0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

stefanos

 Μια πονεμένη ιστορία που όπως καταλαβαίνω δεν είναι μοναδική. Στο εξουσιοδοτημένο σερβις στη >Ρόδο δεν έχουν καν τα μηχανήματα και ΑΧΟΝΕ οπως έχετε αναφέρει.

  Χτες δεχτηκα τηλ. από ένα συνεργείο που ήταν εξοθσιοδοτημένο να με ενημερώσει οτι εχει φέρει το μηχάνημα για να μου ρυθμίσει τη μηχανή. Όπως και την πήγα σήμερα αλλά αργά το βράδυ με ενημερώνει ότι κάποιοσ απο τους αισθητηρες θερμοκρασίας είναι χαλασμένος και δείχνει διαφορετική ένδειξη στο μηχανημα απο οτι στη μηχανή. όπως λεει ο μαστορας εκει ανοιγει το βεντιλατερ πολυ νωρις και δεν μπορει να τη ρυθμίσει γιατι του αλλάζει λεει η ενδειξη για το CO  (ΜΟΝΟΞΕΙΔΙΟ  ) .
 
 το άλλο που μου είπε είναι ότι το επιπεδο του μονοξειδιου είναι 4,80 % ενώ πρεπει να 1 %


παιδιά βοήθεια... ειμαι στο τσακ να το ανεβάσω αθήνα να γίνει δουλειά ...


Παρακαλώ ακούω απόψεις......

και αν έχει καποιος να μου προτείνει καποον σιγουρο...  6η φορά που το πάω για ρυθμιση και είναι όλοι......γα#@#%$@#%$#τα...

ευχαριστώ 



*

stefanos

κατι ακομα ..
γνωρίζει κανένας πότε, σε ποια θερμοκρασία πρέπει να ανάβει το βεντιλατερ???


ευχαριστώ

*

Αποσυνδεδεμένος Nikos S

  • ***
  • 84
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +1
Το δικό μου ανάβει στους 90.
Πλακωτό - Πόρτες - Φεύγα !

*

El Presidente

Γεια σου φιλαρακι
Κατ αρχην,μην πανικοβαλεσαι :D
1.Δεν μας λες ποιο? μοντελο Πηγασο εχεις???
2.Το ανεμιστηρακι πρεπει ν αναβει λιγο πανω απ τους 80 (85 περιπου)βαθμους
3.Βαλε στην αναζητηση τη μαγικη λεξη "Bill" & θα βρεις τον "mastora" σου :ohyes:
4.Χαλαραααα........ :)

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Μια πονεμένη ιστορία που όπως καταλαβαίνω δεν είναι μοναδική. Στο εξουσιοδοτημένο σερβις στη >Ρόδο δεν έχουν καν τα μηχανήματα και ΑΧΟΝΕ οπως έχετε αναφέρει.

  Χτες δεχτηκα τηλ. από ένα συνεργείο που ήταν εξοθσιοδοτημένο να με ενημερώσει οτι εχει φέρει το μηχάνημα για να μου ρυθμίσει τη μηχανή. Όπως και την πήγα σήμερα αλλά αργά το βράδυ με ενημερώνει ότι κάποιοσ απο τους αισθητηρες θερμοκρασίας είναι χαλασμένος και δείχνει διαφορετική ένδειξη στο μηχανημα απο οτι στη μηχανή. όπως λεει ο μαστορας εκει ανοιγει το βεντιλατερ πολυ νωρις και δεν μπορει να τη ρυθμίσει γιατι του αλλάζει λεει η ενδειξη για το CO  (ΜΟΝΟΞΕΙΔΙΟ  ) .
 
 το άλλο που μου είπε είναι ότι το επιπεδο του μονοξειδιου είναι 4,80 % ενώ πρεπει να 1 %


παιδιά βοήθεια... ειμαι στο τσακ να το ανεβάσω αθήνα να γίνει δουλειά ...


Παρακαλώ ακούω απόψεις......

και αν έχει καποιος να μου προτείνει καποον σιγουρο...  6η φορά που το πάω για ρυθμιση και είναι όλοι......γα#@#%$@#%$#τα...

ευχαριστώ 
Αυτό είναι αλήθεια, η ρύθμιση πρέπει να γίνει λίγο πριν ανάψει το βεντιλατερ γιατί όταν ανάψει αποθηκεύει ότι ρύθμιση έχει πάρει μέχρι εκείνη την στιγμή.
Για να συνεχίσει την ρύθμιση πρέπει το βεντιλατερ να σβήσει.
Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε από Ρόδο.
Εκεί όμως αν δεν κάνω λάθος είναι ο "Omerta" με ένα tuono αν τον έχεις δει η τον ξέρεις.
Γιατί δεν τον βρίσκεις να σου πει τι κάνει εκείνος και που το πάει?
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 04, 2008, 12:34:36 πμ από powerphot »

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Αυτό είναι αλήθεια, η ρύθμιση πρέπει να γίνει λίγο πριν ανάψει το βεντιλατερ γιατί όταν ανάψει αποθηκεύει ότι ρύθμιση έχει πάρει μέχρι εκείνη την στιγμή.
Για να συνεχίσει την ρύθμιση πρέπει το βεντιλατερ να σβήσει.

Μα νομίζω ότι το βαντιλατέρ αναβοσβήνει μέσω ενός θερμοστατικού διακόπτη στο ψυγείο, δεν επικοινωνεί με τον εγκέφαλο. Ο αισθητήρας που χρησιμοποιεί ο εγκέφαλος για τη θερμοκρασία του ψυκτικού είναι άλλος.
Αυτό με το βαντιλατέρ (ν' ανάψει, να σβήσει κ.λπ.) νομίζω ότι το λένε ως ένα τρόπο να υπολογίζεις με σχετική ακρίβεια τη θερμοκρασία του μοτέρ, εφόσον δεν έχεις διαγνωστικό.

Αυτά για να κάνουμε κουβέντα, γιατί όπως κατάλαβες θα πρέπει να περιμένεις την άποψη του Ιερού Τέρατος!!  :)
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Αυτά για να κάνουμε κουβέντα, γιατί όπως κατάλαβες θα πρέπει να περιμένεις την άποψη του Ιερού Τέρατος!!  :)
Το "τέρας" μου τα είχε πει αυτά. :h22: :h22:
Εκτός αν δεν είχα καταλάβει καλά. :thnk:

*

stefanos

Καλημέρα παίδες..


  Λοιπόν μιλάμε για το pegaso 650 i.e 2004 mod. όπου έχω προσθέσει arrow  και ΚΝ φίλτρο.

θα σας ενημερώσω σε λίγο με το τι μου είπε ο μάστορας εδώ.

¨:)

*

stefanos

Καλημέρα και πάλι..


  τη μηχανή την πήρα.
1) ρύθμιση 5ης βαλβίδας
2)χαλασμένος αισθητήρας θερμοκρασίας με λάθος ένδειξη κατα 8 βαθμους μείον, με αποτέλεσμα ο εγκέφαλος να νομίζει ότι η μηχανή είναι πιο κρύα και να στέλνει περισσότερο μίγμα
3)ρύθμιση ρελαντί και Co με το μηχάνημα
4) αλλαγή μπουζί
5) Η μηχανή δεν υθμίζει σε τίποτα την προηγούμενη κατάσταση, το μόνο που μένει είναι η επαλήθευση με την κατανάλωση

6) 80 εuro  συν αλλα περιπου 60 για το σενσορα της θερμοκρασίας στο κύλινδρο πάνω.




*

stefanos

καλημέρα

Το πρώτο τεστ όχι και τόσο ενθαρρυντικό σε σχέση με την κατανάλωση. Στα 205 χλμ μου άναψε το λαμπάκι της βενζίνης...με 130 χλμ στη πόλη και τα υπόλοιπα εκτός...

*

stefanos

Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #10 - : Απρίλιος 06, 2008, 04:09:58 μμ »
παρακαλ.ω αν κάποιος μετράει την κατανάλωση του ας παραθέσει τι γίνεται με την δικιά του μηχανή...


 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος xmen

  • *******
  • 1081
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 655i.e.
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #11 - : Απρίλιος 06, 2008, 05:23:06 μμ »
Με φουλ ρεζερβουάρ περίπου 300 για να ανάψει λαμπάκι, σε ταξίδι.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #12 - : Απρίλιος 06, 2008, 06:02:32 μμ »
Εγώ ποτέ δεν έχω μετρήσει κατανάλωση, οπότε καταλαβαίνω διαφορές μόνο όταν είναι μεγάλες (π.χ. μετά από σέρβις) και πάντα χοντρικά.
Πάντως κάτι σχετικό που έχω παρατηρήσει είναι ότι μετά από καλή ρύθμιση ψεκασμού μπορώ να κρατάω ταχύτητα στην εθνική (120-130χαω) ανοίγοντας το γκάζι πολύ λιγότερο απ' ό,τι πριν. Υποθέτω αυτό σημαίνει και οικονομία.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #13 - : Απρίλιος 06, 2008, 11:27:15 μμ »
καλημέρα

Το πρώτο τεστ όχι και τόσο ενθαρρυντικό σε σχέση με την κατανάλωση. Στα 205 χλμ μου άναψε το λαμπάκι της βενζίνης...με 130 χλμ στη πόλη και τα υπόλοιπα εκτός...

Είσαι μάλλον, "σχεδόν", καλά εφόσον λες ότι τα 130χλμ ήταν μέσα στην πόλη.
Λίγο ακόμα ρύθμιση νομίζω ότι παίρνει. ;)
Η καλύτερη απόδοση που είχα ΜΟΝΟ μια φορά όμως, ήταν 340χλμ με περίπου 19 lit. Άναψε καλά δηλαδή το λαμπάκι πριν βάλω βενζίνη.
Αλλά τα 250χλμ ήταν εκτός πόλης σε χαλαρούς ρυθμούς ταξιδιού.
Τις περισσότερες επόμενες φορές δικαβαλος σε ταξίδι "γοργό" :D με πήγαινε 250χλμ περίπου μεχρι να ανάψει ρεζέρβα.

*

gasotis

Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #14 - : Απρίλιος 07, 2008, 12:52:04 πμ »
Στεφανε πηγαινε στον Παπαμανωλη που ειναι λιγο πριν και δεξια μεσα πριν απο το εξουσιοδωτημενο,γνωριζει πολυ καλα τα aprilia και ειναι πολυ καλος μαστορας
δεν χανεις τιποτα. :bye: :chrs:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης