0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ο/η harlek έγραψε:Η μηχανή είναι πολύ όμορφη, έχει ΠΟΛΛΑ θετικά (για τα οποία ίσως μιλήσω αλλού), αλλά η μείωση του κόστους και το "ιταλικόν" της κατασκευής δεν κρύβονται.Τρίτη μέρα ζωής (ΣΕΠ-2004) και σπάει από μόνο του (!) το πίσω δεξί φλας (το πορτοκαλί πλαστικό), από τους κραδασμούς της ίδιας της μηχανής! Το κόστος αντικατάστασης αστείο, αλλά βλέποντας το ανταλλακτικό καταλαβαίνω το λόγο: Είναι τελείως ψεύτικό, φοβήθηκα ότι θα έσπαγε και μόνο που το βίδωνα.
ο/η harlek έγραψε:Πριν ένα μήνα, εκεί που οδηγώ, σβήνει! Νεκρή. Σαν να έβγαλα το κλειδί. Κουνάω λίγο το καλώδιο που βγαίνει κάτω από το διακόπτη και μου μένει στο χέρι!! Στην άκρη του δυο γυμνά καλώδια. Τα ενώνω και, ώ του θαύματος, όλα λειτουργούν!
ο/η harlek έγραψε:Νέο μικροπρόβλημα με τη μηχανή μου! Προσφάτως, παρουσίαζε κάποιες (ελάχιστες) φορες μια καθυστερηση να περασει στη μεγαλη σκαλα των φωτων. Το σινιαλο δουλευει μια χαρα, αλλα ο διακοπτης που αναβει τα μακρινα μονιμως ειχε μια υστερηση περιπου ενος δευτερολεπτου ορισμενες φορες. Σκεφτηκα οτι μαλλον κολλουσε το ρελε.Σημερα, αναβοντας τη μεγαλη σκαλα (για να δω αν κολλαει) αναβει κανονικα, αλλα αναβει ταυτοχρονα για 2-3 δευτερολεπτα το φωτακι του ψεκασμου! Λεω δεν μπορει, θα ετυχε. Το δοκιμασα πολλες φορες και τρεις απο αυτες αναψε το κοκκινο φωτακι ακριβως τη στιγμη που πατουσα το διακοπτη, και εσβησε λιγα δευτερολεπτα μετα. Σημειωτεον οτι τα φωτα δουλευαν κανονικοτατα. Τις δυο φορες μου συνεβη στο ρελαντι και την τριτη εν κινησει, με καμια 4αρα χιλιαδες στροφες.Αχ, ιταλε, με τα ηλεκτρικα σου, θα μας ξεκανεις...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι