0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος kokopete

  • ***
  • 163
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000 ETV ABS + Moto Morini Seiemmezzo SCR
  • Αντιδράσεις: +115
Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
« - : Δεκέμβριος 10, 2024, 02:07:44 μμ »
Καλησπέρα παίδες, τα είπα όλα από τον τίτλο νομίζω.

Το Stelvio 1000 μοιάζει τιμολογιακά και ποιοτικά, άξιος αντικαταστάτης του Caponord 1000. Μήπως το έχει οδηγήσει κανείς για να μας πει εντυπώσεις; Το μοτέρ μοιάζει με κάποιας άλλης μοτοσικλέτας, πέραν του Mandello; Με του Caponord / V-strom 1000 ή γενικά με κάποιο άλλο χιλιάρι V2;

Ελπίζω να μην μοιάζει με τον 850 της μάρκας, γιατί του V85 TT με αφήνει παγερά αδιάφορο. :dry:



*

Αποσυνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 638
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1354
Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
« Απάντηση #1 - : Δεκέμβριος 10, 2024, 03:37:52 μμ »
Το συγκεκριμένο Guzzi δεν το έχω οδηγήσει, τα μοτέρ Guzzi είναι
εντελώς διαφορετικά από τα ''κανονικά'' V2 , Capo, Vstrom κλπ.
και είναι σχετικά κοντά σε αίσθηση με τα Boxer της Bmw..
Λένε ότι είναι ωραία μοτοσυκλέτα, αλλά πιστεύω πριν την αγοράσει
κάποιος, πρέπει οπωσδήποτε να την οδηγήσει για τους παραπάνω
λόγους, μην ξεχνάμε και τον άξονα, πού και αυτός είναι σίγουρα
διαφορετικός στην αίσθηση εν σχέση με την αλυσίδα..
Το να ''δέσεις'' με μια μοτοσυκλέτα θεωρώ ότι παίζουν πάρα πολλά
πράγματα ρόλο όσο καλή στα χαρτιά μπορεί να είναι..       

*

Αποσυνδεδεμένος ΙΑΚΩΒΟΣ ΦΑΝΤΙΔΗΣ

  • *****
  • 249
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +540
Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
« Απάντηση #2 - : Δεκέμβριος 10, 2024, 04:18:20 μμ »
Tπ έχω οδηγήσει 3 φορές 2 φορές από μισή ώρα και μια φορά το νοίκιασα από το motoaction για 1ημερα.

Το Stelvio είναι μια πολύ ωραία μηχανή.Ειχα σώσει την αναφορά μου στο Ζήση 8/4/2024

Stelvio:
Απολυτιστη λειτουργία στο ρελαντί. Τρεμεις όπως στο GS1300.

Bάζεις 1η και τσαντίζεται το σύμπαν, ψάχνονται οι από δίπλα σου αν έπαθες κάτι εσύ ή το αυτοκίνητο τους.

Μετά  2αρα και όλα καλά ροπή χαμηλά 4.000 με 110χλμ. Ομαλό τραβηγμα.

Ανεμοκάλυψη πολύ καλή με την ηλεκτρική ζελατινα τέρμα πάνω. Φθηνιαρικη όμως κατασκευή αρκετοί τριγμοί θα χρειαστεί να γίνουν κάποιες παρεμβάσεις για σταθεροποιηση. Ωραίο μενού εύκολα διαχειρισιμο.

Θέση οδήγησης παρόμοια με το Caponord.

Στριβειιιιιιιιιιιιιιιι. Αλλαγή κατεύθυνσης για πλάκα. Πολύ ωραίο.

Φρένα άγκυρες. Το μόνο θέμα στα φρένα είναι σε κατηφόρικές στροφες με έντονη πίεση μου έκανε κάτι τσαλίμια ο πίσω τροχός, παρ'ολο που πατούσα και πισινό για να μην κάνει εντο.

Πιθανόν ο τρόπος λειτουργίας και η θέση  του boxer.

Η ποιότητα κατασκευής δεν με ενθουσίασε.


*

Αποσυνδεδεμένος ΙΑΚΩΒΟΣ ΦΑΝΤΙΔΗΣ

  • *****
  • 249
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +540
Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
« Απάντηση #3 - : Δεκέμβριος 10, 2024, 04:28:22 μμ »
Ήταν κρυφός πόθος το περίμενα να είναι ένα Caponord ποιότητας Raid η ενός Caponord 1200 Raid αλλά όχι δεν είναι.

Πήγαμε οικογενειακoς για να το πάρουμε και δεν μου έκατσε καλά στο στομάχι.

Θα το ξανασκεφτώ τώρα που βγαίνει η έκδοση Duecento.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 10, 2024, 04:45:45 μμ από ΙΑΚΩΒΟΣ ΦΑΝΤΙΔΗΣ »

*

Αποσυνδεδεμένος kokopete

  • ***
  • 163
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000 ETV ABS + Moto Morini Seiemmezzo SCR
  • Αντιδράσεις: +115
Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
« Απάντηση #4 - : Δεκέμβριος 10, 2024, 05:13:44 μμ »
Ιάκωβε σε ευχαριστώ πολύ για την ανάλυση. Εμένα με χάλασε το ματ χρώμα. Ποιος βάζει ματ χρώμα σε adventure το οποίο σίγουρα θα φάει πετραδάκια; Η ποιότητα έχει πέσει παντού, το παρατηρώ κάθε μέρα.

Θα προσπαθήσω να το βρω για τεστ. Έχω οδηγήσει πολλές φορές GS1200 LC και προφανώς το Caponord 1000. Είπες δεν μοιάζει με 1200, μοιάζει όμως με 1000 capo;

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2734
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1922
Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
« Απάντηση #5 - : Δεκέμβριος 10, 2024, 05:46:53 μμ »
Βάζω και το δικό μου τεστ ράιντ εδώ για να είναι πιο ολοκληρωμένο το θέμα:

Η αλήθεια είναι ότι δεν ήμουν πολύ ζεστός για βόλτα όταν με πήρε ο φίλος λέγοντας μου ότι έχει το Στέλβιο για 2 μέρες. Λίγο η κούραση της δουλειάς, λίγο η ζέστη, με έκαναν διστακτικό. Τελικά ψήθηκα, πήγαμε Σούνιο (βασικά πήγαμε και φύγαμε κατευθείαν για σουβλάκια στα Λεγραινά), στην επιστροφή πήρα το Stelvio να δω πως μου φαίνεται. Να πω ότι το είχα δει στατικά στην έκθεση (στο περίπτερο του ΜΟΤΟ) και έχοντας ανέβει τότε πάνω μου είχε φανεί λίγο βαρύ να σηκωθεί από το στάντ. Αυτό σε συνδιασμό με τον κινητήρα Guzzi (φανταζόμουν κάτι σε βαρεμάρα, σαλιγκάρι κτλ) με έκαναν να κρατώ μικρό καλάθι.

Οποία πλάνη, το μηχανάκι είναι πραγματικά πολύ καλό!!!
Καταρχήν, φοβερό μοτέρ. Γραμμικό και δυνατό, τραβάει καθαρά από χαμηλά χωρίς να διαμαρτύρεται, έχει δυνατές μεσαίες και συνεχίζει απτόητο ψηλά. Έφερα στο μυαλό μου το Capo 1200 που είχα οδηγήσει στην Επίδαυρο, ενώ εκείνο είχε δυνατές μεσαίες αλλά μετά τις 7-8000 ψόφαγε κυριολεκτικά, στο Στέλβιο δεν υπήρχε κάτι τέτοιο! Δυνατό και μεστό παντού χωρίς να δείχνει να κουράζεται ή να ξεφουσκώνει ψηλά. Πραγματικά σχεδόν εντυπωσιάστηκα, ίσως επειδή δεν περίμενα κάτι τέτοιο.
Τα φρένα επίσης ήταν εντυπωσιακά δυνατά και άμεσα θυμίζοντας σπορ μοτοσυκλέτες (το Tuono factory μου ή το S1000R που είχα), σαφώς ανώτερα από του ΚΤΜ. Πολύ καλή ανεμοκάλυψη με την ζελατίνα στην ψηλή θέση, δοκίμασα να έχω ανεβασμένο το "σπαστό" κράνος που φόραγα και ενώ στο ΚΤΜ μετά τα 100-110 νοιώθω οτι αρχίζει να με τραβάει προς τα πάνω, στο Stelvio ήμουν πολύ άνετα σε αυτές τις ταχύτητες, με κλειστό δεν με ενόχλησε καθόλου (έως +150χλμ/ω) και δεν παρατήρησα ούτε θόρυβο ή κάποιους στροβιλισμούς. Μάλλον άριστα κι εκεί.
Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή και συμβαδίζει με το νέο εργονομικό στυλ που θέλει χωμένη θέση οδήγησης και ψηλά το τιμόνι. Προσωπικά δεν με τρελαίνει, μου θυμίζει στρητ μηχανάκι από το ντεπόζιτο και πίσω και ονοφ μπροστά. Προτιμώ την "επάνω" αίσθηση που μου δίνει το ΚΤΜ με επιπλέον πιο ανοικτές γωνίες στα γόνατα. Φαρδύ τιμόνι, η σέλα (στο μισάωρο αυτό της επιστροφής) μου δεν μου φάνηκε πολύ άνετη χωρίς να μπορώ να εντοπίσω αν θέλει περισσότερο πάχος, μαλακότερο υλικό ή απλά μου φάνηκε.
Στρίβει πολύ εύκολα, βουτάει σχεδόν περισσότερο από ότι έχεις υπολογίσει και είναι πολύ σταθερό. Επίσης κάτι που με εντυπωσίασε καθώς περίμενα κάτι πιο αργό και νωχελικό, καμία σχέση! Οι αναρτήσεις ήταν μάλλον προς το σφικτό, η μοτοσυκλέτα βέβαια είχε 850χλμ στο οδόμετρο. Ζέστη από το μοτέρ δεν ένοιωσα όταν με το ΚΤΜ κάνω σάουνα. Το κιβώτιο ήταν λίγο θορυβώδες, όταν κούμπωνες πρώτη πήδαγε λίγο μπροστά και οι υπόλοιπες ταχύτητες είχαν μια αίσθηση γκλανκ όταν έμπαιναν (πχ στο ΚΤΜ έχουν μια αίσθηση γκραχ αν με εννοείτε), όχι όμως κάτι ενοχλητικό. Δεν είχε σίφτερ.
Αρνητικό, πέραν της θέσης οδήγησης που δεν με πολυτρελαίνει αλλά είναι υποκειμενικό και προφανώς συνηθίζεται, ο ηλεκτρονικός μηχανισμός της ζελατίνας που φαινόταν λίγο ξεχαρβαλωμένος. Δεν ξέρω αν ήταν κάποιο πρόβλημα της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας. Επίσης δεν μου πολυάρεσε το πίσω φωτιστικό, μου έβγαζε μια παπουδίλα ενώ όλο το υπόλοιπο μηχανάκι είναι πολύ όμορφο και μοντέρνο. Ποιοτικά δεν είδα κάτι άσχημο (πέραν του φάουλ της ζελατίνας) και φαίνεται καλοφτιαγμένο και όχι φθηνιάρικο. Νομίζω μόνο το Triumph φαίνεται πιο ποιοτικό. Το σύστημα radar μου φάνηκε περισσότερο γκατζετιά έτσι όπως δούλευε (μόνο προειδοποίηση blind spot και εμπρός σηματάκι ότι πλησιάζεις σε εμπόδιο), δεν θα το πλήρωνα.

Ολοκληρώνοντας, μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα που αξίζει να αγοραστεί για αυτό που είναι, χωρίς απαραίτητα να είναι κάποιος Γκουτζίστα.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος ΙΑΚΩΒΟΣ ΦΑΝΤΙΔΗΣ

  • *****
  • 249
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +540
Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
« Απάντηση #6 - : Δεκέμβριος 10, 2024, 07:08:32 μμ »
Και εδώ πάλι μιας και θίγει το θέμα ο lospi για Triumph η άποψη μου.

Δοκιμαστικε το 900 rally παράλληλα με το Stelvio. Νοικιάστηκε την ίδια ημέρα με το Stelvio.

Ήθελα να δω και μια Αγγλίδα με 21' τροχό.

Αυτά έγραψα στον Ζήση την ίδια ημέρα.

Tiger:
Ευτυχώς το έβαλα 2ο .  Με το καλημέρα καλώς ήρθατε στον πολιτισμό.

Άψογο δούλεμα. Αλλαγές ταχυτήτων βελουδινες, το quick shifter βουτύρου. Απόκριση γκαζιού αμεσοτατη ποιο σπιρτοζικο από το Stelvio. Νεύρο μέχρι πολύ ψηλά.

Σταθερή ζελατινα με καλή ανεμοκάλυψη μέχρι 130-140 μετά μέχρι 160 νοιώθεις κάποιο αέρα περισσότερο σε όμους .

Τα πάντα πάνω του όμως είναι υψηλής ποιότητας χωρίς κανένα απολύτως τριγμο. Οθόνη χειριστήρια καταπληκτικά.

Φρενα καλά αλλά όχι Stelvio. Χωρίς βέβαια να παρουσιάζουν τη δυσάρεστη αίσθηση στις κατηφορικες στροφές.

Λόγο Bridgestone έφαγα 2 γλάστρες εκεί που τα Anakee του Stelvio τα πήγαν πολύ καλά. Τουτέστιν κρύα τα ελαστικα θέλει προσοχή.

Τα ζέστανα και ήταν βεντούζα. Μόλις ξανακρυωσαν πάλι έφαγα γλυστρα.

Με το καλημέρα θέλουν άλλαγμα τα ελαστικα γιατί εδώ η Θεσσαλονίκη είναι με πολύ χάλια άσφαλτο.

Πολύ πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός. Θερμενομενα γκριπ, σέλα, κάγκελα κινητήρα, ποδια, προβολακια.

*

Αποσυνδεδεμένος kokopete

  • ***
  • 163
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000 ETV ABS + Moto Morini Seiemmezzo SCR
  • Αντιδράσεις: +115
Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
« Απάντηση #7 - : Δεκέμβριος 17, 2024, 02:02:42 μμ »
Το οδήγησα λοιπόν για 40 λεπτά και ήταν αποκάλυψη. Όχι απλά δεν έχει καμία σχέση με τα υπόλοιπα Moto Guzzi το μοτέρ, δεν έχει όλο το μηχανάκι καμία σχέση με την υπόλοιπη γκάμα. Εντάξει, φαντάζομαι πως το Mandello V100 θα είναι εφάμιλλο, λέω για όλα τα άλλα μηχανάκια της μάρκας, όχι για τα δύο αδερφάκια.

Το μοτέρ έδινε, έδινε, έδινε και έδινε αδιάκοπα μέχρι τον κόφτη. Τι τρομερή έκπληξη ήταν αυτή. Ήταν σαν το νέο 990 της ΚΤΜ, μόνο που είχε την ίδια δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών. Στα αρνητικά, μου περνούσε κραδασμούς η μανέτα του συμπλέκτη και ο δεξιός κύλινδρος μου έβγαζε αρκετή ζέστη. Αλλά αυτά είναι πταίσματα μπροστά στην τόσο πολιτισμένη λειτουργία. Ο ψεκασμός ήταν άριστος και στα χαμηλά αλλά και στα ψηλά. Οι παράμετροι που μπορείς να αλλάξεις, χαοτικοί.

Η οδήγηση του σουλουπιού μου ήταν πάρα πολύ γνώριμη. Από την πρώτη στιγμή ένιωσα ότι καβαλάω το Multistrada 1200 1gen. Ειδικά στο φρενάρισμα, θα έλεγα πως τα σχεδιάσε ο ίδιος άνθρωπος. Το Stelvio είναι πάρα πολύ στριφτερό, αλλά δεν κουμπώνουν τα γόνατα στο ντεπόζιτο, κάτι που με χάλασε λίγο. Το μηχανάκι αποκλείεται να είναι στα 246 κιλά που ανακοινώνουν. Λένε ψέμματα  :P. 220 με το ζόρι θα το έκανα.

Η άνεση και η ανεμοκάλυψη ήταν άριστη. Το τιμόνι είναι εκεί ακριβώς που το ήθελα και οι σέλες εξαιρετικές. Μείναμε με την σύζυγο πολύ ευχαριστημένοι.

Στα περίεργα του, θα πω πως είναι ο τρόπος που κουμπώνει η πρώτη. Βαράει τόσο δυνατά που παίζει το μηχανάκι να κάνει βήμα προς τα εμπρός.

Μιλάμε πάντως για ένα πολύ σοβαρό μηχανάκι, το οποίο είναι άξιος αντικαταστάτης για το Caponord 1000 και ας έχει άλλο σήμα.

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1368
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +558
Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
« Απάντηση #8 - : Δεκέμβριος 18, 2024, 05:16:28 μμ »
Ενδιαφέρον θεμα και οι απόψεις μιας που με ψήνει κ μενα το νεο Stelvio.


Το εχω δει απο κοντά αλλά δεν εχω κανει test drive ακομα.


Θα μπορούσε να μας πει καποιος που το εχει οδηγησει, πως είναι οι κυλινδροι σε σχεση με τα γονατα;


Διαβαζω οτι σε ψηλους αναβατες ο αριστερος κυλινδρος ισα που ακουμπαει στο γονατο.


Γιωργο τι λες κ εσυ μιας που ειμαστε κοντα σε μπόι;;

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2734
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1922
Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
« Απάντηση #9 - : Δεκέμβριος 18, 2024, 10:21:21 μμ »
Ενδιαφέρον θεμα και οι απόψεις μιας που με ψήνει κ μενα το νεο Stelvio.


Το εχω δει απο κοντά αλλά δεν εχω κανει test drive ακομα.


Θα μπορούσε να μας πει καποιος που το εχει οδηγησει, πως είναι οι κυλινδροι σε σχεση με τα γονατα;


Διαβαζω οτι σε ψηλους αναβατες ο αριστερος κυλινδρος ισα που ακουμπαει στο γονατο.


Γιωργο τι λες κ εσυ μιας που ειμαστε κοντα σε μπόι;;

Δημήτρη, δεν θυμάμαι να είχα κανένα θέμα. Πήγαινε κάν' το μια βόλτα, αξίζει!
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος kokopete

  • ***
  • 163
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000 ETV ABS + Moto Morini Seiemmezzo SCR
  • Αντιδράσεις: +115
Απ: Έχει οδηγήσει κανείς το νέο Stelvio 1000;
« Απάντηση #10 - : Δεκέμβριος 19, 2024, 08:03:03 πμ »
Ενδιαφέρον θεμα και οι απόψεις μιας που με ψήνει κ μενα το νεο Stelvio.


Το εχω δει απο κοντά αλλά δεν εχω κανει test drive ακομα.


Θα μπορούσε να μας πει καποιος που το εχει οδηγησει, πως είναι οι κυλινδροι σε σχεση με τα γονατα;


Διαβαζω οτι σε ψηλους αναβατες ο αριστερος κυλινδρος ισα που ακουμπαει στο γονατο.


Γιωργο τι λες κ εσυ μιας που ειμαστε κοντα σε μπόι;;

1.81 είμαι. Είναι όντως κοντά οι κύλινδροι, αλλά δεν ακούμπησα και ήμουν δικάβαλος, που σημαίνει ότι με έσπρωχνε μπροστά η σύζυγος.
Οι σέλες είναι εξαιρετικές. Θα βρεις θέση και θα μείνεις εκεί χωρίς γλιστρήματα.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης