APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: yannis_k76 στις Σεπτέμβριος 16, 2008, 05:32:35 μμ
-
Ένα απαραίτητο σχόλιο πριν την εξιστόρηση του ταξιδιωτικού το οποίο θα ανεβάσω τις επόμενες μέρες στο φορουμ (μπορεί και σήμερα αν προλάβω): όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το πεγκασο trail το είδα στις φωτό και το ερωτεύτικα. Ήταν και παραμένει ένα μηχανάκι που για τα δικά μου γούστα είναι το πιο όμορφο μονοκύλινδρο ον-οφφ. Για 2 χρόνια με συντρόφεψε απροβλημάτιστα και πέρασα πολύ όμορφες στιγμές μαζί. Εκδρομές, ταξίδια, βόλτες. Στο τελευταίο ταξίδι όμως το γυαλί έσπασε. Το pegaso μου πάει για πούλημα, και ο λόγος είναι οτί αυτό που συνέβει με χάλασε. Εκ των υστέρων βέβαια, γιατί τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή τα αποτελέσματα θα μπορούσε να ήταν πολύ χειρότερα από μια απλή χαλάστρα συναισθημάτων… Λίγη υπομονή να διαβάσετε το ταξιδιωτικό και θα καταλάβετε.
Το πρόβλημα ? … διακόπτης…
Απλό ε? Μπα?
όπως έγραψα και στο μοτο.γκρ (γράφω ως «road spirit»)
το ότι τα πέγκασο μέχρι και το 2004 (οπότε και βγήκε το νέο μοντέλο strada/trail) είχαν το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι γνωστό.
Τα θρεντ είναι γνωστά στην ενότητα του φόρουμ για το πεγκασο 650/ie klp klp…(πχ http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=2788.0)
Μέχρι τώρα όμως στο φόρουμ δεν είχε αναφερθεί αυτό το πρόβλημα για το pegaso strada/trail, στην αντίστοιχη ενότητα (εκτός και αν μου έχει διαφύγει), ούτε επίσης είχα ακούσει για αντίστοιχο περιστατικό .... θεώρησα λοιπόν αυθαίρετα ότι η απρίλια βγάζοντας νέο μοντέλο θα είχε προχωρήσει σε αντικατάσταση αυτού του προβληματικού εξαρτήματος, στη λύση ενός προβλήματος γνωστού για χρόνια ... λογική σκέψη (νόμιζα)
Ενός προβλήματος, που όσο απλό και αν είναι τεχνικά, μπορεί κάλιστα – υπο συνθήκες – να σε ΣΚΟΤΩΣΕΙ.}
Και ποτέ μια ανάκληση. Ούτε καν αλλαγή στο νέο μοντέλο.
Τελικά αποδυκνείεται ότι η εταιρεία μας έχει γραμμένους στα @@ και ότι αδιαφορεί για την ασφάλεια μας και για τη γνώμη του αγοραστικού κοινού.
Στο παρελθόν υποστήριξα πολλές φορές την εταιρία στο μοτο.γκρ όπου γράφω τακτικά… γιατί έτρεφα την ελπίδα ότι προβλήματα του παρελθόντος έχουν λυθεί… και εφόσον δεν είχε αναφερθεί πουθενά αντίστοιχο περιστατικό για το strada/trail, πίστευα ότι η ελπιδα αυτή επικυρώνεται… Τελικά, μαλλον το αντίθετο επικυρώνεται. Όταν μάλιστα μιλώντας απεγνωσμένος στο τηλέφωνο με το μηχανικό (γιατί δε πήγαινε το μυαλό μου ότι θα είναι αυτό το πρόβλημα) έλαβα την απάντηση «ο διακόπτης είναι, το κάνει αυτό το μοντέλο…», η σκέψη είναι ότι για να υπάρχει αυτή η γνώση, υπάρχουν και αντίστοιχες εμπειρίες/συμβάντα… που δεν έχουν αναφερθεί… Μάλιστα…
Αν θέλει κάποιος mod, ας ανοίξει σχετικό θρεντ με το πρόβλημα στην ενότητα για το strada/trail, ώστε να ενημερωθεί πλέον ο κάθε κάτοχος. Εγω πραγματικά βαριέμαι και δεν έχω διάθεση να ασχοληθώ περαιτέρω.
Απρίλια τέλος για μένα. Οριστικά και αμετάκλητα. Και δεν θα κάνω κανένα περαιτέρω σχόλιο για αυτό.
-
για το ταξιδιωτικό :
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6656.msg316454#msg316454
το έχω ήδη ανεβάσει στο μοτο.γκρ και δίνω το σχετικό λινκ
σορρυ guys αλλά δε προλαβαίνω να το κανω copy-paste και upload τις φωτό ξανα. Ελπίζω να το απολαύσετε και να εκλάβετε τα σχόλια που γίνονται μέσα για την απρίλια ως συναισθηματικές εκφράσεις που σου βγαίνουν τη στιγμή που βιώνεις το ταξιδιωτικό, με όλες τις εντάσεις και με όλο τον αυθορμητισμό...
thnx
-
Φιλε μου το ταξιδιωτικό το διάβασα ήδη .
χωρίς να υπερασπίζομαι την Απριλια( μιας και έχεις δίκιο για τις ανακλήσεις ) θα σε καλούσα να το σκεφτείς πριν παρεις τέτοιες αποφάσεις .
Σε ολους έχουν τύχει τέτοια και λύνονται .
Εδώ είμαστε για ότι χρειαστείς !!!!!
συμπληρώνω .....Η απρίλια είναι τέλος ....για τους περισσότερους απο δω μέσα και εμου συμπεριλαμβανομένου .....χρόνια τώραααααααα !!!
Τα μηχανάκια όμως τα λατρεύω και τα γουσταρω !!! :ohyes: :ohyes:
-
ελα ρε..εχτες το διάβαζα και το συζητάγαμε... :bye: :bye: εσύ ησουνα...??? αστα... το μελέτησα καλά το Ταξιδιωτικό σας, αλλά δεν ηθελα να ποσταρω πριν γράψετε όλοι...
τώρα... όπως είπα και σε αλλους εδώ μεσα για το σκηνικό..: 1η φορά ακούω διακόπτη για trail.. ο.κ. μπορεί να ήταν καθαρά γκαντεμιά...(στα pegasoie) συμβαίνει.. από την άλλη...
δεν μπορώ να πω παρά ότι.... 'σε καταλαβαίνω και εξοργίζομαι'' τέλος.
-
:a008 :a008 :a008
και τι να πω άλλοστε!!!!!!!
το πρόβλημα με την αντιπροσωπεία γνωστό και χωρίς να μπορούμε έστω να ελπίζουμε σε λύση!!!!!!!
Που είσαι ρε LIANA!!!!!!!!!
ΥΓ. που να μίλαγα κιόλας!!!!
-
Μέχρι τώρα όμως στο φόρουμ δεν είχε αναφερθεί αυτό το πρόβλημα για το pegaso strada/trail, στην αντίστοιχη ενότητα (εκτός και αν μου έχει διαφύγει), Τελικά, μαλλον το αντίθετο επικυρώνεται. Όταν μάλιστα μιλώντας απεγνωσμένος στο τηλέφωνο με το μηχανικό (γιατί δε πήγαινε το μυαλό μου ότι θα είναι αυτό το πρόβλημα) έλαβα την απάντηση «ο διακόπτης είναι, το κάνει αυτό το μοντέλο…», η σκέψη είναι ότι για να υπάρχει αυτή η γνώση, υπάρχουν και αντίστοιχες εμπειρίες/συμβάντα… που δεν έχουν αναφερθεί… Μάλιστα…
Αν θέλει κάποιος mod, ας ανοίξει σχετικό θρεντ με το πρόβλημα στην ενότητα για το strada/trail, ώστε να ενημερωθεί πλέον ο κάθε κάτοχος. Εγω πραγματικά βαριέμαι και δεν έχω διάθεση να ασχοληθώ περαιτέρω.
Απρίλια τέλος για μένα. Οριστικά και αμετάκλητα. Και δεν θα κάνω κανένα περαιτέρω σχόλιο για αυτό.
Χτες καθόμουν μέχρι αργά και διάβασα το ταξίδι σας.
Δεν έβαλα σχόλια γιατί χαλάστηκα την ώρα που διάβαζα
την περιγραφή του ατυχήματος του Ηλία. :ohmy:
Χαίρομαι όμως που δεν έγραψα, γιατί αν είχε πάθει τίποτα
θα έγραφα ευχές για περαστικά. Ευτυχώς δεν χρειάστηκε κι έτσι
δεν υπήρχε λόγος να ποστάρω κάτι διαφορετικό απ' ότι είπαν όλοι, έτσι κι αλλιώς
το ταξίδι ήταν..... :kalo:
Γιάννη έχω μαρκάρει με κόκκινο και σαν απάντηση σε αυτό που λες για τον διακόπτη, να σου πω , αν θυμάμαι καλά το έχουν πάθει κι άλλοι και δεν είναι μυστικό. Νομίζω είχε γράψει κι ο zeppelin για το δικό του.
Χωρίς να υπερασπίζομαι με τίποτα την εταιρία μια κι εγώ δεν έχω τραβήξει και λίγα με τους 3 διακόπτες του "IE".
Απλά σου λέω έχει αναφερθεί αλλά όχι με τοσο μεγάλη συχνότητα όπως τα "IE"
Πάντως έτσι κι αλλιώς δίκιο έχεις, δίκιο έχουμε όλοι πάντα.
Υ.Γ. το..."sorry" του τίτλου δε νομίζω ότι χρειάζεται. :D
-
:srry: :srry: :srry:
γιατι ειναι ασχημο και συναμα λυπητερο να βλεπεις ανθρωπους που αγαπανε την μοτοσυκλετα να την καταριουνται! :(
ελπιζω να βρεις αυτο που σου ταιριαζει και χωρις σκοτουρες :bye:
-
Κοντοζυγωνει και αλλο μηχανακι aprilia................φιλε μου σε καταλαβαινω απολυτα τι λες......;)
-
...
Γιάννη έχω μαρκάρει με κόκκινο και σαν απάντηση σε αυτό που λες για τον διακόπτη, να σου πω , αν θυμάμαι καλά το έχουν πάθει κι άλλοι και δεν είναι μυστικό. Νομίζω είχε γράψει κι ο zeppelin για το δικό του.
Χωρίς να υπερασπίζομαι με τίποτα την εταιρία μια κι εγώ δεν έχω τραβήξει και λίγα με τους 3 διακόπτες του "IE".
Απλά σου λέω έχει αναφερθεί αλλά όχι με τοσο μεγάλη συχνότητα όπως τα "IE"
Πάντως έτσι κι αλλιώς δίκιο έχεις, δίκιο έχουμε όλοι πάντα.
Υ.Γ. το..."sorry" του τίτλου δε νομίζω ότι χρειάζεται. :D
οκ, πραγματικά μου είχε διαφύγει. Ένα ψαξιμο το ειχα κάνει αλλά...
:srry:
-
οκ, πραγματικά μου είχε διαφύγει. Ένα ψαξιμο το ειχα κάνει αλλά...
:srry:
Απλα σαν υπόδειξη το ανέφερα. Να σκεφτείς ότι δεν βρίσκω και το ποστ να το δεις, τοσο κατω έχει παει.
Και αυτό έλειπε δηλαδή, κάθε φορά που θα θέλει να πάρει κάποιος μια μηχανή να ξεσκονίζει όλα τα απανταχού φορουμ μπας και προλάβει το κακό επειδή κάποιες εταιρίες τις ενδιαφέρει "μονό" να πουλάνε. :dry:
-
Αυτό που θα πώ μόνο είναι ότι ''χάθηκα'' μεσα στα τοπία από τις φωτογραφίες σας.... ;) ;)
Ζήλεψα για πάρτυ μου και χάρηκα που το χαρήκατε!!
Μακάρι και εγώ κάποτε :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
Απλα σαν υπόδειξη το ανέφερα. Να σκεφτείς ότι δεν βρίσκω και το ποστ να το δεις, τοσο κατω έχει παει.
Και αυτό έλειπε δηλαδή, κάθε φορά που θα θέλει να πάρει κάποιος μια μηχανή να ξεσκονίζει όλα τα απανταχού φορουμ μπας και προλάβει το κακό επειδή κάποιες εταιρίες τις ενδιαφέρει "μονό" να πουλάνε. :dry:
Και πουλάνε ...και δεν νοιάζονται ....
Χρονιαααααααααααααα τώρα ......
Ας ειναι καλα το ΑΒ που δίνει λυσεις και κουράγια στον κόσμο !!!
Σορρυ αλλα το χιουμορ μου απόψε πάσχει !!!! αλλα λεει την αλήθεια !!!! ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ !!!
-
Είναι όντως εξοργιστική η αδιαφορία της Aprilia για κάποιες στάνταρ βλάβες, για τις οποίες θα έπρεπε να γίνει άμεση ανάκληση. Φαίνεται ανεξήγητο αυτό που συμβαίνει, αφού κανείς δεν αμφιβάλλει ότι το κόστος της πληγωμένης αξιοπιστίας της εταιρείας είναι πολλαπλάσιο απο κείνο κάποιων ανακλήσεων...
Η εξήγηση πρέπει να βρίσκεται στο συνήθη (στις μεσογειακές χώρες) ύποπτο, δηλαδή στην ανοργανωσιά και την έλλειψη υπευθυνότητας. Εγώ έχω από καιρό βεβαιωθεί η Aprilia (όχι η Hellas) είναι μεγάλο μπουρδ@λο και έχουμε όλοι αρκετά δείγματα γι' αυτο - από τις επαναλαμβανόμενες αστοχίες σε ολοκαίνουργια μοντέλα μέχρι τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και το δίκτυο των συνεργείων της.
Είναι ερωτεύσιμες οι Aprilia, αναμφισβήτητα, και προσωπικά ο Πήγασός μου μ' αρέσει πολύ και δε με έχει προβληματίσει ιδιαίτερα μέχρι τώρα. Κι ούτε σκέφτομαι να τον αλλάξω σύντομα. Αν όμως τον άλλαζα με τις παρούσες συνθήκες, θα μου ήταν αδιανόητο να ξαναπάω σε Aprilia.
ΥΓ: Παρόλα αυτά, φίλε yannis_k76, αφού την πήρες που την πήρες την πανέμορφη Trail, ε δε αξίζει να την αλλάξεις για ένα...χαλασμένο διακόπτη! Βάλε το ρελέ και το πρόβλημα θα το ξεχάσεις!
-
Αυτό που θα πώ μόνο είναι ότι ''χάθηκα'' μεσα στα τοπία από τις φωτογραφίες σας.... ;) ;)
Ζήλεψα για πάρτυ μου και χάρηκα που το χαρήκατε!!
Μακάρι και εγώ κάποτε :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Να πω εδω ότι "μακάρι" έλεγα και εγω παλιότερα. Παιδιά, είναι πιο έυκολο από ότι νομίζουν ίσως κάποιοι.
7 μέρες + 2 (πλοίο) δεν είναι πολλές... Στο επιχείρημα "μα θέλουμε άδεια", θα σας πω ένα πράγμα : ΔΕΝ ξαναξοδεύω άδεια μου σε νησιά! η εμπειρία του να κάνεις ένα ταξιδι σαν αυτό με μοτοσυκλέτα είναι τόσο δυνατή, που με ευκολία σας λέω ότι ήταν οι καλύτερες διακοπές που έχω κάνει τα τελευταία 10 χρόνια. Και ας μην ήταν "διακοπές" από άποψη κούρασης. το αντιθετο ήταν, αλλά η ψυχική ανάταση που νιώθεις σε ξεκουράζει αλλιώς.
Όσον αφορά το κόστος, ξόδεψα ~ 800 ευρώ χωρίς να προσπαθούμε να κάνουμε οικονομία + τα εισητήρια του πλοίου, τα οποία παίζουν αναλόγως την περίοδο (hi - low season) και αν αντέχει κανείς για κατάστρωμα ή όχι
JUST DO IT !
-
Αυτό που θα πώ μόνο είναι ότι ''χάθηκα'' μεσα στα τοπία από τις φωτογραφίες σας.... ;) ;)
Ζήλεψα για πάρτυ μου και χάρηκα που το χαρήκατε!!
Μακάρι και εγώ κάποτε :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Να πω εδω ότι "μακάρι" έλεγα και εγω παλιότερα. Παιδιά, είναι πιο έυκολο από ότι νομίζουν ίσως κάποιοι.
7 μέρες + 2 (πλοίο) δεν είναι πολλές... Στο επιχείρημα "μα θέλουμε άδεια", θα σας πω ένα πράγμα : ΔΕΝ ξαναξοδεύω άδεια μου σε νησιά! η εμπειρία του να κάνεις ένα ταξιδι σαν αυτό με μοτοσυκλέτα είναι τόσο δυνατή, που με ευκολία σας λέω ότι ήταν οι καλύτερες διακοπές που έχω κάνει τα τελευταία 10 χρόνια. Και ας μην ήταν "διακοπές" από άποψη κούρασης. το αντιθετο ήταν, αλλά η ψυχική ανάταση που νιώθεις σε ξεκουράζει αλλιώς.
Όσον αφορά το κόστος, ξόδεψα ~ 800 ευρώ χωρίς να προσπαθούμε να κάνουμε οικονομία + τα εισητήρια του πλοίου, τα οποία παίζουν αναλόγως την περίοδο (hi - low season) και αν αντέχει κανείς για κατάστρωμα ή όχι
JUST DO IT !
Με έπεισες!!! ;) ;) :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
όσοι με ξέρετε, ξέρετε πολύ καλά ότι δεν κρύβομαι πίσω από το δαχτυλό μου. ξέρετε επίσης πως έχω λίωσει στα χέρια μου 2 πήγασο (ένα 600 και ενα 650). Ατυχίες και ελατωματικά ανταλλακτικά τα έχω αντιμετωπίσει και έχω μείνει και έχω σιχτιρισει πολύ πριν έρθω εδώ που είμαι τώρα.
Όμως κοιτώντας και συζητώντας με φίλους που έχουν άλλες μάρκες μοτο, χρόνια τώρα, έχω φτάσει στο συμπέρασμα πως δεν υπάρχει καμία μοτοσυκλέτα που να μην βγάζει χαζοπροβληματάκια που να σε χαλάνε... τι εννοώ:
τα τερατα αξιοπιστίας ΧΤ600 έκαιγαν πάντα ηλεκτρονικές, μόνο που κανείς δεν το έλεγε...
τα africa 750, cbr 600 έκαιγαν πρώτα τους ανορθωτές και μετά τις ηλεκτρονικές...
τα DR650 έμειναν από μίζα,
τα ZZR από ηλεκτρικά και τα 1100 έσπαγαν στανταρ τον 3ο κύλινδρο,
τα gsxr τα τελευταια κόβουν πλαίσιο,
τα busa έχουν πρόβλημα στα φρένα,
τα bmw 1200gs όταν ζοριστούν κόβουν άξονα μετάδοσης και δεν κάνει να τα πλένεις όταν είναι ζεστά γιατί καίγονται τα ηλεκτρονικά του ξεκασμού και δεν πρέπει να τα αφήνεις παραπάνω από 3 μέρες χωρίς να έχεις τον φορτιστή μπαταρίας επάνω,
τα F800GS έχουν προβλήματα στο κίβώτιο,
τα ΚΤΜ σπαγανε κεφαλές και ψαλίδια,
τα ducati o χριστός και η παναγία το 1098 μένει στα 5000χλμ
και πάει λέγοντας...
τι θέλω να πω...
όχι οτι δεν έχεις δίκιο... δικιο 100%...
αλλά νομίζω ότι δεν υπάρχει καμία εταιρία που θα εγγυηθεί 100% αλεξίσφαιρη χρήση σε καμία μοτοσυκλέτα.
γιατί πάντα θα υπάρχουν οι ελατωματικές παρτίδες, τα ελατωματικά ανταλλακτικά και πάει λέγοντας.
ξέρεις μου έκανε εντύπωση ότι προβλήματα βγάζουν περισσότερα οι ελληνικές μοτοσυκλέτες (ανεξαρτήτως μάρκας), και ξέρεις γιατί? γιατί τις χρησιμοποιούμε καθημερινά και κάνουμε χιλιομετρα.
τα 30.000χλμ στο tuono μου είναι αδιανόητο νούμερο για αγγλους και γερμανούς... άρα ότι προβλήματα βγουν από ένα μοτέρ με 50.000χλμ ίσως να μην έχουν αναφερθεί από κανένα ΄λλο κράτος στο εργοστάσιο.
για ότι απόφαση πάρεις κοίτα να είσαι σίγουρος 100%... και χωρίς να σε επηρεάσει κανείς.
καλημέρα
ΥΓ: όσο για το ταξιδιωτικό απλά ΑΠΕΙΡΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ και τρομερή περιγραφή.
όμως, δυστυχώς,
-
όμως, δυστυχώς,
Δυστυχώς ρε φίλε...
Ο Γιάννης έχει δίκιο. Απίστευτη ξενέρα.... Πόσο έχει ένας καλύτερος διακόπτης? 5-10-50€ ??
Γνωστό πρόβλημα από 10ετία και το κληρονομούν στο καινούργιο μοντέλο. Γιατί? ;)
Αντιγράφω την απάντηση που έδωσα αλλού για να μην τα ξαναγράφω...
«Μια καλή τιμωρία για όλους αυτούς του παπάρες που κληρονομούν γνωστά προβλήματα στα επόμενα μοντέλα, θα ήταν να τους αφήσεις στις Αλπεις ή στα Πυρηναία νύχτα με καταιγίδα να ΄ρχεται, και ένα κοπάδι πεινασμένους λύκους (ή καμμιά αρκούδα) να κατεβαίνουν το βουνό.
Εκεί να δεις για πότε θα βελτίωναν τους διακόπτες....»
-
«Μια καλή τιμωρία για όλους αυτούς του παπάρες που κληρονομούν γνωστά προβλήματα στα επόμενα μοντέλα, θα ήταν να τους αφήσεις στις Αλπεις ή στα Πυρηναία νύχτα με καταιγίδα να ΄ρχεται, και ένα κοπάδι πεινασμένους λύκους (ή καμμιά αρκούδα) να κατεβαίνουν το βουνό.
Εκεί να δεις για πότε θα βελτίωναν τους διακόπτες....»
πάει, τότε είναι που δεν θα βελτιώσουν τίποτα!
...θα τους έχουν φάει οι λύκοι και η αρκούδα! :P :P
-
οπως ειπε και καποιος πιο πανω ολες οι εταιρειες εχουν τα καλα και τα κακα τους
το Κ8 1000 που εχω στα 3.500χλμ απο τα 160 εδινα γκαζια και ανεβαζε κοφτες στην Αττικη και εφτανα μονο τα 197
τι ειχε γινει ; ειχαν λιωσει οι δισκοι - αν ειναι δυνατον στα 3.500χλμ αλλαγη δισκων ;
τελος παντων μετα απο επισκεψη στο μηχανικο μου μου ειπε οτι μια παρτιδα Κ8 εβγαλε προβλημα στους δισκους
και το κακο ; οτι η suzuki δεν σε καλυπτει γιατι σου λεει οτι οδηγουσες με τον συμπλεκτη κρατημενο :psdof:
ειναι να μη σου τυχει τιποτα αλλο .....
-
Σχετικα με το θεμα που συζηταμε , η διαφορα της Aprilia σαν εταιρια , σε σχεση με τις αλλες 3-4 μεγαλες εταιριες του χωρου , εντοπιζεται στην αντιμετωπιση του αγοραστικου τους κοινου . Σιγουρα ισχυει το γεγονος καποιας προβληματικης παρτιδας απο καποιον προμηθευτη ,αλλα αυτο που διαφοροποιει την Aprilia απο τις αλλες 3-4 μεγαλες ειναι η αντιμετοπιση του προβληματος.
Θεωρω πραξη κυρους και κλασης να αναλαμβανει μια εταιρεια την ευθυνη της ανακλησης ενος ελλατωματικου εξαρτηματος καποιου προμηθευτη της...
Στην τελικη συνεργαζοντε με τοσους προμηθευτες που το περιθοριο λαθους υπαρχει...
Δεν υπαρχει ομως κανενα "περιθοριο" οταν ενα ελλατωμα ειναι γνωστο 10 χρονια , αλλαζει το μοντελο και το προβλημα παραμενει...
Αυτο , φιλοι μου , ειναι αδιαφορια για τον "πελατη"...
Και δυστυχως οσο πιο μικρη (σε νουμερα πωλησεων ) ειναι μια εταιρια τοσο πιο συχνα ειναι αυτα τα φαινομενα.
Και κατι τελευταιο ...Οταν μια εταιρεια παραγει 10 μοναδες και οι 2 εμφανιζουν προβλημα και μια αλλη παραγει 100 και εμφανιζουν προβλημα οι 5 πιστευω οτι απο μονο του αυτο ...κατι σημαινει.
Κακα τα ψεματα ο λογος που γουσταρει ο κοσμος τα Aprilia ειναι η εμφανιση , το design και η οδικη συμπεριφορα.
Η μηπως καποιος την επιλεγει για τις απολυτες επιδοσεις , την χαμηλη τιμη και πανω απο ολα για την αξιοπιστια ή το After sale Service της??????
Αναρωτηθειτε...
-
:a008 :a008 :a008
και τι να πω άλλοστε!!!!!!!
το πρόβλημα με την αντιπροσωπεία γνωστό και χωρίς να μπορούμε έστω να ελπίζουμε σε λύση!!!!!!!
Που είσαι ρε LIANA!!!!!!!!!
ΥΓ. που να μίλαγα κιόλας!!!!
Μενέλαε έχω αρχίσει να υποπτεύομαι ότι βαριέσαι να μιλάς εσύ ρε κοπέλι για αυτό φωνάζεις εμένα... :tez: :tez: :tez:
Οσον αφορά το φίλο, το μόνο που έχω να πω είναι ότι κι εγώ έμεινα μ@@κας από το ταξίδι τους, τις φωτο και την υπέροχη λιτή μα ουσιαστική περιγραφή. :prm :prm :prm :brv:
Οσο για το Απριλια τέλος :a006 :a006 εκείνος ξέρει πόσο κρανιώθηκε και τι έζησε πάνω στα βουνά...τι να πω εγώ?? :pray: Μόνο καλοπούλητο να ευχηθώ και καλή επιλογή για την επόμενη μηχανή και πάντα ωραία και απροβλημάτιστα ταξίδια :kalo: :kalo:
-
Βρεεεε μην τρελενεστε !!
Τα εχω πει ...500000 φορες !!!
Ενας διακόπτης είναι ....τον επισκευάζεις ...και εφυγες !!!
-
Βρεεεε μην τρελενεστε !!
Τα εχω πει ...500000 φορες !!!
Ενας διακόπτης είναι ....τον επισκευάζεις ...και εφυγες !!!
αυτη η ανεση σου με τρελλαίνει ρε φουστημ..... :a!: :w3% :w3% :w3% :w3% :w3%
-
Βρεεεε μην τρελενεστε !!
Τα εχω πει ...500000 φορες !!!
Ενας διακόπτης είναι ....τον επισκευάζεις ...και εφυγες !!!
αυτη η ανεση σου με τρελλαίνει ρε φουστημ..... :a!: :w3% :w3% :w3% :w3% :w3%
Πες τα ρε Θέμη πες τα :psdof: άντε για να μην μιλήσω εγώ για το επίπεδο μαζοχισμού του καθενός :psdof:
-
Βρεεεε μην τρελενεστε !!
Τα εχω πει ...500000 φορες !!!
Ενας διακόπτης είναι ....τον επισκευάζεις ...και εφυγες !!!
αυτη η ανεση σου με τρελλαίνει ρε φουστημ..... :a!: :w3% :w3% :w3% :w3% :w3%
Κοιτα τι έγραψε ο Πανος (Patman) παραπάνω .....και κλάψε ...
Μακαρι να ήταν ενας διακόπτης όλα !!
Σκεψου να έχεις ΖΖR 1100 ή GS1200 ή KTM και να ξερεις πως η βλάβη ξεκινάει απο τα 2000 Εουρα !!!!
Εκει πας για χάπια κατευθείαν !!!
Σωστα ??
τουλαχιστον στον Πηγασο καθαρίζεις με 5 ευρά !!!
-
ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ-ΣΚΟΤΟΣ,ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΟΥΜΕ ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΨΗΛΑ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΡΕΛΕ ΑΔΕΡΦΙΑ !!!
-
Φίλε Γιάννη, συνταξιδιώτη του περυσινού μας ταξιδιού στην Ιταλία, άβε! Ενα απο τα καλύτερα και εντυπωσιακότερα "ταξιδιωτικά", που εχω διαβάσει! Χιλια μπραβο φίλε! Πάντως, σχετικά με την απόφασή σου, να δωσεις τον Πήγασο, θα σου πρότεινα να το ξανασκεφτείς! Η προσωπική μου γνώμη ειναι, ότι για έναν διακόπτη, δεν απαρνιόμαστε κατι που αγαπάμε τόσο πολύ! Πάντως, ότι και ν΄ αποφασίσεις, εύχομαι να ειναι αυτό που πραγματικά θελεις! :bye: :bye:
-
Δεν έχω μεγάλη εμπειρία από Aprilia γενικά παρά μόνο από το RS250 που πήρα πρόσφατα για track bike το οποίο δεν φοράει καν μοτερ Aprilia και ότι έχω ακούσει από άλλους.
Αυτό που ακούω από άτομα της μοτοσυκλέτας ότι τα Aprilia είναι πολύ καλές μοτοσυκλέτες στήσιμο, ποότητα και περιφεριακά αλλά το μελανό τους σημείο ότι έχει να κάνει με τα ηλεκτρικά του.
Προσωπικά θεωρώ την Aprilia από τις καλύτερες ευρωπαϊκες μοτοσυκλέτες αλλά......
-
...Οταν μια εταιρεια παραγει 10 μοναδες και οι 2 εμφανιζουν προβλημα και μια αλλη παραγει 100 και εμφανιζουν προβλημα οι 5 πιστευω οτι απο μονο του αυτο ...κατι σημαινει.
Έτσι ακριβώς είναι. Προβλήματα βγάζουν όλες, αλλά ποσοστιαία τα Aprilia...προηγούνται, η δε εταιρεία δε φαίνεται να βάζει μυαλό με τίποτα, δείχνοντας ατέλειωτη ανευθυνότητα (αυτό με το διακόπτη είναι κλασικό παράδειγμα, αλλά υπάρχουν κι άλλα).
Αυτό δε σημαίνει ότι θα τα βάψουμε και μαύρα ούτε ότι θα απαρνηθούμε τα μοτοσακά μας, απλά πιστεύω ότι πρέπει να είμαστε αντικειμενικοί...
-
Όμως κοιτώντας και συζητώντας με φίλους που έχουν άλλες μάρκες μοτο, χρόνια τώρα, έχω φτάσει στο συμπέρασμα πως δεν υπάρχει καμία μοτοσυκλέτα που να μην βγάζει χαζοπροβληματάκια που να σε χαλάνε... τι εννοώ:
τα τερατα αξιοπιστίας ΧΤ600 έκαιγαν πάντα ηλεκτρονικές, μόνο που κανείς δεν το έλεγε...
τα africa 750, cbr 600 έκαιγαν πρώτα τους ανορθωτές και μετά τις ηλεκτρονικές...
τα DR650 έμειναν από μίζα,
τα ZZR από ηλεκτρικά και τα 1100 έσπαγαν στανταρ τον 3ο κύλινδρο,
τα gsxr τα τελευταια κόβουν πλαίσιο,
τα busa έχουν πρόβλημα στα φρένα,
τα bmw 1200gs όταν ζοριστούν κόβουν άξονα μετάδοσης και δεν κάνει να τα πλένεις όταν είναι ζεστά γιατί καίγονται τα ηλεκτρονικά του ξεκασμού και δεν πρέπει να τα αφήνεις παραπάνω από 3 μέρες χωρίς να έχεις τον φορτιστή μπαταρίας επάνω,
τα F800GS έχουν προβλήματα στο κίβώτιο,
τα ΚΤΜ σπαγανε κεφαλές και ψαλίδια,
τα ducati o χριστός και η παναγία το 1098 μένει στα 5000χλμ
και πάει λέγοντας...
Ολα βγαζουν προβληματα... κανεις δε λεει το αντιθετο αλλα δε με πειθει κανεις οτι τα βγαζουν με την ιδια συχνοτητα που τα βγαζουν ορισμενα Aprilia. Kαι εγω το εδωσα το Strada μου που το'χα παρει καινουργιο και το προσεχα και το κυκλοφορουσα μονο εκτος Αθηνας για βολτες και εκανα τα service του κανονικα μη μου παθει τιποτα κ ετρεχα κ σε μηχανικους μακρυα απο το σπιτι μου για εκει ηταν ο καλος που ξερει τα Aprilia... και...και... παρολ'αυτα με αφησε 2 φορες και ισα που καταφερα να συμπληρωσω 10.000χλμ. (θα γραψω πιο αναλυτικα για τις βλαβες στο post με τα προβληματα Strada-Trail).
Ειναι πολυ απλο. Θεωρησα αδικαιολογητο να μεινω 2 φορες στο δρομο με μια καινουργια μηχανη και ασφαλως στη συνεχεια ξενερωσα τοσο που δεν ηθελα να την ξαναδω κ ετσι αντε γεια... Πιστευω κατι αναλογο εχει παθει κ ο yannis_k76. Ξενερωσε πολυ απλα υστερα απ'οτι εγινε.
-
Όμως κοιτώντας και συζητώντας με φίλους που έχουν άλλες μάρκες μοτο, χρόνια τώρα, έχω φτάσει στο συμπέρασμα πως δεν υπάρχει καμία μοτοσυκλέτα που να μην βγάζει χαζοπροβληματάκια που να σε χαλάνε... τι εννοώ:
τα τερατα αξιοπιστίας ΧΤ600 έκαιγαν πάντα ηλεκτρονικές, μόνο που κανείς δεν το έλεγε...
τα africa 750, cbr 600 έκαιγαν πρώτα τους ανορθωτές και μετά τις ηλεκτρονικές...
τα DR650 έμειναν από μίζα,
τα ZZR από ηλεκτρικά και τα 1100 έσπαγαν στανταρ τον 3ο κύλινδρο,
τα gsxr τα τελευταια κόβουν πλαίσιο,
τα busa έχουν πρόβλημα στα φρένα,
τα bmw 1200gs όταν ζοριστούν κόβουν άξονα μετάδοσης και δεν κάνει να τα πλένεις όταν είναι ζεστά γιατί καίγονται τα ηλεκτρονικά του ξεκασμού και δεν πρέπει να τα αφήνεις παραπάνω από 3 μέρες χωρίς να έχεις τον φορτιστή μπαταρίας επάνω,
τα F800GS έχουν προβλήματα στο κίβώτιο,
τα ΚΤΜ σπαγανε κεφαλές και ψαλίδια,
τα ducati o χριστός και η παναγία το 1098 μένει στα 5000χλμ
και πάει λέγοντας...
Ολα βγαζουν προβληματα... κανεις δε λεει το αντιθετο αλλα δε με πειθει κανεις οτι τα βγαζουν με την ιδια συχνοτητα που τα βγαζουν ορισμενα Aprilia. Kαι εγω το εδωσα το Strada μου που το'χα παρει καινουργιο και το προσεχα και το κυκλοφορουσα μονο εκτος Αθηνας για βολτες και εκανα τα service του κανονικα μη μου παθει τιποτα κ ετρεχα κ σε μηχανικους μακρυα απο το σπιτι μου για εκει ηταν ο καλος που ξερει τα Aprilia... και...και... παρολ'αυτα με αφησε 2 φορες και ισα που καταφερα να συμπληρωσω 10.000χλμ. (θα γραψω πιο αναλυτικα για τις βλαβες στο post με τα προβληματα Strada-Trail).
Ειναι πολυ απλο. Θεωρησα αδικαιολογητο να μεινω 2 φορες στο δρομο με μια καινουργια μηχανη και ασφαλως στη συνεχεια ξενερωσα τοσο που δεν ηθελα να την ξαναδω κ ετσι αντε γεια... Πιστευω κατι αναλογο εχει παθει κ ο yannis_k76. Ξενερωσε πολυ απλα υστερα απ'οτι εγινε.
τωρα φιλε με εβαλες σε σκεψεις γιατι ετοιμαζομαι - ψαχνομαι να παρω ενα μεταχειρισμενο strada και αφου εσυ το προσεχες οπως λες και σε αφησε δυο φορες εγω που το θελω για μες την αθηνα τη θα κανω ????
-
θα το ρισκαρεις αν σαρεσει το μηχανακι. Ευτυχως μεσα στην Αθηνα υπαρχουν μπολικα συνεργεία Aprilia ;)
-
Ρε παιδιά, χωρίς παρεξήγηση, όταν θα πάρετε μια μηχανή που δεν θα σας χαλάσει ποτέ, και δεν θα σας αφήσει ποτέ στο δρόμο, πες το το και σε μας να πάρουμε μια ίδια.
Ο Γιάννης με την περίπτωση του έχει δίκιο, το ίδιο και ο Δημήτρης που έμεινε 2 φορές.
Την μια μάλιστα τον προσπεράσαμε όταν τον μετέφερε η οδική, και σίγουρα κανένας δε θα ήθελε να είναι στην θέση του.
Ποιος μπορεί να το εξασφαλίσει αυτό? με ποια μάρκα? ποιο μοντέλο?
-
Ρε παιδιά, χωρίς παρεξήγηση, όταν θα πάρετε μια μηχανή που δεν θα σας χαλάσει ποτέ, και δεν θα σας αφήσει ποτέ στο δρόμο, πες το το και σε μας να πάρουμε μια ίδια.
Ο Γιάννης με την περίπτωση του έχει δίκιο, το ίδιο και ο Δημήτρης που έμεινε 2 φορές.
Την μια μάλιστα τον προσπεράσαμε όταν τον μετέφερε η οδική, και σίγουρα κανένας δε θα ήθελε να είναι στην θέση του.
Ποιος μπορεί να το εξασφαλίσει αυτό? με ποια μάρκα? ποιο μοντέλο?
εγω ξέρω ένα ......
το λενε ΒΜΧ .....εχει 2 ρόδες ...και πετάλια !!!
σορρυ φιλαράκια αλλα το εχω βαρεθεί το θέμα !!!
Οπως λέει και ο Νίκος ....ολα χαλάνε ...κανεις δεν θέλει να μένει ....στον δρόμο αλλα οπως λένε και στο χωριό μου shit happens !!! και ειλικρινά ....οι μηχανές δεν ειναι κατι αποστειρωμένο !!! χαλάνε σπάνε και παθαίνουν βλάβες ...αλλα η ευχαρίστηση που σου δίνουν δεν συγκρίνεται με τίποτα !!!
Αλλιως παιρνεις ενα Toyota yaris και είναι όλα ...οκ ή για να είμαστε και στα σύγχρονα AURIS !!!
Και για να μην βιαστούν κάποιοι και να λένε τοσα χρήματα δώσαμε για το μηχανάκι ...και τέτοια .....
αρθρώνω ....ενα παλιό φορτηγατζιδικο ρητό !!!
Θηλυκά και μηχανές ..εχουν πίκρες και χαρές !!!
Αν με εννοάτε !!! :ohyes: :ohyes: :ohyes: ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Και γώ αύριο ...μπορέι να μείνω ....θα βρίσω, θα φωνάξω ..αλλα την επόμενη ...παλι θα καβαλήσω ....
και να πώ και κατι μακαρι να με έχει ο Θεός γερό να καβαλάω μεχρι το τέλος της ζωής μου ...και ας φτιάχνω και κανα
διακόπτη στο πουθενά ...ή κανεναν ανορθωτή !!!
-
Θηλυκά και μηχανές ..εχουν πίκρες και χαρές !!!
[/quote]
φίλα θα συμφωνήσω απόλυτα μαζι σου και εαν εισαι και λιγο καντεμης σα και μενα :cry: :cry: :cry: θα σπρωχνεις αρκετα μεσα σε μια εβδομαδα 2 φορες λαστιχο στο παπι και μια στο αυτοκινητο :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy:
απλα όταν ακους " μου εμεινε και με φορτωσ η οδικη" αρχιζεις και το σκεφτεσαι να το καβαλισεις και να γουσταρεις παλι...... ;)
-
πήρα ενα gsxr... κόπηκε πλαίσιο στα 3000 κλμ...πήρα οδική...
πήρα bmw 1200.... τρέχανε λάδια από κάρτερ στα πρωτα 1200 κλμ... πήγα αντιπροσωπεία και θα μου στειλλουν άλλη... :(
πήρα kawa 1400 και κανουν ανάκληση για το πλαίσιο....
έχω και ενα παπάκι που πάω όλο στο χωράφι και μια φορά όλο κι όλο έπαθε λάστιχο...
..και λοιπόν...?? πιο το συμπέρασμα..?? :thnk: :thnk: :thnk:
Υ.Γ. (δεν αναφέρομαι στον Γιάννη που έγραψε το ποστ + ταξιδιωτικό)...
-
αφού είναι μπουρδέλα τα aprilia τι ασχολείστε? :thnk: :thnk:
-
[/quote]
Θεωρησα αδικαιολογητο να μεινω 2 φορες στο δρομο με μια καινουργια μηχανη
[/quote]
Να μη το τελίκιαζες ρε φίλε το μηχάνημα.Του είχες πιεί το αίμα,παλιοβρυκόλακα...
-
Ολα βγαζουν προβληματα... κανεις δε λεει το αντιθετο αλλα δε με πειθει κανεις οτι τα βγαζουν με την ιδια συχνοτητα που τα βγαζουν ορισμενα Aprilia. Kαι εγω το εδωσα το Strada μου που το'χα παρει καινουργιο και το προσεχα και το κυκλοφορουσα μονο εκτος Αθηνας για βολτες και εκανα τα service του κανονικα μη μου παθει τιποτα κ ετρεχα κ σε μηχανικους μακρυα απο το σπιτι μου για εκει ηταν ο καλος που ξερει τα Aprilia... και...και... παρολ'αυτα με αφησε 2 φορες και ισα που καταφερα να συμπληρωσω 10.000χλμ. (θα γραψω πιο αναλυτικα για τις βλαβες στο post με τα προβληματα Strada-Trail).
Ειναι πολυ απλο. Θεωρησα αδικαιολογητο να μεινω 2 φορες στο δρομο με μια καινουργια μηχανη και ασφαλως στη συνεχεια ξενερωσα τοσο που δεν ηθελα να την ξαναδω κ ετσι αντε γεια... Πιστευω κατι αναλογο εχει παθει κ ο yannis_k76. Ξενερωσε πολυ απλα υστερα απ'οτι εγινε.
τωρα φιλε με εβαλες σε σκεψεις γιατι ετοιμαζομαι - ψαχνομαι να παρω ενα μεταχειρισμενο strada και αφου εσυ το προσεχες οπως λες και σε αφησε δυο φορες εγω που το θελω για μες την αθηνα τη θα κανω ????
Φιλε μου οπως ειδες κ ΕΔΩ (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6541.0) σου απαντησα στην ερωτηση σου χωρις να σου αναφερω τα προβληματα που ειχα εγω... Μπορουσα να σου πω "Μακρυα φιλε, μενουν βγαζουν ζημιες κτλ.." Αν το γουσταρεις ψαξτο καλα και η επιλογη δικη σου. Δε σημαινει οτι επειδη εμενα μου βγηκε πατατα οτι ειναι ολα σκαρτα. Εχω κ ενα Sportcity 2 χρονια απο την αλλη, ολη μερα πανω σ'αυτο ειμαι, εθνικη, αττικη οδο, πολη κεντρο, δικαβαλα,πεζοδρομια, γενικως καθημερινη σκληρη χρηση και δεν εχει παθει τιποτα (εκτος απο μια μπαταρια για την οποια ευθυνεται ο συναγερμος μαρκα μ'εκαψες που μπηκε δωρο με το scooter απο το μαγαζι που την πηρα). Θελει κ τυχη.
Το κριμα ειναι να βλεπεις προβληματα που ειχαν τα μοντελα 2005 να τα εχουν ακομα τα μοντελα 2008. Δηλαδη δε βλεπω να γινεται καποια προσπαθεια για βελτιωση οχι μονο απο Aprilia αλλα κ αλλες μαρκες.
Πιο συγκεκριμενα
Aprilia Strada/Trail κοντερ με υγρασια κ τρομπα βενζινης. Προβλημα που υπηρχε στα πρωτα μοντελα το παρουσιαζουν κ τα μοντελα 2008
Υamaha Xmax 250 (scooter) πολλοι παραπονιουντε για διαρροες υγρου απο το ψυγειο και μενουν απο μπαταρια ξαφνικα. Απο το 2005 μεχρι κ τα μοντελα του 2008 παρουσιαζουν τα ιδια προβληματα και μαλιστα συχνα αλλα δε διορθωθηκε κατι....
Παιδια κακα τα ψεματα ετσι συντηρειται κ μια εταιρια, πουλωντας ανταλλακτικα.
Ψαξτο μη βιαστεις... Η μηχανη που σ'αρεσει κυκλοφορει 3χρονια, την εχει αρκετος κοσμος, αλλοι πολυ ικανοποιημενοι αλλοι λιγοτερο, ρωτα και μετα αποφασιζεις
Anatil θυμαμαι ρε φιλε που σε εστειλα να φερεις βενζινη απο το χωριο... ελεγα μεσα μου "μπα απο βενζινη θα εμεινε, δε μπορει να με αφησε παλι" :P
-
Υamaha Xmax 250 (scooter) πολλοι παραπονιουντε για διαρροες υγρου απο το ψυγειο και μενουν απο μπαταρια ξαφνικα. Απο το 2005 μεχρι κ τα μοντελα του 2008 παρουσιαζουν τα ιδια προβληματα και μαλιστα συχνα αλλα δε διορθωθηκε κατι....
Τι μου θύμισες... Όταν πήρα το sportcity, είχε αγοράσει ο γείτονας το Χmax. Μιλάγαμε για τα μηχανάκια μας και μου πετάει κάποια στιγμή μετά τα καλορίζικα..... "Ιταλικό πήρες;;:cry:"
Μετά από κανα΄χρόνο χάθηκε το Xmax. Τι έγινε ρε ΄συ τον ρωτάω; Είχε πάει κάπου στο Μαρκόπουλο, του έφυγαν τα νερά δεν το πήρε χαμπάρι και κόλλησε το μοτέρ....
Τεσπα το πούλησε και πήρε ένα SYM ή Kymco ή κάτι τετοιο. Γαμάτο είναι....
Σε μέγεθος είναι σαν το Capo και το βάρος του πρέπει να είναι καμμιά 30κιλά πιο βαρύ απ΄το Capo :h22::h22:
-
Υamaha Xmax 250 (scooter) πολλοι παραπονιουντε για διαρροες υγρου απο το ψυγειο και μενουν απο μπαταρια ξαφνικα. Απο το 2005 μεχρι κ τα μοντελα του 2008 παρουσιαζουν τα ιδια προβληματα και μαλιστα συχνα αλλα δε διορθωθηκε κατι....
Τι μου θύμισες... Όταν πήρα το sportcity, είχε αγοράσει ο γείτονας το Χmax. Μιλάγαμε για τα μηχανάκια μας και μου πετάει κάποια στιγμή μετά τα καλορίζικα..... "Ιταλικό πήρες;;:cry:"
Μετά από κανα΄χρόνο χάθηκε το Xmax. Τι έγινε ρε ΄συ τον ρωτάω; Είχε πάει κάπου στο Μαρκόπουλο, του έφυγαν τα νερά δεν το πήρε χαμπάρι και κόλλησε το μοτέρ....
Τεσπα το πούλησε και πήρε ένα SYM ή Kymco ή κάτι τετοιο. Γαμάτο είναι....
Σε μέγεθος είναι σαν το Capo και το βάρος του πρέπει να είναι καμμιά 30κιλά πιο βαρύ απ΄το Capo :h22::h22:
Aσε Βyron μ'αρεσει το Χmax κ το εψαχνα λιγο μεχρι που διαβαζα σε ελληνικο κ ξενα forums τα προβληματα που βγαζει... Μετα ρωτουσα κ στο δρομο ατομα που το εχουν. Αλλοι λεγαν καλο και αλλοι μου λεγαν οτι εχουν δεινοπαθησει... :ohyes: Ακομα κ στη Yamaha που πηγα να το δω καινουργιο κ τους ελεγα για τα προβληματα που βγαζει φαινοταν καθαρα στην εκφραση τους οτι δεν το ακουγαν πρωτη φορα...
-
Γιατί δεν παίρνεις αυτό που βλέπαμε προχτές. Ο τύπος έχει αλλάξει τα πάντα. Ηλεκτρικά, κοντέρ, μπουκάλες μπροστά. Σαν καινούργιο είναι και είναι και γιαπωνέζικο (= εγγύηση). :P :P :P
:hha% :hha% :hha%
-
ρε παιδια να ρωτησω κατι ? sorry κιολας γιατι μαλλον οφφ τοπικ ειναι.
το προβλημα στο διακοπτη του strada τι ακριβως ειναι μπορει καποιος να μου δωσει περισσοτερες λεπτομερειες?
ευχαριστω
-
Ακολυθήστε τη λύση που κάνω εγώ τις αλλάζω κάθε 3 μήνες και δε μου χαλάει ποτέ καμία :kalo:
Πάντως για να σοβαρευτούμε το καλύτερο είναι το εξής προτού αγοράσεις μία μοτοσικλέτα μπαίνεις στο ίντερνετ βλέπεις τι βλάβες βγάζει επιδιορθώνεις τισ πιθανές βλάβες προτού σου βγούνε και ξενοιάζεις.
όταν πήρα το κάπο ήξερα Ανορθωτής ,πολλαπλασιαστής, σωληνάκια κάτι πλαστικά μωρέ που σπάνε συνέχεια κάτω από το ντεπόζιτο όταν το βγάζεις ξέρετε εσείς :P
Τα άλλαξε πλην των πολλαπλασιαστών είχα κάνει 8 χιλιάδες χιλιόμετρα και δεν έκανε τσικ δε σας λέω πως το πήγαινα.... ;)
όταν ήταν να πάρω το χόντα ήξερα ότι βγάζει πηνία μ@λ@κί@ μου που δε τα άλλαξα και με άφησε μετά από 5000 χιλι.ομετρα
Μέχρι τώρα έχω κάνει 12500 χιλιοόμετρα φτου φτου φτου όλα καλά.
ίσως γι αυτό ΚΑΙ ΑΠΟΦΕΥΓΩ τα καινούργια μηχανάκια γιατί δε μπορώ να βρω πληροφορίες από τι πάσχουν :)
-
ρε παιδια να ρωτησω κατι ? sorry κιολας γιατι μαλλον οφφ τοπικ ειναι.
το προβλημα στο διακοπτη του strada τι ακριβως ειναι μπορει καποιος να μου δωσει περισσοτερες λεπτομερειες?
ευχαριστω
Πατάς search ''διακόπτης'' ή πας στα Τεχνικά για 650 και βλέπεις τα πάντα...
(καπου δεν κολλάει καλά η ενωση και την πατάς).. :bye:
-
Aprilia τέλος για εμένα ... sorry
Καλα ολα αυτα αλλα...
Το ''sorry'' δεν το καταλαβαινω... :thnk: :thnk:
-
Aprilia τέλος για εμένα ... sorry
Καλα ολα αυτα αλλα...
Το ''sorry'' δεν το καταλαβαινω... :thnk: :thnk:
ε....όλη η ουσία ειναι εκεί.... :tez: μάχεται με τη συνείδησή του ακόμα μέχρι να το αποφασίσει.... :D :bye: :bye: :bye:
-
Α ρε θέμη ψυχολόγε!!! :tez:
-
Ρε παιδιά, χωρίς παρεξήγηση, όταν θα πάρετε μια μηχανή που δεν θα σας χαλάσει ποτέ, και δεν θα σας αφήσει ποτέ στο δρόμο, πες το το και σε μας να πάρουμε μια ίδια.
Ο Γιάννης με την περίπτωση του έχει δίκιο, το ίδιο και ο Δημήτρης που έμεινε 2 φορές.
Την μια μάλιστα τον προσπεράσαμε όταν τον μετέφερε η οδική, και σίγουρα κανένας δε θα ήθελε να είναι στην θέση του.
Ποιος μπορεί να το εξασφαλίσει αυτό?.......>>>ΕΓΩ :ohyes:
με ποια μάρκα?........................................>>>Aprilia Pegasus 650 cube(carbs) ;)
ποιο μοντέλο?.....................................>>>1998 :kalo:
:D ΔΕ ΣΠΑΕΙ ΔΕ ΧΑΛΑΕΙ ,λεμε... :ohyes:
1.Ο ανορθωτης του "τα'φτυσε" στο 1ο μας 36ωρο(2002)..αλλα...NO PROBLEMO :)
Επειδη δεν εχει ιντζεκτιον-εγκεφαλους-πολα-πολλα ηλεκτρονικα κτλ..απλα δεν εμεινα.Οταν το καταλαβα ,εκανα απλα οικονομια στα φωτα(την ημερα),εβγαλα ετσι ολο το 36ωρο-ηρθα Αθηνα-εβαλα νεο ανορθωτη στη σωστη θεση-κ απο τοτε...ΟΛΑ ΚΑΛΑ :kalo:
2.Ο διακοπτης του,"τα'φτυσε"στη ΣΕΡΙΦΟ..καλοκαιρακι :thnk:(2000)..στο καμπινγκ.
Προχειρη λυση του 10αλεπτου επι τοπου-ανοιγμα στην Αθηνα-προσωπικες μικροεπεμβαεις σε κολησεις,ελασματα κ στεγανοτητα..κ'απο τοτε,ΟΛΑ ΚΑΛΑ :kalo:
3.Δυο..η.. :thnk:..3 φορες(δε θυμαμαι καλα)μ'εχει πιασει λαστιχο(προκο-βιδουλες)...σε διαδρομες..ακρως μακρινες.
:ohmy:..ΤΗΝ Π*ΥΤΣ!$@ ειπα..μολις το ειδα(λογω σαμπρελας)
εεε...δε θα το πιστεψετε:ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΟΡΕΣ..ΕΠΙΑΣΕ ΤΟ ΦΑΣΤ :ohyes:ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ..κ απο τοτε,ΟΛΑ ΚΑΛΑ :kalo:
:D ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΘΡΑΥΣΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΛΕΜΕ :kalo:
ΔΕ ΣΠΑΕΙ-ΔΕ ΜΕΝΕΙ-ΔΕ ΧΑΛΑΕΙ(το δικο μου τουλαχιστον) ;)
ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
Εγώ πάλι γιατί έχω την εντύπωση ότι η φήμη για τα ηλεκτρικά της Απρίλια ότι είναι για το π@υτσο βγήκε από το συγκεκριμένο μηχανάκι?(Σόρυ φίλε μπορεί να κάνω και λάθος)
θα βάλω δημοσκόπηση πάλι έτσι καθήστε καλά :P
-
Εγώ πάλι γιατί έχω την εντύπωση ότι η φήμη για τα ηλεκτρικά της Απρίλια ότι είναι για το π@υτσο βγήκε από το συγκεκριμένο μηχανάκι?(Σόρυ φίλε μπορεί να κάνω και λάθος)
θα βάλω δημοσκόπηση πάλι έτσι καθήστε καλά :P
Μάστορα...θα ειμαστε πάλι :a013 γι`αυτό μην ξύνεις πληγές... :tez: :tez:
το θέμα μας ειναι...''Αprilia Τελος για εμένα...sorry''... :P
Y.Γ.
ε..ρε..Γιάννη και ετσι και δεν το πουλήσεις...μαύρο φίδι που σε εφαγε..εχουμε ξεσκιστεί εδώ στα ποστς..... :h22: :lol% :pp%
-
Y.Γ.
ε..ρε..Γιάννη και ετσι και δεν το πουλήσεις...μαύρο φίδι που σε εφαγε..εχουμε ξεσκιστεί εδώ στα ποστς..... :h22: :lol% :pp%
Σώπα ρε, και τι έγινε αν δε το πουλήσει?
Εδώ άλλοι το πούλησαν και σε μισή ώρα το ξανα-αγόρασαν(και πλυμένο). :lol%
-
Εγώ πάλι γιατί έχω την εντύπωση ότι η φήμη για τα ηλεκτρικά της Απρίλια ότι είναι για το π@υτσο βγήκε από το συγκεκριμένο μηχανάκι?(Σόρυ φίλε μπορεί να κάνω και λάθος)
θα βάλω δημοσκόπηση πάλι έτσι καθήστε καλά :P
Οχι άλλη δημοσκόπηση .....Λυπησου μας ......
Οχι άλλο καρβουνο !!! :P :P :P :P :P :P :P :P
-
Φιρί φιρί το πάτε να τη σηκώσω τη δημοσκόπηση άντε έχε χάρη που δε θέλω να ταλαιπορήσω κόσμο :D :D
-
Κάθε αναβάτης μετά από λίγο καιρό έχει το δικαίωμα να <<ξενερώσει >> να
κάνει αυστηρή κριτική έστω και για λίγο. Η σοβαρότητα της αιτίας είναι κάτι υποκειμενικό και πιστεύω ότι είναι προτιμότερο να γνωρίζεις που πάσχεις και να ξέρεις να το αντιμετωπίζεις .
Πάντως δεν θα ήθελα στο ακριβό μου μηχανάκι να είχα διακόπτες από μοτοποδήλατο έστω και εάν αυτοί δεν χάλαγαν ποτέ και φυσικά να μην ψάχνω κάθε χρόνο για αλλαγή μοτοσικλέτας λόγω νέου μοντέλου.
Τουλάχιστον κάποιοι έτσι δείχνουν ότι σέβονται ένα μεγάλο μέρος από το ποσό που έχεις δαπανήσει και που είναι ασύγκριτα πολλαπλάσιο από την αντικατάσταση ενός ελαττωματικού εξαρτήματος. :thnk:
-
Να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Το πέγκασο είναι μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα για τα λεφτά της. Και στα δυο χρόνια που την έχω την χάρηκα. Το πρόβλημα μου δεν είναι με τη μηχανή. Το πρόβλημα μου είναι με την εταιρεία.
Με τη μηχανη αυτή έκανα ταξίδια στην Ευρώπη, το τελευταίο θα μου μείνει αξέχαστο. Γύρισα πολλά μέρη της Ελλάδας, κάθε μέρα διεκπαιρεώνει τις ρουτινιάρικες διαδρομές μου.
Άσχετα αν στο 7μηνο πάνω μου χάρησε ένα κάταγμα κνήμης, 4 μήνες στο γύψο και αρκετή ταλαιπωρία μέχρι να ρθεί στα ίσια το πόδι μου. Ε? ε? από σβήσιμο κινητήρα παρακαλώ.. .
Σας αρκεί? Ότι της παρέμεινα πιστός και ερωτευμένος με τη μηχανή παρόλα αυτά? …
Βρείτε μου πολλούς εκεί έξω που να έχουν οδηγηθεί σε ατύχημα και τραυματισμό καθαρά από … «προβληματική» ή εν πάσει περιπτώση μη σωστή λειτουργία της μηχανής τους, και να το παραβλεψαν, να είπαν δεν πειράζει, εγώ την θέλω, θα την κρατήσω…
Ε, λοιπόν, όταν για 2η φορά κινδυνεύω να τραυματιστώ ή και γιατί όχι να σκοτωθώ (ας έσβηνε πάνω στην autostrada με τους ιταλούς 4τροχους να έρχονται τούμπανοι από πισω με 140+ χαω και τα λέγαμε… μάλλον, δεν θα τα λεγαμε γιατί εγώ θα είχα αποδομήσει σε άλλο κόσμο…)… ε τότε ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΟ.
Αυτό είναι δύσκολο να το καταλάβει κανείς?
Και μερικά σχόλια από την οπτική ενός μηχανικού παραγωγής. Έχω επιβλέψει αρκετές διαδικασίες ελέγχου ποιότητας στην παραγωγή διαφορετικών προϊόντων. Έχω «δεσει» διαδικασίες που συνθέτουν ένα ολοκληρωμένο σύστημα παραγωγής (προμήθεια εξαρτημάτων που να τηρούν προδιαγραφές και αξιολόγηση των προμηθευτών, σχεδιασμός προϊόντος και καθορισμός προδιαγραφών για την σωστή – προβλεπόμενη - λειτουργία, έλεγχος ποιότητας, κοστολόγηση παραγωγής κλπ κλπ) και ξέρω πολύ καλά τι πάει να πει «αποδεκτό στατιστικό δείγμα ελλατωματικών».
ΔΕΝ υπάρχει τεχνολογικό σύστημα που να έχει εφευρεθεί από τον άνθρωπο και να χαρακτηρίζεται “Zero Defect”. Και ίσως να μην υπάρξει ποτέ. Με αυτή την παραδοχή, που είναι ουσιαστικά είναι αξίωμα για εμας τους μηχανικούς στην παραγωγή, ΔΕΝ υπάρχει και μοτοσυκλέτα, ανεξαρτήτως μοντέλου και μάρκας που να μη δώσει μερικά ελλατωματικά κομμάτια.
Όμως φίλοι μου, ορίζεις ένα μέγιστο αποδεκτό όριο αστοχιών. Και υπάρχουν συγκεκριμένες μέθοδοι για να υπολογίσεις συχνότητα εμφάνισης αστοχίας για κάθε ένα υποσύστημα και για το συνολικό σύστημα. Υπάρχουν εργαλεία και υπολογιστικές μέθοδοι, καθώς και συγκεκριμένες διαδικασίες. Και ανάλογα να προβείς σε διορθωσεις, αλλαγές στη τεχνολογία παραγωγής, αλλαγή προμηθευτή κλπ. Και ρίχνεις και καμία ανάκληση, δεν είναι κακό. Είναι σεβασμός προς τον πελάτη. Είναι σοβαρότητα και υπευθυνότητα.
Οι αναφορές σε άλλες περιπτώσεις μοντέλων και εταιρειών που έγινε σε παραπάνω ποστ μήπως χαρακτηρίζονται από κάποια επιπλέον στοιχεία ? (λέω τωρα εγώ...) βλάβες που εντοπίσθηκαν και στη πορεία λύθηκαν (δλδ σε μελλοντικά μοντέλα) , ή επίσημες ανακοινώσεις ανακλήσεων, ή προβλήματα που εμφανιζόντουσαν σε μη κανονικές συνθηκες λειτουργίας, ή το ποσοστό ελατωματικών ήταν εντός των αποδεκτών στατιστικών που ορίζει η θεωρία αξιοπιστίας συστημάτων?
Η απρίλια μάλλον δεν τα εφαρμόζει σωστά όλα αυτά γιατί φαίνεται να έχει ξεπεράσει κατά πολύ τα αποδεκτά όρια. Μήπως είναι απαράδεκτη η συχνότητα εμφάνισης αστοχιών σε συνθήκες κανονικής λειτουργίας? Και στο κάτω κάτω, τόσα χρόνια ξέρεις για το γ@#$^ διακόπτη, θα σου στοιχήσει λίγα ευρώ να αλλάξεις το εξάρτημα, γιατί δεν το κάνεις? Θα έπρεπε να φάω τα μούτρα μου και να σε σύρω στα ευρωπαϊκά δικαστήρια και σε καταναλωτικές ενώσεις για να αλλάξεις κάτι?
Μακροσκελές το ποστ μου, και πραγματικά δεν θελω να κουράσω, αλλά από την δική μου οπτική, την επαγγελματική, διαπιστώνω πράγματα που με ξενερώνουν. Πράγματα που για να τα εξηγήσουμε θα χρειαστούμε σελίδες και θα μπούμε ενδεχομένως σε αντιπαραθέσεις που δεν θα βγάλουν πουθενά.
Πάντα φιλικά.
ΥΓ1. το sorry κολλάει στο ότι εκφράζω τη δυσαρέσκεια μου προς την απρίλια μέσα σε μια κοινότητα φίλων της απρίλια. Κολλάει και στο ότι «λυπάμαι, αλλα αν δε με σέβεσαι και δεν με αντιμετωπίζεις υπεύθυνα, θα σε φτύσω και εγώ»
-
εγώ παντως επειδη το εγραψα και στην αρχή..απλά λεω οτι σε καταλαβαίνω.. και..ελπίζω να μη φτασω -γιατι δεν ειμαι και πολύ μακρυα- στο δικό σου σημείο για να αλλάξω μοτοσυκλέτα...
επειδή μου τη σπάει οχι η μοτο, αλλά η αντιμετώπιση + ταλαιπωρία :bye: :bye:
ειλικρινά...''apriliaνος''.. :bye:
-
Εχεις απολυτο δικιο και η συγνωμη ειναι περιττη!!!!!Eυτυχως που εισαι καλα και δεν εχεις και αλλα τρεχαματα...... :bye:
-
Να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Το πέγκασο είναι μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα για τα λεφτά της. Και στα δυο χρόνια που την έχω την χάρηκα. Το πρόβλημα μου δεν είναι με τη μηχανή. Το πρόβλημα μου είναι με την εταιρεία.
Με τη μηχανη αυτή έκανα ταξίδια στην Ευρώπη, το τελευταίο θα μου μείνει αξέχαστο. Γύρισα πολλά μέρη της Ελλάδας, κάθε μέρα διεκπαιρεώνει τις ρουτινιάρικες διαδρομές μου.
Άσχετα αν στο 7μηνο πάνω μου χάρησε ένα κάταγμα κνήμης, 4 μήνες στο γύψο και αρκετή ταλαιπωρία μέχρι να ρθεί στα ίσια το πόδι μου. Ε? ε? από σβήσιμο κινητήρα παρακαλώ.. .
Σας αρκεί? Ότι της παρέμεινα πιστός και ερωτευμένος με τη μηχανή παρόλα αυτά? …
Βρείτε μου πολλούς εκεί έξω που να έχουν οδηγηθεί σε ατύχημα και τραυματισμό καθαρά από … «προβληματική» ή εν πάσει περιπτώση μη σωστή λειτουργία της μηχανής τους, και να το παραβλεψαν, να είπαν δεν πειράζει, εγώ την θέλω, θα την κρατήσω…
Ε, λοιπόν, όταν για 2η φορά κινδυνεύω να τραυματιστώ ή και γιατί όχι να σκοτωθώ (ας έσβηνε πάνω στην autostrada με τους ιταλούς 4τροχους να έρχονται τούμπανοι από πισω με 140+ χαω και τα λέγαμε… μάλλον, δεν θα τα λεγαμε γιατί εγώ θα είχα αποδομήσει σε άλλο κόσμο…)… ε τότε ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΟ.
Αυτό είναι δύσκολο να το καταλάβει κανείς?
Και μερικά σχόλια από την οπτική ενός μηχανικού παραγωγής. Έχω επιβλέψει αρκετές διαδικασίες ελέγχου ποιότητας στην παραγωγή διαφορετικών προϊόντων. Έχω «δεσει» διαδικασίες που συνθέτουν ένα ολοκληρωμένο σύστημα παραγωγής (προμήθεια εξαρτημάτων που να τηρούν προδιαγραφές και αξιολόγηση των προμηθευτών, σχεδιασμός προϊόντος και καθορισμός προδιαγραφών για την σωστή – προβλεπόμενη - λειτουργία, έλεγχος ποιότητας, κοστολόγηση παραγωγής κλπ κλπ) και ξέρω πολύ καλά τι πάει να πει «αποδεκτό στατιστικό δείγμα ελλατωματικών».
ΔΕΝ υπάρχει τεχνολογικό σύστημα που να έχει εφευρεθεί από τον άνθρωπο και να χαρακτηρίζεται “Zero Defect”. Και ίσως να μην υπάρξει ποτέ. Με αυτή την παραδοχή, που είναι ουσιαστικά είναι αξίωμα για εμας τους μηχανικούς στην παραγωγή, ΔΕΝ υπάρχει και μοτοσυκλέτα, ανεξαρτήτως μοντέλου και μάρκας που να μη δώσει μερικά ελλατωματικά κομμάτια.
Όμως φίλοι μου, ορίζεις ένα μέγιστο αποδεκτό όριο αστοχιών. Και υπάρχουν συγκεκριμένες μέθοδοι για να υπολογίσεις συχνότητα εμφάνισης αστοχίας για κάθε ένα υποσύστημα και για το συνολικό σύστημα. Υπάρχουν εργαλεία και υπολογιστικές μέθοδοι, καθώς και συγκεκριμένες διαδικασίες. Και ανάλογα να προβείς σε διορθωσεις, αλλαγές στη τεχνολογία παραγωγής, αλλαγή προμηθευτή κλπ. Και ρίχνεις και καμία ανάκληση, δεν είναι κακό. Είναι σεβασμός προς τον πελάτη. Είναι σοβαρότητα και υπευθυνότητα.
Οι αναφορές σε άλλες περιπτώσεις μοντέλων και εταιρειών που έγινε σε παραπάνω ποστ μήπως χαρακτηρίζονται από κάποια επιπλέον στοιχεία ? (λέω τωρα εγώ...) βλάβες που εντοπίσθηκαν και στη πορεία λύθηκαν (δλδ σε μελλοντικά μοντέλα) , ή επίσημες ανακοινώσεις ανακλήσεων, ή προβλήματα που εμφανιζόντουσαν σε μη κανονικές συνθηκες λειτουργίας, ή το ποσοστό ελατωματικών ήταν εντός των αποδεκτών στατιστικών που ορίζει η θεωρία αξιοπιστίας συστημάτων?
Η απρίλια μάλλον δεν τα εφαρμόζει σωστά όλα αυτά γιατί φαίνεται να έχει ξεπεράσει κατά πολύ τα αποδεκτά όρια. Μήπως είναι απαράδεκτη η συχνότητα εμφάνισης αστοχιών σε συνθήκες κανονικής λειτουργίας? Και στο κάτω κάτω, τόσα χρόνια ξέρεις για το γ@#$^ διακόπτη, θα σου στοιχήσει λίγα ευρώ να αλλάξεις το εξάρτημα, γιατί δεν το κάνεις? Θα έπρεπε να φάω τα μούτρα μου και να σε σύρω στα ευρωπαϊκά δικαστήρια και σε καταναλωτικές ενώσεις για να αλλάξεις κάτι?
Μακροσκελές το ποστ μου, και πραγματικά δεν θελω να κουράσω, αλλά από την δική μου οπτική, την επαγγελματική, διαπιστώνω πράγματα που με ξενερώνουν. Πράγματα που για να τα εξηγήσουμε θα χρειαστούμε σελίδες και θα μπούμε ενδεχομένως σε αντιπαραθέσεις που δεν θα βγάλουν πουθενά.
Πάντα φιλικά.
ΥΓ1. το sorry κολλάει στο ότι εκφράζω τη δυσαρέσκεια μου προς την απρίλια μέσα σε μια κοινότητα φίλων της απρίλια. Κολλάει και στο ότι «λυπάμαι, αλλα αν δε με σέβεσαι και δεν με αντιμετωπίζεις υπεύθυνα, θα σε φτύσω και εγώ»
Φίλε δε σε γνωρίζω προσωπικά αλλά αν μετά από τέτοιο παταράκ με το πόδι σου και το κράτησες εγώ θα το είχα κάψει μπράβο υπομονή.......
Η απόφαση σου είναι δικαιολογημένη 100%.
-
Να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Το πέγκασο είναι μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα για τα λεφτά της. Και στα δυο χρόνια που την έχω την χάρηκα. Το πρόβλημα μου δεν είναι με τη μηχανή. Το πρόβλημα μου είναι με την εταιρεία.........................................
................................................
Οι αναφορές σε άλλες περιπτώσεις μοντέλων και εταιρειών που έγινε σε παραπάνω ποστ μήπως χαρακτηρίζονται από κάποια επιπλέον στοιχεία ? (λέω τωρα εγώ...) βλάβες που εντοπίσθηκαν και στη πορεία λύθηκαν (δλδ σε μελλοντικά μοντέλα) , ή επίσημες ανακοινώσεις ανακλήσεων, ή προβλήματα που εμφανιζόντουσαν σε μη κανονικές συνθηκες λειτουργίας, ή το ποσοστό ελατωματικών ήταν εντός των αποδεκτών στατιστικών που ορίζει η θεωρία αξιοπιστίας συστημάτων?
Η απρίλια μάλλον δεν τα εφαρμόζει σωστά όλα αυτά γιατί φαίνεται να έχει ξεπεράσει κατά πολύ τα αποδεκτά όρια. Μήπως είναι απαράδεκτη η συχνότητα εμφάνισης αστοχιών σε συνθήκες κανονικής λειτουργίας? Και στο κάτω κάτω, τόσα χρόνια ξέρεις για το γ@#$^ διακόπτη, θα σου στοιχήσει λίγα ευρώ να αλλάξεις το εξάρτημα, γιατί δεν το κάνεις? Θα έπρεπε να φάω τα μούτρα μου και να σε σύρω στα ευρωπαϊκά δικαστήρια και σε καταναλωτικές ενώσεις για να αλλάξεις κάτι?
ΥΓ1. το sorry κολλάει στο ότι εκφράζω τη δυσαρέσκεια μου προς την απρίλια μέσα σε μια κοινότητα φίλων της απρίλια. Κολλάει και στο ότι «λυπάμαι, αλλα αν δε με σέβεσαι και δεν με αντιμετωπίζεις υπεύθυνα, θα σε φτύσω και εγώ»
:dry: ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!! ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΕ ΟΛΑ & ΕΠΑΥΞΑΝΩ!! :kalo:
Εξεφρασες ,με λιγα λογια, τις αγωνιες-διαπιστωσεις-δυσαρεσκειες ,πολλων απο εμας εδω μεσα> :ohyes: