0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

tserts

Απ: Τρόμπα συμπλέκτη - αλλαγή με συμβατή mpl-tuning (Κάπο)
« Απάντηση #15 - : Δεκέμβριος 31, 2009, 08:43:42 μμ »
Είχαμε ούτως ή άλλως διαφορά και τις μαμά τρόμπες Γιάννη (ήταν πιο βαρύ το δικό σου αμπραγιάζ), και αυτή η διαφορά μεταφέρθηκε στα νέα δεδομένα.

Όντως για τα λεφτά που κοστίζει και για τα οφέλη που προσφέρει, είναι μια πολύ καλή μετατροπή.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Τρόμπα συμπλέκτη - αλλαγή με συμβατή mpl-tuning (Κάπο)
« Απάντηση #16 - : Ιανουάριος 01, 2010, 01:39:00 μμ »
Συνεχιζοντας το θεμα μιας και ο πυρετος δεν με αφηνει να κανω τιποτα τις 2 τελευταιες μερες  :psdof: :psdof: :psdof:


Οι δισκο/ καμπανα στους κινητηρες ROTAX λιπαινετε απο μια διοδιο, στην οποια βιδωνει ενα ζιγκλερακι-σαν κι αυτο στην πρωτη φωτο.


Στους παλιους κινητηρες της ROTAX, το ζιγκελακι αυτο ειχε μεγεθος #75-80 (δεν θυμαμαι καλα), ενω στα πρωτα καινουρια μοτερ (rsv 04-05) το αλλαξαν, και το μικρυναν στο #60. Στα 06 και μετα μοτερ, το μικρυναν ακομα περισσοτερο, και το εφτασαν στο #40.

Αυτο το ζιγκλερακι ουσιαστικα ψεκαζει λαδι πανω στους δισκους. Οσο πιο πολυ το λαδι πανω τους, τοσο πιο δυσκολο ειναι να τους χωρισεις-και ουσιαστικα να βρεις και νεκρα ;)


Αρα, βαζοντας μικροτερο ζιγκλερ, βρισκεις πιο ευκολα νεκρα.
Προσωπικα, το βρηκα καλο στο δικο μου μοτερ, αλλα η διαφορα ηταν μικρη (αισθητη ομως). Ο λογος ηταν οτι εχω αλλη τρομπα συμπλεκτη, η οποια σπρωχνει πλεον την καμπανα μακρυτερα-παροτι εχω και δευτερευον εμβολακι MPL.
Φανταζομαι οτι σε καποιο στοκ μηχανακι, θα υπαρχει μεγαλυτερη διαφορα στην ευρεση νεκρας.

Προσωπικη μου γνωμη παντα (και επειδη ο χειμωνας ειναι καιρος για "δουλεια"), θα σας ελεγα να το δοκιμασετε. Αλλωστε δεν ειναι δυσκολη διαδικασια (αν και απαιτει λιγο δεξιοτεχνια)

Το ζιγκλερ το βρισκεται ξεβιδωνοντας την βιδα της παρακατω φωτο (νο2):

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 27, 2014, 02:55:55 μμ από bros400pgm »
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Τρόμπα συμπλέκτη - αλλαγή με συμβατή mpl-tuning (Κάπο)
« Απάντηση #17 - : Ιανουάριος 01, 2010, 01:48:54 μμ »
Λογικα, λιγο λαδι θα χυθει, γιαυτο καλο ειναι να εχετε καποιον να κραταει το μηχανακι, γερνωντας το απο την δεξια μερια.
Ετσι, θα βλεπετε και καλυτερα το ζιγκλερ-εχετε και μια λαμπα να βλεπετε καλα ;).

Με ενα ισο κατσαβιδι το ξεβιδωνετε και το αντικαταστιτε με το καινουριο #40.

Ξανα βιδωνετε την αλενοβιδα και παπαλα. :D :D :D

Περισσοτερα ΕΔΩ

 

[το συνημμένο έχει διαγραφεί από τον Διαχειριστή]
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Τρόμπα συμπλέκτη - αλλαγή με συμβατή mpl-tuning (Κάπο)
« Απάντηση #18 - : Ιανουάριος 01, 2010, 03:17:58 μμ »
Ετοιμοι για ''Ομαδικη'' ζiγκλερακια???? :D :D :D :D :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Τρόμπα συμπλέκτη - αλλαγή με συμβατή mpl-tuning (Κάπο)
« Απάντηση #19 - : Ιανουάριος 01, 2010, 04:31:16 μμ »
καλα εχετε ξεφυγει εσεις
 το εχετε αναγει σε επιστημη το θεμα
 :prm

*

tserts

Απ: Τρόμπα συμπλέκτη - αλλαγή με συμβατή mpl-tuning (Κάπο)
« Απάντηση #20 - : Ιανουάριος 05, 2010, 05:39:38 μμ »
Παράθεση
Any aprilia dealer can get it for you. Part no. for the #40 jet is 0268751.

Ισχύει αυτό; Είναι πολύ καλό για να μην το δοκιμάσω αυτό..  :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος tasosm

  • *******
  • 1045
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τρόμπα συμπλέκτη - αλλαγή με συμβατή mpl-tuning (Κάπο)
« Απάντηση #21 - : Ιανουάριος 08, 2010, 10:32:12 μμ »
the #40 jet (that you just installed) has a larger hole than the #60 that the engine came with. Since more oil is being allowed onto the clutch pack it will lubricate the plates more and erase some little problems (like not being able to find neutral and having the bike creep forward while in gear with the clutch in).

Αυτος λεει το αντιθετο.

Tον μα@@κα.Αντιθετα τα εγραψε.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 08, 2010, 10:36:53 μμ από tasosm »

*

Αποσυνδεδεμένος tasosm

  • *******
  • 1045
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τρόμπα συμπλέκτη - αλλαγή με συμβατή mpl-tuning (Κάπο)
« Απάντηση #22 - : Ιανουάριος 08, 2010, 10:59:03 μμ »
Εκατσα και διαβασα ολη τη συζητηση και μαλιστα ενας ο οποιος ειχε φαλκο και ζιγκλερι με νουμερο 0,75,βαζοντας το 0,40 πενεψε παρα πολυ την αλλαγη.

Οποτε καποια στιγμη τωρα που δεν κυκλοφορει και πολυ το μηχανακι ειναι καλη ευκαιρια για την αλλαγη.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Τρόμπα συμπλέκτη - αλλαγή με συμβατή mpl-tuning (Κάπο)
« Απάντηση #23 - : Ιανουάριος 09, 2010, 10:05:12 πμ »
the #40 jet (that you just installed) has a larger hole than the #60 that the engine came with. Since more oil is being allowed onto the clutch pack it will lubricate the plates more and erase some little problems (like not being able to find neutral and having the bike creep forward while in gear with the clutch in).

Αυτος λεει το αντιθετο.

Tον μα@@κα.Αντιθετα τα εγραψε.

Οντως καπου εχει μπερδευτει............Τα μετρησα και εγω και το 40αρι ειναι μικροτερο. Απλα αυτο που καταλαβα εγω ειναι οτι δεν ειναι ιδιο με 40αρι ζιγκλερ βενζινης  ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Τρόμπα συμπλέκτη - αλλαγή με συμβατή mpl-tuning (Κάπο)
« Απάντηση #24 - : Ιανουάριος 11, 2010, 12:56:33 μμ »
 :fc21:

ρε πάρτε ενα Χόνδα που δε χαλάει...αυτα τα ''ιταλικά'' όλο τετοια ειναι.... :dry: :dry:

*

M.FACTORY

Απ: Τρόμπα συμπλέκτη - αλλαγή με συμβατή mpl-tuning (Κάπο)
« Απάντηση #25 - : Ιανουάριος 11, 2010, 04:39:09 μμ »
καλά εγω έβγαλα κύστη στον καρπό και μέχρι να το πουλήσω σκέφτηκα, λέτε να κάνει δουλεία  και στο mille μου;;;;;;αν ειναι ειμαι μεσα για ομαδική αγορά και παμε στον bill μετα.....

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης