Συνεχιζοντας το θεμα μιας και ο πυρετος δεν με αφηνει να κανω τιποτα τις 2 τελευταιες μερες
Οι δισκο/ καμπανα στους κινητηρες ROTAX λιπαινετε απο μια διοδιο, στην οποια βιδωνει ενα ζιγκλερακι-σαν κι αυτο στην πρωτη φωτο.
Στους παλιους κινητηρες της ROTAX, το ζιγκελακι αυτο ειχε μεγεθος #75-80 (δεν θυμαμαι καλα), ενω στα πρωτα καινουρια μοτερ (rsv 04-05) το αλλαξαν, και το μικρυναν στο #60. Στα 06 και μετα μοτερ, το μικρυναν ακομα περισσοτερο, και το εφτασαν στο #40.
Αυτο το ζιγκλερακι ουσιαστικα ψεκαζει λαδι πανω στους δισκους. Οσο πιο πολυ το λαδι πανω τους, τοσο πιο δυσκολο ειναι να τους χωρισεις-και ουσιαστικα να βρεις και νεκρα Αρα, βαζοντας μικροτερο ζιγκλερ, βρισκεις πιο ευκολα νεκρα.
Προσωπικα, το βρηκα καλο στο δικο μου μοτερ, αλλα η διαφορα ηταν μικρη (
αισθητη ομως). Ο λογος ηταν οτι εχω αλλη τρομπα συμπλεκτη, η οποια σπρωχνει πλεον την καμπανα μακρυτερα-παροτι εχω και δευτερευον εμβολακι MPL.
Φανταζομαι οτι σε καποιο στοκ μηχανακι, θα υπαρχει μεγαλυτερη διαφορα στην ευρεση νεκρας.
Προσωπικη μου γνωμη παντα (και επειδη ο χειμωνας ειναι καιρος για "δουλεια"), θα σας ελεγα να το δοκιμασετε. Αλλωστε δεν ειναι δυσκολη διαδικασια (αν και απαιτει λιγο δεξιοτεχνια)
Το ζιγκλερ το βρισκεται ξεβιδωνοντας την βιδα της παρακατω φωτο (νο2):