0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Re: Εγκέφαλος Pegaso i.e.
« Απάντηση #30 - : Ιούνιος 21, 2006, 12:28:35 πμ »
Παράθεση

bill wrote:
να πω και εγω κατι

οι προβληματικοι εγκεφαλοι δεν εχουν κανενα συμπτωμα τραγικο.

απλα μετα απο τις απαραιτητες ενεργειες του service και ειναι ολα καθαρα κ ρυθμισμενα (μπεκ,εισαγωγη,βαλβιδες κτλ)
φτανει η στιγμη της ρυθμισης.

εκει βαζοντας τον καυσαναλυτη κ συνδεοντας το axone ρυθμιζουμε καποιες παραμετρους που χρειαζετε για να του δωσουμε την σωστη βαση για την τελικη ρυθμιση.
αυτες οι παραμετροι ειναι ελαχιστα διαφορετικες σε καθε μηχανακι.

μετα απο την ρυθμιση της τιμης του ρελαντι, της θεσης κ το σημειο εναρξης του γκαζιου, φτανει η ωρα να ρυθμισουμε καυσαερια απο την γνωστη βιδα

το μονοξειδιο πρεπει να ειναι με κινητηρα απο 82 εως 94 βαθμους C μεχρι 2%

σε εκεινο το σημειο της ρυθμισης πρεπει να εχουμε την δυνατοτητα
 μεχρι κ το σβησημο του κινητηρα απο φτωχο μιγμα η να το κανουμε πλουσιο εως και πανω απο 10% γυρνωντας αναλογα την βιδα

οι εγκεφαλοι που εχουν προβλημα δεν ακουνε σε αυτες τις εντολες τις βιδας κ δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα.

προσπαθουμε οσο μπορουμε να φερουμε το μιγμα μιας και μερικοι εγκεφαλοι εαν ειναι πχ το μονοξειδιο 5% ισως με αρκετο γυρισμα της βιδας να ριξει 1 με 1.5 % κατω αλλα ως εκει.
αλλοι δεν καταλαβαινουν τιποτα απο γυρισμα της βιδας.

ενας σωστος εγκεφαλος με μια στροφη της βιδας ριχνει 1% μονοξειδιο κατω.

αυτο δεν ξερουμε ακομα γιατι συμβαινει κ δεν συμβαινει σε ολους.

συνηθως με αυτα που βλεπω μεχρι τα 20.000 χιλιομετρα σε οσουν ειναι να βγει βγαινει.εαν το παρει χαμπαρι ο μηχανικος τοτε περναει εγγυηση χωρις δευτερη κουβεντα απ το εργοστασιο.

μπορει να ειναι καμια ψυχρη κολληση του επαγωγικου πηνιου της βιδας ρυθμισης

μπορει να ειναι σφαλμα της επρομ.
μπορει να ειναι χαμενο αρχειο της χαρτογραφησης

ισως εαν μας δινανε την δυνατοτητα να κανουμε reprograming οπως sta capo k mille να διορθονοτανε το προβλημα

την εχει την επιλογη το axone αλλα δεν εχω προσβαση.

ισως με το νεο update του axone που βγηκε προσφατα  να εχουν κ αυτην την λειτουργεια

εαν το  μηχανακι δουλευει αναγκαστικα με 3% μονοξειδιο λογω χαλασμενου εγκεφαλου τοτε με την χρηση σε 2000 χιλ. που αρχιζει κ μεταβαλετε το μιγμα απο επικαθησεις σε συστημα εισαγωγης ,φιλτρο αερα κ τα λοιπα θα παει σε 4% εκει γινετε οριακα πλουσιο για να κραταει σταθερο ρελαντι κ το χειροτερο εαν του δωσεις ρελαντι εσυ ,το διαβαζει σαν ανοιγμα γκαζιου κ οχι μεταβολη της θεσεως του κλειστου γκαζιου της πεταλουδας.ειναι πολυπλοκο αλλα ετσι ειναι.

σε νορμαλ εγκεφαλο θελει 4000 χιλιομετρα κ κατι (παντα αναλογως την χρηση) για να φτασει στο σημειο να χασει ρελαντι.εκει ομως με τις σωστες παραμετρους που εχουν δωθει στην ρυθμιση, γυριζουμε την βιδα του ρελαντι ελαχιστα κ ξαναεχουμε το ρελαντι ζωηρο κ το μονοξειδιο απο 4 θα πεσει στα 2,5 κ ισως πιο κατω.ειναι μια χαρα για να φτασει το μηχανακι να λειτουργει απροβληματιστα εως τα 6000 χιλιομετρα που θα γινει επαναρυθμιση με το axone.

αυτα .δεν ξερω εαν σας κατατοπισα..........


 :er:  :er:  :er:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Εγκέφαλος Pegaso i.e.
« Απάντηση #31 - : Ιούλιος 04, 2006, 03:28:58 μμ »
Στο ηλεκτρικό διάγραμμα του Πήγασου i.e. δείχνει ότι προαιρετικά (σε κάποια μοντέλα?) υπάρχει διακόπτης επιλογής οκτανίων βενζίνης. Υποθέτω αυτός αλλάζει το χρονισμό της ανάφλεξης, ώστε ο κινητήρας να αποδίδει καλύτερα εφόσον χρησιμοποιείται σούπερ αμόλυβδη που να μπορεί να σηκώσει πιο ζόρικο χρονισμό χωρίς να δημιουργείται προανάφλεξη.
Το διάγραμμα, μάλιστα, δείχνει ποιον ακροδέκτη της φίσας του εγκεφάλου γειώνει ο διακόπτης, ώστε να λειτουργήσει σε mode σούπερ αμόλυβδης. Θεωρητικά, λοιπόν, ο διακόπτης αυτός μπορεί να μπει κι εκ των υστέρων, με πατέντα.

Στους Πήγασους με μπυρατέρ, το ίδιο ρόλο έπαιζε νομίζω μια αντίσταση κοντά στην μπαταρία (άλλαζες αντίσταση, άλλαζε και το αβάνς και ίσως και το "μαζούτ" που έβγαινε από τις εξατμίσεις).

Υπάρχει κανείς που να έχει δει τέτοιο διακόπτη κοντά στον εγκέφαλο του Πηγασου; Μπιλ εσύ που έχεις δει τα πολλά? Έχεις δει τέτοιο πράμα ποτέ; :roll:
Masquerade

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης