Στο ηλεκτρικό διάγραμμα του Πήγασου i.e. δείχνει ότι προαιρετικά (σε κάποια μοντέλα?) υπάρχει διακόπτης επιλογής οκτανίων βενζίνης. Υποθέτω αυτός αλλάζει το χρονισμό της ανάφλεξης, ώστε ο κινητήρας να αποδίδει καλύτερα εφόσον χρησιμοποιείται σούπερ αμόλυβδη που να μπορεί να σηκώσει πιο ζόρικο χρονισμό χωρίς να δημιουργείται προανάφλεξη.
Το διάγραμμα, μάλιστα, δείχνει ποιον ακροδέκτη της φίσας του εγκεφάλου γειώνει ο διακόπτης, ώστε να λειτουργήσει σε mode σούπερ αμόλυβδης. Θεωρητικά, λοιπόν, ο διακόπτης αυτός μπορεί να μπει κι εκ των υστέρων, με πατέντα.
Στους Πήγασους με μπυρατέρ, το ίδιο ρόλο έπαιζε νομίζω μια αντίσταση κοντά στην μπαταρία (άλλαζες αντίσταση, άλλαζε και το αβάνς και ίσως και το "μαζούτ" που έβγαινε από τις εξατμίσεις).
Υπάρχει κανείς που να έχει δει τέτοιο διακόπτη κοντά στον εγκέφαλο του Πηγασου; Μπιλ εσύ που έχεις δει τα πολλά? Έχεις δει τέτοιο πράμα ποτέ;