APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: fagas στις Σεπτέμβριος 20, 2016, 11:54:37 πμ
-
KAALHMERA PEDIA PIRA ENA APRILIA PEGASOS 650 2002 TO PERASA KTEO TO PIGA SPITI KAI TO BRADI LEO NA PAO MIA BOLTA ANIGO AERA TO BAZO MPROSTA MOLIS PAO NA BALO TAXITITA SBINI PROSPA8O NA TO BALO MPROSTA MATEA ARXISE KAI EKANE MPAM MPAM MPAM GIA ENA TETARTO MIZARO TIPOTA MEXRI POY MALON H MPATARIA EPESE KAI STO TELOS AKOYGOTAN ENA XRIIIIIIIIIIIII AN PATOYSA TH MIZA MPORI NA MOY PI KAPIOS TI GINETE SAS PARAKALO :cry:
-
KAALHMERA PEDIA PIRA ENA APRILIA PEGASOS 650 2002 TO PERASA KTEO TO PIGA SPITI KAI TO BRADI LEO NA PAO MIA BOLTA ANIGO AERA TO BAZO MPROSTA MOLIS PAO NA BALO TAXITITA SBINI PROSPA8O NA TO BALO MPROSTA MATEA ARXISE KAI EKANE MPAM MPAM MPAM GIA ENA TETARTO MIZARO TIPOTA MEXRI POY MALON H MPATARIA EPESE KAI STO TELOS AKOYGOTAN ENA XRIIIIIIIIIIIII AN PATOYSA TH MIZA MPORI NA MOY PI KAPIOS TI GINETE SAS PARAKALO :cry:
Βαλδίδα σταντ μου φαίνεται οτι είναι εφόσον λες οτι το έκανε όταν πήγες να βαλεις ταχύτητα. Δεν διαβάζει οτι το έχεις ανεβάσει με απλά λόγια. Κατήργησε την και βραχυκύκλωσέ τα καλώδια για να διαβάζει οτι είναι ανεβασμένο και δοκίμασε ξανά. Αν είναι αυτό πάρε όσο πιο γρήγορα καινούργια βαλδίβα και μην το αφήσεις χωρίς.
Μια συμβουλη γενική. Πανω απο 2-3 μιζιές δεν έχει νόημα να δίνεις. Δεν πρόκεται να κάνεις τίποτα άλλο απο το να ξελιγώσεις την μπαταρία. Τώρα θες και φορτιση στην μπαταρία ή να το βάλεις μπρος με καλώδια εκτός των άλλων.
-
de pezi na einai mpoyzi h na mpoykose o mixanikos toy amaksioy moy moy eipe oti mpori na einai moykomeno?den ksero ti na kano an to pao se mhxaniko kseris pos einai ayti an doyn oti den kseris kiolas tin patises
-
Καλωσήρθες στο φόρουμ και καλή διαμονή.
Όπως ακούγεται το πρόβλημά σου πρέπει να ειναι η βαλβίδα του στάντ και θέλει αλλαγή όπως είπε και ο Θοδωρής παραπάνω, όμως στη θέση σου εγώ θα έκανα τα εξής βήματα:
Αρχικά θα φόρτιζα τη μπαταρία την οποία ξελίγωσες και δεν έχει δύναμη να βάλει μπροστά.
Στη συνέχεια με νεκρά θα δοκίμαζα να βάλω μπροστά τη μηχανή. Αν πάρει τότε όλα οκ και επικεντρώνεσαι στη βαλβίδα του στάντ για να δεις οτι αν όντως μόλις βαζεις ταχύτητα σβήνει το μηχανάκι τότε ο ένοχος είναι η βαλβίδα.
Αν η μηχανή μετά τη φόρτιση της μπαταρίας δεν πάρει μπροστά τότε πρέπει να ψαχτείς και για κανένα βραχυκυκλωμένο μπουζί απο τις πολλές προσπάθειες που έκανες να τη βάλεις μπροστά κ.α.
Επίσης σημαντικό ποτέ μη ζορίζεις τη μίζα γιατί στον πήγασο έχεις πολύ μεγάλες πιθανότητες να πάρεις το κομπλερ στο χέρι και να κάνεις μαγαλύτερη ζημιά. Οπότε πάντα καλά φορτισμένη μπαταρία και όχι παρατεταμενο μιζάρισμα. Αν δεν πάρει με τις πρώτες 2-3 μιζιές μην το ζορίσεις θα κάνεις ζημιά, ΄ψαξε αντίθετα τι φταίει και δεν παίρνει μπροστά.
Τέλος θερμή παράκληση, γράφε με μικρά και με Ελληνικούς χαρακτήρες είναι πολύ κουραστικό να προσπαθούμε να διαβάσουμε τι γράφεις και να μας βγαίνουν τα μάτια και επιπλέον αντίκειται και στους όρους χρήσης του Φόρουμ.
-
Από ορθογραφία άστα αλλά θα προσπαθήσω να σας γράφο ελληνικά λιπών .
1) Σας ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολλοί που μου απαντήσατε και που με δεχτήκατε .
2) Μόλις μπορέσω γιατί δουλεύω πάρα πολλές ώρες θα κάνω αυτό που μου ήπατα
Θα αλλάξω τα μπούζι για να ήμαστε σίγουρη θα φορτίσω την μπαταρία η θα βάλλω καλώδια από άλλο μηχανάκι και θα δοκιμάσω να την βάλω μπροστά .
Μου είπε ένας φίλος ότι αν είναι μπουκωμένη θέλει τέρμα γκάζι και μιζια ΠΕΖΗ?
Σας παρα πολλυ
φιλικα
:bye:
-
Καλησπέρα και πάλι, ο πήγασος έχει μόνο ένα μπουζί οπότε μην σε παραμυθιάσει κανένας και ψάχνεσαι ή αγοράσεις καμια ντουζίνα. Σημαντικό που δεν μας έχεις πεί ο πήγασος σου ειναι injection η carburetor?
Βαλε καλώδια αν βιάζεσαι αλλά καλό ειναι να φορτίσεις και τη μπαταρία πιο πρίν γιατί στο μηχανάκι επάνω και αν δεν κάνεις μεγάλες διαδρομές δεν θα φορτίσει αρκετά και δεν θα σου δίνει όση δύναμη πρέπει στη μιζιά στο μέλλον με πιθανότητες σιγά σιγά να σου φθείρει το κομπλέρ. Η καλή και φορτισμένη μπαταρία στον πήγασο ειναι πολή σημαντική καθως και το καλορυθμισμένο μειγμα.
Σχετικά τώρα με το μπούκωμα δεν νομίζω οτι είναι πολύ πιθανό, ειδικά αν ειναι injection το μηχανάκι και οχι carb...
Όσον αφορά την ορθογραφία δεν υπάρχει θέμα, καλύτερα ελληνικά και λιγότερο ορθογραφημένα παρά greeklish και κεφαλαία...
-
Kκαλημέρα ρε παιδιά …δεν μου λέτε χωρίς να γελάσετε χα χα που βρισκετε η μπαταρια του pigaso 650 ie 2002 :pray: KAI AN EINAI EYKOLO NA ALAKSO EGO TO MPOYZI? :thnk:
-
Η μπαταρια του ειναι πισω απο το καπακι αριστερα, ευκολο ειναι να αλλαξεις μπουζι :ohyes: :)
-
Σε ευχαριστώ για την μπαταρία οκ… το μπουζί είναι εύκολο νομίζω ότι πρέπει να βγάλεις ντεπόζιτο?
Συγγνώμη που σας ζαλίζω αλλά δεν ξέρω!!!!
-
δεν μας ζαλιζεις φιλε μου, ναι πρεπει να σηκωσεις το τεποζιτο για να βαλεις χερι :)
-
Σε ευχαριστώ για την μπαταρία οκ… το μπουζί είναι εύκολο νομίζω ότι πρέπει να βγάλεις ντεπόζιτο?
Συγγνώμη που σας ζαλίζω αλλά δεν ξέρω!!!!
για το μπουζι εγω ξεβιδωνω τις βιδες του φερινγκ και την βιδα του τεποζιτου που ειναι κατω απ τη σελα και ανσηκωνω λιγο το τεποζιτο δεν το βγαζω.
στη δεξια μερια της μηχανης ειναι το μπουζι,βγαζεις την πιπα και το λυνεις
-
Καλησπέρα παιδιά …και που λέτε έβγαλα την μπαταρία και θα την πάω για φορτιζμα..
Περνω δυο τρεια μπουζοκλειδα κανω αυτό που μου ειπατε . ξεβιδωνω τις βιδες του φερινγκ και την βιδα του τεποζιτου που ειναι κατω απ τη σελα και ανσηκωνω λιγο το τεποζιτο δεν το βγαζω.
στη δεξια μερια της μηχανης ειναι το μπουζι,βγαζεις την πιπα και το λυνεις.. ΑΛΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗ ΝΟΥΜΕΡΟ ΜΠΟΥΖΟΚΛΕΙΔΟ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΠΗ ΚΑΠΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΟ..
:psdof:
-
Πρεπει να ειναι 18αρι σωληνωτο κλειδι εαν θυμαμαι καλα :thnk: αλλιως δοκιμασε με 17αρι
-
EYXARISTO :kalo: :bye: :D
-
αν εχεις τα εργαλεια της μηχανης εχει μεσα και μπουζοκλειδο,εγω με αυτο το αλλαζω
-
Καλημερα οχι δεν τα εχω την πειρα μεταχειρησμενη και λυπουν :ohyes:
-
Καλημέρα σας … λοιπόν άλλαξα μπούζι φόρτιση μπαταρία και λέω άντε τώρα τελείωσε ανοίγω γκάζι πάτο μίζα τίποτα η αφιλότιμη με τίποτα δεν πίρε μπροστά 10 φορές προσπάθησα .. πείρα και εγώ ένα μηχανικό και ήρθε και την πήρε το τη έχει θα σας πω όταν μάθω και εγώ… :( :cry: :srry:
-
Καλημέρα σας … λοιπόν άλλαξα μπούζι φόρτιση μπαταρία και λέω άντε τώρα τελείωσε ανοίγω γκάζι πάτο μίζα τίποτα η αφιλότιμη με τίποτα δεν πίρε μπροστά 10 φορές προσπάθησα .. πείρα και εγώ ένα μηχανικό και ήρθε και την πήρε το τη έχει θα σας πω όταν μάθω και εγώ… :( :cry: :srry:
καλά κουράγια. ελπίζω να ξέρει το μαστορι αυτό το μοτερακι και να ειναι κατι απλο κα φτηνό.
-
Καλησπέρα η ζημιά είναι έχει σπάσει ο πίρος χρονισμού 65 εύρο και μου είπε ότι το Κοπλερ είναι σε κακά χάλια και πρέπει να το αλλάξω τώρα που έχει ανοιχτή η μηχανί
Βρικα με 190 ευρο κομπλερ 190 και 65 =255 :srry: :srry: :srry:
-
Φιλέμου αν έχει σπασει ο πυρος στον άξονα δυσκολα θα φτιαχτεί ώστε να κρατήσει. Αν μπορείς πες στον μμάστορα να κανει φωλιά και για ακόμα ενα πυρο και όταν βάλει το βολάν παλι να το σφίξει με αεροκλειδο και όχι απλα με το χερι και μάλιστα όσο πιο πολύ μπορεί διαφορετικά θα στο ξανακάνει μετα απο λίγο καιρο και θα πάνε τσαμπα τα λεφτά.