0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

shivermaniac

Απ: GS800
« Απάντηση #15 - : Σεπτέμβριος 01, 2009, 12:47:20 πμ »
Ετυχε να το κανω test ride περσι που ψαχνομουνα , νομιζω οτι μολις ειχε καταφθασει στις αντιπροσωπειες. Η γνωμη μου :
- η σελα πραγματικα και κυριολεκτικα αβολη, ειναι να απορει κανεις πως δεν εδωσαν την πρεπουσα σημασια σε κατι τοσο σημαντικο
- η τιμη του? τη βρισκω εξωφρενικη για αυτα που προσφερει. Ειπαμε, BMW αλλα τα παντα εχουν ενα οριο και οι Γερμανοι το εχουν ξεπερασει (κατα τη γνωμη μου παντα)
- κινητηρας? ωραιος γραμμικος αξιοπιστος και οικονομικος αλλα πουθενα δεν ξεσπαει, πουθενα δε σου δινει την αισθηση οτι θα σε εξιταρει, μειζον μειονεκτημα για μενα, για αλλους ισως ειναι πλεονεκτημα.
- ανταλλακτικα και σερβις? να προσευχεσαι να μη σου συμβει η στραβη.. κοντρα ξυρισμα..
συμπερασματικα,θεωρω οτι το μηχανακι ειναι για συνειδητοποιημενους εραστες των on off που θελουν κατι παραπανω σε δυναμη απο κλασσικες λυσεις τυπου vstrom και που δε δισταζουν να βαλουν το χερι βαθια πολυ βαθια για να εξασφαλισουν το πολυποθητο βαυβαρικο σηματακι.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: GS800
« Απάντηση #16 - : Σεπτέμβριος 01, 2009, 12:57:31 πμ »
Γιάννη νομίζεις ότι η τιμή του είναι λογική, λίγο τσιμπημένη η αρκετά τσιμπημένη? γιαυτά που προσφέρει?



Πάντα φιλικά παίδες, δεν είμαι οπαδός της BMW, και άμα αρχίσει να μου κάνει τσαλίμια θα είμαι ο πρώτος που θα κράξω. Για την ώρα όλα καλά!



μιλα αγοριμ`..
μιλα πασαμ`..
τι επειδη μας πούλησες και εδωσες τον Πήγασο
και πλέον σου αρεσουνε τα bmw... ΄΄οοχιι..όοοχι... κανέναν δε γδερνουμε ζωντανό... πρωτα πεθαίνει και μετά... :tez: :tez: :trampala: :nintza:


Πάντως τετοια αυτονομία ρε Γιάννη τι να πω... (σιγουρα δε θα επαιρνες capo) αλλά όπως το ειπες... μέχρι και '''οικονομικη αποσβεση κάνεις''..


κραταω ενα ερωτηματικό μηπως ησουν όλο ορεινες διαδρομές και στις ευθειες πήγαινες σαν κοτα... :tez: αλλά όπως και να εχει... πιστευω οτι ξερεις και εχεις και μετρο σύγκρισης...  :bye: :bye:

nice posting  :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 01, 2009, 01:01:10 πμ από Themis »

*

yannis_k76

Απ: GS800
« Απάντηση #17 - : Σεπτέμβριος 01, 2009, 01:33:54 πμ »
μιλα αγοριμ`..
μιλα πασαμ`..
τι επειδη μας πούλησες και εδωσες τον Πήγασο
και πλέον σου αρεσουνε τα bmw... ΄΄οοχιι..όοοχι... κανέναν δε γδερνουμε ζωντανό... πρωτα πεθαίνει και μετά... :tez: :tez: :trampala: :nintza:


Πάντως τετοια αυτονομία ρε Γιάννη τι να πω... (σιγουρα δε θα επαιρνες capo) αλλά όπως το ειπες... μέχρι και '''οικονομικη αποσβεση κάνεις''..


κραταω ενα ερωτηματικό μηπως ησουν όλο ορεινες διαδρομές και στις ευθειες πήγαινες σαν κοτα... :tez: αλλά όπως και να εχει... πιστευω οτι ξερεις και εχεις και μετρο σύγκρισης...  :bye: :bye:

nice posting  :bye:
xaxaxa  :D

η συγκεκριμένη αυτονομία βγήκε σε φουλ ορεινές διαδρομές των πυρηναίων όπου υπήρχαν μονό στροφές, κολασμένες στροφές, με άσφαλτο γυαλόχαρτο, χάραξη τρελή και το ένα εσακι να διαδέχεται το άλλο χωρίς ανάσα, συνεχόμενα για αμέτρητα χιλιόμετρα. Δεν υπήρχαν ευθείες (δεν κάνω πλάκα). Το γκάζι έφαγε καλό χούφτωμα με 1ες, 2ες, 3ες, έγινε τρελό παιχνίδι. Μιλάμε για φρένα μέσα στη στροφή με τη μοτο πλαγιασμένη, να αλλάζεις γραμμή και να μη κουνάει γρι! Τα battlewing που στην ελλάδα είναι ελεεινά, εκεί εξάντλησαν το πέλμα τους. Δεν το πίστευα! Εεεε, σιγά μη παω χαλαρά εκεί!

Ααααα,  το ξέχασα...

η βενζίνα ήταν Repsol !!  :P :D  βρε λες για αυτό να δούλευε έτσι καλά και οικονομικά?   (απλή αμολυβδη με τιμή 1,09 και αίσθηση απόδοσης καλύτερη απο τη ελληνική v-power racing 99+ )

*

davide

Απ: GS800
« Απάντηση #18 - : Σεπτέμβριος 01, 2009, 08:56:41 πμ »
- ανταλλακτικα και σερβις? να προσευχεσαι να μη σου συμβει η στραβη.. κοντρα ξυρισμα..

Αυτό που λες, το βασίζεις κάπου? Γιατί η εμπειρία μου των 150.000 χλμ με σέρβις στον Παναγιωτόπουλο, δεν έχει καμία σχέση με αυτό που περιγράφεις.
 :thnk:

*

shivermaniac

Απ: GS800
« Απάντηση #19 - : Σεπτέμβριος 01, 2009, 11:14:55 πμ »
Δε γνωριζω τι καθεστως επικρατει στη συγκεκριμενη αντιπροσωπεια που αναφερεις, ενδεχομενως να εχει λογικες τιμες οπως υποστηριζεις. γνωριζω ομως πολυ καλα τι συμβαινει στη Β. Ελλαδα, πρωτον γιατι πριν αγορασω μηχ. εψαξα ρωτησα εμαθα και εφυγα σουμπιτος απο την BMW  και δευτερον επειδη εχω αρκετους φιλους κατοχους και με διαφορετικα μηχανακια ο καθενας που καθε φορα που ετοιμαζονται για σερβις ή εχουν παραγγειλει καποιο ανταλλακτικο εκτος εγγυησης αναστεναζουν και προσευχονται.
Παντως μου κανει εντυπωση που με ρωτας για κατι που ειναι τοσο αυτονοητο,  το γνωριζουν ακομη και οι πετρες οτι τα σερβις της BMW ξυριζουν, μη μου πεις οτι ειμαι ο πρωτος που το ακους  :D :tez: :D

*

davide

Απ: GS800
« Απάντηση #20 - : Σεπτέμβριος 01, 2009, 11:37:26 πμ »
Παντως μου κανει εντυπωση που με ρωτας για κατι που ειναι τοσο αυτονοητο,  το γνωριζουν ακομη και οι πετρες οτι τα σερβις της BMW ξυριζουν, μη μου πεις οτι ειμαι ο πρωτος που το ακους  :D :tez: :D

το ότι κάποιος έχει BMW, δεν είναι συνόνημο του ότι είναι κορόιδο. Απλά αποφεύγεις τους απατεώνες μηχανικούς και δεν έχεις πρόβλημα. Αυτό που θα έκανες και με οποιαδήποτε άλλη μάρκα.

Υ.Γ. Ειδικά οι σειρές με τους boxer κινητήρες της, είναι απλούστατοι και τα σέρβις τους είναι σε πάρα πολύ λογικές τιμές. Όσο για τα ανταλλακτικά τους, τα πράγματα είναι ακόμη καλύτερα. Τα περισσότερα είναι ανταλλακτικά αυτοκινήτου.

*

Ninja Nihil

Απ: GS800
« Απάντηση #21 - : Σεπτέμβριος 01, 2009, 01:41:22 μμ »
Τα πράγματα έχουν αρχίσει κι αποκτούν ενδιαφέρον!  :ohyes:

*

shivermaniac

Απ: GS800
« Απάντηση #22 - : Σεπτέμβριος 01, 2009, 03:13:18 μμ »
μακαρι να ναι ετσι γιατι ως εταιρεία τη σεβομαι και τη θεωρω αξιοπιστη και δεν αποκλειω το μελλοντικο ενδεχομενο αγορας μηχανης BMW , η πληροφορηση μου ωστοσο για τα κοστη ειναι εντελως διαφορετικη.

*

Αποσυνδεδεμένος christosms

  • *****
  • 249
  • Φύλο: Άντρας
  • ...όλα είναι ερήμην!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: GS800
« Απάντηση #23 - : Σεπτέμβριος 02, 2009, 05:14:33 μμ »
Το έχω λίγο παραπάνω από 1 χρόνο έχω κάνει 16500 khm, άψογη οδική συμπεριφορά, τα φρένα καταπληκτικά, ροπή πολύ καλή, λίγο άβολη σέλα, κατανάλωση περίπου στα 5,1 lt/100 khm ήμουν ταξίδι 2καβαλος και τριβάλιτσο 2 εβδομάδες, Πρέβεζα, Λευκάδα, Κομοτηνή, 3000 khm συνολικά σε άσφαλτο και χώμα, τιμές service κανονικές, όσα έδινα πάνω κάτω και στο pegaso: 5000 khm λάδια 45 €, 10000 khm 85 € , 15000 khm λάδια + πίσω τακάκια 96 € στον Παναγιωτόπουλο στο Γέρακα, πολύ το θεωρούν ακριβό άλλα τα λεφτά του τα αξίζει, ποιότητα κατασκευής + το στήσιμο του ,upside down, abs 4ηςγένιας κτλ, χαμηλό κέντρο βάρους λόγω χωροδικτιόματος και ντεπόζιτου βενζίνης κάτω από τη σέλα το κάνουν μανιτζέβελο στην οδήγηση στη πόλη πάρα τα 200 + κιλά που έχει, στη εθνική οδό σταθερό δεν επηρεάζετε εύκολα από ριπές αέρα... και ένα vimeo.com/4975261[/vimeo]]βιντεάκι για τους κάγκουρες  :tez: :tez:...
BMW rules...:fies:



*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: GS800
« Απάντηση #26 - : Σεπτέμβριος 04, 2009, 02:12:43 μμ »
γουηθ ολ μαη ρησπεκτ ναουμ,

Spam on

 :hha% :hha% :hha% :hha% :hha%

Spam off

*

Αποσυνδεδεμένος nenhs

  • *****
  • 805
  • Φύλο: Άντρας
  • Sex Drugs Metal
  • Μοντέλο μηχανής: rsv4 r
  • Αντιδράσεις: +3

*

Jk21

Απ: GS800
« Απάντηση #28 - : Σεπτέμβριος 04, 2009, 02:30:09 μμ »
Που να δείτε τη κάνει ένας κασκαντέρ με παπιά στρογκυλοφάναρα C50 6βολτα...!!! :tez: :tez: :tez: :tez:

Anyway καλό μηχάνημα η μικρή μπουρούχα της BMW αλλά στα λεφτά της παίρνεις και ελικόπτερο ... :D :D :P

 :bye: :bye: :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης