0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλοταξιδο αλλα τελικα συμφωνα παντα με τεστακι γνωστου περιοδικου ναι μεν ..........αλλα.Το καλο ειναι οτι επεσε πολυ η τιμη του διαφορετικα πολλα λ7 για λιγο μηχανακι. Το δικο μου επομενο
Παράθεση από: nikosm στις Ιανουάριος 25, 2010, 03:11:31 μμΚαλοταξιδο αλλα τελικα συμφωνα παντα με τεστακι γνωστου περιοδικου ναι μεν ..........αλλα.Το καλο ειναι οτι επεσε πολυ η τιμη του διαφορετικα πολλα λ7 για λιγο μηχανακι. Το δικο μου επομενο αν επέλεγα σήμερα street, θα κοίταζα μόνο το BMW
Παράθεση από: davide στις Ιανουάριος 25, 2010, 03:19:41 μμΠαράθεση από: nikosm στις Ιανουάριος 25, 2010, 03:11:31 μμΚαλοταξιδο αλλα τελικα συμφωνα παντα με τεστακι γνωστου περιοδικου ναι μεν ..........αλλα.Το καλο ειναι οτι επεσε πολυ η τιμη του διαφορετικα πολλα λ7 για λιγο μηχανακι. Το δικο μου επομενο αν επέλεγα σήμερα street, θα κοίταζα μόνο το BMW μμμ...πως μας το`πες... πρωτοτυπη δήλωση απ`το στομα σου... Υ.Γ.πάντως η ΚΤΜ και σαν φιλοσοφία ο,τι και να βγάλει ''πορτοκαλι θανατος'' ειναι για τα χερια ποδια του αναβάτη.... φυσικά σου μενει η απολαυση...
Δε νομίζω ότι έπεσε η τιμή.Προχθές σ' ένα περιοδικό το είδα στα 17000 ευρώ.Από κει και πέρα είναι +2 δεύτερα πιο αργό από CBR1000 και RSV4 στις Σέρρες.Αλλά το mille δε θα είναι +4 δεύτερα;Θα είναι.
Παράθεση από: zachs στις Ιανουάριος 25, 2010, 03:53:41 μμΔε νομίζω ότι έπεσε η τιμή.Προχθές σ' ένα περιοδικό το είδα στα 17000 ευρώ.Από κει και πέρα είναι +2 δεύτερα πιο αργό από CBR1000 και RSV4 στις Σέρρες.Αλλά το mille δε θα είναι +4 δεύτερα;Θα είναι.Δεν είναι. Σύμφωνα με το τεστ που κάνουν κάθε χρόνο για το bike of the year αρκετά ευρωπαϊκά περιοδικά σε συνεργασία, μεταξύ των δικύλινδρων είχε κερδίσει το Mille. Το BMW (ένα sport που είχε) ήταν 2ο, και το ΚΤΜ 3ο. Απουσίαζε το 1198, γιατί η Ducati δεν έδωσε την άδεια της να δοκιμαστεί με το κοινό λάστιχο που έβαλαν όλοι. Το ΚΤΜ χαντακώθηκε εξαιτίας του πολύ κακού σασμάν που έχει. Φίλος αγωνιζόμενος που έχει οδηγήσει 2 διαφορετικά RC8 στις Σερρες μου είπε το ίδιο, σε αντίθεση με το μοναδικό στην Ελλάδα RC8R που επίσης οδήγησε και είχε λυμένο το πρόβλημα του σασμάν.Το τεστ των περιοδικών είχε γίνει στην πίστα της Almeira.
Byron,έχεις και δεν έχεις δίκιο και επίσης στο τελευταίο ΜΟΤΟ η τιμή του ΚΤΜ είναι 12990 ευρώ τελικά.Τεύχος ΜΟΤΟ 419 (1/7/2008) MASTER BIKE 2008 ALMERIA:APRILIA RSV1000R FACTORY: 1:37,181 (J.FUCKS) 1:41.311 (MOTO)BMW HP2 :1:38.782 (J.FUCKS) 1:44.598 (MOTO)KTM RC8 (το άσπρο ) : 1:36.930 (O.FERNANDEZ) 1:41.608 (MOTO)Συνολικά οι χρόνοι είναι 7-6 υπέρ του απρίλια (δηλαδή επτά αναβάτες έκαναν ταχύτερο γύρο μ'αυτό και έξι με το ΚΤΜ).Το απρίλια βγήκε πρώτο γιατί το ΚΤΜ όπως είπες είχε πολλά προβλήματα με το κιβώτιο και ήταν (είναι) άσχημο
Παράθεση από: zachs στις Ιανουάριος 25, 2010, 10:56:40 μμByron,έχεις και δεν έχεις δίκιο και επίσης στο τελευταίο ΜΟΤΟ η τιμή του ΚΤΜ είναι 12990 ευρώ τελικά.Τεύχος ΜΟΤΟ 419 (1/7/2008) MASTER BIKE 2008 ALMERIA:APRILIA RSV1000R FACTORY: 1:37,181 (J.FUCKS) 1:41.311 (MOTO)BMW HP2 :1:38.782 (J.FUCKS) 1:44.598 (MOTO)KTM RC8 (το άσπρο ) : 1:36.930 (O.FERNANDEZ) 1:41.608 (MOTO)Συνολικά οι χρόνοι είναι 7-6 υπέρ του απρίλια (δηλαδή επτά αναβάτες έκαναν ταχύτερο γύρο μ'αυτό και έξι με το ΚΤΜ).Το απρίλια βγήκε πρώτο γιατί το ΚΤΜ όπως είπες είχε πολλά προβλήματα με το κιβώτιο και ήταν (είναι) άσχημο Νταξ ρε μαν...από μνήμης τα θυμόμουν. Αν θυμάμαι επίσης καλά, το Mille είχε βγεί 3ο στην κατάταξη των 10+ μοτό που έλαβαν μέρος. 1ο πρέπει να ήταν το 675 και το 2ο.....
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι