0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτό παίζει να έχει γίνει,το έχει πάθει γνωστός μου με CAPO,είχε διαροή η κάτω τρόμπα και έβγαζε τα υγρά μέσα στο κάρτερ έπαθε ζημιά στο σαζμάν με όλα τα επακόλουθα , αντικατάσταση γραναζιών ένα κάρο λεφτά και άλλα, για πρόσεξέ το.
Παράθεση από: April6226 στις Αύγουστος 04, 2009, 02:48:52 μμΑυτό παίζει να έχει γίνει,το έχει πάθει γνωστός μου με CAPO,είχε διαροή η κάτω τρόμπα και έβγαζε τα υγρά μέσα στο κάρτερ έπαθε ζημιά στο σαζμάν με όλα τα επακόλουθα , αντικατάσταση γραναζιών ένα κάρο λεφτά και άλλα, για πρόσεξέ το. Μα δεν το ειπα στην τυχη φιλε μου....Εχω προλαβει 2 φορες τετοια περιπτωση.Δεν μου ετυχε ωστοσο κατι αναλογο με αυτο που λες.Αλλωστε για να γινει θα πρεπει να εχει πεσει πολυ υγρο μεσα που σημαινει οτι καποιος δεν την ψιλιαστηκε την δουλεια οταν ηταν καιρος Ειναι συνηθες φσινομενο στα ΚΤΜ 950 χωρις να θελω να τα υποτιμησω σαν μοτοσυκλετες.Κι αυτο επειδη χρησιμοποιουν το υγρο συμπλεκτη της Mangura που ειναι απιστευτα λεπτορευστο.Ευχομαι ολοψυχα του φιλου να ειναι αυτο που λεει ο Κοσμας κι οχι αυτο που λεω εγω
Παράθεση από: MakisRC51 στις Αύγουστος 03, 2009, 04:08:47 μμΕτσι οπως το περιγραφεις πιθανοτατα να χανει ελαφρως η τσιμουχα...............και τα υγρα του συμπλεκτη κανουν πλεον παρεα με τα λαδια του καρτερ σου...........Αυτό παίζει να έχει γίνει,το έχει πάθει γνωστός μου με CAPO,είχε διαροή η κάτω τρόμπα και έβγαζε τα υγρά μέσα στο κάρτερ έπαθε ζημιά στο σαζμάν με όλα τα επακόλουθα , αντικατάσταση γραναζιών ένα κάρο λεφτά και άλλα, για πρόσεξέ το.
Ετσι οπως το περιγραφεις πιθανοτατα να χανει ελαφρως η τσιμουχα...............και τα υγρα του συμπλεκτη κανουν πλεον παρεα με τα λαδια του καρτερ σου...........
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι