Μετά από τα 75000χλμ. και τα 100000χλμ (που χαθηκε το ποστ) με πιο αργους ρυθμους διαννυουμε τα 117000χλμ. και συμπληρωνω τη λιστα βλαβων
-32000 χλμ :τοποθέτηση σταθεροποιητή τάσης για να μην "καταπίνει" τα υγρά μπαταρίας.Καμμένη βαλβίδα πίσω φρένου.
-50000 χλμ: αλλαγή άξονα μοχλικού στο ψαλίδι
-55000 χλμ: κομμένη ντίζα ταχυμέτρου
-59100 χλμ: βούλωσε, λόγω αλάτων, το σωληνάκι διαφυγής νερού από την τάπα στο ντεπόζιτο καυσίμου.Ούτε τρυπάνι δεν την άνοιγε....
-65000 χλμ:αλλαγή ρουλεμάν πίσω τροχού
-71200 χλμ:σύσφιξη μοχλικού στο ψαλίδι
-73200 χλμ:κάηκε ο ανορθωτής, και η βαλβίδα του πίσω φρένου
-84600 χλμ:διακόπτης μίζας
-95000 χλμ:πηνείο εκκίνησης μίζας και μαρκούτσι λαδιού τεντοτήρα της καδένας
-98200 χλμ:δίσκοι φρένων
-101300 χλμ:αλλαγή πίσω αμορτισέρ και ρουλεμάν τιμονιού
-114000 χλμ:αλλαγή καδένας εκκεντροφόρου