες στο ρελαντί η οποίες εξαφανίζονται σε θερμοκρασίες κανονικής λειτουργίας 75-80


Ευχαριστω για τις διευκρίνησεις  :bye: :bye:
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1372
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +557
Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #39 - : Σεπτέμβριος 10, 2014, 03:54:55 μμ »
Παιδια, πριν πεσει το παλιο φορουμ, ειχα κανει κλοπη-paste ολο το νημα σχετικα με το tuneecu, οδηγιες, ρυθμισεις, σχολια, κτλ και το εχω σε εγγραφο word (μπορω να το κανω κ pdf).
Οποιος το θελει και εχει ορεξη για διαβασμα ας μου στειλει ενα μεηλ του να του το στειλω!

*

nontas78

Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #40 - : Σεπτέμβριος 10, 2014, 03:56:18 μμ »
Μιας και καταληξαμε και βγαλαμε συμπερασματα για τη σωστη λειτουργια χαρη στον bill για ακομα μια φορα...
Θα θελα να κανω μια ερωτηση.( τελευταια τ ορκιζομαι  :D )
Ειπε ο Βασιλης : ΑΦΟΥ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΟ TPS.τι εννοει;ποια ρυθμιση ειναι αυτη;

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #41 - : Σεπτέμβριος 10, 2014, 04:38:39 μμ »
T ι  -  P οτα  -    S πουδεο     :P :P :P :tez: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #42 - : Σεπτέμβριος 10, 2014, 05:07:12 μμ »
Μιας και καταληξαμε και βγαλαμε συμπερασματα για τη σωστη λειτουργια χαρη στον bill για ακομα μια φορα...
Θα θελα να κανω μια ερωτηση.( τελευταια τ ορκιζομαι  :D )
Ειπε ο Βασιλης : ΑΦΟΥ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΟ TPS.τι εννοει;ποια ρυθμιση ειναι αυτη;


TPS = Throttle position sensor


Πριν περάσεις τον catfish κάνεις reset to TPS και σιγουρέυεσαι ότι οι κυλινδροι ειναι σωστά ρυθμισμένοι.
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

nontas78

Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #43 - : Σεπτέμβριος 10, 2014, 05:25:42 μμ »
Α οκ.σ ευχαριστω.εγω εχω γατοψαρο αρα δεν θελω ρυθμιση.σ ευχαριστω φιλος.

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #44 - : Σεπτέμβριος 10, 2014, 05:39:30 μμ »
Α οκ.σ ευχαριστω.εγω εχω γατοψαρο αρα δεν θελω ρυθμιση.σ ευχαριστω φιλος.


Τι ενοείς ότι έχεις γατοψαρο και ΔΕΝ θέλεις ρύθμιση????


το ότι έχεις catfish δεν σημαίνει ότι είναι σωστα ρυθμισμένο το TPS και έχει γίνει συγχρονισμός κυλίνδρων.
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης