0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
bill wrote:καταρχην το πηγασακι θελει λαδια καθε 6χιλ. χιλιομετρα. εαν τα αλλαζεις νωριτερα ενοειτε οτι δεν του κανεις κακο απλα δεν το χρειαζετε.
bill wrote:επισης εαν ο ψεκασμος ρυθμιστει σωστα δεν υπαρχει περιπτωση να σου κανει καποια δυσλειτουργεια μεχρι το επομενο σερβις των 6. μονο απο εξωτερικους παραγοντες (πχ χαλια βενζινη) αλλα και αυτο πολυ δυσκολο.
bill wrote:τι ενοεις οταν λες χτυπαει πυρακια?πυρακια (κρουστικη λειτουργεια) δεν γινετε να χτυπησει μιας και το αβανς το ρυθμιζει ο εγκεφαλος.εαν ενοεις οτι σβηνει και σκαει αναποδες , τοτε γιαυτο ευθυνετε οι χαμηλες στροφες του κινητηρα απο το πλουσιο μιγμα.ο θορυβος που ακουγετε ειναι απο τα κομπλερ της μιζας και να ξερεις οτι τα καταστρεφει αυτο. το ολο συστημα στοιχιζει καπου στα 600 ευρω τα ανταλακτικα.γι αυτο προσεχε
bill έγραψε:ελπιζω να εγινα κατανοητος....τα ειπα οσο πιο απλα μπορουσα
bill έγραψε:σου δινει την δυνατοτητα να επιλεξεις ποσο ποσοστο γκαζιου θελεις να εχει ''αναισθησια'' ο εγκεφαλος μεχρι να αλλαξει την θεση throtle closed απο on σε off.
harlek έγραψε:Άρα το κακό είναι ότι στην προσπάθειά σου να ανεβάσεις ρελαντί ίσως βγαίνεις από το όριο αναισθησίας και πλουτίζεις υπερβολικά το μίγμα;
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι