Ας τα πάρουμε ρεαλιστικά τα πράγματα.
Αν δεν θέλεις σκούτερ και παπί, η μονη άλλη λύση είναι κάποιο μοτοσυκλετάκι 125 κυβικά.
Κι αν εξαιρέσουμε τυχόν καινούριες λύσεις των 3000+ ευρώ απο επώνυμες εταιρίες, μένουν μεταχειρισμένα YBR και CBF υπερδεκαετίας και κινέζικα με "Ιταλικό" brand name.
Για εμένα η πρώτη λύση είναι μη λύση. Μηχανάκια που πάρθηκαν εξαρχής για εργάτες και έλιωσαν στους δρόμους για 10-15 χρόνια. Τι κι αν είναι yamaha ή Honda; Το λιωμένο είναι λιωμένο.
Η δεύτερη λύση φαντάζει καλύτερη. Και όσο πιο "καλή" η "δευτεράτζα" μάρκα, τόσο το καλύτερο. H SMW είναι μια σοβαρή, αξιόλογη και αυτόνομη μάρκα.
Αυτόνομη για το γεγονός πως δεν βγάζει φασόν το ίδιο μηχανάκι με 3 διαφορετικά ονόματα στις αγορές (βλέπε γνωστές Κινεζομάρκες)
Το αν θα το αφήσει η αντιπροσωπεία μετά απο χρόνια, το θεωρώ ψιλοαδιάφορο και θα εξηγήσω γιατί.
Ο κινητήρας, τα ηλεκτρικά και όλα τα ανταλλακτικά είναι κοινά στην αγορά και πάντα θα βρεθούν λύσεις. Είναι απλής τεχνολογίας μηχανή, με απλές λύσεις που θα ταιριάζουν και απο άλλες μηχανές.
Αν ήταν σκουτερ, θα είχες λόγο να φοβάσαι. Πλαστικά, φώτα, ειδικής μορφής καθρέπτες, καρίνες κλπ. Κλείνει η αντιπροσωπεία και ότι σπάει δεν υπάρχει ανάλογο στην αγορά.
Αλλά στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για γυμνό μηχανάκι. Ούτε πλαστικά, ούτε περίεργες λύσεις που θα ψάχνεις και θα βρίσκεις.
Για εμένα αν απο ανταλλακτικά είναι οκ (και θα πρέπει να ψάξεις τι κινητήρα φοράει και πόσο περπάτησε σε άλλα μοντέλα) και αν απο περιφερειακά δεν έχει σημασία επειδή είναι γυμνό...τότε δεν πρέπει να σε απασχολεί αν η αντιπροσωπεία θα υπάρχει και αύριο. Ίσως μόνο για λόγους μεταπώλησης να υπάρχει μια ανησυχία. Αλλά τα ίδια έλεγαν και πριν 15 χρόνια για τα daytona και τώρα τα πουλάνε πιο ακριβά απο όσο τα αγόρασαν πριν 10 χρόνια.