0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

?????? ???????

αφου ετοιμάζεται κατάλογος βλαβών σας πραθέτω την εμπειρία μου με τον πήγασο μοντέλο 2000 μέχρι τα 74000 χλμ :
-32000 χλμ :τοποθέτηση σταθεροποιητή τάσης για να   μην "καταπίνει" τα υγρά μπαταρίας.Καμμένη βαλβίδα πίσω φρένου.
-50000 χλμ: αλλαγή άξονα μοχλικού στο ψαλίδι
-55000 χλμ: κομμένη ντίζα ταχυμέτρου
-59100 χλμ: βούλωσε, λόγω αλάτων, το σωληνάκι διαφυγής νερού από την τάπα στο ντεπόζιτο καυσίμου.Ούτε τρυπάνι δεν την άνοιγε....
-65000 χλμ:αλλαγή ρουλεμάν πίσω τροχού
-71200 χλμ:σύσφιξη μοχλικού στο ψαλίδι
-73200 χλμ:κάηκε ο ανορθωτής, και η βαλβίδα του πίσω φρένου
είμαι περίεργος αν έχει κάποιος άλλος τόσα ή περισσότερα χλμ να ακούσω τις εμπειρίες του!



*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: καταχωρήσεις βλαβών πήγασου μοντ.2000 στα 75000χλμ.
« Απάντηση #1 - : Οκτώβριος 04, 2005, 12:44:45 πμ »
Τι μοντέλο είναι? Με ψεκασμό ή καρμπυρατέρ;
Καθαρή μου φαίνεται την έχεις βγάλει! ¶κου 73 χιλιάδες χιλιόμετρα! Με έκπληξη διαπιστώνουμε την απουσία "χαλασμένου διακόπτη" και "διαρροή λαδιού/καμμένη φλάτζα" από τη λίστα σου. Πάλι καλά που σου κάηκε ο ανορθωτής! :-)

Μα γιατί έχω την αίσθηση ότι οι παλαιότεροι πηγασοι (πριν το 2002) ήταν πιο "γεροί" και αξιόπιστοι; Σαν τα παλιά αυτοκίνητα με τη μπόλικη λαμαρίνα....
Masquerade

*

?????? ???????

Re: καταχωρήσεις βλαβών πήγασου μοντ.2000 στα 75000χλμ.
« Απάντηση #2 - : Οκτώβριος 04, 2005, 08:34:30 μμ »
το μοντέλο είναι με καρμπυρατερ
φλάτζα έχω αλλάξει μόνο από το "ψευτοκάπακο" των βαλβίδων όποτε το άνοιγα για να τις ρυθμίσω.Στο πρώτο άνοιγμα που έγινε στην Αθήνα ,υποτίθεται για καλύτερα, μάλλον ζημιές μου έκαναν παρά σέρβις.Είχα μικρή διαρροή, οπότε το ξαναάνοιξα στα Χανιά πλέον, άλλαξα και τα "μισοφέγγαρα" που
έχει στο καπάκι και μια καλή κόλλα και όλα οκ.Αν ο μηχανικός έχει κέφια και το κολήσει καλά δεν θα έχεις πρόβλημα.Και αν δακρύζει λίγο δεν χρειάστηκε πότε να συμπληρώσω λάδι (κάθε 6000χλμ).Το καλοκαίρι έτυχε να κατέβω από Βόλο Πειραιά πανικόβλητος για να προλάβω το καράβι.Με στιμένο το γκάζι 170χλμ σχέδον όλη τη διαδρομή ούτε θερμοκρασία ανέβασε, ούτε λάδι συμπλήρωσα.Τα τίναξε όμως η αλυσίδα...
Ούτε αλυσίδες έχω βάλει στις βλάβες γιατί τις θεωρώ αναλώσιμες.Προτείνω DID professional 520VM ,και γρανάζια JT.O καλύτερος συνδοιασμός και μου κράτησε 25000 χλμ.
Επειδή είδα και μια κουβέντα για τα λάστιχα ,θα έλεγα ότι τα Bridgestone trailwing είχαν τις καλύτερες επιδόσεις αλλά το μπροστινό είναι θορυβώδες.Τώρα δοκιμάζω τα Dunlop Trailmax και μου φαίνονται εξίσου καλά με τα Bridgestone και ας έχουν τακούνι!

Re: Καταχωρήσεις βλαβών πήγασου μοντ.2000 στα 75000χλμ.
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 06, 2005, 11:40:07 μμ »
Παράθεση
-32000 χλμ :Καμμένη βαλβίδα πίσω φρένου.


Από τα 20.000


Παράθεση
-59100 χλμ: βούλωσε, λόγω αλάτων, το σωληνάκι διαφυγής νερού από την τάπα στο ντεπόζιτο καυσίμου.Ούτε τρυπάνι δεν την άνοιγε....


Από τα 30.000


Παράθεση
-73200 χλμ:κάηκε ο ανορθωτής, και η βαλβίδα του πίσω φρένου


Στά 40.000, είμαι ήδη στον 3ο ανορθωτή και τη 2η ηλεκτρονική.  Τη βαλβίδα, απλά δεν την έφτιαξα ποτέ (να'ναι καλά το εμπρός)  :-D

Να προσθέσω στο δικό μου μία χαλασμένη τρόμπα νερού κοντά στα 15.000 χλμ, ένα καμμένο βεντιλατέρ πάνω στο 6μηνο και τις εξατμίσεις που κουδουνίζαν από τον 1ο χρόνο.

*

?????? ???????

Re: Καταχωρήσεις βλαβών πήγασου μοντ.2000 στα 75000χλμ.
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 07, 2005, 10:51:38 πμ »
Είσαι στα 40000 χλμ, τι μοντέλο είναι το δικό σου;Ξέχασα να πω ότι έχω χάσει και τον ημερίσιο χλμδείκτη,αλλά πρέπει να αλλάξω το ταχύμετρο οπότε το αφήνω, και ομοίως έχω αφήσει την πίσω βαλβίδα ,αφού υπάρχει και πρόβλημα ανταλλακτικών.Ανορθωτή τι έβαλες; Πήγα σε εξωτερικό ηλεκτρολόγο και μου έβαλε έναν made in Japan μεγαλύτερο.Ο προηγούμενος είναι για 10Α ενώ ο καινούργιος είναι για 20Α.Ελπίζω να έχει μεγαλύτερη αντοχή στις θερμοκρασίες...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης