0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #15 - : Μάρτιος 20, 2009, 02:18:29 μμ »
Πέρασα από μηχανουργείο, του περιέγραψα τι ακριβώς γίνεται και απ' ό,τι κατάλαβα μπορεί να το φτιάξει ανοίγοντας πάλι βόλτες, βάζοντας λίγο πιο μεγάλη βίδα και δυο (δεν κατάλαβα ακριβώς το λόγο) ροδέλες. Πάντως λεει πιθανότατα φτιάχνεται (δεν έχει δει ακόμα τη μηχανή). Του είπα και για την "πατέντα" του bill και κατάλαβε μεν το σκεπτικό, αλλά λέει δεν το έχει ξανακάνει οπότε δεν το αναλαμβάνει. Σημειωτέον ότι οι άνθρωποι εκεί είναι ευγενέστατοι.
Τέλος πάντων, τη δευτερα θα το πάω κι ο θεός βοηθός!
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #16 - : Μάρτιος 20, 2009, 02:35:04 μμ »
Με το καλό Χάρη !!!


*

Αποσυνδεδεμένος bluesman

  • *****
  • 272
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #17 - : Μάρτιος 20, 2009, 05:49:25 μμ »
το χα ξαναγραψει και παλιοτερα αλλα νομιζω εχει σημασια. Πρωτα βρες μια μανισια ταπα εστω μεταχειρισμενη με τα μαγνητακια της και ολα, μεγαλυτερη προφανως απο τη δικια σου και μετα επελεξε τη διαμετρο της τρυπας! Αμα θες με ακους. Και μετα βεβαια παντα μα παντα βαζε teflon στις βολτες της ταπας. Ειναι 99% σιγουρο οτι καποια στιγμη μη σου πω απ την αρχη θα δακρυζει λαδακι. Μπορει να μην ειναι διαρροη πραγματικη αλλα γιατι να ραγιζει η καρδια σου καθε φορα που ξυπνας και να βλεπεις σταγονες λαδιου κατω παθαινοντας εμφραγμα?
Aprilia:όσο με πληγώνεις, τόσο με πορώνεις!

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #18 - : Μάρτιος 20, 2009, 08:17:29 μμ »
Μανίσια και μεγαλύτερη από τη δικιά μου πώς γίνεται;
Τη διάμετρο της τρύπας δεν ξέρω κατά πόσο μπορώ να την επιλέξω, αφού πρέπει να είναι οριακά μεγαλύτερη από την τωρινή.
Με την έλλειψη μαγνήτη έχω ήδη συμβιβαστεί. Τον θεωρώ καλό, αλλά όχι απαραίτητο.

Το να πρέπει να βάζω πάντα τεφλόν μου φαίνεται ήδη ενοχλητικό. Το να βλέπω σταγόνες κάτω, δεν το συζητάμε καν, αν είναι έτσι δεν κάνουμε τίποτα!
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος anatil

  • *****
  • 366
  • Φύλο: Άντρας
  • Ca2(PO4)3. Σκέτη χημεία
    • http://6974978406
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #19 - : Μάρτιος 20, 2009, 11:02:55 μμ »
Pegaso 650 Torque Specs

Engine oil drain plug 28.9 40

Ca2(PO4)3(NO)x-RD. Xημεία.

*

Αποσυνδεδεμένος bluesman

  • *****
  • 272
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #20 - : Μάρτιος 21, 2009, 04:29:00 μμ »
ψαξε σε συνεργεια παρε τηλεφωνα αν τους εχει ξεμεινει καμια ταπα απο bmw παλιοτερα μοντελα. Εγω ετυχε να βρω μια μεγαλυτερη απο bmw δεν ξερω κ γω τι μοντελο. Με βολεψε το οτι εχει μαγνητακια κ ιστοριες αλλα τελικα ειναι μεγαλη επρεπε νε βρω πιο μικρη. Αν δηλ. χαλασει κι αυτη παω για επιμεταλλωση... Παντως συνηθιζεις με τεφλον και σου φαινεται φυσιολογικο μετα απο 2 χρονια :D Αν δεν βαλεις μανισια ταπα εν τω μεταξει τι θα βαλεις εμποριου? απο τι υλικο ομως? Για ρωτα κ στην απριλια αν κανενα αλλο μοντελο απριλια φοραει μεγαλυτερη ταπα και παρε σαν ανταλακτικο την αμεσως μεγαλυτερη απ αυτη που φορας...
Aprilia:όσο με πληγώνεις, τόσο με πορώνεις!

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #21 - : Μάρτιος 21, 2009, 07:26:24 μμ »
Η περιπέτειά μου πήρε αναπάντεχα καλή τροπή! Σήμερα κατέβηκα κάτω με τα ταπεινά εργαλεία μου, για να βάλω την "προσωρινή" τάπα καλύτερα, μην πάθω καμιά ζημιά πηγαίνοντας στο μηχανουργείο.
Αφαιρώ τα πάντα (παλιά χελικόιλ, τεφλόν κ.λπ), κοιτάω πάλι τις βόλτες του κάρτερ. Υπάρχουν βόλτες, πιθανώς κάπως φαγωμένες, αλλά υπάρχουν. Λέω, δε βάζω ένα νέο helicoil (είχα αγοράσει δύο) μόνο του, μπας και μπει... λαδώνω τις βόλτες, αρχίζω να βιδώνω το χελικόιλ με την πένσα, και μπαίνει μέσα ωραιότατα! Λές;
Παίρνω την μαμά τάπα. Αναμφίβολα πολύ ταλαιπωρημένη, έχει όμως και αυτή ίχνη σπειρώματος. Της αλλάζω το αλουμινένιο δαχτυλίδι (είχα πάρει άλλο), και βιδώνω με το χέρι. Μπαίνει μέσα μια χαρά. Μετά σφίγγω με το κλειδί με ... ευλάβεια. Βάζω μπρος. Κάνω βόλτα 15 λεπτών, ιχνος διαρροής!
Δεν αποκλείω να δω σύντομα "σταγόνα" κάτω (όχι όμως λίμνη!), όμως τουλάχιστον δεν έχω κανένα άγχος μην αμολυθούν τα λάδια στην πορεία και σκοτωθώ!
Θα αγοράσω πάραυτα κι άλλο χελικόιλ και νέα τάπα μαμίσια με το δικό της αλουμινένιο δαχτυλίδι. Θα τα τοποθετήσω μόλις δω την πρώτη σταγόνα ή όταν ξαναλλάξω λάδια.

Αλέξη (saddle69) σ' ευχαριστώ για την προθυμία σου ασχοληθείς με το πρόβλημά μου!  :)
Και τον bill, που με έκανε να ξεαγχωθώ κάπως και αποφασίσω να πάρω το μηχανάκι από το συνεργείο που το είχα αφήσει, έστω και σπρώχνοντας!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 21, 2009, 07:29:39 μμ από harlek »
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος bluesman

  • *****
  • 272
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #22 - : Μάρτιος 21, 2009, 11:03:15 μμ »
Παντως και κατι τελευταιο που νομιζω θα βοηθησει και θα ξεαγχωσει και εσενα και οποιον το παθει το προβλημα με την ταπα. Αν η διαρροη ειναι μικρη δεν υπαρχει περιπτωση να σταξει ουτε σταγονα λαδι ενω κινειται το μηχανακι. Το παρατηρησα στο δικο μου μετα απο τηλεφωνικη ψυχαναλυση με τον μαστορα μου που μου το ειπε. Το παθα στην επιστροφη απο αμοργο-πειραια-θεσσαλονικη και ειχα χεστει πανω μου πως θα σκοτωθω στη διαδρομη, αλλα τελικα οντως αν σκουπισεις την ταπα και το εσωτερκο της ποδιας οπου πρωτα λιμναζει το λαδακι και μετα κανεις ακομα και ταξιδι ολοκληρο οταν θα σταματησεις δεν υπαρχει σταλα λαδι στην ποδια. Αν το αφησεις να κρυωσει μετα απο 10 λεπτα αρχιζει να σταζει... Οποτε μην αγχωνεστε για γλιστριμα και τετοια. Αυτα... Καλη τυχη με ην ταπα σου αν και καλο θα ταν να την επισκευασεις τωρα μην το παθεις σε κανα ταξιδι και ξενερωσεις τη ζωη σου. (κτυπαω ξυλο - δαγκωνω τη γλωσσα μου κτλ... :D)

Α και παντα αν ανοιξετε την ταπα γιατι σταζει και μαζεψετε τα οποια λαδια βγουν σε αηδιαστικα καθαρη λεκανη, δεν χρειαζεται να τα πεταξετε και να συμπληρωσετε αλλο, αλλα με ενα χωνι το οποιο ομως να εχει ψιλη σιτα ωστε να φιλτραρει το παραμικρο σκουπιδακι ξαναβαλτε το ιδιο... :kalo:
Aprilia:όσο με πληγώνεις, τόσο με πορώνεις!

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #23 - : Μάρτιος 22, 2009, 01:12:37 πμ »
Κοίτα, δε νομίζω ότι δε στάζει όταν κινείσαι. Ίσα ίσα που τότε ανεβάζει πίεση. Μήπως όμως επειδή τρέχεις, κάνα ρεύμα αέρα φυσάει τις σταγόνες προς τα πίσω πριν πέσουν στην ποδιά (γιατί και η ποδιά, οριακά καλύπτει την τάπα). το λέω, γιατί δε βλέπω με ποια λογική να μη στάζει όταν ... τρέχεις!
Από την άλλη, τώρα που το σκέφτομαι, μήπως τίποτα διαστολές συστολές παίζουν ρόλο...
Πάντως να το πάθω σε ταξίδι, δεν γίνεται! Αν είναι, ο "τάφος" μου θα γίνει πάνω σε κάποια αλλαγή λαδιών.
Εγώ το άγχος δεν το είχα μην πατήσω καμιά σταγόνα λαδιού. Φοβόμουν μη φύγει η "τάπα" που είχα βάλει με άθλιο τρόπο και αδειάσει το σύμπαν στην πίσω μου ρόδα! :-)
Να το αφήσω να στάζει έστω και μία σταγόνα, έστω και ακίνητο αποκλείεται. Αν δω σταγόνα, βάλω τη νέα τάπα με νέο δαχτυλίδι και πάλι τρέχει (έστω και σταγόνα), πάω για επέμβαση!
Τέλος, αυτό που λες με το λάδι... εννοείται! Εγώ μ' αυτά που τράβηξα, πρέπει να το έχω ανακυκλώσει το λάδι μου τουλάχιστον 3-4 φορές με τη μέθοδο του χωνιού (αλλά χωρίς σίτα!).
 :bye:
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #24 - : Μάρτιος 22, 2009, 08:58:34 πμ »
Eλπιζω φιλε μου ολα να πανε καλα............ειχα τραβηξει και εγω μια ψιλοταλαιπωρα με ενα τζαπανι που ειχα, και αναγκαστικα να αλλαξω ολοκληρο μοτερ (απο bros400, να το κανω 650 :tez: :tez: :tez:)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bluesman

  • *****
  • 272
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #25 - : Μάρτιος 22, 2009, 12:52:41 μμ »
Ευτυχως τον καθησυχασες τωρα!!!!!!χαχα.... :D :D :D :D :tez:
Aprilia:όσο με πληγώνεις, τόσο με πορώνεις!

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Γ@μώ την τάπα μου γ@μώ!!!
« Απάντηση #26 - : Απρίλιος 04, 2009, 07:59:23 μμ »
Θα αγοράσω πάραυτα κι άλλο χελικόιλ και νέα τάπα μαμίσια με το δικό της αλουμινένιο δαχτυλίδι. Θα τα τοποθετήσω μόλις δω την πρώτη σταγόνα ή όταν ξαναλλάξω λάδια.

...πήρα λοιπόν, χελικόιλ, πήρα και βίδα (μεταχειρισμένη original με 10 ευρώ από τον Αναστασιάδη (αχέμ...!)) και τα έβαλα. Έσφιξα ελάχιστα με το κλειδι, λίγο περισσότερο απ' όσο πήγαινε με το χέρι! (για την ακρίβεια, χέρι + 1/3 της στροφής).
Πήγαινα έτσι για μέρες, χάνοντας πραγματικά ελάχιστο λάδι (δεν έβλεπα κάτω ποτέ σταγόνα, αλλά έπεφτε μετά από 1-2 μέρες στην ποδιά).
Την οριστική λύση την έδωσα χθες σε μηχανουργείο που μου σύστησε ο Αρμακόλας, στη Δάφνη.
Αρχικά, είπαν "χεχε άλλος ένας Πήγασος, φυσικά με πρόβλημα στην τάπα, δεν είναι τίποτα". Όταν όμως είδαν ότι εχει μπει και Helicoil και εχει βγει, τους κόπηκε το γέλιο. Ακόμα περισσότερο, όταν είδαν την τρυπάρα ΝΑ (με το συμπάθειο) που υπήρχε από κάτω.

Τελικά μου άνοιξαν νέες βόλτες, και πλέον είμαι στο όριο του ανοίγματος, καθώς από κει και μετά σχεδόν εξαφανίζεται η "πατουρα" του κάρτερ. Στην τρύπα που ανοίχτηκε μου έβαλε τάπα δυο νούμερα μεγαλύτερη από τη μαμα (!) και μπρούτζινη φλατζούλα. Λογικά δεν πρέπει να υπάρχει αυτή τη στιγμή μηχανή με μεγαλύτερη τάπα λαδιού ανεξαρτήτως μάρκας!

Η ουσία είναι ότι τώρα πια έχω μια νορμάλ (από λειτουργική άποψη) τάπα, που δε χάνει σταγόνα και σφίγγει κανονικά. Αν χαλάσουν και αυτές οι βόλτες, τότε τέλος, λύνεται ο κινητήρας, γεμίζεται η περιοχή με "υλικό" και ανοίγεται νέα τρύπα, στις διαστάσεις της "μαμίσιας". Μιλάμε για πολύ μεγάλο κόστος βέβαια.

Η δουλειά έκανε 30 ευρώ (με απόδειξη παρακαλώ) κ έγινε επιτόπου σε περίπου 20 λεπτά. Να πω ότι τα παιδιά στο μηχανουργείο μου έκαναν πολύ καλή εντύπωση. Ο υπεύθυνος έδειχνε πραγματικά "υπεύθυνος", ένας άλλος ήταν μες την καλή χαρά όλη την ώρα και ο τρίτος ήταν το λεγόμενο "καλό παιδί", μες την ευγένεια και την κατανόηση!
Masquerade

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης