0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

RSVF

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #90 - : Σεπτέμβριος 24, 2007, 01:07:14 πμ »
kalo eeeeeeeeeeeeeee

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #91 - : Σεπτέμβριος 24, 2007, 01:14:31 πμ »
καλά ρε κόστη thee πάρε την παε..που το "τελικιασες" έτσι ρε man?? :prm :prm :prm :prm :prm
OMERTA69!!!

*

davide

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #92 - : Σεπτέμβριος 24, 2007, 01:17:46 πμ »
300!!
Ουάου!!!! :-o

Με τι γρανάζια το έκανες αυτό?

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #93 - : Σεπτέμβριος 24, 2007, 11:34:44 πμ »
Mε το 15αρι μπροστα και στις 10500 που εχω βάλει τον κοφτη τελειώνει στα 276... μέχρι εκεί... βεβαια τα πάει ανετα, ίσως να βάλω τον κόφτη στις 11Κ να δω τι γίνεται, συμφωνα με κατι εξελακια που υπολογιζουν αυτα, θα εχω άλλα 10χλμ παραπάνω ΑΝ τις ανεβάσει τις παραπανω 500 στροφές μια και μετα τα 10200 το μηχανάκι κρεμάει οταν ειναι μαμα  :thnk:

Αλλα όπως είπε και καποιος "σοφός" στο aprilia forum, σε ερωτηση περι γραναζόματος, το πρόβλημα δεν ειναι τα γρανάζια αλλά οι ίπποι μας  :D

Τρανη απόδειξη ο κωστας απο πάνω... με τα εβο, φίλτρο και PCIII (απο χάρτη τι εκανες ρε? Βρηκες κανεναν που να ξέρει να ρυθμίζει? Διαβαζω τους αμερικάνους και κλαιω... ειμαστε αιωνες πισω ΡΠΜ) πάτησε τα 300... και υποθέτω με 16αρι γραναζι μπροστά και κοφτη στις 11 για να αξιοποιηθούν κατάλληλα και τα εξτρα.

Βεβαια ο Κωστας ειναι ο ποιο αρμοδιος για να μας απαντησει.  :ohyes:

*

RSVF

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #94 - : Σεπτέμβριος 24, 2007, 01:33:49 μμ »
Παιδια την 300 δεν την επιασα ουτε σε κατηφορα ουτε σε καποιο αλλο μερος που βοηθησε το μηχανακι, την 300 την επιασα στο δρομ της Τριπολης στην μεγαλη ευθεια ,τα γραναζια μου τοτε ηταν μαμα και ουτε PC III ειχα, την προηγουμενη βδομαδα βγηκα αλλη μια βολτα 300 παλι, αλλα πολυ πιο ευκολα με PCIII και καινουργια αλυσιδογραναζα,
 δεν ξερω τι γινεται αλλα μαλλον εγω θα ελεγα οτι παιζουν ρολο και τα κιλα του αναβατη. :tez: :tez: :tez: Οσο αναφορα χαρτη δεν εχω βαλει το μηχανακι σε δυναμομετρο ακομα, χαρτη εχω ενος αμερικανου επανω τον οποιο το δοκιμαζω, εχω καμια 20 χαρτες διαφορετικους απο τα αμερικανακια κια δεν εχω καταληξει ακομα πιος ειναι καλυτερος θα δουμε εαν προλαβω αφου το μηχανακι ΠΩΛΕΙΤΑΙ 

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #95 - : Σεπτέμβριος 24, 2007, 02:41:32 μμ »
.......................θα δουμε εαν προλαβω αφου το μηχανακι ΠΩΛΕΙΤΑΙ 

Να βάλεις αγγελία ΕΔΩ! :bye:

*

davide

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #96 - : Σεπτέμβριος 24, 2007, 10:02:51 μμ »
Eγώ φτάνω μέχρι εδώ...

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #97 - : Οκτώβριος 21, 2007, 11:36:49 μμ »
Παιδια την 300 δεν την επιασα ουτε σε κατηφορα ουτε σε καποιο αλλο μερος που βοηθησε το μηχανακι, την 300 την επιασα στο δρομ της Τριπολης στην μεγαλη ευθεια ,τα γραναζια μου τοτε ηταν μαμα και ουτε PC III ειχα, την προηγουμενη βδομαδα βγηκα αλλη μια βολτα 300 παλι, αλλα πολυ πιο ευκολα με PCIII και καινουργια αλυσιδογραναζα,
 δεν ξερω τι γινεται αλλα μαλλον εγω θα ελεγα οτι παιζουν ρολο και τα κιλα του αναβατη. :tez: :tez: :tez: Οσο αναφορα χαρτη δεν εχω βαλει το μηχανακι σε δυναμομετρο ακομα, χαρτη εχω ενος αμερικανου επανω τον οποιο το δοκιμαζω, εχω καμια 20 χαρτες διαφορετικους απο τα αμερικανακια κια δεν εχω καταληξει ακομα πιος ειναι καλυτερος θα δουμε εαν προλαβω αφου το μηχανακι ΠΩΛΕΙΤΑΙ 

Δεν ξέρω τι να υποθέσω παίδες,έχω ψιλοαπογοητευτεί και δεν καταλαβαίνω πως πιάνετε αυτά τα χλμ.Μια φορά έπιασα τα 288 κι από κει κι έπειτα πάνω από 280 δύσκολα,πολύ δύσκολα.Και σα να μην έφτανε αυτό,δηλαδή ο θρύλος ή μάλλον ο μύθος με τα πολλά χλμ\ώρα που πιάνουν τα απρίλια ήρθε κι άλλη κατραπακιά  που αφορά στην περιβόητη ακρίβεια ή μάλλον(?) ανακρίβεια των κοντέρ των μηχανών μας και τους σένσορες στο δισκόφρενο και γω δεν ξέρω τι άλλο.

Και εξηγούμαι παρακάτω για να μην παρεξηγούμαι, γιατί κατά τ άλλα είναι ότι καλύτερο έχω αγοράσει και καβαλήσει τα δέκα χρόνια που είμαι φανατικός των δύο τροχών.Όπως και να το κάνεις όμως περιμένεις περισσότερα από 15000 ευρώ κι απ την φήμη που συνοδεύει την εταιρεία σχετικά με την αεροδυναμική και τις τελικές.

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #98 - : Οκτώβριος 21, 2007, 11:54:38 μμ »
Οι πρώτες υποψίες ξεκίνησαν απ τις ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ τελικές των γυμνών τουόνο για τα οποία είμαι σίγουρος κι αυτό λέει κι η λογική ότι μηχανή με 110-115 άλογα στον τροχό και μάλιστα γυμνή είναι αδύνατο να πιάνει πάνω από 240-250 πραγματικά κι ας τα βλέπουν οι φίλοι συμφορουμίτες κι ας χαίρονται.

Έπειτα βγήκαμε βόλτα μ έναν φίλο με Ζ750 σε κάτι στροφιλίκια προς 2ο πόδι χαλκιδική και θέλοντας να δω αν ισχύει αυτά που διάβαζα όλα αυτά τα χρόνια για την ακρίβεια των κοντέρ τσέκαρα τις ενδείξεις του με τις δικές μου πηγαίνοντας δίπλα δίπλα κι αφού είχα συνενοηθεί με το φιλαράκι.167 έλεγε το δικό μου?167 και το Ζ.189 το δικό μου?τα ίδια και το Ζ.Δεν απογοητεύτικα ,γιατί υπέθεσα ότι επειδή τα χλμ ήταν λίγα η απόκλιση του Ζ δεν θα ήταν τόσο μεγάλη.Εσύ είσαι που το λες?

Να σημειώσω εδώ ότι αυτά αφορούν τα μίλλε και τουόνο 2ης γενιας κι όχι τα πρώτα τα οποία δεν έχαναν γραμμάριο όπως τα μέτρησε κι ο αξιόπιστος Δημήτρης Παπανδρέου για όσους ξέρουν και θυμούνται.Άλλωστε αυτά μας είπε κι ο μπιλ ο οποίος μέτρησε με gps διάφορα μηχανάκια ,όχι όμως και μίλλε από 2004 κι έπειτα.Βασίλη όποτε μπορέσεις κάνε μια μέτρηση γιατί αν περιμένουμε απ τα περιοδικά τα οποία έχουν αποκλείσει τα απρίλια απ τις μετρήσεις και τα συγκριτικά (έτσι δεν είναι νιτροάργκι?) ζήτω που καήκαμε!

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #99 - : Οκτώβριος 22, 2007, 12:08:47 πμ »
Να μην μακρυγορώ όμως, σήμερα βγήκαμε βόλτα με το καρντάσι και το Fireblade τού (2006).Και μια που βγήκαμε να μην πάει χαμένη η ώρα,για να δούμε ρε αδερφέ είναι αλήθεια ότι τα ζαπάν διαβάζουν παπάδες ενώ εμάς καντηλανάφτες?

Μεγάλες οι ευθείες προς ασπροβάλτα στην εγνατία οδό λοιπόν,εύκολη υπόθεση να δούμε τι γίνεται.Τι περίμενες να γίνει δηλαδή?200 το απρίλια?200 και το χόνδα με το ανακριβές κοντέρ.230 το ιταλιάνικο?230 και το γιαπωνέζικο παρτάλι.265 ο μακαρονάς?265 και ούτε χλμ παραπάνω ο σαμουράι!

Κάποιος είχε γράψει για το τουόνο του ,ότι αυτός είχε 262 την στιγμή που ένα 636 δίπλα ή μπροστά του είχε 291!!!Εγώ τέτοιο πράγμα με δύο διαφορετικά γιαπωνέζικα δεν είδα κι ούτε πρόκειται να δώ!

Τι γίνεται λοιπόν ρε παίδες?Άποψή μού είναι ότι τα μηχανάκια μας ,όπως είναι και το λογικό για 120 άλογα (και αν) και μακρύ γρανάζωμα δεν παν πάνω από 260-265 πραγματικά κι ευχαριστημένος να σαι δηλαδή γιατί υπάρχουν και χειρότερα (λέμε τώρα).Πάντως μάγκες αν δείτε κανα 600άρι σε καμιά εθνική γυρίστε το κεφάλι απ την άλλη γιατί......

*

davide

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #100 - : Οκτώβριος 22, 2007, 01:07:33 πμ »
Τι γίνεται λοιπόν ρε παίδες?Άποψή μού είναι ότι τα μηχανάκια μας ,όπως είναι και το λογικό για 120 άλογα (και αν) και μακρύ γρανάζωμα δεν παν πάνω από 260-265 πραγματικά κι ευχαριστημένος να σαι δηλαδή γιατί υπάρχουν και χειρότερα (λέμε τώρα).Πάντως μάγκες αν δείτε κανα 600άρι σε καμιά εθνική γυρίστε το κεφάλι απ την άλλη γιατί......

Φίλε Zachs, διαβάζω τα τρία συνεχόμενα πόστ σου και βγάζω τα εξής συμπεράσματα (με διορθώνεις αν κάνω λάθος):

1) Λες ότι το κοντέρ του απρίλιά σου αναφέρει τις ίδιες ενδείξεις τελικής ταχύτητας με κάποια ιαπωνικά μηχανάκια που σύγκρινες.
2) Ότι το απρίλιά σου πήγε μία φορά με 288χλμ/ώρα και από τότε δύσκολα έπιασε πάνω από 280χλμ/ώρα.
3) Περιμένες κάτι παραπάνω από ένα μηχανάκι των 15.000 ευρώ σε ότι αφορά την τελική του.
4) Λες ότι τα μηχανάκια σας αποδίδουν 120 άλογα (και αν) και με μακρύ γρανάζωμα δεν πάνε με πάνω από 265 πραγματικά χλμ./ώρα

Σου απαντώ λοιπόν:

1) Αυτό παρατήρησες εσύ με τα μηχανάκια που σύγκρινες. Εδώ συμφωνώ μαζί σου και δεν νομίζω ότι υπάρχουν τεράστιες διαφορές στις ενδείξεις της του ταχυμέτρου. Αλλά όχι πως δεν υπάρχουν καθόλου. Σε κάθε τεύχος οποιοδήποτε περιοδικού, βλέπουμε ότι όλα τα μηχανάκια έχουν αποκλείσεις μεταξύ τους.

2) Μα αν από μόνος σου λες ότι μία φορά έπιασες 288χλμ/ώρα και από τότε δυσκολεύτικες να περάσεις τα 280χλμ/ώρα, μήπως η τελική ταχύτητα έχει να κάνει με πολούς παράγοντες... και εμένα μου φάνηκε πολύ το νούμερο 300χλμ/ώρα συμφορουμιτή μας, αλλά δεν είμαι τόσο δύσπιστος.

3) Στα 15.000ευρώ, πήρες πολλά παραπάνω από τον ανταγωνισμό πέρα από την τελική ταχύτητα. Παρόλα αυτά πιστεύω ότι τα χιλιόμετρα που βγάζει αυτό το δύκίλινδρο χιλιάρι μηχανάκι των 15.000 ευρώ είναι πάρα πολλά... Δεν νομίζω ο ανταγωνισμός να προσφέρει από ανάλογο μοτέρ τέτοιες επιδόσεις.

4) Σχεδόν 120 πραγματικά άλογα στον τροχό (δυναμομετρημένα σε Superflow), αποδίδει το παλιό μοτέρ του Falco μου. Δεν νομίζω τα δικά σας να βγάζουν μόνο τόσα... ...και φτάνω τα 270χλμ/ώρα

*

Haritos

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #101 - : Οκτώβριος 22, 2007, 01:35:14 πμ »
Μαλλον θα συμφωνησω με τον συμφορουμιτη davide διοτι κι εγω που μετρησα με ενα tdm παπαδες το δικο καντηλαναφτες το δικο μου κι οταν δε μετρηα και με gps ειδα οτι το δικο μου ηταν πραγματικα ακριβεστατο
 Μηπως τρεχει κατι αλλο με το δικο σου??? :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #102 - : Οκτώβριος 22, 2007, 03:55:12 πμ »
ε..ψιτ...απλά για να μη χαθούμε το θέμα είναι να μηντ ο γενικεύουμε και να είμαστε ''όπως ορθά τό` χουμε'' συγκεκριμένοι..στο τί μαρκα/μοντέλο με τι αντίστοιχα συγκρίνουμε...

εγώ πα΄ντως για άλλη μια φορά θα πω ότι τα aprilia εχουν φήμη ''ακριβείας''... γενικάαα....

εγώ με τον Πήγασο είχα 170+ ίσως....αλλά αντε 170 πείτε σε ευθεια και ο φίλος με 636kawa μου είπε όταν πιάσαμε Αλεξ/λη...
''άντε ρε...180 ο Πήγασος ε..???''.... :ke: :ke: :hammer

*

mastoras

Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #103 - : Οκτώβριος 22, 2007, 08:35:42 πμ »
ε..ψιτ...απλά για να μη χαθούμε το θέμα είναι να μηντ ο γενικεύουμε και να είμαστε ''όπως ορθά τό` χουμε'' συγκεκριμένοι..στο τί μαρκα/μοντέλο με τι αντίστοιχα συγκρίνουμε...

εγώ πα΄ντως για άλλη μια φορά θα πω ότι τα aprilia εχουν φήμη ''ακριβείας''... γενικάαα....

εγώ με τον Πήγασο είχα 170+ ίσως....αλλά αντε 170 πείτε σε ευθεια και ο φίλος με 636kawa μου είπε όταν πιάσαμε Αλεξ/λη...
''άντε ρε...180 ο Πήγασος ε..???''.... :ke: :ke: :hammer

Τί ώρα εγινε τούτο ρε ?????????????????????  :pray: :pray: :pray:


*

Αποσυνδεδεμένος vageln

  • **
  • 47
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΩΡΑ ΓΙΑ......ΤΕΛΙΚΕΣ!
« Απάντηση #104 - : Οκτώβριος 22, 2007, 08:36:28 πμ »
Οι πρώτες υποψίες ξεκίνησαν απ τις ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ τελικές των γυμνών τουόνο για τα οποία είμαι σίγουρος κι αυτό λέει κι η λογική ότι μηχανή με 110-115 άλογα στον τροχό και μάλιστα γυμνή είναι αδύνατο να πιάνει πάνω από 240-250 πραγματικά κι ας τα βλέπουν οι φίλοι συμφορουμίτες κι ας χαίρονται.

 Λοιπόν για να μην ακούγονται υπερβολές ......

 120 άλογα βγάζει το δικό μου τουόνο του 2003, με slip on Acrapovic, Factory Pro chip & φίλτρο αέρα KN. Με 16 άρι γρανάζι μπροστά (από 17 μαμά) έχω δεί εύκολα 265 > υπόψη ότι τα πρώτα mille και tuono έδειχναν 4 χλμ περισσότερο από τα πραγματικά σε όλο το φάσμα ταχυτήτων, σύμφωνα και με τις μετρήσεις των περισσότερων περιοδικών της εποχής.
 Φίλος με 2004 μοντ > ουσιαστικά ίδιο ακριβώς τουόνο και παρόμοιο setup έχει δει πάνω από 270 κοντέρ. Και ναι τα πρώτα mille (και κατ' επέκταση tuono) είχαν ένα πολύ ακριβές ταχύμετρο > αυτό εξακριβωμένο άπειρες φορές από φίλους και σε άμεση αντιπαραβολή - σύγκριση με τζαπανέζικα μηχανάκια (τα οποία έδειχναν πάντα από λίγο εώς αρκετά παραπάνω!!) ......

 Εάν σε όλα τα παραπάνω υπολογίσουμε ότι τα νέας γενιάς mille - tuono είναι πιο δυνατά - εύστροφα, τότε σίγουρα είναι & πιο γρήγορα. Τώρα πόσο ακριβές είναι το όργανο τους ; προφανώς όχι όσο ακριβές ήταν στα αντίστοιχα μηχανάκια πρώτης γενιάς.
 Κάτι άλλο πολύ σημαντικό, το σημαντικότερο θα έλεγα, που παίζει ρόλο στη μέτρηση τελικής είναι οι εκάστοτε  συνθήκες και ο ΟΔΗΓΟΣ!
 Αν συνυπολογίσουμε ότι από μηχανάκι σε μηχανάκι παίζουν διαφορετικές - όχι ιδανικές ρυθμίσεις - άλλες φθορές και άλλες ανοχές, καθώς και διαφορά στα απλά αναλώσιμα (μια αρκετά φθαρμένη - κακοσυντηρημένη αλυσίδα κάνει μεγάλη διαφορά) τότε δικαιολογούνται οι διαφορές στις τελικές  στα ίδια κατά τ' άλλα μηχανάκια .......

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης