0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bluesman

  • *****
  • 272
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
κόμπλερ μίζας πήγασσος 1995+τσιμούχα!
« - : Φεβρουάριος 21, 2006, 08:18:22 μμ »
Τραγικό πρόβλημα όποιος μπορεί βοηθάει

Δεν παίρνει μπροστά εύκολα η μηχανή σχεδόν καθόλου και ξυπνάει η γειτονιά

Πήγα στο μάστορα και μετά από 7 ώρες και 2 χαλασμένους εξωλκείς κατάφερε να βγάλει τον "κώνο" για να φθάσει στο κόμπλερ. Είχε κολλήσει και δεν έβγαινε με τίποτα και χέστηκα πάνω μου γιατί μου πε ιστορία για ένα μηχανάκι που τελικά δεν άνοιξε ποτέ.

Η aprilia δίνει 198ευρώ (!!!!!!!!) του καινούριου πήγασσου το κόμπλερ (χωρίς το γρανάζι) ΑΝ ταιριάζει με το δικό μου και 260!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! για το δικό μου (1995) με παραγγελία από Ιταλία με ότι αυτό συνεπάγεται για πόσο θα μείνω "αμήχανος"...

O μάστορας μου είπε ότι από το παλιό του αφεντικό που ήταν απριλιά-κιας θυμάται κάτι για μια πατέντα στα κόμπλερ με ελατηριάκια και ότι θα προσπαθήσει να το θυμηθεί.

Όποιος ξέρει κάτι ας με σώσει...
Διευκρινίζω ότι έχω Aprilia Pegaso 650 του 1995.

Eπίσης έχω (τι άλλο?) σοβαρό πρόβλημα με τα λάδια από τις μπροστινές μπουκάλες τα οποία χάνονται συνεχώς!

Συγκεκριμένα κάποια στιγμή έτρεξαν λάδια από τη μια μπουκάλα οπότε και άλλαξα τσιμούχες και λάδια αλλά μετά από ένα μήνα πάλι τα ίδια από την άλλη μπουκάλα αυτή τη φορά.
Ξανά αλλάγή και μετά από 2 βδομάδες πάλι τα ίδια από την άλλη μπουκάλα!
Οπότε ψιλλιάζεται ο μάστορας μπας και έβαλε λάθος τσιμούχες και ανακαλύπτει πως αυτές που έβαζε είναι 52mm ενώ από τη μάνα του φοράει 52,2mm! Αυτό λέμε είναι και παίρνω 26ευρώ (γαμώ την Ιταλία μου μέσα) την ΚΑΘΕ τσιμούχα από την μαμά Aprilia οπότε και φεύγω στα καπάκια την επόμενη μέρα για το βουνό. Στον Κορινό για βενζίνα σταματάω και βλέπω την μισή μπουκάλα να έχει χυθεί πάνω στο παντελόνι και την μπότα μου,
και την άλλη μισή να χύνεται στην άσφαλτο!!!!!!!!
Εντάξει βαρέθηκα την Ιταλία σορυ κιόλας...
Άμα κάποιος μού δινε 2 χιλιάρικα εκέινη τη στιγμή του τό δινα το τιμημένο μα το Rory!

Τα πήρα στο κράνος και λέω έτσι είσαι θα σου πιω το αίμα!
150 στην εθνική (ούτε αν θα πατούσα λάδια με ένοιαζε) και σε χωμα, χιόνι πέτρες τό λιωσα. Το περίεργο η άλλη μπουκάλα άντεξε και μόνη της. Τι να πω ρε παιδιά? Έχω δώσει τόσα φράγκα στο τιμημένο που χαλαρά δε με νοιάζει άμα θα το κρατήσω ή άμα θα το δώσω. Φανταστείτε ότι ενώ την άλλη μέρα θα το πήγαινα στο μάστορα να το ξαναδούμε, το βράδυ τα παιξε και το κομπλερ και παραλίγο θα τό βαζα φωτιά!

Τέλος πάντων έψαξα και στα manual ο μάστορας έβαζε ότι τού δινε ένα βιβλίο που χε δηλαδή 650ml νομίζω ή κάτι τέτοιο σε κάθε μπουκάλα ενώ το manual έλεγε 650.
Εννοώ ότι η διαφορά ήταν 5 ml λιγότερο κιόλας οπότε δεν δικαιολογείται διαρροή από αυτό φαντάζομαι.

Άλλος πάλι που μπορεί να βοηθήσει και σ αυτό ας το κάνει...

Δώστε (τις γνώσεις σας) και σώστε (τον άπιστο)

bill δεν σε ξέρω αλλά ελπίζω σαν μηχανικός (απ' ότι θυμάμαι να διάβασα) που είσαι να μπορείς να με βοηθήσεις.

Και μην ξεχνάτε σας το ξανάπα άμα βάλουμε διαγωνισμό είμαι ο πιο καμμένος από το aprilia του.
Αυτά...

Γιάννης-bluesman


Aprilia:όσο με πληγώνεις, τόσο με πορώνεις!

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Re: κόμπλερ μίζας πήγασσος 1995+τσιμούχα!
« Απάντηση #1 - : Φεβρουάριος 22, 2006, 09:31:19 μμ »
γιαννη μην αγχωνεσε....

λοιπον για την μπουκαλες σου θα φταιει κατι αλλο και δεν ειναι οι τσιμουχες. η τσιμουχα ειναι το αποτελεσμα (που χανει λαδια) το θεμα ειναι οτι πρεπει να βρεις την αιτια.
κατα την γνωμη μου ,καταλαβαινεις οτι θα σου πω τι να κοιταξεις κατα προσεγγιση συμφωνα με τα λεγομενα σου, εαν δεν δω δεν μπορω να σου πω με σιγουρια.

λοιπον για να σου δωσω να καταλαβεις η τσιμουχα σφραγιζει αξονες που η θα περιστρεφοντε η θα παλινδρομουνε (καλη ωρα οπως οι μπουκαλες σου)
αυτο που ζηταει η τσιμουχα για να μπορει να ζησει και να χαιρει ακρας υγειας για πολυ καιρο ειναι να μην υπερβουμε το οριο πιεσης ειτε απο υγρο ειτε απο αεριο που σφραγιζει (στην περιπτωση σου ειναι η σωστη ποσοτητα λαδιου) και να ειναι οσο το δυνατον ποιο σταθερες η επιφανειες που σφραγιζει ,δηλαδη ο αξονας (μιλαω για την περιπτωση σου) πρεπει να δουλευει παντα ομοκεντρικα με το σημειο στηριξης της τσιμουχας.

δεν ξερω εαν εγινα αντιληπτος
 τα καλαμια σου μεσα εχουν κατι δαχτυλιδια που οι ανοχες τους ειναι πολυ μικρες (δεκατα του χιλιοστου) απο την μποτα.(το κοματι στο οποιο εισερχετε το καλαμι-νικελ)
αυτα δουλευουν σαν οδηγοι (του καλαμιου στην μποτα) αλλα και σαν εμβολα για να γινετε η συμπιεση του λαδιου και να εχουμε αποσβεση των κραδασμων.

αυτα ελεγχοντε καθε 20 χιλιαδες χιλιομετρα (με την αλαγη των υγρων) και συνηθως
στα 50 με 60 τα αλαζεις για να αποφυγεις κραδασμους στο τιμονι λες και εχει ξεσφιχτο λαιμο τιμονιου οταν πατας φρενο αλλα και για να μην φτασεις στην περιπτωση να σου σκαει συνεχεια τσιμουχες.
σκεψου στην χωρα της λακουβας που ζουμε τι φθορα θα εχουν μετα απο 11 χρονια λειτουργειας.

οσο για το κομπλερ η πατεντα ειναι με ελατηριακια απο τσιμουχες.
δεν το συνηστω ομως γιατι ναι μεν θα παρατεινεις για λιγο την λειτουργεια του αλλα οι φθρες θα ειναι τεραστιες σε σχεση με πριν και μην ξεχνας οτι τα ρινισματα απο την φθορα του κομπερ τα αλεθει ο κινητηρας οποτε.....

για να αποφυγεις αλλες ζημιες αργοτερα που θα αναρωτιεσαι γιατι τις εβγαλε και να βριζεις την aprilia θα σου προτεινα να αρχιζεις σιγα σιγα να βαζεις σε μια σειρα το μηχανακι για να ξερεις τι σου γινεται και δεν θα το μετανιωσεις.
απλα σαν μεταχειρισμενο τετοιας ηλικιας και με ελληνικη συντηρηση λουζεσαι εσυ τωρα τις μαιμουδιες του καθε λαμογιου, αχρηστου, απατεωνα μηχανικου η ιδιοκτητη ,γιατι μπορει να μην το συντηρουσαν οι προηγουμενοι ιδιοκτητες

τα λεμε

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης