0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
να πατατε συμπλεκτη οταν το βαζετε μπροστα
ενω στο ιντζεκτιον νομιζετε οτι εχετε κανα γιαπωνεζικο μηχανημα εκατομμυριων και οτι θα παρει με την πρωτη και το βαρατε καμια δεκαρια φορες... Απλα αυτο συμβαινει...
Μυθος.... Το ιντζεκτιον στις μηχανες ειναι πολυ εκτεθειμενο στα καιρικα φαινομενα ζεστη, υγρασια και κυριως σκονη ενω στα αυτοκινητα ειναι πιο προστατευμενα...
Μυθος.... ειναι σαν αυτον τον μυθο που λεει οτι απο τοτε που τα ρουλεμαν ειναι ηλεκτρονικης κοπης απο ρομποτικα μηχανηματα δεν χρειαζονται στρωσιμο οι κινητηρες παρα μονο ετσι 1000 χιλιομετρα... Αλλα αν δεν το στρωσεις σωστα για κανα τριαρι, καταλαβαινεις οτι ειναι μουφα... Ασε που εννοειται οτι δεν ειναι καλα ρυθμισμενο κανενα αλλα και η ποιοτητα της πλακετας ειναι για τον λουτσο απο τη στιγμη που φτιαχνονται κατα χιλιαδες σε μερικα συγκεκριμενα εργοστασια του κοσμου για ολες τις εταιρειες... Ψιλομονοπωλιο δηλαδη. Το ιντζεκτιον στις μηχανες ειναι πολυ εκτεθειμενο στα καιρικα φαινομενα ζεστη, υγρασια και κυριως σκονη ενω στα αυτοκινητα ειναι πιο προστατευμενα... Ενω το καρμπυρατερ... Αλλο φρουτο, χαμηλοτερη αποδοση αλλα μεγαλυτερη αξιοπιστια και βεβαια βαζεις χερι... αν μεινεις στις Αλπεις απο ιντζεκτιον γαμησε τα. Παρε τον Μπιλ Γκειτς να σου πει τι να κανεις. Και θα σου πει να πεταξεις τη μηχανη στο χαντακι. Ενω καρμπυρατερ, παιρνεις μια μονωτικη ταινια και αυτοσχεδιαζεις... Ωραια τα λεω ε...
Επειδη δεν εχω καταλαβει τα συμπτωματα της βλαβης κατι σβησιματα που μου κανει εν κινησει συνοδευομενα απο εναν ΄ανατριχιαστικο΄θορυβο σαν κατι να εσπασε σημαινει οτι εχει προβλημα το κομπλερ;
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι