Συνεχίζοντας, τελικά έβαλα τα Pirelli Scorpion Trail.
Από μερικές βόλτες, μετά το απαραίτητο στρώσιμο, σε Κακιά Σκάλα (παλιά εθνική) και Επίδαυρο οι εντυπώσεις είναι θετικότατες. Γεωμετρία πολύ γρήγορη, πολύ καλό κράτημα και σταθερότητα στη στροφή και πολύ ευέλικτο και σίγουρο σε απότομες αλλαγές κλίσεις. Σε σχέση με το Sync με το οποίο το συγκρίνω:
1. Πιο γρήγορη γεωμετρία: Μπαίνει πιό γρήγορα στη στροφή και αλλάζει κλίσεις πολύ γρήγορα και όσο θέλεις χωρίς ασάφεια. Αυτό ειδικά το χαρακτηριστικό το λάτρεψα.
2. Πιο ενισχυμένο: μεγαλύτερη σταθερότητα και ακαμψία = μεγαλύτερη εμπιστοσύνη, αλλά και λιγότερο άνετο λόγω μικρότερης ενδοτικότητας του ελαστικού (σε σαμάρια λακκούβες κλπ)
3. Κράτημα - πρόσφυση: θα έλεγα περίπου τα ίδια. Ίσως θέλει λίγο περισσότερο ζέσταμα στην αρχή αλλά μιλάμε για οριακές διαφορές
4. Το λάστιχο τελειώνει πολύ δύσκολα. Θα έλεγα ότι προς το παρόν είναι πάνω από τα δικά μου όρια σε σχέση με ότι έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα (Metzeler Tourance (το απλό όχι το EXP) και Pirelli Scorpion SYNC). Σε συνδυασμό με το 1. πολύ στρητάδικη χάραξη.
5. Σε πολύ μικρές ταχύτητες (μέχρι 10-20 km/hr) καταλαβαίνεις τα τακουνάκια. Μετά όμως αυτό εξαφανίζεται και είναι πολύ σταθερό στην ευθεία (Αττική οδός με πολύ αέρα, μπαγκαζιέρα και 180 km/hr)
Και τελειώνοντας: υποκειμενική αίσθηση ότι κάνω τα ίδια πράγματα πολύ πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας. Το λάστιχο δίνει την εντύπωση ότι όσο και να το πιέσεις δεν θα σε προδώσει. Εν κατακλείδι πιστεύω ότι ταιριάζει απόλυτα στο χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας όσον αφορά τη σχεδίαση. Για την αντοχή στο χρόνο και στη φθορά είδωμεν...
ΥΓ. Σε χώμα τα πάτησα ελάχιστα αλλά εμπνέουν εμπιστοσύνη (για το είδος του ελαστικού) και δεν φοβάσαι μην χαλάσουν (όπως με το Sync).