0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

teo

καμένο καπακι υγρών πίσω φρένου!
« - : Ιούνιος 26, 2006, 10:32:14 πμ »
ρε παιδια ακουστε τι μου συνεβη χτες το απογευμα.
Ειπα να πλυνω τον πηγασο και πως μου ηρθε ειπα να ανοιξω και τα πλαστικα τα πλαϊνα για να ξεσκονισω και απο μεσα. Ανοιγω το δεξι πλαϊνο και τι να δω...το καπακι από τα υγρά του πίσω φρένου να ειναι λιωμενο(καμένο) από την εσωτερική μεριά και να εχεί καεί και το πάνω χείλος από το δοχείο των υγρών!!! Α! και τα υγρά να είναι λίγο πάνω από το min!  εμένα πάντως μου φαίνεται πολύ περίεργο αυτό και δεν ξερω τι να πω... την τεταρτη που μας περασε ημουν συνεργειο για αλλαγη λαδιων και  φιλτρα και τα σχετικα χωρίς να αλλάξω υγρά όμως γιατι τα είχα αλλάξει τον απριλιο που μας περασε.
help please!!!



Re: καμένο καπακι υγρών πίσω φρένου!
« Απάντηση #1 - : Ιούνιος 26, 2006, 03:15:57 μμ »
πρώτη φορά το ακούω... :-(

*

teo

Re: καμένο καπακι υγρών πίσω φρένου!
« Απάντηση #2 - : Ιούλιος 03, 2006, 07:37:04 μμ »
τελικα βρεθηκε η λογικη εξηγηση!
για ολα φταιει το γεγονος οτι την προηγουμενη μερα ειχα παραφορτωσει τον πηγασο με αποτελεσμα να καθησει πολυ
και οταν καθεται ο καημενος ο πηγασος το καπακι αυτο ερχεται πολυ κοντα στην εξατμιση με αποτελεσμα αφου ζεσταθει πολυ να αρχιζει να λιωνει κιολας!
τωρα παρηγγειλα καινουργιο καπακι και δοχειο υγρων φρενου και ειμαι στην αναμονη...
εξεταζω μαλιστα και το ενδεχομενο αν μπορεσω κατα την αντικατασταση να το απομακρυνω οσο γινεται απο το αρχικο σημειο αλλα δεν ξερω μηπως ετσι επηρεασω την λειτουργια του φρενου.
any idea κανεις?!?

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: καμένο καπακι υγρών πίσω φρένου!
« Απάντηση #3 - : Ιούλιος 03, 2006, 09:17:44 μμ »
Παράθεση

Ο/Η tedd έγραψε:
τελικα βρεθηκε η λογικη εξηγηση!
για ολα φταιει το γεγονος οτι την προηγουμενη μερα ειχα παραφορτωσει τον πηγασο με αποτελεσμα να καθησει πολυ
και οταν καθεται ο καημενος ο πηγασος το καπακι αυτο ερχεται πολυ κοντα στην εξατμιση με αποτελεσμα αφου ζεσταθει πολυ να αρχιζει να λιωνει κιολας!
τωρα παρηγγειλα καινουργιο καπακι και δοχειο υγρων φρενου και ειμαι στην αναμονη...
εξεταζω μαλιστα και το ενδεχομενο αν μπορεσω κατα την αντικατασταση να το απομακρυνω οσο γινεται απο το αρχικο σημειο αλλα δεν ξερω μηπως ετσι επηρεασω την λειτουργια του φρενου.
any idea κανεις?!?


Μήπως να έκανες κι έναν έλεγχο στο αμορτισέρ μια και "κάθεται" τόσο πολύ.
Δηλαδή όταν λες "τον παραφόρτωσες" πόσο? :-o  :-D

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: καμένο καπακι υγρών πίσω φρένου!
« Απάντηση #4 - : Ιούλιος 03, 2006, 10:19:51 μμ »
Παράθεση

Μήπως να έκανες κι έναν έλεγχο στο αμορτισέρ μια και "κάθεται" τόσο πολύ.


Το χουμε πει πολλες φορές, αλλά δεν βλάπτει άλλη μια: Αυξήστε την προφόρτιση του πίσω ελατηρίου! Είναι η καλύτερη αναβάθμιση που μπορείτε να κάνετε στη μηχανή σας και μάλιστα σχεδόν δωρεάν!! Ο πήγασος έρχεται με πολύ "μαλακές" ρυθμίσεις και με δυο άτομα κάθεται τραγικά!
Masquerade

*

teo

Re: καμένο καπακι υγρών πίσω φρένου!
« Απάντηση #5 - : Ιούλιος 05, 2006, 09:38:29 πμ »
χμμμ...χτες το απογευμα ελεγξα και το αμορτισερ ειναι πεντακαθαρο ουτε λαδια ουτε τιποτα . Επισης με γυμνο τον πηγασο (χωρις τα πλαινα πλαστικα...για να βλεπουμε) ανεβηκαμε δυο ατομα και δεν φαινεται τελικα οτι το καπακι πλησιαζει και πολυ κοντα στην εξατμιση....οποτε εχω αρχισει να πιστευω οτι δεν οφειλεται σε αυτο το καψιμο!
αβυσσος η ψυχη του πηγασου!
 :-D

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: καμένο καπακι υγρών πίσω φρένου!
« Απάντηση #6 - : Ιούλιος 05, 2006, 11:02:16 πμ »
Παράθεση

Ο/Η tedd έγραψε:
χμμμ...χτες το απογευμα ελεγξα και το αμορτισερ ειναι πεντακαθαρο ουτε λαδια ουτε τιποτα . Επισης με γυμνο τον πηγασο (χωρις τα πλαινα πλαστικα...για να βλεπουμε) ανεβηκαμε δυο ατομα και δεν φαινεται τελικα οτι το καπακι πλησιαζει και πολυ κοντα στην εξατμιση....οποτε εχω αρχισει να πιστευω οτι δεν οφειλεται σε αυτο το καψιμο!
αβυσσος η ψυχη του πηγασου!
 :-D


Μήπως τελικά για το κάψιμο είναι υπεύθυνο κάποιο....ανθρώπινο χέρι?
Δεν ξέρω λέω.... :roll:  :roll:  :roll:

*

teo

Re: καμένο καπακι υγρών πίσω φρένου!
« Απάντηση #7 - : Ιούλιος 05, 2006, 11:25:50 πμ »
αυτο εχω αρχισει κι εγω να πιστευω κι εγω!
θα παω συνεργειο και θα τα σπασω ολα!
 :-x

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: καμένο καπακι υγρών πίσω φρένου!
« Απάντηση #8 - : Ιούλιος 05, 2006, 11:47:10 πμ »
Παράθεση

Ο/Η tedd έγραψε:
αυτο εχω αρχισει κι εγω να πιστευω κι εγω!
θα παω συνεργειο και θα τα σπασω ολα!
 :-x


Δεν χρειάζεται να φτάνουμε σε αυτά τα σημεία βρές πρώτα πως έγινε και μετά βλέπεις τι κάνεις με......ψυχραιμία! ;-)

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: καμένο καπακι υγρών πίσω φρένου!
« Απάντηση #9 - : Ιούλιος 05, 2006, 12:10:23 μμ »
Παράθεση

Ο/Η tedd έγραψε:
χμμμ...χτες το απογευμα ελεγξα και το αμορτισερ ειναι πεντακαθαρο ουτε λαδια ουτε τιποτα.


Πρώτον: Η λειτουργία του αμορτισέρ ΔΕΝ έχει να κάνει με το πόσο κάθεται ο πήγασος όταν τον καβαλάς. Και λάδια να είχε πετάξει, και διαλυμένο να ήταν, δεν θα επηρέαζε το ύψος της ανάρτησης αλλά μόνο την απόσβεση των ταλαντώσεων. Η προφόρτιση (το λεγόμενο προζούλιγμα) του ελατηρίου είναι που θ' αλλάξει το πόσο χαμηλώνει ο πήγασος όταν τον φορτώνεις. Το γεγονός ότι το αμορτισέρ σου δεν έχει πρόβλημα δεν σημαίνει ότι ο Πήγασος είναι στο σωστό ύψος.

Δεύτερον: Η θεωρία της εξάτμισης δεν παίζει! Αφού τόσο η εξάτμιση όσο και το δοχειάκι είναι βιδωμένα πάνω στο "αναρτημένο μέρος της μηχανής" (στο πλαίσιο) σημαίνει ότι ανεβοκατεβαίνουν μαζί. Δεν υπάρχει τρόπος να πλησιάσει το ένα το άλλο, ασχέτως πόσο συμπιέζεται η ανάρτηση.
Masquerade

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης