0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αφού μου έκανε κάτι κουφα στα ηλεκτρολογικα και μου τα συνέχισε λιγάκι, σταμάτησαν όλα και δουλεύει πλέον κομπλέ δίχως θέματα. Ούτε καπνιλες ούτε σκασίματα ούτε μπερδεματατα και κόφτη βαράει για πλάκα. Όσο για τελική με την βαλίτσα πάνω και εμένα 100 κιλά αν σκέψη κ λίγο, πιάνει κάπου στα 170 βαριά. Όταν χαλαρωσω οικονομικά ελαφρώς θα του βάλω πιο μακρύ αλυσιδογραναζο πάνω να εκμεταλλευτω καλύτερα την ροπή του να πηγαίνω με χαμηλότερες στροφές στα 130-140 περίπου. Πως δηλαδή θα το κάνω να σβήσει το λαμπάκι για να ξαναναψει μόνο του εάν όντως έχει πρόβλημα;Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εκτός αν κάνω τόσο λάθος. Κόστος ξέρουμε, ή να το ξηλωσω και αυτό κ να πάρω σβάρνα τα μαγαζιά στην Αθήνα και Πειραιά; Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παράθεση από: mourgolukos στις Ιανουάριος 25, 2016, 11:44:05 μμΑφού μου έκανε κάτι κουφα στα ηλεκτρολογικα και μου τα συνέχισε λιγάκι, σταμάτησαν όλα και δουλεύει πλέον κομπλέ δίχως θέματα. Ούτε καπνιλες ούτε σκασίματα ούτε μπερδεματατα και κόφτη βαράει για πλάκα. Όσο για τελική με την βαλίτσα πάνω και εμένα 100 κιλά αν σκέψη κ λίγο, πιάνει κάπου στα 170 βαριά. Όταν χαλαρωσω οικονομικά ελαφρώς θα του βάλω πιο μακρύ αλυσιδογραναζο πάνω να εκμεταλλευτω καλύτερα την ροπή του να πηγαίνω με χαμηλότερες στροφές στα 130-140 περίπου. Πως δηλαδή θα το κάνω να σβήσει το λαμπάκι για να ξαναναψει μόνο του εάν όντως έχει πρόβλημα;Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalkστην φυσσα που εχει για το διαγνωστικο διπλα στην ECU εχει 6 τρυπες. Στην κατω σειρα των τριων τρυπων θα δεις οτι η μεσαια τρυπα δεν εχει καλωδιο αυτην την σειρα θες. Ενωνεις τα τα δυο καλωδια με ενα καλωδιακι (στην σειρα με το κενο στην μεση) ακριβος για 12 δευτερα προσοχη ουτε 11 ουτε 13. αλλα 12 ακριβος. θα δεις το λαμπακι να αναβοσβηνει δειχνοντας τον κωδικο σφαλματος. Μην σε νοιαζει τι κανει εσυ επανελαβε την διαδικασια και θα δεις οτι το λαμπακι θα αναβει συνεχεια. Βαζεις μπροστα και λογικα αν δεν εχεις βλαβη θα σβησει. Διαφορετικα θελει ρυθμηση η θεση γκαζιου αλλα ειναι αλλη διαδικασια και θα σου την πω αν εχεις ακομα προβλημα με το λαμπακι Η διαδικασια θελει ανοιχτο διακοπτη και kill switch
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι