Μετά την αγορά του capo και το ταξιδι μαζί του απο Αθήνα-Κέρκυρα, αντιλήφθηκα οτι το κρανος που είχα ήταν πλήρως ακατάλληλο.Αρχικά αντιλήφθηκα οτι ήταν λάθος το μέγεθός του, και εν συνεχεία η ηχομόνωση του. Με τον πήγασο που είχε χαμηλή ζελατίνα και έστελνε τον αέρα στο στήθος περίπου η κατάσταση ήταν οκ με τους στροβιλισμούς του capo όμως δεν παλευόταν.
Στην αναζήτηση μου με ένα budget γύρω στα 300-350 ευρώ είδα και δοκίμασα αρκετά κράνη. Θα μπορούσα να δοκιμάσω ακόμη περισσότερα και συγκεκριμένα πιο κατάλληλα για τούρινγκ αλλά δυστυχώς στην επαρχια τα μαγαζία δεν έχουν μεγάλη ποικιλία και πρέπει να παραγγείλεις γουρούνι στο σακί και αν δε σου κάνει….???
Στην αναζήτηση στο διαδίκτυο έπεσα πάνω σε μια πολύ καλή προσφορά του louis.eu στο schuberth sr1 το οποίο είχε με έκπτωση 50% άρα ερ΄χοταν στα χρήματα που ήθελα να διαθεσω.
Τα schuberth εχουν περίεργα μεγέθη, κάτι που ήξερα καλά απο τον Αργύρη που ήταν κάτοχος ένος S1 pro και το οποίο είχα δοκιμάσει σε medium και μου ήταν μεγάλο. Οπότε και χωρίς πολύ σκέψη παρήγγειλα το κράνος σε small. Δυστυχώς δυνατότητα να το δοκιμάσω εδώ δεν υπήρχε οπότε αναμονή να φθάσει και βλέπουμε.
Το κράνος το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά (8.000km) και τρία ταξίδια και είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος!
Αρχικά να πώ οτι το κράνος είναι σχεδιασμένο για πιο σκυφτό τρόπο οδήγησης σίγουρα απο την εταιρία.
Υπέρ:1) Βάρος 1290gr
2)Ηχομόνωση πάρα πολύ καλή και έχει ένα τρικάκι πίσω απο τα αυτιά με δύο θυρίδες που ανοίγουν σε περίπτωση που θές να μπείς πίστα και να ακούς καλύτερα πίσω σου τι συμβαίνει.
3)Αεροδυναμική σχεδίαση. Διαχέει πάρα πολύ καλά τον αέρα και αντιμετωπίζει πολύ καλύτερα το θέμα των στροβιλισμών.
4)Ποιότητα κατασκευής υλικών, αεραγωγών κτλ. Σου δίνει στιβαρή αίσθηση και επίσης έχεις αίσθηση και φορώντας γάντια κατα το χειρισμό των αεραγωγών
5) Εξαερισμός που πραγματικά έχει άψογο σχεδιασμό. Βρίσκεται σε θέση 45° σε σχέση με τον οριζόντιο άξονα του κράνους και όχι κάθετα σε αυτόν και έτσι επιτρέπει την άνετη και συνεχή εισαγωγή αέρα στο εσωτερικό του, το οποίο διαχέει με πολύ καλό τρόπο στο πίσω μέρος του κεφαλιού. Υπήρχαν περιπτώσεις που ξαναέκλεινα του επάνω αεραγωγούς γιατί πάγωνε το κεφάλι μου και δεν υπερβάλω, ειδικά στην εθνική!
6)Πάρα πολυ καλή εφαρμογή στο κεφάλι, γρήγορα πήρε τη σωστή φόρμα αν και θα ήθελα να καθήσουν λίγο ακόμη τα μαξιλαράκια για να το νιώθω λιγάκι πιο άνετο.
7)Πλήρως αφαιρούμενο και πλενόμενο εσωτερικό
8) Πολύ καλό υποσιάγωνο που όταν το βάλεις σε απομονώνει-προστατέυει ακόμη περισσότερο απο το εξωτερικο περιβάλλον απο άποψη θορύβου.
9)Πολυ καλό pinlock. Στα Γρεβενά με βαθμούς κοντά και λίγο πάνω απο το μηδέν, δε θόλωσε πουθενά.
(Βέβαια πρόσφατα έκανα την λ@λ@κια κάποια στιγμή και το εβγαλα και το ξαναέβαλα και τώρα στα περιμετρικά σημεία εφαρμογής της μόνωσης του θέλει σίγουρα πέρασμα με λίγο σιλικόνη για να μονώσει ξανά γιατί είδα σημάδια υγρασίας απο την αναπνοή μου ξημερώματα και με πολύ υγρασία που επέστρεφα σπίτι)
10)Οπίσθια ρυθμιζόμενη αεροτομή η οποία στις υψηλές ταχύτητες βοηθάει αρκετά στην αεροδυναμική του κράνους και στη μεγαλύτερη σταθερότητα του κεφαλιού.
11)Εύκολη προσθαφαίρεση ζελατίνας και πολύ καλός μηχανισμός κλειδώματος ζελατίνας
Κατά:1) Πρώτο και συμαντικότερο κατ'εμέ το οτι δεν εχει εσωτερικά γυαλιά, αλλά προχώρησα συνειδητά στην αγορά ζυγίζοντας άλλα πλεονεκτήματα και θυσιάζοντας το συγκεκριμένο κομμάτι.
2) Επιρήνιο το οποίο δεν κουμπώνει και τόσο καλά και αν ανοίξεις τη ζελατίνα και πάς να ξυθείς πχ στο πρόσωπο φορώντας γάντια, θα το παρεις σίγουρα στα χέρια.
3)Δύσκολο στο να το φορέσεις ειδικά μέχρι να στρώσουν τα μαξιλαράκια θέλει πίεση απο το πάνω μέρος και με τα δύο χέρια.
Είναι αδύνατο να το φορέσεις κρατώντας το απο τα λουράκια του όπως κλασσικά κάνουμε οι περισσότεροι. Το πρόβλημα μεγαλώνει όταν βάλεις και το υποσίαγωνο που το καθιστά ακόμη δυσκολότερο, αλλά παράλληλα όλο αυτό έχει ως αποτέλεσμα καλύτερη ηχομόνωση.
4)Αν μπορεί να θεωρηθεί αρνητικο, μου πήρε λίγο χρόνο μέχρι να συνιθήσω το double D (DD) σύστημα κουμπώματος
Γενικά πολύ ευχαριστημένος απο τη συγκεκριμένη αγορά κράνους
Κι εδώ μια αναλυτική παρουσίαση:
Το χρώμα που έχω πάρει είναι ίδιο με αυτό στις φωτό που επισυνάπτω για λόγους καλύτερης ανάκλασης του ήλιου τους καλοκαιρινούς μήνες.