Το προβλημα πρεπει να εστιαζεται στο συστημα τροφοδοσιας και οχι της αναφλεξης.
Για το λογο αυτο πηγε εξ'αρχης το μυαλο μου στο TPS.Ειναι ενα ηλεκτρικο προβλημα τροφοδοσιας.
Εφ'οσον δεν εχει ομως το μηχανακι, δεν βλεπω να υπαρχει καποιο αλλο ηλεκτρολογικο προβλημα που να ανηκει στο συστημα τροφοδοσιας.
Ο Bill εχει μεγαλη εμπειρια, απ'οτι εχω καταλαβει, στα Aprilia ωστοσο δεν θα συμφωνησω μαζι του στο οτι απο καπου τραβαει αερα το μοτερ διοτι απο την εμπειρια μου γνωριζω οτι οταν ενας κινητηρας τραβαει εξτρα αερα απο καπου το πρωτο και κυριο συμπτωμα ειναι οτι ανεβαζει το ρελαντι του και τραβαει γκαζιες μονος του.Σκαμπανεβαζει ακανονιστα το ρελαντι.
Θα προτεινα να βγαλει το μπουζι ο φιλος να δει αν ειναι μαυρο και μουσκεμα στην βενζινη που αυτο σημαινει οτι πνιγεται ο κινητηρας απο περισσια βενζινης.Εκει θα συμφωνησω με τον Bill για το φιλτρο αερα (βουλωμενο) ή για το βιδακι του μιγματος (κακη ρυθμιση).
Εγω παντως θα εκανα κι εναν ενδελεχη ελεγχο στο kill switch και στον διακοπτη του σταντ οτι δουλευουν κανονικα και δεν βραχυκυκλωνουν με τον παραμικρο κραδασμο.
Ταπεινη μου γνωμη παντα