0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

pkoman

Αδυναμια Εκκινησης
« - : Ιούνιος 23, 2010, 02:32:22 μμ »
Καλησπέρα Συνforumητες,

θα ήθελα να σας παραθέσω το πρόβλημα μου μήπως και έχει συμβεί σε κανεναν και έχει απάντηση.

Εχω ενα πήγασο '98 καρμπυρτερ εδω και 2 εβδομαδες μόλις η θερμοκρασία περάσει τους 75 βαθμους (σε μποτιλιάρισμα) το μηχανάκι σβήνει και αρνείται να ξαναπάρει μπροστα μέχρι να κρυώσει κανενα 10 λεπτο.

Το πρόβλημα είναι ηλεκτρικό δεν έχω σπινθήρα καθόλου.

Σε ταξίδι ή γενικά όταν κινούμε με κάποια χιλιόμετρα λόγο ροής αέρα δεν έχω κανένα πρόβλημα μόλις σταματήσω για 2-3 λεπτά σε φανάρι ή κάνω στάση απο ταξίδι και να το σβήσω μόνο απο την θερμοκρασία που ανεβαίνει σε όλα τα περιφερειάκα δεν παίρνει παλι μπροστα.

Πχ σε ταξίδι σταματώ με θερμοκτασία 55-60 βαθμούς και σβήνω αμέσως, Αν δοκιμάσω αμέσως πέρνει μπροστά αν μείνει όμως 3 λεπτά μετά δεν παίρνει πρέπει να περάσει ένα 10 λεπτο για να ξαναπάρει.

Εχω αλλάξει μπουζί, έχω ελέγξει τον ανορθωτη, μπαταρία είναι καινούρια, εχω ελέγξει και αντικαταστήσει όλες τις ασφάλειες, διακόπτης είναι εντάξει με εξτρα ρελέ. μίζα λειτουργεί αψογα.

το έπόμενο που σκέφτομαι είναι να ελέγξω την αντίσταση 10ΚΩ απο την CDI στην γείωση, και μήπως καταφέρω να μετρήσω τον πολλαπλασιαστή κατα την διακοπή για να δω αν φταίει αυτός.

 Θα εκτιμούσα την γνώμη σας αν σας έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο.

Θα ήθελα να ρωτήσω τον Bill αν είναι καμμένη η αντίσταση είναι προβλεπόμενη τέτοια αντίδραση κατά την άνοδο της θερμοκρασίας?

Επίσης αν χρειαστεί να την αλλάξω την αντίσταση πόσα watt να πάρω 1/4, 1/2 , 1 watt πόσο?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.



*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Απ: Αδυναμια Εκκινησης
« Απάντηση #1 - : Ιούνιος 23, 2010, 08:50:18 μμ »
γεια σου κωστα.

το μηχανακι να φανταστω οτι σβηνει με οτι στροφες κ να εχεις...δηλαδη ακομα κ αν κινησε σταθερα με 3χιλ στροφες κ με την θερμοκρασια στους 80, σβηνει σαν να κλεινεις τον διακοπτη.

αν δεν εισαι σιγουρος γι αυτο που σου λεω, τοτε δοκιμασε να οδηγησεις με 1η κ 3χιλ στροφες σταθερα μεχρι να ζεσταθει αφου δεν θα χεις ταχυτητα να ψυχθει κ να σβησει, για να δουμε αν οντως η θερμοκρασια ειναι αυτη που επηρεαζει για την διακοπη.

την στιγμη που δεν παιρνει, εχεις βγαλει την πιπα κ δεν εχεις σπινθηρα?

ο πολλαπλασιαστης που φοραει το δικο σου ειναι ο τελευταιος στην λιστα που μπορει να το κανει αυτο το συμπτωμα, αλλα πρεπει να τσεκαρεις οτι τα φυσακια τροφοδοσιας του ρευματος του ειναι πολυ σφιχτα πανω στους ρευματοληπτες του

η ηλεκτρονικη του παλιου πηγασου ειναι nippon denso κ δεν μας εχει συνηθισει σε προβληματα γενικα, ασε κ που στο σημειο που βρησκεται δεν την επηρεαζει η θερμοκρασια του κινητηρα.

η ηλεκτρονικη σου δουλευει με τα 12v συνεχες της μπαταριας κ οχι με εναλλασομενο απο τα πηνια οπως πχ του xt.
μπορει να επηρεασει την λειτουργεια της μονο :

1)η χαμηλη ταση μπαταριας
2) πολυ υψηλη ταση ( πανω απο 15v , υπερφορτιση ανορθωτη) εχει προστασια κ κανει διακοπτομενη λειτουργεια
3) κανονικη ταση μπαταριας αλλα διαρροη εναλλασομενου ρευματος στο κυκλωμα ( κ εκει εχουμε διακοπτομενη λειτουργεια)

εαν απο ολα αυτα εισαι οκ αλλα κ απο κεντρικο διακοπτη τοτε το επομενο υποπτο εξαρτημα ειναι ο παλμοδοτης η αλλιως ματι η αλλιως pick up sensor

ειναι συχνο να μεταβαλει την αντισταση του απο βραχυκυκλωμα μιας κ βρησκεται μεσα στον κινητηρα κ ζεστενεται αρκετα...

μπορεις ευκολα να το μετρησεις αλλα κ να τσεκαρεις τον παλμο του με ενα απλο πολυμετρο. να ξερεις οτι δινει παλμο με εναλασομενο ρευμα περιπου στα 0.75 εως 1.5 volt

τσεκαρε επισης τα καλωδια μεταφορας του παλμοδοτη προς την ηλεκτρονικη. μπορει η θερμοκρασια να μεταβαλει την αντισταση  των αγωγων η καποιας φισας κ να ''αποδυναμωνει'' τον παλμο μεχρι την διεγερση του τρανζιστορ την ηλεκτρονικης.

ενα αλλο προβλημα επισης ειναι η συσωρευση ρινισματων σιδηρου γυρω απο τον παλμοδοτη με αποτελεσμα να ''κοβουν'' μερος των μαγνητικων γραμμων κ να τον αποδυναμονουν.

τα ρινισματα προερχονται απο την σταδιακη φθορα του κομπλερ που ειναι διπλα ακριβως.

οταν λες αντισταση τι ακριβως εννοεις? ποιο εξαρτημα κ που ειναι ακριβως?

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Αδυναμια Εκκινησης
« Απάντηση #2 - : Ιούνιος 23, 2010, 08:57:23 μμ »
αν και ειμαι ο τελευταιος που θα εγραφε μετα τον bill.. ενα τετοιο φαινομενο ειχα με ενα φιλο με pegaso ie με 3000 κλμ...βεβαια,  και αιτία ηταν το ''ματι''  που εδινε λάθος εντολες και εσβηνε τον κινητηρα...με συμπτώματα όπως τα δικά σου..
δεν ξερω αν υπάρχει κατι αντιστοιχο στο καρμπυτεράτο, αλλά κατι εγραψε ο Βασίλης και ίιισως....  :bye:

*

pkoman

Απ: Αδυναμια Εκκινησης
« Απάντηση #3 - : Ιούνιος 25, 2010, 03:33:22 μμ »
Bill & Themis σας ευχαριστω εκ' των προτερων για το ενδιαφέρον που δειξατε και την ταχύτητα των απάντησεων  σας,

το σβήσιμο μου το κάνει σε οποιεσδήποτε στροφές είτε σε μποτιλιάρισμα με πολυ ζέστη, είτε σε πολυ μικρές ταχύτητες με πολύ ζέστη σαν να κλείνεις κλειδί ή δολοφόνο.

Κατά την διακοπή δεν έχω σπινθήρα αλλά δεν κατάφερα να μετρήσω την είσοδο του πολλαπλασιαστή γιατί μέχρι να βγάλω ντεπόζιτο κρυώνει και επανέρχεται.

Να τονίσω ότι τις τελευταίες 3 ημέρες λόγω του καιρού που έχει ψυχράνει λίγο δεν έχω καθόλου διακοπές όσο και να ζεσταθεί ακόμα και αν ανάψει το βεντιλατέρ οπότε δεν μπορω να το ελέγξω.

Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ.

Σ

*

pkoman

Απ: Αδυναμια Εκκινησης
« Απάντηση #4 - : Ιούνιος 25, 2010, 03:44:24 μμ »
Για την αντίσταση Bill διάβασα στο σχέδιο ότι έχει μια αντίσταση 1ΚΩ την οποία την λένε προσαρμογής για το μπουζί η οποία είναι συνδεδεμένη στην CDI με την γη.

Δεν ανέφερα και δεν ξέρω αν παίζει ρόλο ότι απο τον χειμώνα φοράω μπουζι ιριδίου και είναι το πρώτο καλοκαίρι που περναω με αυτο.

Για την τον ανορθωτη είχα το γνωστό προβλημα των καμμενων και λιωμένω καλωδίων το οποίο επισκευασα πριν κανενα 4μηνο χωρίς φύσες με κόλλημα τον καλωδίων με καλάι και πολύ καλή μόνωση.

Μετράω την τάση λειτουργίας και είναι 13,9 με 14,3 Volt σταθερά θεωρώ και θέλω την γνώμη σου bill οτί αν έκοβε η ηλεκτρονική από προστασία όπως προανέφερες πάνω από τα 15 Volt στη συνέχεια θα έπερνε πάλι μπροστα ή έστω θα έσκαγε κάποιες φορές και μετά θα έκοβε. Εκτός αν ή ηλεκτρονική κατά την διακοπή κρατάει κάποια χρονοκαθυστέρηση για προστασία.

Και πάλι ευχαριστώ ελπίζω να μην σας κούρασα. 

*

pkoman

Απ: Αδυναμια Εκκινησης
« Απάντηση #5 - : Ιούνιος 25, 2010, 03:45:34 μμ »
Η αντίσταση ειναι 10ΚΩ όχι 1ΚΩ.

*

pkoman

Απ: Αδυναμια Εκκινησης
« Απάντηση #6 - : Ιούνιος 25, 2010, 03:50:51 μμ »
θα ρίξω μια ματιά σήμερα στο μάτι για ρινίσματα από το κομπλερ που είπες το βρίσκω το πιο πιθανο γιατί τον τελευταίω καιρό το ακούω αρκετά και μου φαίνεται οτι μαζέυει υπογραφές.

*

pkoman

Απ: Αδυναμια Εκκινησης
« Απάντηση #7 - : Ιούνιος 28, 2010, 11:25:10 πμ »
Καθάρισα τελικα το ματι στο βολαν δεν είχε τίποτα ιδιαίτερο επάνω και στη συνέχεια το μέτρησα και με κρύο κινητήρα και με ζεστό η τάση του ήταν average 1.2 Volt AC (ευτυχώς το πολύμετρο μου έχει ρύθμιση για μέσο όρο μέτρησης αλλιώς έπρεπε να ξεθαψω το αναλογικό).

Επόμενος σταθμός είναι να βάλω προσωρινά ένα πολύμετρο μπροστά στο καντράν για να το παρακολούθήσω αν ο ανορθωτης ξεφεύγει απο τα 15 Volt ( αφού πιάσουν ζέστες πάλι γιατι τώρα δεν κάνει ουτε μια διακοπή με αυτον τον καιρό, αποσύνδεσα και το βεντιλατέρ για να το δοκιμάσω το αφησα να φτάσει μέχρι του 90 βαθμούς αλλα τίποτα).

*

Cris27

Απ: Αδυναμια Εκκινησης
« Απάντηση #8 - : Ιούνιος 30, 2010, 10:17:51 πμ »
Pkoman κανένα νέο; Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα εδώ και 2 βδομάδες και λύση δε βρήκα ακόμα.

*

pkoman

Απ: Αδυναμια Εκκινησης
« Απάντηση #9 - : Ιούλιος 01, 2010, 02:53:44 μμ »
γ............. έγραφα 1/2 ωρα και έπεσε η σύνδεση στην καταχώρηση, φτου και απο την αρχή

Λοιπόν με το που ψύχρανε ο καιρός τα δικά μου τα προβλήματα σταμάτησαν.

Καθάρισα βέβαια προληπτικά το μάτι (Pick up sensor) και άλλαξα μπουζι και τώρα με τις ζέστες δεν έχω πρόβλημα θα δείξει στο μέλλον.

Κατέληξα ότι ανορθωτής δεν έιναι ταση κανονική το πολύ 14,5 volt αλλα και να μην ήταν δεν δικαιολογει το να μην πέρνει στην συνέχει μπροστα ή έστω να μην σκάει, πολλάπλασιαστης μπορεί αν και οι πολλαπλασιαστές κάνουν διακοπές συνήθως όταν είναι κρύοι αλλα δεν το αποκλείουμε, μάτι καθαρίστηκε αλλα μπορει να είναι και ελλατωματικό, ηλεκτρονική με τα λεγόμενα σου δεν πρέπει να είναι αφου το δικό σουέίναι ψεκαστό με εγκέφαλο ενω το δικό μου καρμπυρατερ με ηλεκτρονική.

Δεδομένου ότι είτε πολλαπλασιαστής είτε μάτι είναι λίγο τσουχτερα θα σου πρότεινα σε πρωτη φάση να καθαρίσεις το μάτι και το βολάν και να το παρακολουθήσεις.

στην διάθεση σου για οποιαδήποτε βοήθεια.

Υ.Γ. καλού κακού αμα ανοίξεις καπάκι βολάν για να καθαρίσεις το μάτι πάρε προκαταβολικά και μια φλάτζα γιατί κόβεται ευκολά.

*

Cris27

Απ: Αδυναμια Εκκινησης
« Απάντηση #10 - : Ιούλιος 02, 2010, 02:50:40 μμ »
Ευχαριστώ για τη βοήθεια.

Τελικά μετά από αλλαγή ανορθωτή και μπαταρίας(η προηγούμενη είχε αδείασει απο υγρά) όλα είναι ΟΚ.
Τρεις μέρες και αρκετά χιλιόμετρα σε κίνηση χωρίς προβλήματα.
Ελπίζω να μην εμφανιστεί πάλι μετά από καμιά βδομάδα.

*

Cris27

Απ: Αδυναμια Εκκινησης
« Απάντηση #11 - : Ιούλιος 16, 2010, 03:51:06 μμ »
Δυστυχώς το πρόβλημα επέστρεψε. Με 36 βαθμούς στην κίνηση του κέντρου μετά απο λίγο άρχισε να πέφτει το ρελαντί, να κάνει διακοπές, μέχρι που έσβησε.
Το δοκίμασα με τραβηγμένο τσοκ και πήρε μπρος (άρα έχω σπινθήρα). Όμως μπούκωνε και έσβηνε μόλις έκλεινα το γκάζι. Μετά από λίγο έσβησε οριστικά και ξαναπήρε μετά από καμιά ώρα.
Μπορεί να βοηθήσει κανείς???

*

pkoman

Απ: Αδυναμια Εκκινησης
« Απάντηση #12 - : Ιούλιος 18, 2010, 11:08:50 μμ »
Εμπειρικα και μόνο θα σου έλεγα να δοκιμάσεις χωρις το φίλτρο αέρα μήπως είναι βουλωμένο, αλλιώς δεν μπορω να σε βοηθήσω φιλαράκι λόγω του οτι εγω είμαι με καρμπυρατερίσιο,
αν δεν είναι αυτο μάλλον θα πρέπει να απευθύνεις έκληση στον προφέσορα τον Bill.

*

Cris27

Απ: Αδυναμια Εκκινησης
« Απάντηση #13 - : Ιούλιος 19, 2010, 10:57:20 πμ »
Καρμπυρατεράτο έχω κι εγώ!

*

pkoman

Απ: Αδυναμια Εκκινησης
« Απάντηση #14 - : Ιούλιος 19, 2010, 11:02:08 πμ »
Είσαι σίγουρος οτι δεν είναι απο ρευμα?

Δοκίμασε το φίλτρο αέρος, αλλιώς αν δεν είσαι σίγουρος για ρευμα καθαρισε το μάτι (pickup sensor).

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης