0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Vaios Paraskevas

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia ETV 1000 2001
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #345 - : Οκτώβριος 24, 2021, 11:50:44 μμ »
όχι παιδια δεν εχει στροβιλισμούς.Δεν με χτυπάει καθόλου ο αερας με οσα χιλιομετρα και αν πάω και με 200+.Ειμαι περιπου 1.70-.Τωρα βεβαια εχω ενα θεμα με το τι εννοειτε στροβιλισμούς.Αερας πάντως πανω μου δεν εχω αν και μερικες φορες οταν εχει πλαγιους ανεμους εκει στα 160 ταλαντευεται λιγο η μηχανη.Και οταν εχω και βαλιτσες τοτε χορευει σαμπα μερικες φορες :cry:Οταν δεν εχει αερα ειναι ολα τελεια.Για καντε το λιγο πιο λιανα αυτο με τους στροβιλισμους γιατι μπορει να εχω λαθος ιδεα.

*

Αποσυνδεδεμένος Vaios Paraskevas

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia ETV 1000 2001
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #346 - : Οκτώβριος 24, 2021, 11:52:32 μμ »
επίσης αυτο με το φρυδάκι στα πρωτα μοντελα τι ειναι???

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #347 - : Οκτώβριος 25, 2021, 08:27:52 πμ »
επίσης αυτο με το φρυδάκι στα πρωτα μοντελα τι ειναι???
όχι παιδια δεν εχει στροβιλισμούς.Δεν με χτυπάει καθόλου ο αερας με οσα χιλιομετρα και αν πάω και με 200+.Ειμαι περιπου 1.70-.Τωρα βεβαια εχω ενα θεμα με το τι εννοειτε στροβιλισμούς.Αερας πάντως πανω μου δεν εχω αν και μερικες φορες οταν εχει πλαγιους ανεμους εκει στα 160 ταλαντευεται λιγο η μηχανη.Και οταν εχω και βαλιτσες τοτε χορευει σαμπα μερικες φορες :cry:Οταν δεν εχει αερα ειναι ολα τελεια.Για καντε το λιγο πιο λιανα αυτο με τους στροβιλισμους γιατι μπορει να εχω λαθος ιδεα.

Στροβιλισμούς με 1.70 υψος και ειδικά αν οδηγάς με τανγκ μπαγκ στα ταξίδια δύσκολα θα δεις. Παίζουν βεβαια και άλλα ρόλο. Αλλο 1,70 με ψηλό κορμό και κοντά πόδια και άλλο 1,70 με ψηλά πόδια και κοντό κορμό. Το ύψος μονο του δεν λέει όλη την αλήθεια.
Ο στροβιλισμός είναι η συνθήκη που δημιουργείται όταν ο αέρα περνάει πάνω από την ζελατίνα της μοτό, χτυπάει πάνω σου και γυρίζει στον κενό χώρο που δημιουργείται μεταξύ της ζελατίνας της μοτο και του σώματος σου. Εσένα λόγο ύψους δεν σε χτυπάει να γυρίσει μέσα, και αν έχεις και τανγκ μπάγκ δεν του έχεις αφήσει και χώρο να στροβιλίσει.

Φρυδάκι βάζουμε οι ψηλότεροι για να αναβάσουμε το ύψος της ζελατίνας, αλλά και να δημιουργήσουμε ένα μινι σημείο υποπίεσης κατά των στροβιλισμών, στο κενό που δημιουργείται εκει που ενώνονται.

*

Αποσυνδεδεμένος Nikos B

  • ***
  • 123
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +139
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #348 - : Οκτώβριος 25, 2021, 12:32:52 μμ »
Unocapo σχετικά με αυτό που γράφεις για τις ρυθμίσεις της ζελατίνας, - κάπως έτσι ελπίζω να ρυθμίσω εγώ με τη μαμά (σε ύψος) ζελατίνα.  Αυτή τη στιγμή η ψιλή ermax που φόραγε, είναι τέρμα έξω το κάτω μέρος (και τέρμα κάτω για να βλέπω απο πάνω  :P) και τέρμα μέσα το πάνω μέρος και είναι αρκετά καλά...

Όσο αφορά την ερώτηση του Vaios Paraskeuas, εγώ με το στροβιλισμό νιώθω οτι τρέμει πολύ το κράνος μου (AGV K5 καινούργιο) στο σημείο να μη μπορώ να διαβάσω ταμπέλες....

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 25, 2021, 12:35:06 μμ από Nikos Biris »

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #349 - : Οκτώβριος 25, 2021, 12:54:21 μμ »
Unocapo σχετικά με αυτό που γράφεις για τις ρυθμίσεις της ζελατίνας, - κάπως έτσι ελπίζω να ρυθμίσω εγώ με τη μαμά (σε ύψος) ζελατίνα.  Αυτή τη στιγμή η ψιλή ermax που φόραγε, είναι τέρμα έξω το κάτω μέρος (και τέρμα κάτω για να βλέπω απο πάνω  :P) και τέρμα μέσα το πάνω μέρος και είναι αρκετά καλά...

Όσο αφορά την ερώτηση του Vaios Paraskeuas, εγώ με το στροβιλισμό νιώθω οτι τρέμει πολύ το κράνος μου (AGV K5 καινούργιο) στο σημείο να μη μπορώ να διαβάσω ταμπέλες....

Το καλό με τους αποστάτες του Πολωνού είναι πως μπορείς να ρυθμίσεις on the go. Οπότε μην φοβάσαι να το κάνεις. Στο επόμενο μακρινό σου ταξίδι, κάθε 30-40 χλμ άλλαζε θέσεις. Σίγουρα θα βρεις την σωστή  ;)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης