0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
τα περισσοτερα που εχω οταν ειμαι και εγω πανω στο μηχανακι ηταν 299km με suzuki gsx-r 1000 k7
Για κοντερισια μιλαμε παντα... 240 με το capo δικαβαλο σε μια ευθεια στον Αλμυρο.και 250 με το αμαξι (octavia) στην ιδια ευθεια. αλλα δεν νομιζω να το ξανακανω ειδικα με το capo...
254 Χλμ με το μαμα Falco μου
Ίσως έπρεπε να βάλω πίσω ένα δόντι κοντύτερο :DΚοντέρ 360+
Τελικής το ανάγνωσμα συνέχεια.Κοντό γρανάζι και βουρ στην γνωστή πίστα δοκιμών:Εγνατία οδός προς Ασπροβάλτα.Το μοτόρι ανεβάζει σαφώς πιο θετικά,τα χιλιόμετρα σε κάθε αλλαγή είναι αρκετά λιγότερα φυσικά,αλλά αυτό καθόλου δεν ενοχλεί καθώς η μηχανή θυμίζει όπως είπα κάτι από χίλια κυβικά.Επιταχύνει δυνατότερα με 4η,5η και 6η και δεν χρειάζεται να κατεβάζω από 6η σε 4η για προσπέραση αλλά........5η!!Υποθέτω κι ελπίζω ότι με αφαίρεση βολάν,φίλτρο και ξεφίμωμα τα πράγματα να καλυτερέψουν κι άλλο.Έχουμε και λέμε λοιπόν:3η κόφτης 194 από 209,4η κόφτης 235 από 254,5η κόφτης!!!!! 269 από 281 χωρίς να χτυπάει κόφτη και η 6η ανεβάζει επιτέλους πάνω από 10000 θετικά και δυνατά στα 280 κι είχε κι άλλο- αν δεν έκανε προσπέραση ο σκαντζόχοιρος με τη μερσεντές - από 280 κάτι που έβλεπα με πολλή δυσκολία.Συμπέρασμα: Άργησα πολύ να αλλάξω το γρανάζι,είναι η καλύτερη και φθηνότερη βελτίωση που μπορεί να κάνει κάποιος,με σαφή βελτίωση της επιτάχυνσης σ όλο το φάσμα των στροφών και των ταχυτήτων.Απορώ γιατί δεν το πουλάει η Απρίλια έτσι το μηχανάκι!!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι