0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οκ όταν πάω να βάλουμε τους δίσκους του συμπλέκτη θα ζητήσω ένα μάθημα να δω πως και τι στην πράξη.Ευχαριστώ και τους 2 σας παίδες.
παιδια δεν ειναι ολα τα μηχανακια το ιδιο. αλλα δειχνουν να δουλευουν στο 4 αλλα στο 3.5 αλλα στο 3.1 lft. παιζει ρολο η κατασταση του κινητηρα, η κατασταση και η παροχη της τρομπας βενζινης οπως επισης και οι εγκεφαλοι διαφερουν. αν στο ιδιο μηχανακι αλλαξεις 2 εγκεφαλους με τις ιδιες ρυθμισεις σε ολες τις παραμετρους στον καυσαναλυτη θα δεις αλλα νουμερα οποτε το καθε ενα ειναι μοναδικο, σιγουρα υπαρχουν καποια νουμερα που παιζουν πιο συχνα αλλα δεν ειναι κανονας. το long fuel trim μεταβαλει ολο τον χαρτη σε πλουσιο η φτωχο ενω το idle fuel trim μονο στο ρελαντι.τα μπουζι ειναι μια εικονα αλλα δεν αποτελουν και το απολυτο κριτηριο μιας και αν εισαι φτωχος ψηλα, πρεπει να οδηγησεις σε γρηγορους ρυθμους για τουλαχιστον 5 λεπτα για να χρωματιστει το μπουζι και πρεπει να το σβησεις και να το ελεγξεις αμεσως, αν για καποιο λογο ομως εισαι πλουσιος στα χαμηλα οταν θα οδηγησεις νορμαλ για να γυρισεις σπιτι το μπουζι θα χρωματιστει με τις συνθηκες του πλουσιου. η καλυτερη εικονα ειναι wideband και βολτα στον δρομο η δυναμομετρο.υγ. γιωργο far ο αγγελος μου ειχε ζητησει να μην καει το μηχανακι του, οπως μου το ζητανε πολλοι που δεν ξεπερναν τα 130km/h ακομα και σε ταξιδι και ετσι το κανω πολυ φτωχο εις γνωση τους , βεβαια με αυτην την ρυθμιση η 5η και η 6η δεν γεμιζουν με τιποτα για τελικη ταχυτητα. ζημια δεν μπορει να βγαλει ο κινητηρας ευκολα απο φτωχο μιγμα γιατι εχει πολυ χαμηλη σχεση συμπιεσης, αν ηταν mille κινητηρας εκει θα ειχαμε θεμα
Λες να το δούμε αύριο στον καφέ?Θα φερεις pc?
Παράθεση από: Soner στις Σεπτέμβριος 10, 2014, 11:34:58 πμΛες να το δούμε αύριο στον καφέ?Θα φερεις pc?Άρη το δικό μου pc δεν έχει αυτονομία μιας που η μπαταρία αποδήμησε!
αργυρη η διαδικασια εχει ως εξηςαφου ρυθμισεις tps μετα χαμηλωνεις σταδιακα το ift μεχρι να αρχισεις να εχεις αρυθμιες στο ρελαντι,παντα με κινητηρα πανω απο τους 75 με 80οC, σε εκεινο το σημειο εχεις σε καποιον απο τους δυο κυλινδρους ( αν οχι και στους δυο που ειναι ιδανικο) μονοξειδιο κατω απο 1%. στην συνεχεια ανεβαζεις σταδιακα μεχρι η λειτουργεια του ρελαντι να ειναι ομαλη, δηλαδη το ρελαντι στρωνει μολις το μιγμα γινεται ιδανικο. ολα αυτα ειναι για ρυθμιση βαση ακουσματος και επειριας χωρις καυσαναλυτη, δεν κανεις την καλυτερη δυνατη δουλεια αλλα εισαι σε καλα επιπεδα.τωρα οσον αφορα το ltft ο δρομος και η καταναλωση ειναι τα μονα που μπορεις να δεις και να συμβουλευτεις χωρις εργαλεια και πραττεις αναλογως.δεν ειναι λιγα τα μηχανακια , ειδικα στις αρχες που περνουσαμε συνεχεια το catfish , που βαζαμε τον χαρτη με ρυθμισεις 4 το ltft και 20% το ift και απο 10 λιτρα τα 100 επεφτε στα 6,5 ενω καποια αλλα μηχανακια με τις ιδιες ρυθμισεις δεν βλεπαν κατω απο 8 με τιποτα εαν δεν εριχνα το ltft στο 3.2 η και 2.9 . οποτε το καλυτερο μετρο ειναι η καταναλωση.βεβαια πρεπει να τονισω οτι το capo εχει την δυναμη να βγαλει την τελικη των 240 αλλα εκει εχει μικτης χρησης καταναλωση τα 9 και ταξιδιου με 140῏160km/h τα 7.5 με 8 λιτρα. οι περισοτεροι επιλεγουν οικονομια στα 6 λιτρα και ικανοποιητικο τραβηγμα μεχρι τα 200 . εδω που τα λεμε λογω δοκιμων τελικης στο δικο μου capo, εχω δοκιμασει να δω συμπεριφορες και ανω των 260. η μεγαλυτερη τελικη ηταν 269 με gps και πρεπει να πω οτι λογω μετωπικης επιφανειας και αεροδυναμικης δεν σου εμπνεει εμπιστοσυνη πανω απο τα 240km/h. νιωθεις να ελαφρενει ο μπροστινος τροχος και αρχιζει μια ασαφεια σε ολη την μοτοσυκλετα, οποτε ταχυτητες 200 και 230 ειναι υπεραρκετες για το πλαισιο και τα κιλα τουυγ. το μονοξειδιο που προτεινει ο κατασκευαστης ειναι 1 με 1,5% σε καθε κυλινδρο με maximum διαφορα μεταξυ των το 1%
Μιας και καταληξαμε και βγαλαμε συμπερασματα για τη σωστη λειτουργια χαρη στον bill για ακομα μια φορα...Θα θελα να κανω μια ερωτηση.( τελευταια τ ορκιζομαι )Ειπε ο Βασιλης : ΑΦΟΥ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΟ TPS.τι εννοει;ποια ρυθμιση ειναι αυτη;
Α οκ.σ ευχαριστω.εγω εχω γατοψαρο αρα δεν θελω ρυθμιση.σ ευχαριστω φιλος.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι